ik had jullie (enkele van jullie) dames ‘beloofd’ om mee te doen hier en mijn mening te uitten bij uitgaven van jullie perikelen op turkisch tea time.
een redelijk zwaar weekend gehad.
enige stress naar mijn vrouw gehad omdat we soms toch een beetje anders zijn.
(ze blijft de allerliefste hoor)…
-cultuurverschiltje??: rekeningen betalen.
word redelijk weinig naar me geluisterd als ik vertel dat banken dicht zijn over het algemeet op zaterdag, dat als ik aangeef dat we volgens mij geen internet bankieren hebben bij de garanti moet eerst een hele website afgesnuffeld worden om er achter te komen dat op onze rekening EFT niet mogelijk was.
-klein dramaatje: zus van mijn vrouw is zwanger, worden 's middags gebeld door mijn zwager dat we naar haar huis MOETEN gaan en haar ff afzetten bij het ziekenhuis. na 3 maanden enorme krampen. zoontje ook thuis, ook mee, andere plannen gehad, gingen niet door, naar de spoed gebracht, mijn vrouw bij haar, zoontje bij mij…ooh andreas kan je het wel aan? jaaaaaaaaaaaaaa dat kan ik wel… ring ring, lukt het wel?? jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben gek op kinderen en ik spreek ook turks… ring ring lukt het nog?? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… beter kind kan je je niet wensen… ring ring?? waar ben je?? jaaaaaaaaaaaaaaa… bij de mac… ring ring… over 20 minuten zijn we klaar… nnnnnnneeeeeeeeeeeeeee wil ik niet… nou toch lekker een hele middag in het ballonpark geweest bij laura. mcD tractatie voor die schat.
ontsteking door te weinig water drinken… oei oei…
's nacht nog ff de werknemers opgehaald van hun werk.
- ontspanning: heerlijk geknuffeld met mijn vrouw en nu nog even op internet met een lekker duits biertje ann mijn zijde.
ik wil NU een kind!
(mijn exvriendinnen in nederland hadden bijna allemaal kinderen en ik mis het heel erg)
:cheer::crybaby: