Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Cris: Graag gedaan, als ik je kan helpen :wink:

@LInda: Knap hoor, 89 en nog alleen wonen, hoop dat de mijne dat ook nog zal meemaken, is een teken dat ze gezond zijn ! En ja, ook de mijne is soms een gevaar op de baan dat ik soms niet snap dat er geen ongelukken zijn gebeurd. Maar ja, het is haar vrijheid, ze kan shoppen, boodschappen doen, neem dat weg en ze komt helemaal oud !

@Beps: ik hoop voor jou dat de brand al zal opgelost zijn in Kus ! Is aangenamer zonder rook in het stadje…

Dat is het helemaal, ze kunnen gaan en staan waar ze willen, ze komen buiten kunnen zelf boodschappen doen en hebben nog niet het idee dat ze afhankelijk zijn, en willen dit zelf ook nog niet zijn. Ik snap het best.

zoo…weer veel gekletst, heb zo goed als bijgelezen, maar zou nu bij god niet meer weten wie wat heeft meegemaakt.
anyway…ik denk wel aan jullie hoor!!

ga slapen, ben zo moe, morgen eerste schooldag weer…
woensdag>>koffer inpakken
donderdag>>>turkije!!!

dikke kusz voor iedereen, en tot morgen

slaap lkkr

Zo, ben even de partytenten terug wezen brengen naar zoonlief, die we vorige week zaterdag hadden geleend voor de bbq.

@ Diamond: Oh naar Ierland. Moet ook mooi zijn, vooral als je van natuur houd. Mijn familie die vorig jaar met ons mee waren naar Turkije, gaan a.s. vrijdag ook naar Ierland toe, want die hebben daar een dochter wonen. Zij gaan vanaf Dusseldorf met RyanAir à € 39 p.p. incl.tax.

Dames, een fijne avond nog verder en groetjes van Roanna :wink:

@ Filiz: moet jij zo vroeg naar school al? En ga je onder schooltijd op vakantie??

ja, ik moet zo vroeg naar school…
en ik zou dan woensdag met stage beginnen.
maar die week wat ik dan zou missen heb ik afgelopen week al ingehaald.
no problem dus;)

kus kus

Begint school al zo vroeg in Nederland ?

Nou meiden, ik kruip er maar eens vroeg in vandaag…

Slaapzacht !:beef:

Weltrusten sev, tot morgen!

Sev: Mijn school begint woensdag over een week. iets van 28e ofzo… We hebben hier maar 7 officiele vakantieweken. (Op de middelbare). Na je middelbare school verschilt het heel erg. Mijn halfzus doet pabo en die hoeft verlopig (dachtik) nog nie tnaar school.

@ Jac: gefeliciteerd en een fijne dag morgen.
@Jill: hoe is het nu met je? Hen een paar jaar geleden ook morfine gehad na een schouderoperatie in belgie. Het was plaatselijk verdoofd, maar voor het geval dat kreeg ik ook morfine. Werd er vreselijk suf van en ging er van hallucineren. Leef met je mee hoor

Verder vandaag een drukke dag gehad. Kreeg vanmorgen al vroeg een telefoontje van onze makelaar voor een bezichtiging. Zou misschien wel een positief kunnen worden, deze mensen zijn al een keer geweest, maar moesten hun eigen huis nog verkopen. Dat is nu weg en ze zoeken op korte termijn iets anders. Ze vonden dit toen een leuk huis, maar kostte teveel om slaapkamer en badkamer beneden te realiseren. Dat idee hebben ze laten varen en willen nu een traplift laten maken voor de mevrouw die slecht ter been is. Dus spannende dag morgen.

@Filiz,een fijne eerste schooldag!

@Jac gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst!!!
o ja en natuurlijk 3 kussen!!!:slight_smile:

Sorry ik weet de rest niet meer:o

Slaap lekker iedereen!!!

@kris, welkom terug, wel under cover, haha.
Fijn dat je zo over je oma kan praten Sev, ik heb ze allang niet meer, mijn laatste opa is al ruim 10 jaar gelden overleden, hij was toen 93. Dan sluit je wel een periode in je leven af, hoor. En ze woonden in Amsterdam, dus zomaar ff langsgaan zat er sowieso niet in. En Oma is al uhhh…dood sinds ik 12 was, dus zo’n beetje 38 jaar.
Kan het nog goed herinneren, de logeerpartijen vroeger bij oma en opa.
Bij de ene oma (klein omaatje) 's morgens thee met een beschuitje met roomboter en suiker. En de transsistorradio in de vensterbank. Moet nu zo’n 40 jaar gelden zijn, maar ik zie het nog zo voor me! En asl ik dat nu eet helemaal, smaakt naar Oma!
En de eeuwig tikkende klokken daar in huis.(Opa was klokkenmaker, net als mijn vader trouwens) Ach…nostalgie
Maar goed, morgen lekker vrij. Ik hoop dat we wat plantjes kunnen gaan kopen voor de tuin, is nu wel klaar, maar nog wel errug kaal.
@Ja Sev, de scholen zijn hier alweer aan het beginnen, de lagere scholen in regio zuid verleden week al, en in midden zijn vandaag begonnen, en regio noord begint volgende week. Alleen de middelbare scholen beginnen steeds een week later. Wanneer bij jullie dan?
**
*@Jac, het is 12 uur, dus…*Van Harte Gefeliciteerd!!
En een fijne dag alvast!
Ik ga maar weer eens, doei
XXXxx Mar

@Toos ik zal duimen voor je,spannend he maar als ze al voord e tweede keer komen wil dat toch al iets zeggen.
Ja die morfine,in het begin bij het opstarten,ik slik nu een jaar of 3 zag ik ufo´s echt niet normaal.
Ik was mij smorgen aan het opmaken en ik kreeg onmogelijk mijn ogen opgemaakt,de lippenstift zat overal behalve op mijn lippen.
Overal zag ik hondjes,en zo nu en dan kwam er een ufo op me af.
Dat heeft een dag of 4 geduurd.
Nu ben ik er natuurlijk aan gewend en merk je of zie je niets aan me.
Ik zou niet weten wat te beginnen zonder,ik heb nu tenminste niet zoveel pijn meer als ik ze slik.
Maar als ze uitgewerkt zijn en ik bijna de nieuwe dosis moet nemen dan is de pijn weer veel heviger.

Miere, hier in belgie hebben alle scholen zomervakantie van 1juli tot 1 september.

Jac: gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van. Hoeveel jaartjes word je eigenlijk?

@ Jill & Toos: moet wel raar zijn dat hallucineren… Ik kan het me niet voorstelen.

@ Toos: spannende dag voor de boeg, heel erg veel success

@ Miere: jij bent ook zo’n nachtgaper. Je komt altijd 's nachts langs. Opa’s en oma’s… Ik heb er genoeg gehad (hechte familiebanden). Altijd leuk om langs te gaan, en ik zou ze ook heel erg missen als ze er niet waren!

Ik ka niet echt de slaap vatten, maar ga het toch maar proberen!
Slaap zacht iedereen.

Welterusten, ik ben nog ff aan het msnnen, morgen lekker vrij, kan uitslapen!

Goedenmorgen allemaal
Iedereen uiteindlijk lekker geslapen???

@Jac: GEFELICITEERD!!! Maak er toch maar een leuk dagje van hoor, is gewoon speciaal voor jou!

Wat een geklets allemaal, grote posts, enzo, ben het nu al weer kwijt

Iedereen een fijne dag(Dia pas op je geld, je kan beter een cocktail in AD nemen hihi) en geniet van het prut weer

@Jac
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN

GEFELICITEERD!!!