O Damens, tis eventjes droog!! Ik ga er snel vandoor. Hoop niet dat ik in zo’n megaplensbui terecht kom!
hey meiden…een goede middag.
phoe…ben ongeveer :wasted: tja, jullie snappen hem wel.
gister wezen stappen. bierfeesten, echt gezellig. weer veel te laat natuurlijk. en vanmorgen om 10 uur op om te trainen.
spierpijn nu, maar trekt morgen wel weg denk ik. dadelijk werken. en dan vroeg naar bed, hopelijk:question:
@rien…ja mannen!! wat moeten we dr eigelijk mee…?
@beppie…idd, het weer is hier ook niks hoor. geef mij maar weer die 35 graden!!
@cyn…alvast een onwijze leuke vakantie gewenst, geniet ervan, en geniet vooral van je askim!! er wie weer, tot in bodrum!!
@jill…spannend.!! veel plezier vanaaf. je hoort tegenwoordig van zoveel meiden dat hun schoonmoeder hun niet mag. vind ik altijd wel zielig.
liefs
Mn schatje is online !!! :king:
Geniet Sev!!!
@sev…je maakt me jaloers hoor!! ben al n uur aant w88!! naja, zn chef zal wel andere plannen hebben gemaakt voor vandaag.
geniet ervan meid!! (K)
jahoor, dat kletst maar raak, jeetje minna…deel 7
geluks nummer he!! allemaal het allerbeste voor iedereen in het nieuwe deel (zolang als het duurt)
heb ff niet bijgelezen alleen deel 6 en las daar dat jill dr kids misschien niet meer mee willen naar een warme tropische bestemming met de kerst…adoptie dochter aangeboden…ME, ME pick me.
en ik heb goed nieuws:
Ik ga naar Turkije!!!
uiteraard, niet echt een verrassing, maar ik ga!!
hoe, wat, wanneer, met wie of waarheen is nog onbekend, maar ik ga!!! kan me niks schelen, ik ga, ik ga, ik ga gewoon!!
het iedee is vanochtend spontaan in me opgeborreld (jeh right) en ik heb gewoon besloten te gaan, word nog veel ongelukkiger om niet te gaan, en moet toch ff goed afscheid nemen van thuis, want ik heb echt geen idee wanneer ik er weer kan komen…dus…waar is de lijst??? hahahahhaa
hallo kletskousjes van me
hahaha word steeds erger dat geklets hier. Maar het word er nog gezelliger op :biggrin:
Cyn: GENIET VAN JE VAKANTIE EN OOK VAN JE ASKIM
Heb gisteren feestje gehad van schoonpapa. Was wel errug gezellig alleen de regen kwam het feestje verstoren dat was minder. We hadden namelijk feest op de camping. We hadden wel overal zeil maar dat is toch niet alles.
VANAVOND HEERLIJK BIG BROTHER KIJKEN
kan er niets aan doen maar vind het een heerlijk programma
strakjes gaan we chinezen altijd lekker.
Ben trouwens al een week gestopt met roken en ondanks dat mijn vriend, zijn ouders en broer roken gaat het me heel goed af :so: Ben trots op mezelf.
@lindalight: is dat een nieuwe versie van big brother. elk jaar neem ik me voor niet meer te gaan kijken, maar na een paar afeleveringen kijk ik wel weer
lindalight, super zeg, stoppen met roken, moeilijk, maar betje af, beter te vroeg dna te laat stoppen, misschien krijg je vriendlief ook wel mee in je gezonde roes!!! sterkte
en cyn, heel, heel erg veel plezier in gumbet en met yas, hou hem nog maar 1.000.000.000 x goed vast!!!
GENIET!!!
Hoi allemaal, heb een beetje bijgelezen tot nr 70 ongeveer,maar moet nu weg, ik heb net tot half drie gewerkt.(stromende regen, :storm: en modderstromen uit de duinen!!) Maar ik wil Cynthia nog even een hele fijne vakantie wensen, ik weet niet wanneer ik weer tijd heb om te computeren, dus anders ben ik misschien te laat!!
Dus…
Cyn, een hele fijne vakantie, en de groetjes aan je Askim van ons allemaal!!!
![]()
De rest, tot laterrrrrrrrrr
XXXxxx Mar
Helaba,wat gaat het hier snel,ik knipper effe met mijn ogen en hupsakee 20 berichten verder.
Maar echt gezellig!!!
@Filiz,werk ze!!!mischien tot straks?
@Bloem,je hebt gelijk als je echt naar Turkije wilt zou ik er ook niet voor hem wegblijven maar ik zou toch wel even chequen of het wel veilig is.
ja, hoe moet ik dat checken??? er is maar 1 manier om erachter te komen…(en dan is het misschien te laat, maar dat risicio neem ik maar)
@cynthia, ik wens je heel veel plezier in gumbet en met yasar. Geniet ervan.
Thanks meiden!!! Zal wel aan jullie denken hoor als ik daar ben!:dope:
Ga straks nog lekker patat eten (ovenpatat) en dan lekker vroeg naar bed… Linda belde dat de taxi een half uur eerder komt… Dus moet nog eerder mijn bed uit!! Haha lekker hoor!!!
Nou meiden kom zo vast nog wel ff langs!!
x
:finger:
@Cyn: ik blijf niet aan de gang haha
@Bloemmie, beter gedaan en verloren dan nooit geprobeert en ook verloren!! En mss valt het allemaal wel mee…maar dat moet je eerst proberen dus!
@Mar: Goed iets van je te lezen!! Hoe gaat SB en hoest met jou, en ben je druk aan het aftellen…VERTEL!!!
@Linda: Goed hoor, stoppen!! Ik ben 11 maanden geleden gestopt en ben er nog elke dag blij mee en trots over!! Rookte meer dan 1 pakje per dag…nu konden we hubbies motor ervan kopen!!
Nou ga straks wel weer bijlezen, jullie gaan vandaag zooo snel!!
@Beppie
Heb een L***o en hij is ‘maar’ 1 GB, kan ook niet zeggen dat ik er 1 gezien heb van 30 GB, ook niet naar gekeken trouwens. Zou hem van mijn levensdagen ook niet vol krijgen want heb er nu al problemen mee. Maar dankzij het forum heb ik al heel wat vakantieliedjes op weten te speuren :teeth: . Vroeger wist ik ze allemaal bij naam maar die tijd hebben we gehad.
@Jill
Lijkt me zoooooooo leuk als je kinderen met hun liefje thuis komen, vond het ook altijd eng hoor. Want je wil toch dat ze je aardig vinden. Ik moet voor dat soort dingen nog ff wachten. Alhoewel…die kleine had vorig jaar de dochter van mijn allerbeste vriendin ten huwelijk gevraagd :redface: . Hij is er nog steeds helemaal gek van dus wie weet ken ik haar al.
Zou ook willen dat ze zich meteen op hun gemak voelen. Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken want zoals ik je van hier ken ben je gewoon de ideale schoonmoeder. Begripvol, hartelijk en lief.
@Lindalight
Superknap om te stoppen, en dat je het vol kan houden tussen al die rokers :smoke: !!!
@Bloem
Wanneer ga je naar Turkije? Kunnen je vrienden uit Gümbet je niet vertellen of psycho nog in Bodrum is?
@marion jij straks ook de koolsalade?
@Linda
Ja, ben erg benieuwd hoe het gaat smaken!
Ja ik ook