Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@ Jill: Ja Jill, een collega van mij was er in Juni geweest met haar hele familie en was erg positief over Grand Kaptan. :thumbsup: Vorig jaar hadden ze in het hotel ernaast gezeten, maar dit vonden ze beter. Voor elk wat wils.

Nou Bep, je bent nog heel wat van plan dan met die afvalrace. Maar, ga maar eerst lekker genieten daar in je geliefde Kusadasi. :wink:

Voor zo alvast weltrusten.

R

[RIGHT]@Linda,wat goed hoor dat je alzoveel bereikt hebt op die korte tijd,je mag trots zijn op jezelf.

@Beppie,ik heb ook al een hele tijd dat het me niet gaat en die pijn,je zal zien dat dat in Turkije een stuk beter gaat,ik hoop het voor je.Ik was vandaag bij de dokter nu heb ik weer zoveel vocht op de wervels en da duwt op mijn zenuwen ed pffffffff ik wordt er een beetje depri van.
[/RIGHT]

Ik ga af…ben kapot!!! Lekker kijken naar de tv, en ff languit niets doen voor ik ga slapen. Kan ik ook een pil(:dope:) innemen!! Als ik dan out ga, dan lig ik al en maakt het minder uit. Hoef met verder geen kinderen rekening te houden dus dat kan ook hahah!!
Tot morgen dan allemaal!(Weer een dag om en dichter naar Kusa hihihi)

@Jill: Sterkte meis, dat je wel een btje doorkomt en niet weer van die tegenslagen krijgt!! Ik denk aan je straks in mn overdenkingen!!
Kus en terusten voor iedereen

@Bloem: Ja, dat is wel vies warm dan hoor! Maarja, zo te zien, heb je alweer betere vooruitzichten, dus denk daar maar aan.

Ik hoop toch wel dat ik in December ook nog een beetje weer heb daar op GC. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor temperatuur het dan daar is. Ja, volgens de folder tussen de 22 en 25 graden, dus… i hope so!

R:o

ja, zal wel zo ongeveer 25 graden zijn, misschien een wolkje her en der, misschien stralend mooi weer…
ik ga het igg niet meer meemaken hier!!! (gnagnagna)

@Beppie
Ga maar naast je schoenen dan!!!
Je bent me er eentje, komt iedere keer zo mooi uit de hoek met je massageplekjes. Lig hier bijna in tranen naast de computer en iedereen kijkt me aan alsof ik rijp ben voor opname!!! Busje met de dwangbuis was al bijna besteld!!

@Beppie,niet met die pijn blijven lopen meid,is nergens voor nodig en als je te lang wacht wordt het moeilijker om de pijn onder controle te krijgen.
Bedankt voor de lieve woorden Bep.

Beppie ik heb jouw berichtje nog altijd niet binnen beppie

@Jill
Volgens mij hebben mijn schoonouders ook in Grand Kaptan gezeten.

@marion…haha rijp voor opname…jij hebt anders ook goede opmerkingen!!

meiden…ik ga ook slapen…morgen gewoon een 9-5, dus uitslapen zit er niet in.

en o ja:D:D woensdag heb ik mijn 1e turkse les…:D:D

slaap lkkr allemaal…dikke kusz

Ik was nog aan het twijfelen,dat nieuwe hotel Zaman Garden geloof ik maar ik denk dat we er eerst eens gaan kijken en dan eventueel de volgende keer naar daar gaan.
Ik moet zeker zijn dat het met de rolstoel te doen is.

@Filiz
Truste!!!
Leuk de turkse les!! Wil al zo lang de boel weer op pakken maar het komt er niet van. Komen steeds andere dingen tussen.

@Jill
Volgens mij is Dia daar gaan kijken toen ze in Alanya was, zij had eigenlijk dit hotel geboekt. Maar weet het niet zeker. Misschien kan zij je vertellen of het goed te doen is met de rolstoel.

Bedankt voor de tip ik zal het haar eens vragen.

Pffffffffffff,ik ben nog steeds niet goed door dat gedoe met de verzekering,ik wordt daar zo onzeker door en begin aan mezelf te twijfelen.
Mijn man is zo kwaad dat hij bezig is een site op te stellen war mensen klachten over verzekeringen kwijt kunnen,hij heeft al een domeinnaam gekocht en werkt nu aan de ste.

@Filiz, ik ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt,lijkt me enig!!!:lol:

ps ik had het over je eerste Turkse les.

Hier ben ik ook weer ! Viel me ineens in dat het nieuwe seizoen van Lost is begonnen terug en het is wéér zoooooooo spannend !
Gebeld naar Askim en die had geen geld meer op zijn gsm.
Nu ga ik slapen, tot morgen allemaal !

x

Snap dat je het daar erg moeilijk mee hebt meid, is niet niks wat je weer voor je kiezen krijgt. Is ook zo onrechtvaardig allemaal. Je mag alles doen behalve aan jezelf gaan twijfelen!! Probeer te blijven knokken, want er komt heus een tijd dat je wel krijgt waar je recht op hebt.

@Sev,slaap lekker meid!

@Marion,ik weet het wel meid maar het is soms zo moeilijk om nog in mezelf te geloven.
Ik ben het zo zat dat gedoe maar ik wil ook niet opgeven en de verzekering laten winnen.
Als je eens wist hoe ik vernederd ben geweest,om een voorbeeld te geven ik moest bij een onderzoek in bh en slip op mijn k,nieen gaan zitten maar ik kom dan niet meer alleen recht,het lukre niet en ik had zoveel pijn,de tranen rolden over mijn wangen en de dokter stond me heimelijk uit te lachen.
Er stond 5 man naar me te kijken toen ik daar stond te strompelen;

pfffffffffffff mag erniet meer aan denken.

@ Jill:
Dat meen je niet? Jeetje, wat mensonwaardig dan van die arts. Ik kan me voorstellen hoe jij je gevoelt moet hebben en nu voelt. Meid toch, wat erg! Dat doe je toch niet met mensen? Krijg er kippevel van!

Nou, blijf zolang je het kan volhouden, protesteren tegen die verzekering. Ik hoop dat jullie wat bereiken met de nieuwe website hierover.

Sterkte ermee hoor. :wink:

Aleemaal weltrusten en tot morgen weer.