Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Beps: sorry maar zo ver zitten we nooit van het centrum… Kan je daarmee niet helpen… Sorry lieverd ! En mn askim komt maar niet online … Als hij komt, vraag ik het wel ff !
Goudwinkeltje nodig ? :wink:

hihihi!! Ik kan er zelf een beginnen!!!
Wij huren altijd een auto, en gaan overal heen! Bijvoorbeeld naar Yonca Koÿ, zooo mooi daar, een strand met gras, en een zee die zo ondiep is dat je er heerlijk 20 minuten de zee in kan lopen zonder dat je ‘massageplekje’ nat word(hihi)… en dan een heerlijk restaurantje erbij, met turkse prijzen, zalig!!! Heb je bijna de huur van de auto al weer terug!! En zo kom je ook nog eens ergens, heerlijk zelf vijgen plukken, zooooo lekker, naar Efes of een van de andere plaatsen…of Izmir, of of of of …Nog ff!!!
Als Askim het weet graag, ik hoor het wel ok!

@Beps: ok, komt in orde, heb askim ondertussen een sms gestuurd, hoor ik het wel of hij nog komt of niet ! I hope so !

Hmm begin van de avond weer lekker hardgelopen, ga deze week en volgende extra omdat ik vakantie heb. normaal kan ik het op maandag niet redden ivm mijn werk. Iig heerlijk gelopen. Iedereen bedankt voor de complimentjes. Had voor diner gekookte aardappelen, groente en karbonade (volgens recept) op menu staan, was echt heerlijk maar was na de karbonade echt vol heb dus geen groente en aardappels meer genomen, maar een bakje mag yoghurt.

@Linda: vind je echt knap hoor, als ik de 10 kilo die jij al kwijt was kwijt ben, dan ben ik al erg trots op mezelf, of ik dan nog extra SB zou gaan doen, ik weet het niet! Nu hebben Hubbie en ik afgesproken na de vakantie eens te gaan kijken of we Sonja wel aardig vinden haha!!

Wat is het rustig…is er niemand meer??

ohh werkelijk wat een verhaal!! ik bleef daar vast liggen als de een of ander aan mn oor begon te likken!!

sorry…lees de rest later bij!! dat zal ze leren gaat weer beginnen…vind ik nu eens een leuk programaa…

(K)

Ja, toen was het ineens stil. Zo komen we nooit aan deel 8.:arrow: Dus vooruit!

Bep, ik heb in een deuk gelegen, over je uitspraak hier ergens over dat “massageplekje” die dan net niet nat wordt in die zee. :lol: :lol: Je bent me er een!

:crybaby: Van het lachen!

@ Dia: Je weet het he, donderdagavond koopavond hier. :slight_smile:

Groetjes Roanna

‘Ik ook van jou’ is wel erg seksueel ingesteld zeg. Maar ach, dat zijn tot nu toe de meeste Nederlandse literatuurboeken. Je merkt een heel groot verschil tussen de Nederlands en Engelse literatuurboeken, waar alles heel preuts is.

Wat een verhaal van die massage. Ook wel een beetje raar, die vrouw moet gewoon zeggen als ze het inet prettig vindt, en als hij niet luistert dan moet ze maar weggaan. Het is wel erg, en ik weet verder niet de situatie, maar voor zover ik kan lezen heeft hij haar niet vastgehouden en bedreigd als ze weg zou gaan ofzo, dus zij had de situatie aardig in de hand…
Ook van die portemonnee is erg, wat kunnen mensen toch asociaal zijn!!!

Roanna: Sorry, kon het niet laten, moest hier ook al zo lachen toen ik het schreef!!! hahaha
Ik ben er hoor, maar iedereen is weg, dus dan duurt het wel ff voor deel 8 komt!

En toen was iedereen weer weg, zo komen we niet eens aan 900 vandaag!!! Wat een lang durend deel dit keer, maar ja, Cyn was er ook niet hihihi

@beppie: ben er wel hoor!!!

Ik ook!

@beppie: nog 10 kg eraf dan heb ik mijn streefgewicht bereikt

@Jill: gaat het weer een beetje?

Nee, dat denk ik ook niet Bep. Niemand heeft waarschijnlijk iets te beppen.

