Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Toos
Goed teken dat ze weer terug komen om het huis nog een keer te zien. Hopelijk gaat het lukken deze keer, duimen hier voor je.

Goeiemorgen allemaaaaaaal !

@Jac: Gelkukkige verjaardag !

@Miere: De middelbare scholen, lagere scholen en kleuteronderwijs starten op 1 september. De hoge scholen en volwassenenonderwijs op 18 september en de meeste universiteiten op 1 oktober. En allen hebben we zeker vakantie vanaf 1 juli. Dan hebben we nog 1 week herfstvakantie, 2 weken kerstvakantie, 1 week krokusvakantie, 2 weken paasvakantie en dat is het :smiley:

** GEFELICITEERD JAC!!!**

Goedemorgen Iedereen!

Goede morgen Jill :biggrin:

Sev: wel veel vakantie daaro in Belgie! Hier hebbenze op de basisschool zes weken en op de middelbare 9 (officieel 7, maar twee weken na toetsweek hoef je niet meer na school). Dan hebben we 1 week in oktober, 2 met kerst 2 in februari en 1 in mei… Sommige scholen 2 in mei. En dat waset.
Ach, heb ik minder tijd om alle leerstof te vergeten!

Oja,

Goedenmorgen!

Lekker weertje?? (het regent iig niet!)

Goedemorgen aan Iedereen

Filiz: sterkte op je eerste schooldag

Jac: hele fijne verjaardag

Toos: succes met het huis

Bij mij begint mijn laatste studiejaar over 2 weken. Heb de eerste week maar 2 uurtjes college dus das errug lekker :so:
Ben benieuwd hoe mijn laatste jaar SPH gaat bevallen. We moeten een afstudeerproject gaan doen. Dat wordt spannend.

Iedereen een fijne dag en tot snel!!

Hallo allemaal,

Allemaal bedankt voorde felicitaties!!!
Ja ik ben 24 jaartjes jong geworden.

Verder maak ik er maar een rustige dag van, maar misschien als het droog blijft dat ik eventjes ga shoppen. Dingetjes kopen als je jarig bent is altijd leuk!!!

@ Ja daar in belgie kunnen ze er wat van met die vrije dagen.
2 vriendinnen zijn ook onderwijzeres en als ik dat zo hoor.
Wil ik ook spontaan lerares worden hihihihi.

Maar goed wij mogen ook niet klagen trouwens hoor. Als ik hoor wat ze hier doen dan denk ik ook dat is makkelijk.
bij ziekte gan maar naar huis. O ze hebben weer studie dagen kinderen weer naar huis enz enz enz.
Maar goed het is nu zo eenmaal geregeld.
Wel lekker voor de kinderen hihihi.

Hier is het ook droog en het zonnetje komt af en toe door.
Nou ik ga eventjes naar turkije want ze spreken me aan van het hotel!!!

Groetjes Jac

Heb net het nieuws gekeken, daar word je niet vrolijk van. Het lijkt wel of het nog nooit zo slecht is geweest in de wereld.
Echte oorlog Libanon-Israel
Momenteel bosbrand Griekenland
In Congo gooien mensen stenen (verkiezingen?)
In Cairo was ook iets
In Rusland groeit rassenhaat, steeds meer buitenlanders worden vermoord
Er was geen 1 luchtig bericht.

Ik ga me maar eens omkleden, moet zo naar mijn vriend toe.
Morgen ga ik dan mee met de vrachtwagen met mijn pa, in plaats van afgelopen maandag.

Hey JAC: Van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag! Lekker jong nog hoor.
Geniet van deze dag!

Marja was hier net, bakkie gedaan. Natuurlijk lekker zitten kletsen over Turkije. Nog maar 4 weken en dan gaan we erheen…dat zijn nog maar 28 dagen. Schiet al op dus!

Diamond vandaag dagje Amsterdam heb ik begrepen? Of alleen maar naar Schiphol om je ouders weg te brengen? Ik was gisteren een dagje in Amsterdam. Blijft altijd leuk en gezellig. En vooral druk ook. Wat een mensen zeg, veel Italianen en Japanners. Ik was van plan nog wat kleding te kopen, maar tis nou zo’n tussenperiode. Weinig zomergoed meer maar wel al heel veel winterkleding. En daar heb ik nou nog geen zin in. De winter duurt al lang genoeg.

