Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Jill: Onze oudste kat is 18 geworden, zijn zus zelf 23!!! Ik heb ook gehoord van een poes(geen ras en dat zijn de onze wel worden niet zoo oud) die 30 was geworden!!! Maar goed, voor onze oude siamees is deze leeftijd al een gigantische mijlpaal!
Mooi, wwe volgend de ontwillelingen van het meiske! hihi

@Jill
Fijn dat het klikte met het vriendinnetje van je zoon!!

@Beppie
Hoop dat het met druppeltjes op te lossen is. De katten hebben een goed leven bij jullie, ze worden allemaal zo oud.

Hey Marion 2, mijn dochter zit in Loon op Zand, vlakbij Kaatsheuvel. Ben daar wel een beetje bekend, want onze schoonzoon komt er vandaan! Mooi hoor daar, de Loonse en Drunense duinen. Die meiden zullen zich prima vermaken, alleen erg jammer van het slechte weer. Maar daar kun je toch niks aan veranderen, dus gewoon maar t beste van maken.

@Mar
Zeker mooi daar! Dacht mss zit ze bij ons in de buurt, zijn ook vaak ponykampen. Maar is een heel eind uit de richting.

@marion: en heb je al gewogen. Ik wel 1.4 kg eraf. Juppie.

het schiet lkkr op met de lijners he:D goedzo hoor!!

@beppie…wat zielig voor de kat, hoop dat ie weer gezond mee naar huis komt

:Dnog 3 dagen voor mij…ik sta lkkr boven aan!!

dadelijk werken…spreek jullie vanaaf weer…

doeidoei…kusz

@filiz: jij ook werk ze. ik ga zo ook werken, tot vanavond

@Linda
Tuurlijk heb ik gewogen…3 kilo eraf.

Filiz: wat heerlijk om nu bovenaan te staan he! Nog een paar daagjes en je gaat!!!

Beps: hoe was het bij de dierenarts?

Jill: fijn dat het klikte met dat meisje. Is natuurlijk altijd spannend en afwachten. Hihi moet weer denken aan de eerste kennismaking met m’ n schoonouders, eng!!! Gelukkig zijn het hartstikke lieverds.

Lindalight: wat goed dat je gestopt bent met roken! Knap hoor! Nog plannen voor Alanya in het najaar?

Linda: goed zo, zie je wel!

Pff ben zo moe vandaag. Blij dat het even pauze is om beetje bij te komen. Viel zonet bijna in slaap :frowning:

@ Jill: Gelukkig dat het meisje een goede indruk maakte. Toen ik mijn schoonouders ontmoeten had ik ook behoorlijk de kriebels hahaha. :teeth:

@ Beps succes met de poes.

@ Filiz: nog ff en dan mag je

@ Linda en Marion: super meiden het gaat erg goed met sb.

@ Dia: We weten nog niet wat de plannen zijn in het najaar. Ik mag nog 1 jaar terug naar de schoolbanken en heb dus alleen een week herfstvakantie en dan kan mijn vriend geen vrij krijgen. Dus denk niet dat het iets wordt
Helaas. Misschien voorjaar

bahbah dadelijk naar mijn vriend de tandarts. Ik moet twee gaatjes laten vullen. Zal hem maar gelijk zeggen dat hij me geen pijn moet doen, ga het zonder verdoving doen want die vind ik altijd nog erger dan het boren zelf.

Gisteren bigbrother gekeken en ik vind het nu al leuk…

tot na mijn tandarts bezoek

Zo iedereen ik ben weer thuis! Het viel mee, ze heeft een tekort aan vitamine B!! Pilletje en druppeltje voor de pijnlijke oogjes en klaar(wel een vermogen kwijt aan de arts, maar ach das het beestje meer dan waard!)

@Dia: Werk ze, wel wakker blijven!!

@Marion en Linda: Knap hoor dat afvallen, mss ik ook maar eens??!!

@Filiz: BIJNA VAKANTIE!!!

@Marjan: Stil in huis?? Kan me zo voorstellen dat het giga stil is, die meiden kunnen zo lekker geluid in huis maken hihi!

Zo ik ga me hier eens nuttig makken!!
Doeidoei

@Lindalight
STERKTE bij de tandarts!!! Dat je het durft zonder verdoving.

@Beppie
Gelukkig is het meegevallen bij de dierenarts, op de rekening na dan.

Nou vlug mijn tas pakken en op naar de sportschool!!

Hier ben ik ook weer ! Vanmorgen wat geholpen met mams, oma gekomen en zijn we direct een nieuwbouw appartement gaan bekijken waar zij eventueel zou willen gaan wonen binnenkort. Zag er super uit ! Alleen de buitenmuren staan, de binnenmuren mag zij gaan bepalen waar die komen te staan, hoeveel ruimte ze in iedere kamer wil enz… Tenminste ALS ze het koopt… En nu regent het met bakken uit de lucht ! Net herfstweer en de weerman zegt dat de zomer dit jaar (!) niet meer terugkomt ! Tis weer voorbij die mooie zomer :frowning: :angry:

@Sev: De zon schijnt hier en het lijkt wel voorjaar!!! Is steeds andersom he, weer bij jou en bij ons!! Wat vond je oma van het app?? Klinkt wel mooi, en praktisch!! Zelf indelen!!!

