jemmig Cyn… spannend…en dan…Nederland??
Gefeliciteerd, denk ik, is ook allemaal een btje raar denk ik, wel/niet/wel
Nee… hij gaat dan eerst in dienst, en dan hierheen…
x
Jeetje Cyn wat moeilijk dat je ouders het nog niet weten,lijkt me heel erg.
Tsja inderdaad…
Maar goed meiden, ik ga douchen… en dan huiswerk :tssk:
Tot morgen!!
x
Das ook een mooie, legt eerst een bom neer, en gaat dan weg douchen en huiswerk maken. Lekker ding!!
Nou ik denk aan je Cyn, en hoop dat je het wel met je ouders gaat delen, want anders word jij gek!! Dit mag je niet bij je moeder weghouden!!!
Ik heb maar een kopje koffie genomen, moet hier caffiene bij hebben
DUSSS
Haha Bep,ik dacht precies hetzelfde,zo even tussen neus en lippen door…;;;;; o ja ik ga trouwen en dan hupsakee douchen,en dat terwijl wij ooo zo nieuwschierig zijn.:wub: :nod:
Ja ik heb haar ondertussen al op msn gesproken, dus weet al wat meer, maar toch…DE MUTS, drop the bom and move!!! Ongepast hahahaha
Zo gaan we deel 8 ook niet halen dus
:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Cyn wat romantisch!!! Gefeliciteerd meid!!!
:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
om Deel 8 te halen moeten jullie wachten tot mn askim weg is, dan ben ik weer volledig voor jullie ! ![]()
Hebben jullie de nieuwe style al uitgeprobeerd, zoals Jeroen 3 pagina´s terug heeft geprobeert aan te prijzen? Ik wel, perfect de hele linker kolom met onzin lekker weg PERFECT JEROEN!!! IK BLIJF DIT HOUDEN!!!
Inderdaad ‘drop the bomb’ en laat ons hier nieuwsgierig achter terwijl ze weg zweeft op haar rose wolk :wub: ![]()
Sev: Vraag Askim nog ff naar die Hamam!!! Als je vanaf Selcuk naar Kusa rijd aan de linker kant!
O ja Sev en vraag ook of ze daar ook die speciale oormassage geven!!!
je weet wel!
JAHA Die wil ik ook tot in het speciale kruispuntje!!!
Haha Beppie…ik lig in een deuk,trouwens zouden ze dat ook kunnen verhelpen daar?![]()
Niet lachen he maar ik snap niet goed hoe dat moet met die tip van Jeroen,
ik begrijp dat je dan niet steeds moet doorklikkenom op het forum te geraken.
Maar hoe moet je dat dan doen ja sorry ben blond he!
Hij kent die hamam niet beps, en ze geven er zeker geen oor of kruispuntmassage … jammer hé ?:lol:
haha kruispuntmassage,ik moet van de week hier naar de fysiotoch een naar vragen…:tssk:
Maar Bep. Je hubbie komt zo thuis. Vraag je hem toch even te masseren op je… weet wel! :redface: ![]()
Nog 23 te gaan!
@Jill: Onder het kader, daar staat een klein kader, en dan een groter kader met soorgelijke onderwerpen in een oranje balk…daaronder weer een rood kader met, ik denk, wereldwijzer.nl style en een uitrolpijltje…daarop klikken en dan kiezen voor WW2 Stijle en klaar is kees( ehhh Jill dus!! Hihi)
Niet blond, gewoon wat onwennig!!