Nou meiden, nog een fijne dag allemaal vandaag. Maak er maar weer wat van.

doei, gr. Marjan

sorry ego bericht:
heb haast om naar het strand te gaan!! hihihi
ben kapot na gisterne maar niks bijzonders gebeurt…
alle groetjes en xxx
uit GC!!

We zijn niet naar Schiphol geweest vandaag. M’n ouders bleken treinkaartjes bij de reispapieren gekregen te hebben. Dus vanochtend om vier uur opgestaan en ze naar het dichtstbijzijnde station gebracht. Daarna zijn we nog maar weer even lekker in bed gekropen. Dus een lekker rustig dagje voor ons vandaag.

@Jac: van harte gefeliciteerd! Een fijne dag meid :king:

@Filiz: ben je er al bijna klaar voor?

@Roanna: mijn vader is absoluut geen zontype, dus voor hem geen Turkije hihi. Kreeg zonet een berichtje dat het nu in ieder geval lekker weer was. Hopenlijk blijft het zo.

@Toos: zijn de kijkers al geweest?

@Mar: en ben je geslaagd voor leuke plantjes in de tuin?

@Beps: geen Schiphol dus m’n geld lekker bewaard. Kunnen we idd in Turgutreis lekker iets van gaan drinken :nod:

@Marjan: ik heb ook nog geen zin om te shoppen voor winterkleding. Alleen even gesnuffeld om te kijken wat voor soort laarzen er allemaal zijn voor aankomend seizoen.

XX

@Bloemmie: Jaja niets gebeurt, das pas ego hihihi!!! Hopelijk was het wel een gezellige kroegentocht, anders was ook dat heeeel jammer!

@Dia: Beter toch!! En met de trein is best gezellig hoor, als dat ding rijd!! Toen we in Utrecht bij elkaar kwamen had ik daar al problemen mee, onderhoud aan de rails in de polder :frowning:

Heb vanmorgen koffievisite gehad, gezellig gekletst. Nu ff compie, dan maar eens een stevig potje racen op de Gamecube!!! Moet me voorbereiden op morgen, dan komt de puber een dagje langs en dan moet ik weer helemaal ik vorm zijn anders veegt hij me van de baan!! En dat mag niet kunnen hihi

Jeeeeej, goed nieuws :smiley:

Ik had met een vriend al jaren geleden afgesproken dat wij na de zesde zouden gaan rondtrekken door Europa. Nu hebben we besloten om te gaan interrailen, en dan voor 22 dagen. Je mag dan twee zones kiezen en ik heb hem weten te overtuigen (niet echt veel moeite gekost) dat we ook de zone moeten doen waar Turkije in zit!!:smiley: Ik ga dus na mijn eindexamens gedeeltelijk door Turkije toeren, jiehaaaa! Is wel pas in mei, maar toch weer iets om naar uit te kijken :wink:
Het worden hoogstwaarschijnlijk de landen Denemarken, Duitsland, oostenrijk, zwisterland, Slovenie, Italie, Griekenland, Turkije!

@Dia
Geniet van je lekkere rustige dagje :unibrow: !

@Beppie
Succes met trainen, en morgen met de wedstrijd natuurlijk. Laat je niet van de weg vegen door de puber :biggrin: .

@Cris
Heb jij goede vooruitzichten zeg! Lekker 22 dagen op pad :lol: .

*@ Jac: Ook van deze kant op de Veluwe, van harte gefeliciteerd :king: en nog vele gezonde, zonnige en reislustige jaren toegewenst.:thumbsup: *
**
@ Diamond: Oh, gelukkig hebben je ouders daar mooi weer, want dat is vaak daar wel anders, volgens mijn nichtje die daar woont. Maarja, de meesten gaan er dan ook heen, voor het landschap en de natuur. En wat tof dat ze bij hun reis treinkaartjes hadden gekregen.
**
Alle anderen, allemaal nog een fijne dag, thuis, op school of op het werk. Ik heb het er net opzitten.
**
*Groetjes Roanna :slywink: *

hoi hoi…

@jac…van harte gefeliciteerd meid!! heb je al leuke cadeau’s gekregen.

