Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@bep
Even een nieuwe broek om netjes voor de dag te komen :slight_smile:
Mag de puper mee achterop de motor:D :smiley:

@sev
Knip je ook mensen?

Nou meiden, het was een hele klus…

@Lindalight
Je zal al wel op weg zijn…toch heel veel plezier me je vriendinnen?
Een appartement met herinneringen…mooier kan je toch niet beginnen :wub: ?

@Marjan
Beterschap, hoop dat je je snel weer in orde bent .

@Linda1980
Zijn je gordijnen er? Als je eenmaal iets gekocht hebt wil je het ook zo snel mogelijk hebben, tenminste ik wel.
Gaat ie nog goed met SB?

@Toos
Fingers crossed. Hebben echt wel interesse als ze zo vaak komen kijken. Snap dat je er ondertussen moe van wordt. Je wil toch hebben dat het er iedere keer op en top bij ligt als iemand komt kijken.

@Rieneke
Lijkt me echt lachen zo’n schuimparty!!!
Ben benieuwd hoe jullie vriend het hier gaat vinden. Trouwens heel gewoon daar zo’n actie. Mijn neef uit Syrie stond jaren geleden ook plotseling op Schiphol met mijn tante toen hij hier kwam studeren. Wisten wel dat ze snel zouden komen maar zo snel. Was toevallig die dag vrij en ben dus direct de auto in gestapt en naar Amsterdam gereden om ze op te halen.

@Beppie
Hoop dat puber de baan gaat krijgen!! Jammer trouwens dat je hem niet in hebt kunnen maken met racen.

**Nur…26 augustus…Dalyan
****Beppie…10 september…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Joehoe een gedeelde 3e plaats, heerlijk!

@Toos: hopenlijk wordt idd snel de knoop doorgehakt en kunnen we aan de bubbels!

@Beps: nog ff en je maakt de puber helemaal in!

X

@dia
Ik denk dat de zomerkleren alvast in de koffer kunnen, denk niet dat we ze nog nodig hebben voor die tijd. Ga je samen met je vriend naar AD of ga je met nog meer mensen?
Jij op de gedeelde 3e plaats!!! komt steeds dichterbij!!!

De kijkers en aankoopmakelaar zijn weg, ze hebben 1.5 uur rondgelopen. Zijn nu samen in conclaaf wat het bod gaat worden. Spannend, spannend,spannend!!!

@MK: ziet er idd zo uit dat we ze hier niet meer zullen dragen :mad: Waardeloze zomer weer dit jaar. Gelukkig hebben we nog een boel zon voor de boeg :hihi:
Ik ga trouwens met m’n vriend op vakantie :wub: Hihi als we in Turkije zijn beginnen ze altijd in het Turks tegen hem te praten (hij is niet Turks hoor maar wel donker). Vindt 'ie helemaal niet leuk en ik lach me altijd rot :lol:

@dia
Dat is idd wel lachen!
Hij krijgt dan iig geen ā€˜kijken, kijken niet kopen’ toegeschreewd :slight_smile:
Ik heb bij Stacey alvast mooi weer voor ons besteld!

@toos
1½ uur, dan zijn ze echt serieus, wachten wachten wachten en hopen op een goed bod. Ik duim nog even door.

Ja. dit is echt vreselijk. Ze zijn nu in overleg over wat voor bod ze uit gaan brengen. Ze hebben 1.5 uur rondgelopen om te bekijken of het huis in goede staat is en gelukkig zijn er geen verborgen gebreken gevonden. De kijkers zijn enthousiast en willen het graag hebben. Maar ja, zijn ze bereid te betalen wat wij ervoor willen hebben.

@Toos
Hoop dat ze bereid zijn de vraagprijs te betalen!!!
Duimen lekker door hier!!!

Bedankt en ik blijf ook duimen. Blaren op mn vingers. Heb in juni een geluksoog van iemand gehad die zelf ook geluk in het leven heeft, heb het sinds dinsdag om. Dus als t nou niet lukt, lukt het nooit

Me is back !!!

@Mk: Neen ik mag niet knippen, heb geen diploma, is gewoon een vakantie/weekendjob !

@Toos: succes ! Ik hoop echt dat ze een goede prijs willen betalen !

Mn oma heeft ook bijna beslist welk appartement het zal worden ! Het word dat die ik het liefste zie, de nieuwbouw dus ! Joehoeeeeeeeeeeee ben ik zo blij en het is dan nog niet eens voor mij in te wonen hihihi maar ik ga er ook helemaal in op :smiley:

@MK: ja we vroegen ons al eerder af hoe het kon dat we vaak gewoon rustig in winkels konden rondkijken zonder lastiggevallen te worden :lol:
Met het weer komt het vast goed. Vorig jaar waren we er bijna dezelfde datum en hebben toen heerlijk weer gehad. Wel ƩƩn verfrissend buitje :drugged:

@Toos: ow spannend! Hopenlijk komen ze met een goed bod! Het geluksoog gaat vast helpen. En wij die hier allemaal fanatiek aan het duimen zijn natuurlijk ook!

