Heeey, ik ben weer thuis. Helemaal doorweekt, 30 minuten regen gehad, hartstikke onweer, ik met peper in mijn kont naar huis gefietst. Niets was droog. Mijn mp3 speler lag in een plas water, doet het gelukkig nog!
Zo veel mogelijk bijgelezen, weet niet meer wie wat heeft gezegd:
Stoppen met roken: vind ik heel knap! Rook zelf niet maar mn ouders wel en zie dat zij het niet kunnen, dat stoppen… Bespaart je ook veel geld, dus daar kun je weer leuke dingen van doen (zoals die motor kopen).
Gouden handjes van mannen: ik zou wel zo’n pa willen hebben. Het regent elke dag pijpenstelen en ons huis is ondertussen zo lek als een… vergiet? Best wel eng, maar mijn pa is niet vaak thuis dus hij denkt dat het allemaal niet zo ernstig is… Bah bah… je bent gezegend (Beppie toch!) met zo’n mannetje!
Sonja Bakkers: gelukkig smaakt het ook nog een beetje. Dat maakt alles wel een stuk makkelijker lijkt mij zo. Wat jullie eten klinkt mij ook wel lekker in de oren. Leuk om te horen dat het goed gaat met afvallen!
Jill: wat leuk dat het zo goed klikte met het meisje! Ook leuk voor haar dat ze zich welkom voelde! Allemaal toch goedgekomen :D.
Tandarts zonder verdoving??? Aaagh, mij hebben ze ooit zes keer achter elkaar verdoofd op dezelfde plek voordat het werkte… Elke keer: en voel je dit? Ik ging zowat dood van de pijn. Neee, doe mij maar met verdoving!
Oma die gaat verhuizen: is vaak wel een stap hoor voor oudere mensen. De oma van mijn vriendje is laatst verhuisd (net nadat opa overleed). Was wel moeilijk voor haar, net haar man verloren en meteen het huis uit… Maar kun je wel zien als een nieuw begin. Hoewel ze erg ver weg woont (Apeldoorn) en wij bij Rotterdam gaan we wel lekker vaak langs, gezellig voor haar!
Hoop dat je oma (als ze het doet) het naar haar zin zal krijgen in haar nieuwe ‘huisje’ (appartementje).
Regen regen regen… Ach, tropische zomer, tropsiche winter he! Het kan niet altijd meezitten. Ik zou toch wel graag hebben dat het snel voorbij is, want ik heb geen zin om als een verzopen kat op school aan te komen na 14 km in de regen te hebben gefietst!