Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

mm ok… Vet ranzig… Zodra dat gebeurd ga je toch meteen weg!!!

x

Gelukkig Cyn dat je je al weer wat beter voelt nu je weer thuis bent.
Maar wat wil je ook na een huwelijksaanzoek :wub: .

Werd een jaar of 7 geleden ook nog ten huwelijk gevraagd door mijn eerste vriendje, hij ging zelfs voor me op de knieën. Helaas voor hem was ik toen al getrouwd :stuck_out_tongue: .

WAAAAAAAAAH CYN !!! Ik ben zo erg dat ik erover had gelezen !!! PROFICIAT !!! EN EN EN ?

Ik heb ja gezegd… Maar jullie zijn de enige die het weten… Zelfs linda weet het niet

x

@cynthia: gefeliciteerd! Wat heb je geantwoord?

@cynthia:mijn laatste post kwam net iets later dan die van jou, dus bij deze

GEFELICITEERD

Hey meiden, gaan we vandaag nog beginnen aan deel 8?

Gefeliciteeeeeeeeerd Cynthia

TUURLIJK LInda ! Maar ik ga eerst eten :wink:

ja, let’s go for it!!!

x

Voor wanneer is het huwelijk ? en waar ? en hoe ? en en en ? :smiley:

deel 8 dat gaan we wel halen voor vandaaaaaaaaaaaaaaaag.

ben ook wel benieuwd. hhi

@Cyn
**:king::king: GEFELICITEERD :king::king:

Mis nu de dansende bananen :stuck_out_tongue: **

Oh Cynthia, wat romantisch. :wub: :wub: Van harte gefeliciteerd hoor!

**Groetjes Roanna :wink: **

Vanmorgen had ik een post verteld dat ik naar de opticien moest voor lenzencontrole. Kom ik daar parkeer auto aan de achterzijde ivm daar gratis parkeren en extra ingang. wil ik naar binnen deur dicht loop ik om het pand heen naar de voorzijde. GESLOTEN IVM PERSONEELSTEKORT. donderdag gaan ze weer open. Ik baalde zo he, ze hebben niet eens afgezegd. Mijn zusje had morgen een afspraak, zij is ook niet afgebeld. Ga er donderdagmorgen gelijk bij opening naar toe wil dan gelijk geholpen worden, heb vorige week laatste paar lenzen ingedaan van half jaar pakket. Heb nieuw pakkeet nodig, heb altijd min 1 extra setje mee op vakantie. Ik was toch op tijd. Normaal hebben ze pakket met 2 a3 dagen binnen. Laat zij maar zorgen dat ik ze voor de vakantie heb. Dag begon slecht dus.

Hij heeft het over volgend jaar September… haha dat is al over 1 jaar… In turkije, in aydin, zijn stad dus… Maar weet verder geen details… hij ging het er thuis over hebben, en het kwam goed zei hij… wilde het eigenlijk stil houden… Maar dat kan ik niet hoor!!! :dope:

x

wauw Cyn ! Ben zo blij voor je ! Weten je ouders het al en hoe reageren ze ?

sev, nee die weten nog van niks… maar ik wil eerst zeker weten of alles doorgaat enzo… Snap je???

x:dope:

OOOO Cyn wat spannend,ik kan me voorstellen dat je dat niet voor jezelf kan houden.
Ga jij dan in Turkije wonen?