Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@ Marjogege:

We moeten er wel tegelijkertijd zijn geweest… Heb je toevallig nog 2 of 3 meiden met Poi bezig gezien?

:cool:

Wat is het hier vanavond rustig zeg!!!

Hier is nog een wat duidelijker filmpje… misschien herken je ons :stuck_out_tongue:

@Filiz: ontzettend veel plezier! Ga er maar lekker van genieten en nu dus dubbel van je askim :wub: HEEL VEEL PLEZIER MEID!!!

@Rien: ach moet kunnen toch dat zoenen. Als ik nog single was dan wist ik het ook wel :teeth: Dus je hebt de keidagen weer overleefd? Leuke foto trouwens! En wat typisch dat die jongen nu ineens naar Nederland gaat komen zeg! Haha met die Turken weet je soms ook echt niet waar je aan toe bent.

@Linda: haha oeps zijn jullie toen ff mooi gefilmd :tongue: Hier scheen het zonnetje ook al zo lekker. Heb ook nog even met een kop thee en een tijdschrift buiten gezeten, zo lekker. Zo zou het toch elke dag moeten zijn nu! Shopze morgen!

XX

Krijg het nu niet meer bijgelezen maar 1 ding mag ik niet vergeten.
De rest komt morgen!!!

FILIZ
EEN HELE FIJNE VAKANTIE
GENIET ER VAN

Meiden, ik BAAL!!! De puber heeft me al 2 keer van de baan geveegd!!! Echt vet errug zelfs!!! Alleen het laatste level was eindelijk mijn wraak!!! Ga nu nog 1 keer proberen hem te kloppen, help me met duimen!!!
Tot morgen!!

@mierre: hoe gaat het met SB? Was je afgelopen week nog veel afgevallen?

@beppie: sterkte he. Zal voor je duimen!

Hé Linda,
Gaat wel goed, hoor, alleen heb ik soms wel ongelooflijk trek in wat anders, en dus hebben we vanavond chinees gehaald (SAS dus). Wel goed chinees, hoor, mager vlees in een soort tomatensaus met groenten, en een klein beetje bahmi erbij. Had echt geen zin in kabeljouw met bietjes!
Maar ik ben nu zo’n beetje 6 kilo afgevallen totaal, en voel me hartstikke goed. Ik hou het eerlijk gezegd niet zo precies bij, hoeveel ik afval. Weet dat ik eerst maar eens onder de 100 moet zien te komen, en ik denk niet dat dat nog gaat lukken voor de vakantie, maar dat geeft niet. Ik ga gewoon lekker door.

@ Rien!!! Feestbeest!!!
@ Bep, kom op je hebt nou toch race-ervaring op je scheurmonster??
@ Toos, fingers crossed for you!!!
@ Bloem, wat fijn dat je je nu wel thuis voelt

Balen…Ajax eruit, sukkels!!!

XXXxxx Mar

dankjullie wel…jullie zijn allemaal lieverds(K)

ik ga nu slapen, morgen om 12 uur hier vertrekken…
en dan spreek ik jullie over 1 weekje weer.

dikke kuzz!!!

filiz

Hey FILIZ,
Heel veel plezier in ons mooie Turkije. Geniet van de uurtjes met je askim…!
Komt vast allemaal goed als je er bent meis.
En kom over een week weer gezond en gelukkig terug.

doei, gr. Marjan

Hoi Filiz.

Ik wou net alles afsluiten en zag jou nog ff online. Dus ook namens mij, een hele fijne vakantie. Geniet ervan en als het kan, ook samen met je vriend!:wub:

Groetjes Roanna en voor zo… weltrusten. :slight_smile: allemaal!

