Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Dank je ! ( en nu ben ik echt weg ! maar is de schuld van dit verslavende forum, ik geraak hier altijd moeilijk weg :D)

Hier ff een snelle reactie van mij.

Het was super in Heerlen. Ik heb een bodywarmer, 2 truitjes met lange mouwen en een vest gekocht. Yippie…

Zo nu weer heerlijk verder lezen in Nicci French

Kus Linda

@Toos,jeetje hopelijk weet je iets voor het weekend dan kun je al een feestje bouwen!!!

@Sev,ga je van studierichting veranderen?Ik heb gezeocht maar kan dat bericht niet vinden.Alsje het gevoel hebt dat dit het toch niet is moet je
gewoon doen waar jij je het beste bij voelt en niks van de mensen aantrekken.

@Bep,oooo ik hoop dat het lukt voor de puber,ik zal duimen!Fijne middag met Hubbie!

@Linda,leuk he shoppen in Heerlen!!

@Roanna,hopelijk zijn de weergoden je gunstig gestemd!
Jammer he dat je altijd zo lang op meubels moet wachten;

**Ook leuk Linda. :thumbsup: **

**Ja, zo houden we de economie in stand toch, met ons kooplustig gedrag! :nod: **

Voor wie gaan slapen alvast weltrusten en de anderen nog een fijne avond.

R

Ik hoop het ook Jill. Als het goed is, moet het er wel binnen een dag op zitten, dus hopen maar dat het een beetje mee zit morgen.

Bij de buren hadden ze onlangs dezelfde geplaatst en ze waren om 7 uur s’morgens begonnen en om 13 uur was het klaar. Dus hoop hier ook zo!

Groetjes Roanna

Zo ben weer thuis en wacht op een belletje van Hubbie. Hij heeft al gebeld(hij werkt laat van ong 18 tot 04.00 uur…) maar belt nog ff terug voor ik slapen ga de lieverd!!

@Sev: Ze kunnen dan ook vaker maar beter gaan slapen, want je wil ze toch niet zo boos hebben. Voor we naar Kus gaan is hij weer thuis hoor, helaas voor jou :hihi:

@Roanna: Gaaf hoor een eethoek!! En de gratis printer!!

@MK Ja ik vind hem idd errug lief(zijn nu 23 jaar getrouwd, bijna, en 26-27 jaar samen!) Ik wil hem weer graag thuis

Nou ik ga naar bed, lekker ff douchen en slapie slapie doen heb ik zin in!
Tot morgen

Hallo, hier is de nachtbraker weer!! Jullie hebben redelijk beschaafd gepost vandaag, hoefde niet eens zoveel bij te lezen.

@ Sev, wat fijn voor Oma, en wat balen voor je vriend, zeg, volgens mij hadden we die discussie van de week ook al, over Turken en afspraken!
@ Roanna, succes morgen met je dakkapel, ik ben ook lekker vrij, ga maar weer proberen planten te kopen voor de tuin.
@ Toos, nog steeds niks gehoord? Moet je zowat knappen van de spanning!
@ Linda, ben je al in de winterstemming?? Truitjes met lange mouwen??
Het wordt nog minstens een maand mooi weer, hoor!
@ Bep, saai he, zonder hubbert?
Ik ga lekker naar Turkije, hij niet, en ik weet nog niet hoe ik dat ga vinden, nog nooit eerder gedaan, een week zonder mannetje.
@ Rien, wat een leuke verrassing, alleen een beetje rare tijd, hoe was tie in Groningen gekomen dan?
Nou ik ga maar naar bed, lekker slapen,
Welterusten allemaal (maar jullie slapen allang, hihi), nou ja, sweet dreams!
XXXxxx Mar

@Miere,hier is er ook nog eentje wakker,volgens mij heb jij nogal een bloementuin was je van de week ook al geen bloemetjes halen?

@Sev,jeetje het zit je vriend echt niet mee he,is wel stijloos om hem een hele dag te laten wachten en niet komen opdagen.

@Iedereen met een turkse vriend;
Jullie houden echt veel van die mannen he,ik zou dat daar niet mee om kunnen dat je altijd maar moet afwachten of ze hun afspraak nakomen.
Ik denk dat het wel iets typisch zuidelijk is want spanjaarden zijn ook zo.
Petje af voor jullie geduld.

