Dank je Sev enne eet smakelijk
Bedankt ! Het heeft gesmaakt !
sorry, weer ego bericht:
wwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa
ok hou je vast: ik heb een mega positief bericht over GC!!! Jjjjjjjaaaaahhhhaaaa, eindelijk na 2 maanden!!
ik zit werkelijk 100% beter in mn vel, begin het hier nog leuk te vinden en misschien blijf ik wel, hahahahaah(huh???)
anyway, had gisteren echt de dag van mijn leven.
uitgebreid verhaal op http://www.bloemdiscoverslife.web-log.nl
en de korte versie is dat ik een tijger python (wurgslang) om mn nek heb gehad, 3 mega lekkere dingne heb ontmoet in die bar en ook nog een belachelijk vet ben wezen stappen met de nodige actie daarna
http://www.viva.nl/viva/emoticons/07_embarrassed.gif
(dat staat dan niet op de log, maar goed)
allemaal de lieve groetjes en xxx, moet echt nodig slaap hebben, dus ben er weer vandoor!!
@sev…gelukkig dat het gesmaakt heeft;)
@toos…ik duim ook mee hoor…!!
@cris…dankje meid, hem later in het jaar zien zit er niet in. hij moet nu namelijk al zn verlof dagen pakken en dat zijn er nog 10.
maar goed;)ik tel gewoon lkkr verder tot februari…
en ooowee als dan iemand ziek wordt:@:@:@
@bloem…gelukkig dat je het steeds beter naar je zin begint te krijgen!! het is je gegunt!!
net terug van de stad…
tot straks(K)
@Filiz: Hoe geraak jij in wintertijd naar Izmir ? Zijn er in Nederland dan rechtstreekse vluchten ernaartoe ? Hier in België kan ik na oktober niet meer op Izmir of bodrum of dalaman landen en moet ik wachten tot begin april. Als ik in de winter mn vriendje wil zien, moeten we beiden naar Antalya…
@Bloem: leuk te lezen dat je je eindelijk wat beter voelt daar ! Ga zo meteen je weblog gaan lezen !
Vanmiddag lekker vrij. Had eigenlijk de hele dag gemoeten maar had maandag al veel gedaan. Dus vandaag om half acht begonnen en om half twaalf kon ik fijn weer naar huis.
@Dyranieldan: welkom terug! Wat een blunder weer dat jullie ineens afgesloten waren zeg! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Marmaris.
@Roanna: oh gaaf een dakkapel, vind ik altijd supermooi.
@Beps: wokken, lekker!! Veel plezier! Good luck met racen :slywink:
@Filiz: en heb je de laatste dingetjes gekocht? Helemaal klaar voor vertrek nu? En nog leuke kadootjes gevonden voor vriend/vriendin? Super dat jullie allemaal leuke dingetjes gaan doen met z’n viertjes!
@Linda: lekker toch zo’n dagje helemaal voor jezelf. In welk boek ben je aan het lezen? Vindt Robin Cook ook altijd erg goed. Jaja als het gekriebel begint dan ben je er echt aan toe hoor! Misschien komt er wel snel een leuk huisje voor jullie voorbij. Jammer is dat he, als vriendinnen zo’n eind weg wonen. Heb er ook zo een paar die ik helaas niet al te vaak zie. Maar als je elkaar dan ziet, is het ook helemaal leuk!
@Marjan: is de keelpijn/hoofdpijn wat minder geworden?
@Toos: spannend! Ik duim voor je!
@Bloem: hé wat super om te lezen dat je het veel meer naar je zin begint te krijgen!
@Linda: hopenlijk kun je de gordijnen nog krijgen voor de vakantie. Verder nog leuke plannen voor vandaag? De 15e begint nu lekker dichtbij te komen he!!!
X
@sev…nee ik ga ook niet in de wintertijd naar izmir…alleen nu. in oktober vlieg ik naar antalya.
;)bovendien vlieg ik meestal van brussel…
@dia…waaa, nee nog helemaal niet klaar, moet nog zoveel. dadelijk eerst naar de bieb, dan nog naar n vriendin.
dan nog de laatste was strijken dan inpakken…poee, ik ga maar eens beginnen!!
:(mag ik nog 1 keer gal spugen?? sorry meiden ik wil echt niet vervelend doen.
krijg ik net weer eens smsje van mn vriend, zit ie nu al in side!! hallo?? je ging naar istanbul toch? ja in het weekend…nee dan zou je naar izmir komen!!
ik kan nooit lang kwaad blijven en ik was het van gister alweer vergeten, maar dit slaat toch weer alle noten uit een kastanjeboom!!!
heb m dan ook maar een boos smsje gestuurd, veel gekker moet het niet worden vind ik!!
