Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Zo is dat, en met minder geld kun je ook een geweldige vakantie hebben dus ik sta er wel voor open. :so:
Ik heb die serie niet gevolgd heb wel van meerderen gehoord dat hij heel goed is.

Hoi allemaal,

Ben gisteren begonnen op school, voor het eerst in de onderbouw, groep 3/4 dus.
Heftig hoor, als je jaren middenbouw hebt gedraaid. Heb 24 droppies in m’n klas. Het was al wel gezellig, maar erg bewerkelijk.
We hebben net de nieuwste leeslijn methode aangeschaft, zodat er al kids op verschillende niveau’s aan het werk zijn. Moet even inkomen en heb m’n handen er dus vol aan. is wel even goed voor mij al die afleiding.

Heb het hier dus nog niet zo gevolgd, maar ook dat komt wel weer.

Zag in ieder geval dat we een jarige hebben.
Jac van harte hoor en een fijne dag.
Ga nu maar eens eten koken, want ik heb echt al honger van het harde werken.
Vanavond vergadering dus het lieve leventje barst alweer los.
Nou ja over 81/2 week ga ik gelukkig alweer naar Side, dus ik mag niet mopperen.
M’n moeder en zussen zitten nu in Bodrum en hebben het daar ook heerlijk, wel warm hoor.

Fijne avond voor allemaal.

Liefs en kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :tear:

tja waar ik al bang voor was…

toennet met mn vriend gebeld…en idd in oktober krijgt ie geen vrij meer.
nu komt ie wel wat langer dan een dag naar izmir, maar het is toch niet het zelfde…
we hadden al zo veel leuke dingen gepland voor oktober, en dat gaat nu gewoon allemaal niet door.
kan dr zo boos en verdrietig om worden!!

@Filiz: heb zo met je te doen meid knuffel en ja, moet voor hem wss ook frustrerend zijn… Zij kunnen nooit iets plannen, zie ik ook aan mn vriend, wij kunnen ook nog niets plannen voor oktober…Alles is zo onduidelijk en dan leve de last-minutes maar ! Véél sterkte meid, mss komt er wel een weekje vrij voor hem dat je dan toch zal kunnen gaan en leuke dingen gaan doen ! Ik duim alvast voor je !

@Filiz: Vervelend, heeeel vervelend dus…zo irri dat alles altijd anders gaat dan je plant en hoopt!! Maar alles komt goed, als die oom maar beter word, anders voelt het nog irri-er!!

@Fransijn: Goed hoor, zoals je gaat!! Zelfs je al verheugen op de volgende keer!!! Ik neem mn petje voor je af, ik ben niet zover…mijn dipje gaat goed, maar zoo goed, nee denk het niet(komt ook oke hoor, is gewoon ff de rek eruit)

Net lekker gegeten, nee nog steeds niet SB gewoon Beps Food!! Lekkere gezonde dingen!! Morgen dus de puber, ben nog steeds aan het inracen, gaat al beter maar of het genoeg is…
Fijne avond allemaal

Oh Filiz, dat vind ik ook sneu voor je. Wat een teleurstelling dan voor je.
**
Wat ik begrijp, zie je hem nog wel, maar niet zolang en niet echt om samen nog vakantie te vieren? Wel jammer dan!
**
*Sterkte hoor. Niet meer boos en zo verdrietig zijn hoor! Het is misschien even niet anders.:crybaby: *
**
*Groetjes Roanna :wink: *

@Filiz: oh wat sneu dat hij in oktober geen vrij kan krijgen! Wat een teleurstelling moet dat voor je zijn…Kan hij niet later in het jaar nog een paar dagen vrij?

@Filiz
Och meissie dat is echt balen!!! Je verheugd je er zo op en dan valt het weer tegen.

@Fransijn
Zal zeker wennen zijn die kleine druktemakertjes als je een klas met iets grotere kinderen gewend bent!!

AAAARGHHHHH…

Al bijna 4 weken terug van Turkije, en al die tijd zonder internet!!

Tele2 was zo grappig om het voor ons op te zeggen bij Planet. Duurde 3-en-een-halve-week om weer online te komen.

Missed you all!!

ps. Marmaris was weer geweldig

@Marjogege: Gezellig gehad bij Yuvam ?

Goeienavond, wie is is er allemaal?
Vandaag een lekker relaxed dagje gehouden. We hebben nog geen plantjes gekocht, want er is nog geen aarde in de bakkken. We zijn wel verschillende tuincentra afgeweest om te oriënteren wat we willen. Even overwogen om zakken aarde te halen, maar we hadden uitgerekend dat we minimaal een Kub nodig hebben, dus dat zijn wel veel zakken. En mijn hubbie is zwaar rugpatiënt, dus das geen goed plan. Maar wachten tot onze vriend tijd heeft om aarde te gaan halen met z’n aanhanger.
Vanmorgen bakkie gedaan bij Marjan, maar dat had zij ook al verteld. Verder niks bijzonders, over 28 dagen zitten we lekker in Turkije!!!:turkey:
En deze week nog maar twee dagen werken, lekker hoor.
@ Filiz, wat rot zeg, ik hoop dat je er toch nog wat van maken!
*@ Bep, ik ben nu wel op de msn, hoor ( :slywink: ) *
@ Fransijn, sterkte met je koters, mijn schoondochter is ook Juf in Leiden, hoor van haar weleens verhalen ik vind het knap om zo’n klas te hebben, ik kan het niet!
**
Nou tot later allemaal, ga ff msnnen
XXXxxxMar

O ja Dyranieldan, welkom terug, heb je in Marmaris verteld dat wij eraan komen?

@Dyranieldan
Welkom terug!!! Niet meer te missen dat internet, supervervelend dat je zo lang zonder moest doen :frown:

Ga lekker het bed in met een boek. Moet er vroeg uit, naar kantoor, ben ik mss eens uitgerust. Moet nog steeds wennen aan het vroege opstaan na de vakantie.

Ik ga ook es naar mn bed, drukke dag gehad en supermoe nu !

Slaapzacht lieverds !

bedankt voor jullie lieve mede leven meiden…
ik ga nu ook slapen…
welterusten lieverds…(K)(K)

Ik ga ook naar bed, morgen lekker vrij ( nieuwe gordijnen uitzoeken voor slaapkamer, had deze al sinds ik hier woon, maar niet mooi gemaakt), dus morgen lekker nieuwe uitzoeken worden breder

Truste iedereen…

Ik blijf nog ff plakken, veel te blij dat ik eindelijk weer online ben, en strax komen er wat Turkjes online :banana:

Oh leuk Linda. Gaan wij binnenkort ook doen. Aanstaande vrijdag ben ik ook vrij en komen ze hier op onze slaapkamer een nieuwe dakkapel van 3 en halve meter plaatsen en moeten dan ook andere gordijnen. Had vorig jaar nog nieuwe laten maken, maarja die zijn 2 meter breed, dus passen niet.

Weltrusten allemaal en slaap lekker. Groetjes Roanna :wink:

Iedereen is maar aan het verbouwen…

Ik heb een 2persoonsbed aangeschaft, en er staat nu een onwijs gave bank in mn kamertje… Kamertje bijna helemaal vol nu, maar ikke is blij … :wink:

Als je maar blij bent, daar gaat het om!!

Helemaal hyper-blij … :slight_smile:

Nu is het helemaal mijn kamer. En een 1 persoonsbed is gewoon te krap… Face it ! hahaha