Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Cyn: Wens je een hele goeie reis toe en heel veel plezier in Gumbet en met je askim. Geniet ervan!!!

Verder voor iedereen nog een fijn weekend, hopen maar dat het droog blijft.

@Beppie
Heb nu vooral de rustige nummers van G&R maar kon het niet laten om ‘think about you’ erop te zetten. Vind ik nog steeds zo’n topnummer. En dan het liefst zo hard mogelijk

@Mk116
Bij ons in het dorp is het pas eind september kermis. Ze waren naar een kermis hier in de buurt. Hij gaat niet mee op vakantie en gaat in plaats daarvan met een vriend de kermissen af. Vind hij leuker…en van mijn mag ie.
Hoop dat het weer op gaat klaren bij jullie. BBQ is toch wel leuker met het zonnetje erbij. Ook de kermis kijkt veel vrolijker zonder regen.

@Linda
Gaat vanzelf goed komen hoor. Je bent voor SB al hartstikke veel afgevallen, niet leuk natuurlijk dat het mede door een nare gebeurtenis kwam. Alles wat er nu nog af gaat is mee genomen moet je maar denken.

@Rieneke
Ben benieuwd naar de mooie mannen!! De mooie noor toevallig niet meer tegen het goddelijke lijf gelopen? Hij was toch ook student?

@Cyn
Kan niet dichtbij genoeg komen die vakantie!! Nog mooier als hij er is. Morgen ben je weer lekker bij Yas!!!

@Kris
Is toch ook een keer lekker … niets doen! Veel plezier morgen in de vrachtwagen.

@Dia
Liep al zo lang te twijfelen of ik een mp3 speler zou kopen. Dacht dat ik hem niet veel zou gebruiken, alleen maar op vakanties en zo, vond ze voor een weekje per jaar te duur. Sjok er toch meer mee rond dan ik verwacht had. Familie krijgt hier zo onderhand genoeg van mijn turkse liedjes, dus een hele uikomst. Ik mijn muziek om in de stemming te komen en hun rust.

@Sev
Goede morgen meissie!!!

@Cyn

:turkey: HEEL VEEL PLEZIER IN GUMBET :turkey:
:wub: GA LEKKER GENIETEN VAN YAS :wub:
:nod: GAAT ZEKER WETEN LUKKEN :nod:

@CYNNIEE!!! GENIETEN MEIS!!! Stuur je straks nog wel een smsje!! Kussss!

@Marion: Wat voor een MP3 heb je gekocht?? Ik heb er 1 met 30 GB geheugen. Kan er de wereld opzetten. Staan nu 9 cd’s op, en ik heb nog niet een 10de ingebruik hihi!

MK: Ja heeel dichtbij waren we, elke keer als ik Wevershoof(toch??!!) zie staan denk ik aan jou!

Iedereen, wat een but-weer!!! Ik heb mierre al een poos gemist, en Marjoge ook al!! Meiden??
Nou tot straks ofzo!

Nee niet meer tegengekomen, ik heb hem wel een keer langs zien lopen toen ik uit eten was in een Turks restaurant. Maar dat is lang geleden…
Hij is ook al afgeschreven bij mij, hij reageerde nooit op smsjes en hij had beloofd te bellen en als hij niet kon bellen om dan een smsje te sturen… Nou ik wacht nog steeds op dat afbel smsje…MANNEN!!!:disgust:

@ Cyn: Ik ben jaloers!!! ONWIJS VEEEEL PLEZIER!!! Geniet lekker van je vakantie en van Yas natuurlijk!!

Liefs Rien

@Cyn als je dan toch kilo´s te weinig hebt dan kun je mij ook meenemen,ik ben dat kl… weer hier zo moe.:crybaby:

@Jill: Daarom tel ik af, nog 21 dagen!!! Ohhh kan niet wachten!!! Over 21 dagen zit ik nu in de trein naar schiphol toe heerlijk!!! Mn ouders dus al over 14!!!

Ja mannen…het is en blijft een apart hoofdstuk.
Probleem is wel we kunnen vaak niet met maar zeker niet zonder!!!
Oeps,ik hoop dat dit niet door een of andere man gelezen wordt,wat zou je ze weer zien groeien.:retard:

Het is je gegund meid!

Ik ben benieuwd,onze oudste neemt vanavond zijn lief voor het eerst mee naar huis.
Ocharme dat meiske is doodnerveus,nergens voor nodig maar ja ik snap het wel,ik zou ook zo zijn.

Dank je!!! En wat die mannen betreft ik kan prima zonder,mn huis alleen niet want hij doet hier opruimen haha!!! EN ik wil niet weten hoe het er dan uitziet :hihi:

@Jill: Spannend, voor jou ook!! Ik weet dat toen de puber na zn ouders het meiske ook hier kwam ‘laten zien’ het kind dood was van de zenuwen. Nu we een poosje verder zijn smst ze en bellen we vaker. Komt wel goed, maar is ook spannend voor jullie!!!

Beppie toch laat manlief dat maar niet horen!

@Jill: Die staat naast me, hij weet het! Ik houd zielsveel van hem, maar ben gelukkig niet van hem afhankelijk!! Behalve dan zn opruimkunsten haha!! Nee zonder dollen het is wel een beetje waar. Ik kan het alleen ook goed, maar ben gelukkiger als hij er is! Goed he!! Voor hem ook hihi!

Hmmm… waarom is er altijd zo’n ‘big-issue’ over je vriend(in) voor t eerst meenemen? Bij mij gaat dat heeeeeel makkelijk. Ik heb niet om de haverklap een vriendje, maar de keren dat ik iemand mee moest nemen was het heel relaxed gewoon…

Maja, plannen zijn gewijzigd. Ik ga zo naar vriendje toe mara het regent…

@ Beps: welke heb jij? Ik heb ook een mp3 met 30 GB, hij is echt heeel erg mooi :smiley:

Ik heb een…creative…heerlijk ding. Gaat heel lang mee voor ik weer moet opladen enzo. Is ook heerlijk op de motor denk ik. Nog niet meegehad!

Ja ik ben natuurlijk ook wel benieuwd ,maar ik wil wel heel graag dat ze zich direct op haar gemak voelt.
De jongste heeft een jaar verkering gehad,het is nu uit maar ik hecht me altijd nogal snel.
Ik mis dat meiske,hoewel ze nog wel vrienden zijn zie ik haar veel minder nu,en zei had ook gezegd dat ze mij miste(lief he)
Wat ik wel altijd erg vond is dat ze altijd zei,ik wou dat gij mijn moeder was want met mijn moeder kan ik niet praten,erg he.

Ze vertelde meer aan mij dan aan haar moeder.

@Jill: is normaal. Je moeder vertel je niet alles. De puber vertelde hier ook altijd meer dan thuis…totdat hij hier kwam wonen en toen vertelde hij hier ook steeds minder. Dan ben je te dichtbij!! Hij vertelde nog wel veel maar toch anders! Misschien moet je haar eens vragen een kopje koffie/thee te komen halen om eens lekker bij te kletsen. Zeker als zij jou ook zo mist!

Oo, dat is leuk joh, lieve schoonmoeders. Ik kan ook heel erg goed opschieten met de moeder van mijn vriendje. Niet beter dan met mijn eigen moeps, maar wel even goed. Tis ook altijd gezellig. Wel jammer datje haar nu minder ziet, maar ik heb het gevoel dat ze altijd welkom is bij jou?? Dat is ook wel leuk voor haar, heeft ze altijd iemand waar ze naartoe kan :).

Ghehe, net wat beps zegt!