@Filiz: Huh ? morgen ga jij toch richting Izmir om je askim te zien en die zit nu in Side ? Wat doet die daar ? Geraakt hij tegen morgen nog in Izmir dan ? Ben eventjes helemaal niet meer mee !
haha…tja snap zelf ook niet zo goed waar ie mee bezig is!!
mn vriend zit in het leger in denizli (naast izmir) ik ga morgen bij een vriendin op bezoek die in izmir woont.
de planning was, dat ik 1 dag mn vriend in het leger zou opzoeken.
nu is de oom van mn vriend ziek geworden en ligt ie in het ziekenhuis in istanbul. mn vriend werkt normaal gesproken voor die oom, en die oom doet veel voor hem. snap dus wel dat ie hem wil bezoeken.
nu had mn vriend aan zn chef gevraagt of ie een paar dagen naar istanbul mocht. maar hij kreeg alleen verlof als ie nu al zn verlof dagen zou oppakken.
dat heeft ie gedaan en mn vriend zou dus vandaag naar istanbul gaan, en dan in het weekend naar izmir komen. een paar dagen bij ons blijven en dan nog ff zn ouders bezoeken, in side.
nu heeft ie zn planning weer omgegooid, en is nu in side, gaat dan naar istanbul, en dan naar izmir.
wordt er zo wild van…als je ier zegt, ik doe het zo zo en zo. dan doe je het ook zo!! dat schijnt in turkije niet normaal te zijn ofzo, ik weet het niet!! BAH
@Filiz: idd meid, Turken lijken graag planningen te wijzigen en hoe meer hoe liever …:disgust:
Heey mensen!!
De KEIweek is weer voorbij
Snif! Het was zooooooo super leuk!!
Ben elke dag uit geweest tot 5 a 7 uur s’ochtends. Maandag helemaal bruut wezen stappen. Ik zat dus bij de KEicrew en de een na laatste avond van de KEIweek was ook een soort avond voor de crew. Echt zo ontzettend leuk!!!
Het feest was in ‘the Palace’ (discotheek hier), thema feest was ‘Night of the songs’ en er was een traffic light party (dat houdt in dat je een sticker opgeplakt krijgt, rood (= bezet), oranje (= twijfelachtig(meestal gewoon bezet, maar willen niet toegeven)), groen (= single))
Bovendien kreeg iedereen een boekje met NL’se liedjes erin, zodat je keihard kon meebleren op de muziek.
Alle crew leden kregen gratis muntjes, dus hele avond gratis drank. En de sfeer was zooooo cool!! Was echt ONTZETTEND aangeschoten ![]()
Heb nog met een KEIloper (= dus aankomend student) gezoend, daarna hem gewoon achterlatend naar een mn studentenvereniging gegaan en daar bleek ineens een schuimparty te zijn! Ik kom binnen sta meteen tot aan mn knieen in de sop… ik kwam heel wijselijk op het idee dat het misschien handig was als ik mn tasje even achter de bar liet legen… 2 stappen verder en er komt iemand met een enorme tuinslang aan en ja hoor, ik was HELEMAAL tot op et bot toe doorweekt!!!
Hahaha er was nog een jongen die me probeerde om te gooien en ja hoor daar lag HIJ ![]()
Ik stond om 9 uur s’ochtends nog steeds tussen het schuim!!! Samen met een andere jongen die ik wel ken van de vereniging, zoenend… (ohw ohw ohw 2 jongens op 1 avond!! :redface:
) maar die laatste jongen is wel leuk! Wie weet wel voor herhaling vatbaar ![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SYRGE7RW
Liefs Rieneke
Heyyyyyyy Rien leuke foto zeg !!!
@ Ja, Filiz, ik ken ook een paar turken, hier in Nederland, en je wordt er af en toe gek van dat ze zich niet aan de afspraken houden.
De ene dag: Ja, ik kom van het weekend langs, en de volgende dag zit ie weer heel ergens anders, en zijn de plannen weer gewijzigd, om knetter van te worden! Maar voor jou heel vervelend, je moet zo’n end reizen om hem te zien, zou je toch verwachten dat ie zich aan jouw schema houdt!
Maar het is iig niks vreemds, zo zijn ze blijkbaar daar. Sterkte en succes ermee. En als ik je niet meer spreek, een hele fijne tijd in Turkije*, en ik hoop dat het allemaal goedkomt.*
*Ga nou weer gauw werken, doei *
XXXxxx Mar
Filiz, voor het geval ik je niet meer spreek, heeeeeel veeeeeel plezier in Turkije en ik hoop dat je je vriendje toch nog een paar dagen kunt zien en dat jullie kunnen genieten van elkaar. Jammer van oktober, maar er verandert steeds van alles dusse wie weet… komt het toch nog goed
![]()
**
Filiz…24 augustus…Izmir ![]()
**
Nur…26 augustus…Dalyan
**Beppie…10 september…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
Maar weer even tevoorschijn gehaald!