@dia…hmzz goede, moet eigelijk nog alles doen!! maar heb morgen vrij en dus de hele dag om mn koffer in te pakken:slywink:
lkkr van het rustige dagje genoten…?

@cris…ja het schijnt niet op te houden…!! veel plezier morgem te je vader in de vrachtwagen:D
ohh lijkt me super dat rondreizen, tuurlijk als turkije er ook inzit!!

@bloem…EGO:delete: :paranoid: :angry:

nou, ik ben niet langer dan een uurtje op school geweest, zonde van de tijd!!
daarna nog met3 vriendinnen gaan touren, zaten we op een gegeven moment in belgie, stond daar een super grote moskee. wij naar binnen>>hoi mogten we even kijken? tuurlijk!!
hele rondleiding gehad en daarna lkkr turkse thee gedronken:D

en als ik dan toch bezig ben.
mn vriend smsde gister. zn oom ligt in het ziekenhuis. volgens mij een beroerte:tear:
maar hij ligt dus in istanbul, en mn vriend heeft verlof gekregen om hem te gaan bezoeken. en dan zou hij daarna naar izmir komen.
ik ben benieuwd of hij nu in oktober ook nog vrij krijgt…zie het donker in!!
niet voor zijn oom, het is zo een lieve man, maar eerste was zn vader ziek nu zijn oom. en iedere keer moeten we onze planning er voor omgooien.
ik wil echt niet gevoelloos en asociaal overkomen, maar het is gewoon vervelend!! al hoop ik natuurlijk dat het weer helemaal goed komt met zn oom!!

liefs

:unibrow: Goedemiddag allemaal,

Ben net terug van mijn oudtante, heb heerlijke limburgse vlaai gegeten. Dadelijk heb ik de eer om thuis te koken en het wordt bami goreng.
Vanavond komt vriendlief langs maar vantevoren moet ik eerst big brother kijken.
Vanaf volgende week komen er weer allerlei programma’s die ik moet gaan volgen op de tv. Expeditie robinson en gooise vrouwen. Dat vind ik nu echt voordeel van de winter allemaal heerlijke programmas op de buis en dan met een dikke trui ervoor zitten en nu het zo’n triest weer is krijg ik er al zin in, volgens mij moet ik me schamen.

Volgend jaar zomer misschien weer geen turkije. Omdat we samen willen gaan wonen zit er geen dure vakantie voor ons in en zijn we misschien van plan om met een bungalowtent door frankrijk te trekken en gewoon kijken waar het mooi en gezellig is. Op die plek gaan we camping zoeken om een paar dagen later weer verder te trekken ergens anders naar toe. Lijkt me opzich heel erg leuk.

Maar zoiets als jij gaat doen Kristina lijkt me ook waanzinnig gaaf. Kan je hiervoor gewoon op de website van de n s terecht?

Filiz ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou niet erg leuk is om steeds te moeten schuiven met de planning, je hebt je zo verheugd om hem dan te zien…

Beps veel succes met racen :redface:

Dia geniet van je rustig dagje, is wel een mooie service zeg treinkaartjes erbij. Zouden ze eerst vanuit twente vliegen dan?

Bloem: geniet van je stranddagje, wou dat ik dat kon zeggen

Groetjes Linda

@Beps: en beetje voorbereid op de wedstrijd morgen? Benieuwd wie er gaat winnen!!

@Cris: wat een heerlijk vooruitzicht! En super om zoveel landen te gaan zien.

@Roanna: ja hopenlijk blijft het weer daar een beetje goed. M’n moeder zou vanavond nog ff bellen, ben benieuwd hoe hun eerste dag bevallen is.

@Filiz: haha wat grappig dat jullie een rondleiding hadden gekregen in de moskee en daarna Turkse thee. Je was vast al helemaal in de stemming :smirk:
Wat naar dat de oom van je vriend in het ziekenhuis ligt. Hopenlijk gaat het snel weer wat beter met hem.

@Linda: ja leuk al die programma’s die weer op tv komen. Zit al te wachten op Prison Break wat donderdag weer begint, superserie!! Frankrijk is toch ook leuk om naartoe te gaan! Ach denk dat je het overal ter wereld naar je zin kunt hebben als je het maar de kans geeft.

XX