Zo schiet het niet op. :wasted:

Alhoewel… Ik kreeg vanmiddag een mailtje van Cor**d*n dat ik 2 gratis kaartjes, normaal à € 35 per stuk, kon krijgen voor een muziekevenement volgende week zaterdag in Utrecht in de jaarbeurshallen. Als dank dat ik ooit een enquete had ingevuld bij hun. Muziek in samenwerking met radio 10 gold, waar ook artiesten zullen komen. Het gaat voornamelijk om muziek uit de jaren 70-80- en 90. Nou, ik heb me maar opgeven.

Groetjes R :wink:

Ik moet minstens 20 kilo kwijt, maar zie er giga tegenop!! Ben gek op koken en gezelligheid, en dan is het behoorlijk moeilijk. Ben in 3 maanden(terwijl ik op het gewicht lette!!) 25+ kilo aangekomen!! Uit het niets!! Dus dat moet er eigenlijk af…ben ondertussen 8 kilo kwijt, maar schommel veel door het vocht(waarvan we ook al niet weten hoe ik eraan kom!)…we gaan het zien, eerst de vakantie!!! Dan val ik meestal af, dus daar ga ik voor!

@Jill: Hoestie nu meis. Ik heb een offday, veel pijn, weet niet waar het wegkomt, wil geen medicijn innemen omdat ik alleen ben, en al een poos geen pillen geslikt heb dus de kans groot is dat ik er te heftig op reageer! Wat een zeurkont ben ik he, een beetje pijn en ik klaag alweer :hihi:

Denk dat ik zo anders maar naar bed ga, ben ook doodmoe!! Meld me wel af als ik ga hoor

zo he, ik knal hier bijna uitelkaar…over n maand zit ik in…!!!

wwwwwwwwwhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhoooooeeee

maar eerst smelt ik hier weg hoor, pppppfffffff, wat een warmte, heb nog nooit juli of aug meegemaakt in turkije, maar die 48 graden hier, warme wind en stof en zand uit de sahara in de lucht, (en of tafel, op de auto, in je haar overal!!) getverdemme!!!

nog 2 weken en 2 dagen en dan weg!!!
eerst venetie en dan rome en dan naar HUIS!!!
knal echt bijna uitelkaar, krijg echt hardkloppingen als ik er aan denk, en dit ga ik doen en dat en dat en dat. moet me echt inhouden om niet iedereen plat te sms-en dat ik eraan kom, wil het toch zo veel mogelijk geheim houden van te voren en dan ineens voor de neus staan!!! wiehiieee!!!

sorry weer ego, gaat lekker hiero, sorry, sorry!!

:beef: :beef: massageplekje…haha beps…schitterend!!

nou programma is afgelopen, dus ik ben er ook…op naar deel 8 dan maar!!

@sev…wat goed dat het zo leuk was in brugge, ben er ook eens geweest, alle bierbrouwerijen langs:D
super dat je al geslaagd bent voor winter kleding!! ik ga zaterdag morgen nog ff snel de stad in, we hebben 's avonds een feest, en ik moet echt normaal geklaad gaan!!

@beppie…wat een verhaal ook van die beurs…ik snap niet hoe mensen zo iets kunnen doen!!

@jill…ohh ga je naar grand kaptan…een vriendin van mij is 2x daar geweest en was er erg enthousiast over:thumbsup:

@dia…ja lkkr gemsn’t ;)thanks…:wub: :wub: ik geloof niet dat we ooit uitverteld raken:wub: :wub:

nee bloem je bent niet ego
en nee beps je bent geen zeurkont!!

Meiden niet teveel lof, dan ga ik nog naast mn schoenen lopen, en dan komt het nooit meer goed met me hahahahaha…ik kon het gewoon niet laten…wij zeggen altijd dat als het kruisje eenmaal door is je gewoon kan zwemmen, maar nu, met wat er daar gebeurt is, ja het was gewoon een inkoppertje:unibrow: :evil:

@Bloemmie: Verras ze nu maar, das veel leuker(en veiliger!!) Maar geniet, dat MOET!!!

Ben wel siewig alleen hier hoor, hubbie er niet, de puber kwam de laatste weken ff langs, want ik was zo alleen, maar vandaag zn 1ste werkdag, hij smste dattie ff off was, dus naar bed ging, logisch. Nu ben ik dus wel siewig alleen!!! Komt wel goed!