Wat de ellende is, dat ik me gewoon zo moe voel, en iedereen om me heen loop weg te sturen.
Ruzie heb met de hele wereld, me niet kan uitdrukken…al weken hoofdpijn…
Maar ik kan niet stoppen, ik moet door, want anders hebben we hier een probleem en uitdaging.
Mn vakantie heb ik voor alles en iedereen lopen rennen, vroeg mn bed uit voor bedjes en even slapen 's middags ging ook al slecht, dan wilden mn ouders alweer aan de borrel.
nu gaan zij bijtanken, terwijl ik toen niet eens echt mn tank gevuld heb.
Straks stort ik lekker in, kan kreupele joop de taak weer overnemen… en dan komt het wel goed…
Blaadjes valen weer van de bomen… pfff herfst opkomst… ik ben meer van voorjaar zeg maar…
Komt wel goed dames…komt wel goed
(moest gewoon ff mopperen, en janken)
@Beps: Hee zeg… wat doe je je eigen nu allemaal aan? Wat zeg jij altijd tegen ons? Juist… stap voor stap en doe jij dat nu ook eens. ( gebiedende wijs) Natuurlijk is dat makkelijk gezegd , maar denk ook eens aan jezelf. Wij lopen jou niet voorbij hoor. Ik schrik hier echt een beetje van. Jullie hebben nu ff een dipje met van alles en nog wat, maar heus… neem je tijd, zo ook rubbie en het komt wel goed.
Ik vind dat vallen van de blaadjes ook niks, maar het hoort er nu eenmaal bij en de een heeft daar wat meer moeite mee dan de ander, maar ik zou zeggen… gooi het eruit hier hoor. Wij luisteren wel. :kus:
Enneh… je ouders gaan zaterdag weg op vakantie, dus die moeten zich nu ook wel redden en dat zal ook best wel lukken, maar nu ben jij er ook niet voor de bedjes, dus charteren ze er vast wel even iemand voor. Maak jij je nu maar geen zorgen. Komt vast goed!!!
Beps : sorry voor mijn late reaktie maar ik moest echt weg.Kijk je wel uit meissie dat je jezelf niet voorbij loopt. Dit gaat anders echt niet goedkomen en dan heb je er helemaal nix meer aan. Laat anders misschien het grote sopwerk een paar weekjes door iemand anders doen, dat scheelt alweer veel voor jou. Je kunt echt niet alles alleen, ik heb dat ook lang gedacht maar gaat niet. Je weet me te vinden he:kus::kus::kus:
ja hij gaat lekker hier… lijkt hier wel een spreekuur van de hersendokter…
ik heb em ook weer gehad… vannacht een rotnacht gehad… pfew…
maar goed… we hebben veel gepraat vandaag, over mijn reizen mijn werk, het leven, cultuur en de ansichtkaarten en jaja… alles in het frans… jaja… het gaat niet altijd goed, maar kan me inmiddels aardig uitdrukken…
wel grappig…
ook nog wezen sporten en zometeen mn huiswerk: chocolat kijken op dvd alleen dan frans en franse ondertiteling… wat een straf!
Pfff Bloemmie: Ik vind het knap!!! Ik heb niets met Frans(tenminste de taal, die ene knul…;)!)
En dan ondanks je eigen gevoelens toch door kunnen zetten ed!!!
Hier ga ik zo lekker naar bed… beter voor mij, morgen weer vroeg op, en dan…nog een dagje bijkomen
@Bloem: Nou misschien helpt het wat, als je het lekker van je af kan praten en er dan ook nog bij moet nadenken, als het dan ook nog in het frans moet/mag. Dat is pas braintraining!!! :nod: :unibrow:
@Beps: Jij ook het beste ermee. :nod: Naar bed? Nu al? Kan je zo vroeg al wel slapen dan, of ga je nog even relaxen in bed?
Wij de prikdokter(es) net aan huis gehad en nu voor 25 jaar beschermd. Alsof we dat nog meemaken. Pfffff… :unibrow:
De r zit weer in de maand en dan voelen de meesten zich wat minder… Kun je ook erg aan het humeur merken van de mensen…
Bloem; rustig aan… hopelijk gaan de ‘feel happy pills’ snel werken… en goed hoor… Frans… mij niet gezien
Beps; jij ook rustig aan doen… is makkelijk gezegd als alles op jouw schouders terrecht komt, maar vergeet vooral ook niet eens aan je zelf te denken… Soms moet je gewoon eens NEE kunnen/durven zeggen.
Raak; jij voelt je gelukkig wat beter, bijna klokje rond geslapen>> had je het waarschijnlijk nodig
MK; :kus:
Cyn; druk druk druk en 2e facebookaccount…
Roanna; geeft les in scrollen en klikken…
Ikke vanmiddag naar de tandarts geweest, was met 2 minuten weer buiten… alleen tandsteen verwijderd… ik kan er weer een jaar tegenaan…
@Damber: Ja, dat zou ook een reden kunnen zijn van die R in de maand. Heb je wat minder weerstand he!!! Zeggen ze!
Jij je controle weer gehad en alles weer goed. Wij moeten volgende maand weer op halfjaarcontrole, maar vind het nooit zo erg. Zijn ook altijd zo klaar.
vind het wel lekker, beetje frans babbelen, over de reis, over landen, over turkije en vakantie etc.etc… zie er erg tegenop om maandag weer te gaan werken, maar okey…
Bloem : filmpje aan het kijken in het frans en de franse tekst eronder kunnen lezen, goed zo !!
Roanna : is weer flink geprikt er kan er tegen tot 2034 !!! kijk dat telt nog eens aan
Damber : tandsteen weg en mag weer een jaartke wegblijven
Wendy en familie : welkom thuis in dit triestige kikkerlandje
Beps : vroeg naar bed en morgen nog een daagje vrij. Hoop dat het jou zoveel goed doet als het mij gedaan heeft
Cyn : 2e facebook, kreeg uitnodiging om vrienden te worden en snapte het al niet:paranoid: