He jammer nou weer, Hubbie zei al, dat ik die daar moest nemen, want met die hitte daar mocht een ander de massage gaan doen…ikke weer pech gehad…moet hij het zo maar doen. Hij is net binnen maar ik wil de geboorte van deel 8 meemaken!!
Ik ga zo effe poberen beppie,maar pas nadat de bevalling achter de rug is.
ooooh is het van de bevalling ???
Ja die tip van jeroen snapte ik ook niet echt, is niet zo héél anders dan anders, doorklikken moest ik zoiezo al niet want WW staat tussen mn favorieten en kom ik direct bij turkijeforum terecht !
jill, het is ook van die opvoeding van kinderen, hoe noemt het ook alweer ? Supernanny ?
Ja leuk he,heb je trouwens gisteren toast kanibaal gezien?
Ik geloof inderdaad dat het supernanny is.
Sev, volgens mij bedoelen ze de bevalling van deel 8.
Ik heb ook even gekeken op de topic van Jeroen en ff mijn mening gegeven. Ik vind het ook wel wat.
Oh… hoeveel nog?
Haha ben ik weer ,ik heb dat van jeroen nog eens aangeklikt maar ik weet echt niet wat dan hahahaha als je me zou bezig zien.
Die dokters krijgen toch nog gelijk het zit tussen…:teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth:
dit is post 987! Hierna nog 12
nog 13
we gaan het halen vanavond ik weet t zeker
Ja ja en tellen gaat ook al niet meer!!!
lief klein konijntje had een…lalala
Aan wie de eer?
Aan jou Jill?? ik heb deel 5 geopend!
nogmaals dan
Nadat je de 4 kaders voorbij hebt kom je een rood kader tegen met in het 1ste vakje wereldwijzer.nl stijl erin en een scrolpijltje ernaast. klik op dat pijltje en het volgende rolt eruit
Snelle stijle kiezer
–Default style
–Wereldwijzer.nl stijl
–WW2 stijl
Klik op de laatste en je hebt de nieuwe stijl tepakken!!
Ik kan het niet duidelijker uitleggen sorry
Bedankt maar ik ben daar geen ster in.
Het moet ook wel een beetje orgineel zijn he:hihi: ![]()
NEE IKKE!!! IKke heb nog nooit iets geopend oke
nog 6
Oke Beppie aan jou de eer
998
Nog 1!!!
Maak er iets van Beppie!!!