@Feliz: EEn hele fijne vakantie, geniet ervan:wub: .
Heb even bijgelezen, maar het dringt niet goed tot me door. Ben zo met dat huis bezig. Vandaag voor de 186ste keer of zo de ramen gezeemd, vloer gedweilt, huis weer glad getrokken, badkamer en keuken gesopt. Ik hoop zo dat het voor de laatste keer is. Ben ook vreselijk moe van dit alles.
Alvast bedankt voor al het duimen, het moet gewoon gaan lukken nu. De kijkers met hun makelaar en de onze komen morgenochtend. Hoop maar dat ze snel knopen doorhakken en met een goed bod komen. Heb er afgelopen nacht slecht van geslapen, zal vannacht ook wel niet veel beter gaan, het geeft veel spanning dit. Maar goed we zijn al blij dat dit gaat gebeuren en gaan er maar van uit dat mensen niet voor jan doedel een aankoopmakelaar meenemen. Dus meiden, nog ff doorduimen, dan komt het vast wel goed. Ik hoop dat we van het weekend aan de bubbels kunnen.

Welterusten allemaal!!!

FILIZ IK HOOP DAT JE DIT NOG LEEST!

EEN MEGA FIJNE VAKANTIE EN IK ZAL DUIMEN DAT JE JE ASKIM TOCH NOG ZIET.
VEEK PLEZIER!!!

Goeiemorgen allemaal !

@Filiz: mocht je dit nog lezen: een hele fijne vakantie ! ! !

Straks gaan werken (10u ) en dan zien hoelang ik daar moet blijven… Eindelijk weer wat geld in de lade brengen :smiley:

@toos
Ik hoop zo voor jullie dat het nu eindelijk gaat lukken met de verkoop! Het is in ieder geval schoon genoeg, daar kan het niet aan liggen. We horen het wel van je.

Goedemorgen dames,
Hey Toos, ik ga voor jullie duimen vandaag. Dat het huis maar verkocht mag worden!! Ik weet wat t is. 6 jaar geleden hadden wij hetzelfde aan de hand. De 1e kijker wilde ons huis kopen, maar die man kreeg de financiering niet rond! Balen x 100 natuurlijk. Toen heeft t uiteindelijk nog 7 maanden geduurd voordat ons huis werd verkocht. Degene die het kocht was in het begin al een keer wezen kijken en kwam pas na 5 maanden weer terug. Haha, hoe houd je het spannend! Maar veel succes dus en houd je zenuwen nog ff in bedwang meid!

Sev: werk ze vandaag. Je werkt toch in een kapsalon? Wel leuk werk denk ik!

Ik mag vanmiddag weer aan de slag. Eerst een werkoverleg en daarna nog een uurtje of 5 aan de slag op de groep. Zal wel gaan.
Fijne dag iedereen, geen mooi weer maar we doen t er maar weer mee.

doei, gr. Marjan

@marjogege
Geniet nog even je vrije ochtend en voor vanmiddag werkze!

@Marjogege: leuk maar lastig, hele dag staan, gebogen rug over wastafel want o ja, dit is mijn werk ! Maar ok, zolang ik verdien nu nog dat ik vakantie heb, en als iedereen een beetje een aangenaam humeur heeft, dan valt het wel mee. Alleen vrees ik ervoor, slecht weer dus zullen de mensen ook op onweer staan weet ik uit ervaring :wink:

Tot vanavond !

@FILIZ!!! GENIET!!! Goede reis, fijne week en neem het ervan hihi

@Toos: Ik duim voor jullie, dat het EINDELIJK lukken mag!!

@llemaal: Ik ben 's avonds nog 2 keer ingemaakt!! Nee geen ervaring door het motorrijden dus!! Maar ik was een heeeeel goede 2de en heb op bepaalde levels, die echt van hem zijn, die wint hij altijd, hem VET ingemaakt, en dat doet het dan weer haha
Vandaag het ECHTE sol gesprek van de puber, hij komt zo hierheen, dan gaan we voor een broek kijken, en dan breng ik hem erheen. Is langs de snelweg en moeilijk te bereiken, hij vroeg het vriendelijk dus… ach ja. Ik ben nu eenmaal zo.

Tot vanavond denk ik