@ Filiz: Idd die planning van Turken soms… S (mn ex vriend) had daar ook zo’n handje van… pffff!!
Maar GOEDE REIS EN ONWIJS VEEL PLEZIER!!!
Ik heb trouwens nog heel veel nieuws!!! :eek:
Een Turkse vriend (A), tevens de vriend van mn beste vriendin, van me uit Alanya, zou naar Groningen komen om hier te studeren… Nou is het vorige week uitgegaan en hij zou HE-LE-MAAL niet meer komen. Bovendien liep hij eerder al steeds meer vertraging op (oa door zich te verslapen voor een afspraak op de ambasade (om zn visum op te halen notabene!!!))
Maar nu is het dus uit, sinds vorige week, heel dramatisch allemaal. Nou ja ENORM lang verhaal. Hij heeft nogal wat problemen met zichzelf enz.
Nou kreeg ik ineens vandaag een mailtje van een vriend van A (die trouwens ook uit Groningen komt) met de mededeling of ik al wist dat A vandaag naar NL zou komen…!!! Laatste keer dat ik A sprak (paar dagen geleden) wilde hij nog het leger in naar het Oosten en daar blijven tot een terrorist hem zou neerschieten…
Dus ik bel meteen mn vriendin op, die dus ook van (bijna) niets wist. Ze had laatste tijd wel weer wat contact met hem gehad, hij had zn excuses aangeboden en het inzicht gekregen dat hij ontzettend egoistisch was geweest. Maar goed wij hem dus weer opbellen… en ja hoor hij stond op de luchthaven :eek: en komt vanavond aan in Amsterdam!!! Nu heeft hij ineens ALLES zelf geregeld! Ik sta hier echt ENORM van te kijken!!!
Wat een omezwaai ineens! en hij komt ook echt om te studeren, en verwacht dus ook niet dat het weer aan zal gaan…
Ben benieuwd hoe dat zal gaan…
Liefs
Wow leuk ! Wil zij hem nog terug en omgekeerd ? Mss dat dit weer een reden is om bij elkaar te gaan…
@filiz; ik wens je een hele fijne vakantie
Toos: succes morgen hopelijk wordt het wat met de mogelijke kopers.
Dia: ik ben bezig in Ademnood. Het is spannend. Ik heb vandaag gekeken bij de woningbouw op internet en in Roermond was een leuk appartement te huur. Voor nu is het groot zat voor ons en als we straks willen gaan kopen kunnen we verder kijken. Een vriendin van mij heeft hier in zulk appartement gewoond dus weet hoe het er vanbinnen uitziet en toen beviel het me wel. Daarbij hebben mijn vriend en ik in onze eerste tijd liggen rommellen in de portiekjes dus er zitten ook leuke herinneringen aan :so: vooral toen we daarna erachter kwamen dat er een camera op ons gericht stond oeps dat was een blunder :lol:
Filiz: Ik wil je een geweldige vakantie toewensen. En niet alleen turkse mannen kunnen hun planning omgooien hoor. Dat mannetje van mij kan ook wel eens alleen rekening houden met ‘zijn planning’. Hebben wij ook wel eens meningsverschillen over vooral als hij me niet op de hoogte brengt van zijn planning.
Bloem: je begint je daar nog eens thuis te voelen meid :biggrin: Het is je gegunt.
Rieneke: Die keiweek klinkt ontzettend leuk haha. En twee jongens op dezelfde avond ach, je bent jong en je wilt wat…
Wat gek trouwens dat die ene jongen nu ineens al onderweg is.
Heb vanmiddag heerlijk in de zon gezeten… Jaja jullie horen het goed en het zonnetje was nog warm ook. Heb er van genoten. Morgen heerlijk shoppe in Heerlen. Heb er zin in en vooral om mijn vriendinnen weer te zien.
Iedereen een fijne avond.
groetjes Linda
@ Sev: Nou tsja ja idd dat moeten we nog zien… maar zij wil eerst even bijkomen iig… en even apart van elkaar zijn. Even wat ‘afstand’ zeg maar…
Maar hij schijnt alles zelf te hebben geregeld (ook onderdak), ik had hem namelijk gebeld over een hostel hier in de buurt, maar was niet nodig zei hij.
Nou ben benieuwd!