:NETHERLANBeps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt):NETHERLAN
Viva: 13 maart weekendje naar Makkumlol2:zon02:
Marion: 17 maart t/m 27 maart Side
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Roanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
zo vakantie een weekje opgeschoven gelukking kon dat met de honden.
Die gaan weer naar de hondenhotel waar ze altijd heen gaan en als ik nu zeg gaan jullie mee naar de hondjes??? Nou dan zijn ze helemaal dol en lopen ze telkens naar de garage!
@ beps: ben een beetje laat maar alsnog een fijn weekend met de familie!!!
verder iedereen natuurlijk een fijn weekend!
Hallo meiden, Beps sorry jou niet meer op tijd een fijn weekend kunnen wensen, ik vandaag om 8.30 uur de deur uit, kreeg gisteren telefoon van mijn tante, mijn oma is aan haar laatste eindje, ze weten niet hoe lang het nog duurt voordat ze overlijd, of ik ff met mijn vader mee wilde, mijn hele programma omgegooid, dus vandaag even heen en weer naar gelderland, paps ongewassen, ongeschoren en met vieze kleding mee (bah), terwijl ik gisteren nog zei, trek dit en dat aan…pffff. Dus wij daar heen, het arme mensje ligt echt als een kabouter in bed, weegt nog 39 kilo, eet en drinkt niet meer en de morfine pleisters zijn op 100 geen idee wat het inhoud maar ze is niet meer aanspreekbaar, tuurlijk ik ga een weekendje weg, nou ja ben er nog geweest met fatsoen mijn vader meegenomen maar moet nu nog alles in orde maken om morgen een weekendje weg te gaan.
Meiden ik meld me weer…lief van jullie alle wensen…heb even geen puf om op iedereen te reageren.
@Viva: Maar hopen dat het mensje niet te lang hoeft te lijden. Morfine 100 betekend een dosis van 100 microgram per 24 uur. Paps ook nog meegenomen, goed hoor van je.
Wens je ondanks alles toch een heeeeel fijn weekend en ga er toch van genieten!!
@Viva: Tuurlijk heb je daar geen puf voor en dan erbij… er valt niet veul te reageren, want het is hier enorm rustig.
Is dan toch wel weer wat hoor en vind het ook heel moedig en lief van je dat je dat toch maar weer even voor hem doet. Verder sluit ik me bij de woorden van Toos aan. En je weet het…, moet of mocht hier in de buurt zijn… !!
Heel veel sterkte in ieder geval. :kus:
Zo, en ik ga nu zo weer ff een rondje de maten tippelen met de buurtjes. Het is mooi weer en nog niet zo donker, dus we gaan er weer voor.
Laters en anders… iedereen een heel fijn weekend. Jullie ook Viva, in het hoge noorden. :vak01:
Trl : in Anderlecht??? Ik ben daar relatief veel hoor
Viva : meissie jij hebt dit weekend meer dan verdiend:kus:
Hoop dat je oma snel uit haar lijden verlost wordt, dit is geen leven zo.
H en jij nu lekker met de buurtjes even op adem komen
Toos : dat is gezellig, met je schoonzoon op stap. Moet je je wel een beetje gedragen hoor !!lol2lol2lol2
Dames van HA : mijn kleinzoon Joey heeft jullie verzoekje gestuurd, wilt graag met de visjes spelen