@Sev: wat leuk dat je oma bijna een appartement heeft uitgekozen. Echt leuk dat jullie zo’n goede band hebben en je zo met haar meeleeft. Dat had ik vroeger ook, helaas is mijn oma al overleden toen ik nog maar 16 was.

X

Wat vinden mensen zo leuk om over anderen te gaan roddelen ? Is het dan zoooo interessant dat ik dit jaar een andere richting uitga in school ? Mijn leven toch ? :angry: I hate it ! Ze durven het precies niet aan mij vragen, neen, moet altijd via via !

@Dia: ja, ik heb ook alleen maar deze oma meer, mn andere oma en 2 opa’s zijn al gestorven toen ik een jaar of 7 was, daarom dat ik van deze nog extra wil genieten want voor je het weet zijn ze er niet meer … En dat mis ik toch wel :frown:

@sev
Leuk dat je zo meeleeft met je oma, valt voor haar ook niet mee om zo’n beslissing in haar eentje te nemen. Maar ze heeft jullie gelukkig, zal wel vreemd zijn als ze straks niet meer tegenover jullie woont. Wanneer is het nieuwbouw appartement af?

@dia
2 jaar geleden waren wij van 26 september tot 7 oktober, toen hebben we op 1 dag na ook heel mooi weer gehad. We zaten toen wel in Alanya.
Die ene dag waaide het zo hard, het leek wel orkaankracht. Zo van het ene op het andere moment en daarna kwam de regen met bakken uit de lucht. Heel spectaculair. En 's middags was het gewoon weer mooi.

Wij hadden afgelopen juni ook een dag heel raar weer in Alanya. Ene moment lagen we lekker op het strand, tot er opeens waterhozen kwamen opzetten, met van die heel grote slurven eraan. Je zag het water in zee helemaal opspatten, heel apart gezicht. Iedereen stond op het strand foto’s te maken. Een half uur later was bijna iedereen vertrokken en kwam het zonnetje weer tevoorschijn. Blij dat we waren blijven liggen!

@Sev: belachelijk zeg dat geroddel! Is toch jouw leven en jouw keuze. Tss vraag me af waarom zoveel mensen zich overal mee moeten bemoeien en al een mening hebben gevormd zonder het verhaal te kennen. Niks van aantrekken meid! Waarschijnlijk gewoon jaloers dat jij het aandurft te kiezen wat jij wilt.

Nou ik heb me toch weer een verhaal!!! (sorry heb nog niet bijgelezen, doe ik later nog heb even geen tijd)
Komt ie:

Ik lag vannacht om 1.00u diep diep in dromenland, toen ineens mn telefoon ging. Ik dacht dat ik me verslapen had om te werken voor de KEiweek (die dus al is afgelopen, maar ja was nog niet wakker).
Dus ik neem op, heel slaperig nog half in een droom, hahaha! Heb volgens mij echt rare dingen gezegd toen ik opnam, maar goed.
Ik bleek A dus aan de telefoon te hebben: ā€œRien, ik zit nu in de Ozan doner kebab en ik zoek een hotelā€ :eek: (ozan zit bij mij om de hoek) Ik zit dus meteen recht op in bed ā€œIk kom eraan!ā€
Ik in mn pyama met mn winterjas erover heen en mn slaperige warhoofd naar de Ozan doner kebab en ja hoor daar zat hij!!!
Hij was net aangekomen in Groningen en had wat mensen gevraagd naar een hotel en een paar meisjes hadden de route naar een jeugdherberg voor hem uitgestippeld, die was hij aan et aflopen en kwam langs iets Turks (de ozan) en bedacht toen dat hij nog niets gegeten had, eenmaal binnen herinnerde hij zich ineens, dat ik ooit had verteld dat ik daar om de hoek woon. Dus hij telefoon geleend daar en mij opgebeld. En zo kwam ik daar dus in mn pyama, hahahaha!!
Heb samen met hem naar het hotel gelopen, er was alleen nog een plek in de slaapzaal vrij, dus hebben we zijn laptop, geld en koffer ed, bij mij gedumpt en is hij weer naar de jeugdherberg gegaan…
Ik had niet echt verwacht dat hij ook daadwerkelijk zou komen, hahaha echt leuk om hem weer te zien!
Maar ik moet nu weer gaan, hij komt zo nog wat spullen ophalen en ik zit nu nog bij mn ouders.

Liefs Rieneke

@MK: Zodra de betaling is uitgevoerd, beginnen ze direct met de binnenmuren te plaatsen waar zij wil en al de rest die erbij komt kijken. Verhuizen zal zo tegen volgende zomer zijn denken we.

@Dia: Ah ja, ik kom er ook wel ! En we zullen eens zien wie het het verst vanaf zal brengen !

@Rien: A is toch de broer van S dacht ik ? Fantastisch meid ! Moet super zijn een turk in Nederland die je anders altijd maar op vakantie zag !