@ Sev: Nee hij kent S niet, S heeft geen broer, alleen een beste vriend (en tevens mijn beste vriend), K.
S en K wonen in Istanbul en A ken ik van Alanya… hahaha wat ingewikkeld allemaal!
@sev
Je hebt dus nog even om eraan te wennen dat je oma gaat verhuizen.
Niets aantrekken van dat geroddel! Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is.
@kelebek
Zal een leuk gezicht zijn geweest, jij daar in je pyama en een slaperig hoofd over straat. Hij zal wel blij zijn geweest dat je zo snel was gekomen.
@dia
Dat zal een mooi gezicht zijn geweest op het water.
Hey allemaal, kom alleen eventjes langs om stukjes bij te lezenben druk, maar ga vannacht de nacht in dus dan een uitgebreide post.
@ Toos: ik duim voor je!!!
Groet
@Rien: hihi wat een verhaal weer
Lijkt me inderdaad erg leuk om hem nu in je eigen omgeving te hebben terwijl je hem altijd zag in Alanya. Wat deed hij precies in Alanya (voor werk).
@Sev: zo is het!
@Jac: succes vannacht!
@MK: ja heel bijzonder gezicht. Hopenlijk in AD straks een wolkenloze lucht met een goed schijnend zonnetje!
X
@ Diamond: Hij werkte in Angora beach appartement en Angora beach hotel, misschien kennen sommigen hem wel…
Hi allemaal
Ja de puber moest een ‘nette’ broek…hij heeft alleen camouflage broeken, en dat doet mensen meteen aan hard-core denken(is hij niet van, maar ja hokjes geest van de mensen he!) Dus een gewone spijkerbroek. Hij heeft helemaal geen geld, krijgt een ziektewet uitkering van 39 euro pw, en dan heeft hij 275 euro vaste lasten per maand…kom je iets te kort. Ik dus de broek voor hem gehaald, en hij naar gesprek…het lijkt goed te gaan komen, hij hoort het morgen.
@Toos: SPANNEND!!! Wel laten horen hoor, ook als het bod niet helemaal is wat jullie wilden, je kan er wel aan zien of ze heeel serieus zijn, of niet…dat hoop ik wel voor jullie(lijkt iig wel zo zoals ze te werk gaan!)
@ Sev: Gaaf voor Oma dat ze eruit is…voor jou ook, ik had het idee dat je die flat helemaal toppie vond!!
@Rien: Lekker hoor, dat A nu hier is!! Geniet maar van het gevoel van Turkije in Nederland!!
Ik ga vanavond met een vriendin naar hondetraining, behendigheid…zo heerlijk om naar te kijken!
Jullie horen het weer
Kusss
p.s ik sta 2de, en nog 2 dagen dan sta ik heeeeel lang 1!!!
@Beps: Ook spannend hoor, hoop dat het gesprek positief zal verlopen
@Jac: Rustige wacht!
Heb even snel terug gelezen. Bedankt voor het duimen, jullie zullen nog even door moeten gaan want ik weet nog helemaal niks. Zal waarschijnlijk wel morgen worden eer er een telefoontje komt. Dit is echt vreselijk, geeft veel spanning.
@Toos: Lijkt me ook mega spannend!! Eerst zooo lang wachten tot er een serieus gegadigde is, en nu dan tot het telefoontje van jullie makelaar…Brrr!! Zweet met je mee!!
@Jac: Ik ga het morgen lezen, succes vanacht…
Morgen komt hubbie weer thuis, eindelijk hihi. Hij is gister weggegaan, en ik vind het al weer lang genoeg!! Ik kijk meestal uit naar de dag dat hij een nachtje wegblijft. Lekker niets doen, alleen wat ik wil. Nou nu dus. Vanmorgen op de scooter weggeweest, boodschapjes, met de puber weg, vanavond met vriendin op stap, en nu is het zat, hij moet weer thuis komen…!!! Morgenmiddag dus, rond een uurtje of 1 issie er weer. Ik wacht af!!
Tot vanavond laat
@Rien: Oeps ja ! Nu je het zegt weet ik het weer. K zocht ik maar wist het niet meer ! Maar toch vind ik het erg super voor jou ! Moet zo leuk zijn !
@MK: dat wennen zal nodig zijn, we wonen nu al 10 jaar hier rechtover haar en elke dag zien we haar, als we op boodschappen moeten en ik heb geen auto dan voert zij me ff enz… Gewoon al die kleine dingen zal ik missen maar ze is ons dorp niet uit hoor ! Gaat nog geen kilometer verderop wonen, nu wonen wij juist op de buitenkant van het dorp (bijna boerengat) en zij gaat in het centrum wonen nu, dicht bij de winkels, is handiger als ze ouder komt, en ze ziet veel mensen daar.
@Beps: als hubbie niet terug komt, mag ik dan de plaats van hem om mee te gaan naar Kus ?
:unibrow:
@Toos: heb je al nieuws ?
