Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Meiden heb ik weer!!!
De hele dag stinkt het al rond de computer, en hubbie al aan het zoeken wat het zijn kan! Niets te vinden maar het bleef stinken!
Zit ik net met Cyn op MSN, hoor ik Knetter…Knetter…PLOF!! Zwart beeld!!! Hubbie geroepen die kijken

Nou om een kort verhaal lang te maken, de voeding is doorgebrand. Moesttie eerst zorgen dat ik weer internet had(is het belangrijkst anders ga ik jullie te veel missen en MOET IK TEVEEL BIJLEZEN hihi). Nu zittie op de grond te zorgen dat er een nieuwe(andere) voeding in de compie komt(Klopt dus toch Jill, ik kan m niet missen :hihi: )

Vervolg komt, als ik meer weet
LANG LEVE DE LAPTOPS!!

@Beppie
Man uit duizenden die hubbie van jou. Van alle markten thuis. Maar dat wist je al. Zou mijn man niet klaar krijgen, die heeft nog niet zo lang geleden ‘al’ geleerd hoe hij het programma voor de dieren op moet starten. Heeft helemaal geen verstand (en interesse) voor computers. Ook A-technisch, hebben we een nieuwe tv of videorecorder moet ik de boel aansluiten en instellen.

Hey allemaal,
Ben ook weer ff van de partij. In een razendtempo geprobeerd bij te lezen, hmmmmm, ben weer een beetje op de hoogte.
Ik heb 4 vroege diensten achter elkaar gehad, dus ben echt bekaf. En dan had ik aan 2 clienten van me beloofd om vandaag een boottochtje te gaan maken. We zouden een havenrondvaart in Rotterdam gaan doen, maar…daar is vandaag een cityrace of zoiets?! Schijnen duizenden mensen opaf te komen. Was dus geen goed plan om richting Rotterdam te gaan. Dus hebben we een tocht over de Kagerplassen gemaakt. In de stromende gietregen met onweer. Maar we zaten wel binnen hoor. Het was eigenlijk heel leuk. We hebben met de 6 andere mensen die op de boot zaten, zeemansliedjes gezongen. Ach ja, je maakt er maar wat van. Nu is het droog en schijnt t zonnetje zelfs een beetje.
Nu ben ik lekker vrij tot woensdagmiddag. Ben er wel ff aan toe.
Dochterlief is gisteren vertrokken naar een manege in Brabant voor een weekje ponykamp. Met 3 vriendinnen. Zal een gezellige boel worden daar!
Alleen oudste zoon en vriendin zijn thuis. Lekker rustig hoor haha.
Iedereen een goeie week toegewenst met hopenlijk een beetje beter weer!
CYNTHIA: hele goeie reis meid, ga er van genieten en koester elk moment samen met jou turkse liefde!

doei, gr. Marjan

@marjan
Gelukkig hebben jullie het toch nog leuk gehad op de boot ondanks het onweer. In welke plaats zit je dochter op het ponykamp? Misschien zit ze wel bij ons in de buurt.

@ Linda: ja het is de nieuwe big brother. Om half 9 op t#lp#!!!

@ Beps: Het kostte idd heel veel geld wie weet wat ik ervan kan gaan kopen. Ik hoop dat ik het vol hou maar ik wil het heel graag. Ik keek vaker naar het programma je echte leeftijd en werd altijd depri als ik foto’s zag van jonge meiden over 20 jaar als ze door zouden blijven gaan met roken. Haha dat is goede stimulans om te stoppen. Die hubbie van jou is echt van alle markten thuis volgens mij. Wat een schat dat hij gelijk de comp wil maken.

@ Bloem: uiteindelijk zal je toch een keer terug willen keren naar turkije. Vind het knap van je dat je deze beslissing neemt.

@ Marion: succes met zoeken naar liedjes. heerlijk al die vakantieherrinneringen.

@ Cyn: een half uurtje eerder uit je bedje om naar turkije te gaan. En dat vind jij zeker erg. :lol:

@ marjan: geniet van je vrije dagen die heb je verdient.

Heb vanmorgen een super mooie indrukwekkende film gezien over 11 sept. De film heet flight 93 en gaat over het 4e vliegtuig dat eigenlijk het witte huis moest raken maar uiteindelijk ergens anders neergestord is. Super film ik zat gelijk bij het gevoel wat ik toen ook had.

