@Beps: Weer niet lekker fris geslapen? How come? Te warm? Piekeren? Nou, lekker weekend vrij en zo te lezen leuke dingen te doen, dus geeft even afleiding, lijkt me. :kus:
@TRL: Nou, zeg eerlijk dat ik van die compaq van het begin dat ik op zoektocht was, ook fan was. En nu meen ik, dat die momenteel bij B*C in de aanbieding is. Hoe bevalt die jou? Vandaag helaas geen tijd om te gaan kijken, dus waarschijnlijk morgen.
Wij vandaag bruiloft dus. We moeten ons 10.30 uur verzamelen hier in de wijk bij een grote dansschool, om van daaruit met een bus naar Brummen ( stadhuis) en later voor de lunch en kerkelijke inzegening naar een Golden Tul** Inn hotel in Beekbergen te gaan en vandaar uit weer terug voor een BBQ naar de dansschool, waar om 20.30 uur het grote feest los moet barsten. Dus al met al, best een vermoeiende dag, maar hopenlijk mooie dag . Onze dochter is voor het avondfeest uitgenodigd, net als de meesten, en blijft hier bij ons slapen.
Dus iedereen… een fijne dag en tot ik denk… morgen pas weer.:dag:
@Roanna: nee heerlijk geslapen, maar blijkbaar net al weer iets teveel gedaan…zweetzweet…(niet warm maar hier zo benauwd…)
Jij een heerlijke dag he, veel plezier!!!
Ohhh die fam van Toos…die zitten nu gewoon aan t zwembad…TSSSS net handdoeken gehaald, de koffiebar is nu open…lekker 3 espresso’tjes met 1 zoetje(oh nee das voor Rubbie haha)… GRRRRRR
Oh, dan toch ook maar daar op letten dan. Ach, denk dat ik ook maar niet verder moet gaan zoeken. Ik heb er nu een gezien die wat lijkt en volgens J. ook goed te doen is, anders wordt het toch steeds moeilijker. Bij alle merken zal wel wat op te merken zijn, denk ik. Ga toch maar voor de Ac*r.
Ben het met je eens Beps, dat het verboden zou moeten worden om zonder ons een meeting te gaan houden. En al helemaal daar! :finger:
Goedemorgen, was weer eens zover, kon niet posten
Beps : al vanmorgen vroeg je in het zweet gewerkt
Roanna : gezellig heel de dag naar een bruiloft
Trl : nee helaas niet:unibrow: moet weer gewoon an die Arbeit:angry:
Wat een rust inderdaad hier… wel gezellig gehad hoop ik?
Ik ga m’n bed ook opzoeken, zal een nachtlampje aanhouden voor de eventuele echte nachtbrakers…
Goedemorgen…
Vroeg op om naar Rotterdam(hondeshow) te gaan. Dan even via de fokker (Meisje knuffelen en een logeerhond ophalen) naar huis. Klusjes doen, en naar bed, morgen een drukke dag…