@Jac,nog geen tijd gehad om deze nacht hier binnen te springen?
Ik zal eens regelmatig komen kijken,ik slaap toch niet voor een uur of half 4 misschien kom ik je nog tegen.
:wink: :redface: :evil:

Heej Jill, ja mijn rondes zijn klaar en net nu ik achter wereldwijzer zit gaat er een bel. Maar goed daar ben ik voor he. hihihi.

Heyyyy Jac,ja natuurlijk doe maar lekker je werk :slight_smile: hoor!

Oke daar ben ik weer.

@ Bep: het is kwart voor drie nu dus als je dit leest is je hubbie weer thuis lekker hoor.
Ik duim voor de puber.

@ toos: ben ook nog steeds voor jouw aan het duimen, hopelijk hoor je het een vrijdag en dan… ga je zeker een borreltje drinken.
Sprak met iemand van het hotel en hoorde dat erin augustus veel overboekingen waren oeps foutje. hihihi. Heeft Ali B toch iets niet goed gedaan.
Maar goed jij gaat nog lekker naar de dream 10 oktober was het he.
Heerlijk vooruitzicht vooral als misschien je huis verkocht is.
Lekker lekker. Kun je iedereen weer lastig vallen met hier zijn we weer.
Mijn ouders zgaan volgende week zaterdag en die zitten me toch te plagen. hihihihihi maar ik gun het ze wel hoor.
Ze hebben trouwens een nieuwe show. Bij ons deden ze voor het eerste keer en gelijk kwamen orcun en cumcum naar ons toe wat wij ervan vonden.
Verteld dat we het gefilmd hadden en dat mochten ze toen zien.
Dus misschien zie jij de nieuwe show ook denk het wel.
Er moesten wel wat aanpassingen komen, maar het zag er ook leuk uit.
Comedyshow was het.
Nou ja ik kan wel uren over de dream praten maar dat doe ik maar niet.
duim duim duim duim duim duim.

@ Mierre: succes met planten kopen

@ Roanna: succes met je dakkapel

@ linda: zo te lezen ben je lekker geslaagd.

Groet jac

Ja doe ik maar ik ben er eventjes weer, moet zo een collega helpen met slingers ophangen er is een patient jarig morgen.
En dat moet je vieren he 94 jaar!!!
Wat een leeftijd he.

Groet

Er zijn nu 2 leden op jill en ik en 8 gasten.
Het is me wat. hihihihi

Wel lekker dat je internet hebt dan krijg je de nacht een beetje om als je niets te doen hebt.
Werk je in het ziekenhuis of bij bejaarden?

O,wat leuk,wat een leeftijd he,ach als je een beetje gezond bent is dat wel heel wat he.

Ik werk in een verpleeghuis, maar er zitten ook jonge mensen.
Ja leuk he.
Net zei ze ik ben vast de oudste hier, maar toen ik nee zei was ze niet blij.
Wie is er ouder en hoe ous is tie dan???
Ik zei we hebben een bewoonster van 101.
Ja de vrouwen zijn een strek ras he.
Nou we hebben eventjes smakelijk gelachen.
Vind dat zo komisch.

Ja heerlijk internet, er zijn we pagina’s geblokkeerd maar dat maakt niet uit.
Zolang werldwijzer er is. Vermaak ik me prima.

Maar kun jij niet slapen dat je altijd rond een uur of 4 naar bed gaat???

Nee ik kan weinig tot niet slapen,met een beetje geluk 3 tot 4 uurtjes,als ik zo ga slapen lig ik nog zeker een uur wakker.

Ja het zogenaamde zwakke geslacht heeft al lang bewezen dat het niet zo is.
Vroeger kon men nog zeggen,vrouwen werken ook niet zo hard maar die waaier gaat al lang niet meer op he.

Half 4 bijna,ik ga me zo een beetje wassen en dan weer maar eens proberen te slapen.
Ik heb trouwens al zowat bijna alle slaapmedicatie gehad,maar waar normaal en olifant van slaapt blijf ik klaarwakker van.
Ik lag laatst in het ziekenhuis en de dokter zei,nu ga ik je iets geven waar je zeker 2 dagen van slaapt,nou niks hoor,de verpleegster kwam steeds effe kijken en ik was klaarwakker.:crybaby: