Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Goede morgen … en de zon schijnt weer vandaag. Is toch lekkerder wakker worden als de zon door de gordijnen schijnt he?

@Roanna
Geen m*c maar pizza is ook lekker hoor!!

@Beps
Later naar de verjaardag door de storing. Wel gezellig gehad?

@Raak
Gisteren erop uit geweest en vandaag misschien naar de Hiswa. Mijn oude directrice en haar man kochten er jaren geleden een zeewaardig jacht met alles erop en eraan.

En nu maar eens kijken of ik mijn bakken schoon kan krijgen. Ze zullen er wel lekker groen bij staan :slight_smile:

Zo mn eigen bakken weer schoon, de poezen(en andere beestjes die er steeds bijkome) verwaarloos ik wel een btje de laatste tijd… Oogsten wel gelukt

Sms van Cynthia:

Alles goed, heet en onderweg naar Chiang Mai, vanavond eten aan de rivier in Chiang Mai(is er erg lekker meld ik uit ervaring) en morgen de Doi Suthep(tempel) Iedereen de groetjes…

@Bloem naar Erfurt
@Raak en J Hiswa ,…of iets anders…
@Marion aan de poets bij de guppies…

ik zo naar het bos, met een aantal mensen en hun honden(gezellig) en dan vanmiddag/avond weer de 3 uurtjes… Ohhh nog 2 dgn dan 6 dgn VRIJ!!!

Goedemorgen ladies. :dag:

Oh, dat hyperen was maar van tijdelijk aard hoor. Niets bijzonders. Was alleen op dat moment even heel erg in de mood.

@Marion: Ik heb je ramen al even gezeemd hoor. Scheelt jou dat weer. lol2

Bij iedereen trouwens, want moet wel weer punten scoren he!!

Ik weet nog niet wat we vandaag gaan doen. Waarschijnlijk even richting achterhoek, maar heb nog geen concrete plannen.

Een boot/jacht hebben we nog niet nodig, maar het lijkt me wel reuze leuk om op zoiets eens rond te snuffelen. J. en Raak…succes.

Nou, iedereen een hele fijne zondag op ook deze weer zo :zon02: dag.

:dag:

Ik was aan het zemen en geldkisten legen…vond ik een totempaal… zomaar,…
wel grappig

Nu even met Cyn aan het kletsen…hihi

Hallo!!! :dag:

Ik weer even online vanuit Chiang Mai… Helaas geen M… Misschien vanavond nog een poging :wink:

Kost toch maar 2euro per uur :smiley:

Hier alles goed, erg warm maar weer erg mooi!!! :smiley:

Iedereen een dikke :kus:

@Beps: Dat had ik ook daarnet. Ik vond 'm bij die Turkse meneer in de doos. lol2 Dacht eigenlijk…speciaal voor mij, maar niet dus. Hi, hi. Maar ben er wel blij mee.

Doe Cyn ff de groetjes :dag: en ik ga nu showeren.

Cynthia… cheer :dag: :dag: :kus: Fijne vakantie nog verder. :vak01:

Roanna: dankje!!! :smiley:

Zo de bakken weer schoon, moest daar ook ff flink bij lezen want er lag me een partij met flessenpost :wink: Snap soms helemaal niets van FB, normaal moet je je daily luck aanklikken. Nu staat het er gewoon spontaan op. Geloof dat Roanna dat pas ook al had of niet?

@Beps
Veel plezier in het bos

@Roanna
Thanks voor het ramen zemen en een gezellige middag in de achterhoek.

@Cyn
Eerst een berichtje via Beps en dan opeens … ben je daar zelf. Super!! Fijn te horen dat je het naar je zin hebt. Jammer dat M niet online was maar vanavond misschien nog een kans. Zal voor je duimen dat ie er is :kus:

goeiemiddag iedereen !!!