Vriendlief nog niet gehoord, ze zouden vandaag onderhandelen over een eventuele shop die ze zouden kunnen huren en als ze het zouden doen, heeft hij ook een job als verkoper ! Nu duimen maar dat hij de job heeft, anders op zoek naar een andere !
@Sev
Zou het er dan eindelijk van komen…een eigen shop! Hoop het voor ze, hebben ze tenminste weer wat om naar uit te kijken.
Leuk dat je oma voor het nieuwe appartement gaat. Ook makkelijker bij te houden als alles nieuw is.
@Beppie
Het is zo weer morgenmiddag. Vanavond gezellig met je vriendin. Dan nog ff beppen op het forum. Als het dan ook nog lukt om uit te slapen staat hij voor je het weet weer voor je.
@Beps: zou super zijn als hij de baan zou krijgen. Spannend hoor! Veel plezier op de hondentraining vanavond. En morgen is hub weer lekker thuis :wub:
@Toos: ow wat frustrerend dat jullie nog steeds niks weten.
@Sev: nou maar hopen dat die job doorgaat! Ook weer spannend.
Ladies jullie houden de spanning er wel in hoor. Misschien twee nieuwe banen, verkocht huis. DUIM DUIM DUIM
X
Goedenavond dames.
Zijn even wezen shoppen bij Eijerk***/Trenth***** en hebben een mooie eethoek gekocht. Mooie grote grenen tafel met 6 leren stoelen erbij. Ben er zo blij mee!:biggrin: Kregen er ook nog een “gratis HP pc/fotoprinter bij”. Nu, kon ik goed gebruiken, want ik heb hier een nieuwe pc staan, met nog een oude printer.
Voor gordijnen ben ik nog niet geslaagd, maar denk dat het lamellen worden. Eerst even wachten tot de dakkapel geplaatst is. Morgen dus! Ik zie er best een beetje tegen op. Die rommel allemaal, maarja het was nodig. Hopen maar dat het wel een beetje droog blijft morgen. :wasted: Zo te zien van niet! Grrrrrr!!
Toos, wat spannend allemaal. Ik blijf ook duimen hoor! Ook voor jou vriend Sev. Hoop ook voor hem, dat het door gaat en hij een job krijgt. Oja, en natuurlijk ook duimen voor de puber van Bep. Nou, ik heb morgen toch vrij, dus zal aan jullie allen denken. :unibrow:
Iedereen, nog een fijne avond en de groetjes van Roanna
Oja, vergeten erbij te zeggen. Levering eethoek 10 weken, dus zijn wij allemaal al terug van onze vakantie’s.
:lol: :lol:
mn askim was online juist, en oooo zo boos ! (niet op mij hoor) maar hij had een afspraak met een vriend uit izmir (voor die job) die naar hem zou komen en die vriend is dus gewoonweg niet afgekomen en mn vriend maar de hele dag gewacht ! En toen heeft hij die vriend gebeld en zei die gewoon: ja ik ben op weg naar iemand anders voor een job ! en oooooo als je mn vriend razend wil krijgen moet je juist zoiets doen ! Dusja, en als hij boos is, wil hij meestal snel gaan slapen omdat hij dat beter vind voor zichzelf (en voor zijn omgeving ook
) dusja, zolang is hij niet gebleven.
Ik vind het zo spijtig voor hem…
Och jee wat sneu voor hem dan Sev. Heeft hij de hele dag voor niets gewacht en in spanning gezeten. Ik kan me voorstellen dat hij dan boos en teleurgesteld is. Dat is niet leuk
van die vriend dan!
Nou, jij ook sterkte ermee hoor!
R
@roanna
Morgen duimen we voor jou, dat het een beetje droogblijft voor het plaatsen van het dakkapel. Leuk dat je geslaagd bent voor een eethoek, jammer dat het zo lang moet duren voordat je hem eindelijk krijgt :frown:
@sev
Balen joh voor je vriend, hij wil natuurlijk zo graag weer werken. Wachten is niet zo erg, maar wel als het voor niets is :mad: :mad:
Leuk voor oma als ze in het centrum gaat wonen, lekker dicht bij de winkels.
@Sev
Jeetje wat vervelend, zit hem echt niet mee!!!
@bep
Goed teken toch dat je hub mist :wub: :wub: :wub: :wub: dan zijn jullie vast heel gelukkig samen :wub: :wub: :wub: :wub: over 16 uurtjes is hij er alweer :lol:
@toos
Vervelend dat je weer moet afwachten totdat je een belletje krijgt.
Hoop dat je vannacht nog een beetje kunt slapen van de spanning.
Véél geluk heeft hij voorlopig nog niet gehad en het word tijd dat het eens omdraait, een portie geluk kan hij nu meer dan nodig gebruiken !
Ik ben gaan slapen, morgen terug gaan werken en zaterdag nog een dag en dan weekend !!!
Ik begin stilaan te verlangen tot school weer begint, heb ik eindelijk wat meer om handen en weer een doel om naar te streven !
slaapzacht
x
slaap lekker sev!