Pffff het weer is hier ook om depri van te worden.:drool:

@Sev,ziet je oma dat zitten om naar een appartement te verhuizen?

Sev: klinkt goed dat appartement, handig dat ze zelf mag bepalen waar de binnenmuren komen te staan.

@ Beps: hier in het mooie limburg dreigt het zo te gaan regenen. Ik hoorde van de weerman dat het vrijdag mooi weer kan worden, maar dat moet ik eerst zien en dan geloof ik hem pas.

Heerlijk terug van de tandarts. bah bah het eerste gaatje deed nauwelijks pijn maar het 2e des te meer. Maar ik heb het doorstaan en ik kan er weer even tegenaan. En af en toe pijn lijden is ook niet erg, kan best lekker zijn :retard: , wordt je hard van zegt mijn opa.

Mijn vriend moet overnachten vanavond dus die zie ik niet vandaag. Heeft iemand van jullie ervaring met een partner abonement op de mobiele telefoon? Wij zijn er over aan het denken om zoiets te nemen. Weet alleen niet precies hoe het werkt en wat de voorwaarden zijn dus dat moet ik me nog maar eens uitzoeken :hihi:

We hebben ons gisteren ingeschreven bij de woningbouw vereniging. Ik moet nog een jaartje naar school en daarna werken maar waarschijnlijk krijg ik dan eerst een jaarcontract dus we willen voor die tijd nog geen huis kopen maar huren en daarom hebben we ons ingeschreven om eens rond te kijken. Begin steeds meer te verlangen naar een eigen huisje voor ons twee. :wub: :wub: :wub:

Binnenkort samen naar Ikea, de nieuwe brochure was erg leuk, en we gaan voor elkaars verjaardag maar iets voor de uitzet kopen. Heerlijk om ideeen op te doen.

Veel liefs

Linda

Oma ziet het wel stilaan zitten om op appartement te gaan, haar huis is nog stukken groter dan het onze want ze hadden vroeger 3 kinderen die er allemaal in moesten wonen en om te schoonmaken en zo begint het wat moeilijker te komen voor haar, ze is 75 jaar ondertussen en snakt nu stilaan naar een kleiner huisje, alhoewel ze er toch wel spijt van zal hebben om te verhuizen, ze woont er al 50 jaar, al die herinneringen en zo …

Ze had al een ander appartement op het oog maar daar wou ze dan nog de keuken van veranderen, bad uitsmijten en douche plaatsen, een deur elemineren omdat die er te veel was enz…enz… Allemaal kosten.
In die nieuwbouw kan ze alles naar smaak doen maar ja, ze moet het eerst nog allemaal eens overslapen en zo :wink: want ze is nu al zo zenuwachtig als iets ! En beide kan ze kopen, maar soms denkt ze dat ze op straat zal staan :smiley: Ah ja, oudere mensjes hé, maar mocht ik haar zijn, ik twijfel niet en ik koop de nieuwbouw ! Heb je niet veel kans van om zoiets te kopen waar je alles nog kan en mag in doen zonder dingen uit te smijten enzo !
Ah ja, aan haar de keuze… hoop alleen dat ze de goeie beslissing neemt :wink:

@Ja Sev is ook nogal iets he op die leeftijd nog zo een beslissing nemen,maar inderdaad die nieuwbouw zou het beste zijn.
Maar ze zal toch ook wel naar jullie raad luisteren,denk ik toch.
Gelukkig dat je oma zelf ziet dat haar huis te groot is want vaak willen die oudjes er ook nog niet van horen om te verhuizen,en zie als kind of kleinkind maar om heel de boel schoon te houden.

Nou ja, al haar kinderen gaan uit werken en zijn getrouwd en hebben zelf kinderen (haar kleinkinderen) maar mij ziet ze het meest, de andere kleinkinderen gaan bijna nooit, behalve mn zus maar die is de hele week weg. En soms heb ik ook zo het gevoel dat ik het kind van de vuile werkjes ben. Als er zoiets moet gebeuren kent iedereen mij, moet er iets anders beslist worden of iets leuks gedaan worden dan kennen ze de rest weer en word ik als het ware aan de kant geschoven, ik ben ook de jongste van de familie maar toch… Neen sorry, de laatste tijd laat ik me ook niet zomaar meer doen en geef ik niet direct meer toe voor vanalles en nog wat. Ik heb al véél gedaan voor iedereen, heb daarmee ook half mn school wat verwaarloosd en de komende 2 jaar zijn nu echt wel voor mezelf en mn school om het af te maken en mn eigen leven te gaan maken nu, sorry voor de rest ! En ja, mn mams help ik natuurlijk wel graag want die respecteert alles wat ik doe en wij zijn bijna twee dezelfde, ik zou alles voor haar doen !