Turkish Tea Time **129**

Ook goedemorgen all. :dag:

@Beps: Weer niet lekker fris geslapen? How come? Te warm? Piekeren? Nou, lekker weekend vrij en zo te lezen leuke dingen te doen, dus geeft even afleiding, lijkt me. :kus:

@TRL: Nou, zeg eerlijk dat ik van die compaq van het begin dat ik op zoektocht was, ook fan was. En nu meen ik, dat die momenteel bij B*C in de aanbieding is. Hoe bevalt die jou? Vandaag helaas geen tijd om te gaan kijken, dus waarschijnlijk morgen.

Wij vandaag bruiloft dus. We moeten ons 10.30 uur verzamelen hier in de wijk bij een grote dansschool, om van daaruit met een bus naar Brummen ( stadhuis) en later voor de lunch en kerkelijke inzegening naar een Golden Tul** Inn hotel in Beekbergen te gaan en vandaar uit weer terug voor een BBQ naar de dansschool, waar om 20.30 uur het grote feest los moet barsten. Dus al met al, best een vermoeiende dag, maar hopenlijk mooie dag . Onze dochter is voor het avondfeest uitgenodigd, net als de meesten, en blijft hier bij ons slapen.

Dus iedereen… een fijne dag en tot ik denk… morgen pas weer.:dag:

@Roanna: nee heerlijk geslapen, maar blijkbaar net al weer iets teveel gedaan…zweetzweet…(niet warm maar hier zo benauwd…)
Jij een heerlijke dag he, veel plezier!!!

Ohhh die fam van Toos…die zitten nu gewoon aan t zwembad…TSSSS net handdoeken gehaald, de koffiebar is nu open…lekker 3 espresso’tjes met 1 zoetje(oh nee das voor Rubbie haha)… GRRRRRR :wink:

@Beps: Oh, op die manier. Nou, stap voor stap dan he!!! :thumbsup:

Hou op over wat hun nu aan het doen zouden zijn:zon02: … enneh…ook nog gereed aan het maken om naar Viva te gan he vandaag.

Je moet er niet aan denken. :crybaby:

Tsss gewoon een minimeeting…het zou niet moeten mogen…;)!!!
(Ik wil ooookkkkkkkk, maar Rubbie kanniet…)

Roanna,hij bevalt mij uitstekend. Veel plezier vandaag

Wij vinden Compaq al “eigenwijs” zeker als je er zelf wat aan doen wil(wil geen andere softwaredingen enzo…

Oh, dan toch ook maar daar op letten dan. Ach, denk dat ik ook maar niet verder moet gaan zoeken. Ik heb er nu een gezien die wat lijkt en volgens J. ook goed te doen is, anders wordt het toch steeds moeilijker. Bij alle merken zal wel wat op te merken zijn, denk ik. Ga toch maar voor de Ac*r.

Ben het met je eens Beps, dat het verboden zou moeten worden om zonder ons een meeting te gaan houden. En al helemaal daar! :finger: :wink:

Goedemorgen, was weer eens zover, kon niet posten
Beps : al vanmorgen vroeg je in het zweet gewerkt
Roanna : gezellig heel de dag naar een bruiloft
Trl : nee helaas niet:unibrow: moet weer gewoon an die Arbeit:angry:

Zo meiden…
@Bloem: :kus: gaattie meis?? Stap voor stap he… :kus:

Ik ga douchen… en dan zo richting werk. Eerst een ‘bespreking van dingen’ en dan wss werken tot 22 uur… ga maar op de motoscoot… denk ik ;)!

Beps : werkse :dag:

Zo wat een rust hier…
Toos de familie aan t verzorgen, Marion naar Side, Roanna met het nieuwe bruidspaar mee opstap… nou er blijft niemand over…

Beps : valt weinig te reageren zo he:unibrow:

Dus dat…:wink:

Beps : :kus:

ik ga lekker naar boven, nog beetje tv kijken
:slapen: lekker allemaal en tot morgen :kus:

Wat een rust inderdaad hier… wel gezellig gehad hoop ik?
Ik ga m’n bed ook opzoeken, zal een nachtlampje aanhouden voor de eventuele echte nachtbrakers…

trusten!!

Goedemorgen…
Vroeg op om naar Rotterdam(hondeshow) te gaan. Dan even via de fokker (Meisje knuffelen en een logeerhond ophalen) naar huis. Klusjes doen, en naar bed, morgen een drukke dag…

Meld me vanmiddag/avond wel

:jamaica:Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Beps,veel plezier.

Bloem,hoe gaat het ??

Roanna,katertje??? Leuke bruiloft gehad?

Benieuwd hoe de date van Viva en Toos is geweest dat was gisteren toch volgens mij

Fijne dag allemaal

Goedemorgen,

Nog steeds rustig hier…
Beps heel veel plezier!!!
Zus; meeting was inderdaad gisteren. Viva komt vandaag alweer teug (met haar hubs natuurlijk)