Hier schijnt trouwens niet het zonnetje maar regent het pijpenstelen.

Ja meiden, dat is hubbie ook want ik zit er nu weer achter haha!!
Hij heeft gouden handjes, ik weet het en ben er blij mee
Nu eten koken(niets bijz dit keer bloemkool kaassaus en braadworst!!)
En dan slapen vroeg eruit(hubbie heeft vroege dag/late nachtdienst, moet om 00.45 op!)
Tot morgen, of vanavond als ik niet slapen kan
Kussss

@marion: ik vond de koolsalade lekker

@Linda
Jammie…jammie…jammie! Was echt heel lekker de koolsalade, vooral de dressing was met mosterd en citroen en daar ben ik gek op. Komt zeker weten vaker op tafel want hub en J vonden het ook erg lekker.

@Linda
:teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth:
Is dit telepatie?? Gaan weer tegelijk op!!

Ja ik zal m ook zeker vaker eten. Geloof dat we in week 3 of 4 de koolsalade weer op het menu hebben staan. Ook heel makkelijk te bereiden. Heb vandaag wel iets meer honger. Maar hou me goed. Heb wel een grote verslaving aan water vandaag. Al zeker 3 liter volgens mij. Hoe ging het bij jou vandaag? Morgen wegen!

Ging heel goed. Geen honger gehad overdag, eerder een vol gevoel. Kreeg pas wat honger toen ik aan het koken was. Wel minder water gedronken dan de dagen ervoor dus moet nog een liter vanavond maar dat gaat wel lukken.

ik kreeg het hongergevoel pas later op de middag.

Jullie mogen toch fruit als je echt honger krijgt?? Ik dacht iets gelezen of gehoord te hebben…

Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Niet verschrikkelijk maar zeurend! Heb ook errug vast geslapen en weinig gedronken vandaag. Wacht het wel af
Hubbie is nu naar bed, de arme schat…zooo vroeg werken en gewoon een halve of meer dagdienst erachter aan dus!
Nou ik ga ff liggen denk ik hihi

@beppie: idd als het helemaal niet meer vol te houden is mogen we een ‘veilige’ vrucht nemen.

Zou eens proberen wat water te drinken, hielp laatst ook goed tegen mijn hoofdpijn

Ja heb ik al gedaan, heb ook al zo’n behoefte aan zout. Hoort bij elkaar he. Vocht tekort…ach komt wel goed

Sorry dames,

Had per ongeluk deel 7 afgesloten,heb het weer teruggedraaid en deel 8 verwijderd en deel 6 gesloten.

Nogmaals sorry…

Groetjes,

Hans.

@Hans
Het is je vergeven hoor :teeth: !

**:turkey: Filiz…24 augustus…Izmir :turkey:
**
Nur…26 augustus…Dalyan
**Beppie…10 september…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis

Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Zo het lijstje weer van stal gehaald, en aangepast!!! Die Cyn onderweg naar Askim hihi HEERLIJK!!!

Ik moet zo met de oudste poes(14 bijna 15) naar de dierenarts. Ontstoken oogjes denk ik maar met die ouwe wil ik niet zelf dokteren! Wel altijd eng omdat ze al zo oud is en ik altijd bang ben dat het klaar is zeg maar. Ik zou daar nu niet mee eens zijn hoor, want ze is nog veel te aanwezig…maar toch… jullie horen het wel, moet er om 11 uur zijn(Jac ben ik nog dichter bij, moet naar Ermelo!)

@Jill: hoe was de avond gister, en het meisje?? Ohh heb zo aan jullie gedacht gister :nod:

Nou hoor jullie wel weer
Kusss

Goedemorgen meiden!!!

Onze Cyn is al bijna in het zonnige Turkije,meid nogmaals fijne vakantie!!!
en veel liefde van je Askim.

@Beps zielig voor je poes,maar met wat druppels of zo zal dat toch wel opgelost zijn niet?
Ik zag van de week een reportage op tv en die kat was 23 jaar ik heb nooit geweten dat ze zo oud konden worden.

Iedereen een fijne dag!

@Beps,het was hartstikke gezellig,een leuke spontane meid,goedlachs (is ook belangrijk)
Is natuurlijk veel te vroeg om iets te zeggen maar de eerste indruk was heel goed.
Het klikte gelijk en we hebben gezellig zitten kletsen,en zij voelde zich ook niet lang onwennig.