Nou gelukkig compie doet het weer…;)!!!
Wat een ramp als zoiets het begeeft, en al heb ik de klepdoos…
Nu naar vergadering en dan eten , meld me weer
Nou gelukkig compie doet het weer…;)!!!
Wat een ramp als zoiets het begeeft, en al heb ik de klepdoos…
Nu naar vergadering en dan eten , meld me weer
@problemen met computers
@beps± vergaderen en eten en daarna weer WW
@ bloem: geboekt voor volgend jaar!!!
@ roanna: werkoverleg en meld zich later weer
nou mijn soap in het ziekenhuis gaat verder. Ze weten niet waar de pijn vandaan komt dus nu maar total check up. Nou ja kan ook geen kwaad
en nu maar eten klaar maken!
zo eten op en ik denk de rest nog aan het vergaderen of aan het eten…
Hier ook het eten weer op.
@toos
Nu je hart weer, schiet niet op hè :kus:
@viva
Bijna naar het hoge noord een weekendje weg. En na die mooie foto van laatst gaat dat vast wel goedkomen daar!
@beps
Een vreetschuur… het is natuurlijk wat je er zelf van maakt. Net wat Viva zei, er is genoeg te beleven en te doen en echt het zwembad is heel mooi. Er zijn inderdaad mensen die alleen komen om zoveel mogelijk te eten en te drinken. Ik heb er vertrouwen in dat jullie het daar heel gezellig gaan hebben. Veel plezier!
@bloem
Alweer geboekt voor volgend jaar, je bent er vroeg bij ![]()
@roanna
Ook een weekendje weg geboekt, heerlijk hoor.
@jac
Weer verder door de molen… wanneer gaan ze nu iets vinden??
@trl
Dat is echt een lachertje om voor die prijs lekker op vakantie te gaan.
@raak
Zit niet mee hè voor J. waarschijnlijk toch te vroeg weer aan de gang gegaan.
@marion
Heb je je reisje al geboekt?
Vanmorgen naar Alkmaar geweest voor het examen en nu mag ik 8 weken wachten op de uitslag. Het is echt binnen 5 minuten na te kijken, maar helaas kunnen ze dat daar niet…
Ik ga er vanuit dat het wel gelukt is, maar zie het toch liever op papier.
@MK: en nu is de studie ook klaar??? Spannend hoor…
En ik denk ook wel dat het goed komt…maar goed… hoge verwachtingen van mn ouders zeg maar…
zo weer thuis, zware vergadering, veel gezegd…en veel om over na te denken…
Goedenavond.
Erg rustig geweest hier en gemakshalve sluit ik mee ook even bij MK aan.
@MK: We gaan natuurlijk ook weer voor jou duimen, maar als je er zelf al een goed gevoel bij hebt, zal het wel goed zijn.
@Beps: De compu weer stuk gehad, maar gelukkig weer in orde kunnen krijgen. Toch wel lekker handig zo’n handyman thuis.
Wij ook best wel een zware vergadering/werkoverleg gehad. Ook veel besproken en nu weer afwachten wat hier van terecht komt. Het gaat in ieder geval al een stuk beter bij ons en de cijfers zijn uitstekend.
@Jac: Jij weer verder onderzoeken en inderdaad… wat MK al zei… hopen dat ze nu wel een keer wat vinden, want dit is knap lastig zo, lijkt me.
@Raak: Hoest met J? Is ie al weer een bietje opgeknapt, of toch nog behoorlijk te pakken?
@Toos: En met jou dan? Hebbbie al dat kastje om?
Verder weet ik het ff nie meer.
Iedereen een fijne avond nog. cheer :dag:
MK : zal best goedkomen met je examen hoor
Beps : zware bespreking achter de rug
Jac : weer helemaal opnieuw door de molen
Roanna : gaat maar beetje bij beetje aan beter
Goeieavond,
Sluit me maar bij de update van MK aan.
@MK: Ga ook voor jou duimen,
@Beps: Zal vast goedkomen bij preston palace hoor. Het is maar net wat je er zelf van maakt
@Roanna: Voor jou duurt het allemaal niet zo lang meer, je kunt gaan aftellen. Ja heb het kastje om, is wel rot slapen met al die draden.
@Toos: Hoelang moet je het om??
Toos : suc6 en je schrikt je ook rot als die 's nachts gaat meten.
Ik heb op mijn buik geslapen met al die draden
@Raak: Oh, gelukkig maar weer dan. En even tegen hem zeggen… nu wel even goed uitzieken en rustig aan doen. Geen auto’s wassen voorlopig.
@Toos: Ja, dat lijkt me ook niet handig,( kan zelfs knap lastig zijn) maarja…het moet even he!!! Hoelang moet je dat omhouden?
Moet dat ding ongeveer een week omhouden. Als ik een ritmestoornis voel moet ik op een knop drukken en wordt er een ecg gemaakt. Dat kan 21 keer, dan kan hij terug.
Nou dan maar hopen dat je het een week volhoud… hoevaak heb je die storingen???
Bij ons op het werk gaat het over klachtenregistratie, en over de contracten…dat laatste is wel goed eigenlijk: na de bepaalde tijdscontracten(3 of 6 mnd) krijgen we meteen onbepaalde tijd!
@Beps; Is wel mooi dan een contract vopor onbepaalde tijd. Zelfde uren als nu?
Die storingen gaan de hele dag door, soms zomaar 1 of 2 keer een misslag, maar soms ook langer en die registreer ik ook
Mk,spannend,ga voor je duimen hoor.
Toos,lijkt me idd niet prettig slapen en nu maar hopen dat er wat uitkomt.
En hier ik voel me weer ff KT een terug valletje dipje,gewoon kT
Min-max contracten ivm de zomer-dip-periode qua telefoon verkeer!
@Toos: :kus: wat een verschrikkelijke toestand… en zo onzeker gevoel!
Morgen naar mn vader(middag/avond) want morgen wordt hij echt oud…
hij is dan dus jarig
@Toos: Oh jee… dat is best lang he? Nouja, als er dan ook maar wat uitkomt en behandeld kan worden. Heel veel sterkte ermee. :kus:
@Beps: Bij ons ging het mee over de resultaten en over wat er nog beter kan en kon je je opgeven voor bepaalde ideeen die ze hebben, te helpen uit te werken, maar wat Toos ook al zei… ik ga aftellen, dus doe mooi nergens meer aan mee. cheer Zal mijn best blijven doen en mijn inzet blijven tonen tot eind Mei en dan vind ik het welletjes.
@TRL: Och meid toch. Hoe komt dat nu weer. :kus: Zit hij nog zo in je gedachten, of is het dat niet? Nou, doe maar rustig aan.
@Roanna: zo is het, je hebt je jaren ingezet, nu is het klaar ;)!!! Lekker genieten binnenkort en elke dag de KD schoonmaken ![]()
@TRL: stapje terug is niet erg, maar wel vervelend voor jou! Denk vooral aan de stappen die je al gedaan hebt, kijk vooruit!!
Tenslotte: aandacht aan een ongewenst verleden bieden geen garanties op een gewenste toekomst!!! :kus:
:slapen: En nu… Naar bed…
Tot morgen!!! :dag: