@Dyranieldan: Met vertraging dus(Dankzok tele-2 begreep ik) maar WELKOM THUIS/TERUG!!! Wel een top tijd gehad in Marmaris?? En is alles goed gekomen met je ogen(?) was het toch?
@Mierre: Geloof het of niet, maar toen jij gisteravond poste was ik al in dromenland. Om 19.30 ging ineens het licht volkomen uit en ben ik maar gewoon naar bed gegaan…lijkt wel of nu ik niets meer moet(rijlessen, zorgen voor meerdere, vakantie gepland, baas snapt mn ziekzijn…enz) ik ineens volledig uitgeblust ben. Komt ook niets uit mn handen…komt wel weer. Heb dus ook geslapen tot net(6.15) dus ik had het echt nodig denk ik! We kletsen snel!
@llemaal: Ik ben er dus vandaag niet of bijna niet. Ben met de puber weg, eerst ziekenhuis, dan vanmiddag heeft hij een sollicitatiegesprek in de stad hier verder op(krijg die naam niet eens uit mn strot, ohhh vind het een but-dorp!) en dan gaan we saampjes lekker wokken ofzo(hubbie is er 2 dagen niet en die houd daar niet zo van, dus hij zei me dat maar vandaag met de puber te doen, schatje ist he!)
Racen gaat, maar vrees met heeeel grote vrezen!!
Fijne dag!
Oh ja, kreeg sms van Cyn: 40 gr, heerlijk en Yas was weer HEEEEEl lief!! hihi
@Beppie
Is meestal zo dat alles er uit komt als je ECHT rust krijgt! Heb je slaap…slapen meis, dan heb je het gewoon nodig. Komt er niets uit je handen…hubbie heeft er gelukkig ook nog 2 . Komt vanzelf weer en dan mag hubbie op de bank.
Succes in het ziekenhuis en veel plezier met de puber. ZET 'M OP met de race!!
@randy…ook namens mij nog welkom terug. gelukkig dat je het leuk hebt gehad in marmaris en dat alles goedn is met je ogen.
dadelijk nog ff naar de stad, laatste dingetjes halen. zonnebrand en n cadeautje voor mn vriendin en voor mn vriend…
morgen ga ik gewoon al lkkr:D:D ik ga er een top vakantie van maken met mn vriend en vriendin, haar vriend komt ook, dus we kunnen vast allemaal leuke dingen doen met zn 4e.
en oktober maar ik dr gewoon een super vakantie van met mamzz:beef: :beef:
Vandaag weer lekker een verveel dag. Lekker lezen. Ben bezig in een boek van Robin Cook. Ik hoef vandaag helemaal niets en ben ook nog eens alleen thuis want iedereen hier is alweer naar school of aan het werk. Dus ik heb het rijk voor mij alleen.
Gisteren was mijn vriend hier en hij had de papieren van de woningbouw toegestuurd gekregen en we zijn nu dus officieel ingeschreven. Ik ben eens benieuwd hoelang we nog kunnen en willen wachten. Het was eigenlijk de bedoeling dat we zouden wachten tot ik afgestuurd ben dus tot ongeveer in juni. Maar het begint nu echt onwijs te kriebelen. Ik wil gewoon het huis uit en met mijn lief samen gaan wonen :redface:
Morgen ga ik met twee vriendinnen winkelen in Heerlen. Ik had nog souveniers vanuit Mexico voor hun meegenomen dus ik ben benieuwd hoe ze ze gaan vinden. Heb zin om hun weer te zien is alweer een tijd geleden. We wonen namelijk een behoorlijk eind uit elkaar. We zitten bij elkaar op de opleiding.
@ Fransijn: kan me voorstellen dat het een heel verschil is tussen middenbouw en onderbouw, maar zo wordt je werk ook elk jaar afwisselender. Veel succes…
@ Filiz: wat ontzettend jammer voor je dat je hem in oktober niet kunt zien. Ik neem aan dat hij het ook ontzettend balen vind, door elkaar te steunen komen jullie er wel doorheen. Kop op meis!!!
@ Dyranieldan: Heel fijn dat je weer terug bent hier. Wat vervelend van Tele 2, om boos van te worden, zou niet weten wat ik 3 weken zonder internet zou moeten, zou een ramp worden denk ik :mad:
@ Linda en Roanna: welke kleur gaan de gordijnen worden?
@ Beps: succes in ziekenhuis. Pak je alle rust die je nodig hebt. Het komt er pas uit op het moment dat je het toe laat. Heel veel plezier met wokken samen met de puber en laat het jullie smaken.
Leuk dat Cyn iets van zich heeft laten horen
Goeiemorgen meisjes,
Heb vanmorgen lekker uitgeslapen. Beetje keelpijn en hoofdpijn. Denk dat ik afgelopen zondag een koudje heb gevat tijdens het boottochtje in de stromende regen! Nou ja, gaat wel weer over.