Cyn : heb je naar je zin zo te zien ?? Hopelijk vanavond online met M.:wub:

Gisteren een héél leuke dag gehad met de verjaardag van mij moeder. Kwam na de middag eventjes de halve familie binnenvallen. Ze straalde !!! Hebben ook hele leuke foto’s van het “nog steeds verliefde stel” kunnen nemen. Zo mooi om te zien. Als het even kan, zet ik ze hier (moet ik wel wachten op mijn ventje, want ik ken daar de ballen van) :mad:

En ga nu even het lijstje aanpassen (heb een cadeautje gekregen van mijn lieverd) :wub:

:NETHERLANBeps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt):NETHERLAN

Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Marion : ik heb net hetzelfde. Kom ik enkele dagen niet op FB en zie dat er elke dag een andere foto geplaatst wordt en ook mijn daily luck. Weet niet hoe het te verwijderen.

@kaylo: WOW!!! NAAR ISTANBUL!!! JE VENTJE IS OOK WEL EEN LIEVERDJE!!!:slight_smile:
echt super!!! Maar eerst juni!!

@cyn: ook weer even online geweest! Heeft het super en nu maar hopen dat M online komt!
@ beps: alles weer bijgewerkt op fb en gepoetst.
@roanna: was even in de mood en nu naar de achterhoek
@raak: gaat misschien naar de hiswa! Wel leuk boten kijken! Vooral de jachten!
hier niets te melden!

ik nog steeds thuis J. mijn auto aan het poetsen, was vies zei die ???Dus wordt te laat voor Amsterdam, nou ja, we gaan het zien. dan eerst maar op Bonaire zelf kijken he.
Marion : zo’n hele grote hoef ik niet hoor, of moet de lotto winnen cheercheercheercheer
Beps : ik heb ook totempalen gevonden, denk wat gebeurt er nu
Roanna : die jij kreeg was ook wel speciaal voor jou bedoelt hoor
Kaylo: kijk in september lekker genieten van Istanbul, toppie
Marion : wij houden je bakkies tussendoor wel bij hoor

@Kaylo
Zo he … een mooi kado gekregen van ventje!!!
Gelukkig, ik ben niet de enige waar er zo spontaan iets op FB verschijnt.

@Jac
Heeft even niets te melden.

@Raak
Nou das toch mooi dat je auto gepoetst wordt. De mijne ziet er ook niet uit op het moment, moet er nodig eens mee door de wasstraat. En de binnenkant is ook een zootje maar vind het nu te koud om buiten te staan prutsen. En ik denk dat het wel blijft liggen :wink:

Zo terug van het wandelen, hondjes slapen, ik bijna, maar moet zo naar mn werk …
Was gezellig…

tot straks dames…

@beps lekker gewandeld. en nu bijna aan het werk.

ikke net ook gewandeld met de hondjes! Heerlijk was het!
zonnetje brandt goed!! Vooral als je beschut loopt of zit! Heerlijk! Dit is gezond weer al zeg ik het zelf.

Goedenavond. :dag:

Zo, wij toch niet naar de achterhoek geweest, maar ff de stad in. Ik dacht er ineens aan, dat we koopzondag hadden en zijn toch maar even naar de stad gegaan. Het was gezellig druk in de stad. Niets bijzonders gekocht. Nog even bij de Hama een bakkie met wat erbij gedaan en toen weer naar huis geslenterd. Gezelli!!!

@Raak: Zou je denken, dat die totempaal er speciaal door hem, voor mij ingedaan was? Geloof er niks van. lol2 J. je carr nu schoon gepoetst? Je kunt je er weer mee vertonen? Lief van hem hoor!

@Kaylo: Ook al zo’n lief ventje thuis zitten. Zou haast jaloers worden. Nee hoor, ik gun het je van harte. Leuk!!! Oh ja, en nog van harte met je moeder van gister.

@Beps: Druk?

@Marion: Ja, dat zijn schijnbaar van die sites, dat als je er eenmaal op bent geweest en in mijn geval ook een keer zo’n fotootje hebt gemaakt, dat je automatisch toestemming hebt gegeven om meerdere te plaatsen, want ik weet echt nergens van, dan die ene keer. Maarja… dit is nog wel toelaatbaar. lol2 Moet niet gekker worre.

Marion :ja zal best wel blijven liggen, hoewel…als het lang genoeg ligt loopt het van eigens weg helol2lol2lol2
Roanna : jaja mijn auto is weer spic en span. `dus…zijn we met de auto van j. weggegaan, dan blijft ie ook lekker schoon helol2lol2
wij zijn ff gezellig bij vriendin van zoon koppie thee gaan doen, het was idd echt heerlijk weer