Ach ja meiden, dat maakt de dagen van zeuren klagen en mekkeren weer goed zullen we maar zeggen.
En ja een goede dosis amsterdamse humor(zelfspot is het ook vaak) is redelijk onmisbaar op de vroege ochtend hahahahaha
Was boodschapjes doen, dacht dat het vandaag mooi weer zou zijn, zonnetje enzo, nou niets ervan, REGEN!!! BLEHHHH nu wil ik nog liever weg!!!
Hallo allemaal.
Kom alleen even zeggen dat ik nog wel leef.
Ik heb het erg druk. Ik wil nog zoveel mogelijk werk wegwerken voordat ik richting Turkije vertrek. Ook thuis moet ik nog veel doen. Heb helaas geen tijd om op iedereen te reageren. Denk natuurlijk wel aan jullie
Nog 20 minuten en het zit er weer op voor vandaag! Nog drie dagen werken en ik heb vakantie!!!
Roanna: zo’ n avond is altijd leuk om naartoe te gaan. Lekker swingen op die gouwe ouwe nummers!! Hihi mijn Indootje wordt ook altijd aangezien voor een Turk. Lekker makkelijk straks
Jill: we hebben idd even gekeken bij Grand Zaman Garden maar het was nog niet zover om te zien of het rolstoel vriendelijk zou worden. Ik zal het eens vragen aan een vriendin die er vorige maand geweest is.
Sev: Lost vind ik ook superspannend!!! Hebben jullie in Belgie ook Prison Break?
Mar: buikdansen lijkt me leuk!!! Ow wel een paar fotootjes plaatsen he als jullie het echt gaan doen!!
Mk: succes met alle voorbereidingen, het is ook al bijna zover he!!
@Beppie,je hebt ook al het een en ander aan de hand gehad he als ik het zo lees,en ik weet dat de keuringen bij jullie in nederland ook vaak belachelijk zijn.
Het gekke aan mijn zaak is dat alleen de verzekering zo moeilijk doet,ik ben al afgekeurd maar de verzekering doet dat niet.
@Dia,als je dat wilt navragen zou ik heel blij zijn maar ja dan moet ze er ook al opgelet hebben.
Vroeger zou ik ook niet kunnen zeggen achteraf of iets toegankelijk is al al dan niet,want enkele treden zijn al een opstakel.
@MK opletten dat je niet helemaal afgepeigerd aan je vakantie gaat beginnen.
@Jill: Dit was ook de verzekering…van de tegenparty, zij wilden niet betalen voor mijn onderhoud!! Dat heeft de advocaat afgestraft toen der tijd. Heb voor europesche normen een giga afkoop gekregen!! Ze kunnen zoooo moeilijk doen…ik moest naar een adviescentrum en die zeiden dat het tussen je oren zit, ALLES…wat je ook mankeert, je moet gewoon zeggen: Ik mankeer niets, en gewoon leven dan is alles zo voorbij!!! Als je dan zegt dat ze debiel zijn, dan ben je opstandig en moet je maar naar huis gaan, kunnen ze je niet helpen(ineens!!) Nee ik ga mn eigen ding wel doen tegenwoordig!!
@Mar: Buikdansen…JA!!! Heb er de buik wel voor, maar kan niet dansen :hihi:
Hubbie is al onderweg naar huis, gezellig!!! Hij is er rond 20 uur al JOEPPIE!!!
Hier ben ik ook weer ! Héél snel bijgelezen, diagonaal weliswaar !
Ik HEB nieuwe laarzen !!! Laat de winter maar beginnen
Vandaag was me het dagje weer… Ik moest chauffeur spelen voor mn baas, voor mn oma en dan mn zus die terug moest komen vanuit de dierenkliniek waar ze stage deed omdat ze een zware oorontsteking heeft en het begon te etteren, moet nu 5 dagen rusten en het duurt 14 dagen voor ze weer uit dat oor zal kunnen horen !
@Cyn: was Yasmin Bodrum Hotel ***** . wie het nieuwsbericht van gisteren op tv wil bekijken moet naar deze link gaan DPG Media Privacy Gate en dan moet je bij maandag kijken bij het nieuws van 19u en het eerste punt dat ze vermelden is van Bodrum…