Hey Dyranieldan, leuk dat je er weer bij bent. En ja, ben een paar keer bij Yuvam wat wezen drinken. Ook 'smorgens bakkie gedaan. Mijn man en ik gingen elke ochtend fietsen en we hadden zo onze vaste plekjes om ff uit te rusten en een bakkie te doen. O.a. bij Yuvam dus. Veel met Vedat gekletst, ach gut, die jongen met z’n zere nek! Geloof dat t nog goed afgelopen was! En ook veel gepraat met Tom. Die kende ik ook nog van vorig jaar. Toen werkte hij nog bij Scott’s restaurant. Daarboven is ons appartement. Zag ik toen dus dagelijks. En Scott’s restaurant mocht dit jaar niet open van de burgermeester van Marmaris, dus moest hij een ander baantje zoeken. Net als de broer van Vedat is hij toen bij Yuvam gaan werken.
Ben jij er ook vaak geweest dan of had je weer een ander favoriet plekje gevonden?
Samen met Miere011 (Marja) en een nicht van mij (Marion) ga ik over 4 weken weer naar Marmaris! We zijn al aan t aftellen…
Beps: Succes vandaag met alles! En een keer zo vroeg slapen is heerlijk hoor. Hoef je je niet voor te schamen!
Iedereen: fijne dag toegewenst.
Ik ga maar eens in actie komen, vanmiddag om 3 uur weer werken en voor die tijd heb ik nog wel weer wat te doen…haha! Vervelen??? wat is dat???
@Marjogege: ik weet wat vervelen is ! Heb nog een klein uurtje niets te doen, dan kan ik beginnen eten klaarmaken maar nu ervoor is er geen tijd genoeg om aan nog iets deftigs te beginnen !
@ Filiz: wat erg! Net nu je je erop verheugd had… Ik snap wel dat je verdrietig bent, en boos, maar helaas kan je vriend er ook niets aan doen. Ik denk dat hij hetnet zo vervelend vindt als jij. Misschien kun je inderdaad later in het jaar nog elkaar zien??
Alvast een hele fijne vakantie, ik spreek je waarschijnlijk niet meer! Heel veel plezier met je vriend!
@ Miere: lekker hoor zo’n vooruitzicht. Nog 28 dagen en dan in Turkije :D. Jammer dat die dagen altijd zo lang duren!!
@ Dyranieldan: hmm, ik wil ook wel een 2persoonsbed, met zo’n heeeeeeel zacht matras (geen waterbed, dat wiebelt teveel). En Welkom terug.
@ Beps: lekker eten vanavond! Heel veel plezier met de puber! Hoe ging zn sollicitatiegesprek en wat voor baan waset?
@ Sev: kookze ;). Wat gaje maken dan, zo vroeg in de morgen?
Ik ga zo weg met mn pa mee. Lekker relaxen. Even niets aan mn hoofd. Weet nog niet wanneer ik terug ben, maar ik verschijn hier vanzelf wel.
Veel kletsplezier alvast
Groetjes!
@Cristina: koken begin ik pas rond 11.45 Want mn pa komt thuis om 12.10 en dan moet hij gegeten hebben tegen 13.00 want dan moet hij weer gaan werken. Wat ik zal klaarmaken: gemarineerd rumsteak met worteltjes en aardappelen. Ik heb mn pa ook op dieet gezet (hetzelfde dieet als ik) en mn ma deed al mee dus is het extra leuk dieten als er niemand voor je neus een reep chocolade naar binnen speelt !
@jill: de gordijnen die ik heb uitgezocht zijn creme/beige kleur, met vierkante blokken erop. Er was helaas niet voldoende op voorraad. mss kwamen we vandaag mee uit de weverij, zo niet dan moet ik ong 3 weken wachten. Heb er nu al wel gordijnen voorzitten, dus even wachten is niet zo erg. Ik maak ze niet zelf, winkel had paar adresjes van naaisters hier vlak achter. Die maken als klaar voor een klein bedrag. Lekker makkelijk.
Sev, eet jij ook warm 's middags? Ik eet meestal warm, eet haast geen brood, omdat ik dat niet zo lekker vindt. In Nederland eten ze altijd brood… Maar ik vind warm tussen de middag veel lekkerder!
@sev: zou goed kunnen ja, die er nu ervoor hangen hebben exact hetzelfde patroon alleen zijn lichter van kleur licht creme, Destijds niet niet goed opgemeten/gemaakt dus als ik nu in bed lig kan ik zeg maar zo naar buiten kijken langs de gordijnen moet dus 's nachts echt de rolgordijnen dicht doen om dat te voorkomen, nu worden ze dus breder. als ze vandaag niet mee komen uit weverij moet ik nog +/- 3 weken wachten, want dan moeten ze nog geweven worden, dus dan haal ik ze wel op als ik terug ben uit turkije, hoop weol dat ze vandaag mee komen.
@Cristina: Ik eet liefst warm smiddags en dan savonds gewoon een boterham of zo… Maar als ik naar school ga, worden dat boterhammen smiddags en savonds meestal warm ofwel ook boterham…
@Linda: altijd leuk vernieuwingen in huis ! Ik kan nooit wachten tot iets toekomt thuis ! Zoals met onze nieuwe meubels, heb dan altijd maand op voorhand kriebels
Gisteren zijn er kijkers voor ons huis geweest die voor de tweede keer kwamen. En nu komen ze morgen terug en nemen hun makelaar mee. Het ziet er dus goed uit. Nu maar hopen dat we eruit komen. Dus duimen.