@Jill: Pcies!!! En dat gevoel krijg ik ook wel eens als vrouwen klagen over de mannen daar zeg maar!
Welk hotel willen jullie heen dan, ik ben gewoon nieuwsgierig!!
Haha die Sev,ik had het niet beter kunnen omschrijven,heb jij het ook op VTM gezien of op VRT,?
Ik vond het nogal een beetje raar gebracht “ze dacht dat het in Turkije misschien de gewoonte was”
Sorry he als er iemand mij masseerd dan voel ik het echt wel als het een andere kant uit gaat,dat voel je aan de manier van maseren die zou nogal een klap krijgen als die aan mijn oor begon te knabbelen.
Gran Kaptan In Alanya.
:idea: Uhhh? staat dat bericht van mij er nog eens op.
Ja ik zag het, maakt niet uit toch, weer een berichtje dichter bij deel 8!!
Dacht al dat het Grand Kaptan zou zijn. Was je daar al eens geweest? Hoe is het daar eigenlijk? Wij denken er al een paar jaar over, maar twijfelen steeds.
@Sev
Heel proper omschreven
!!!
@Beppie
Ben ook niet preuts maar zou het ook zeggen als het te intiem zou worden naar mijn zin. Zou daar ook niet blijven liggen als ze aan mijn oor begonnen te likken, dan stap je toch gewoon op.
Ook niet te geloven dat er iemand kan denken dat zo’n massage de gewoonte is.
Overal waar wij op vakantie gaan ga ik om de andere dag naar de massage,ik ben al overal geweest van Turkije tot Mexico en visa versa.
Ook hier thuis ga ik vaak en gelukkig heb ik nog nooit een vervelende ervaring gehad,maar ik denk wel dat ik direct zou doorhebben als het een andere kant zou uitgaan.
Ja, hij begon eerst met ‘likken’ zei haar man, dus dan had ik hem al snel een trap gegeven moest ik haar zijn. En waar is dat nu de gewoonte dat iemand je likt bij massage ??? Sorry hoor, maar in onze cultuur is dat niet de gewoonte, dus mocht hij DAN al oprotten ! En als hij dan begint de diepte in te gaan ? Nou, dan had hij echt een verrot oog van mij !
Nou, ik vind het erg wat is gebeurd, maar volgens mij heeft zij ook een beetje schuld eraan. Als je iets niet wil, laat je het bij het eerste signaal wanneer het mis gaat al niet toe ! En dat was dat likken ! Toen kon ze nog alle kanten uit !
@Marion: het eerst toestaan, en dan moord en brand schreeuwen, vind ik ook niet kies!! Maar aan mn oor likken, nee, mag de kat niet eens(hihi)!!! Laat staan zo’n vreemde!!! Dan ben ik weg!!!
Hoe blond ben je als je denkt dat het een sensuele massage is!! Ligt er ook aan hoeveel ze betaald heeft(grapje!)
@Beps: moehaaaaa :wasted:
@Sev: Denk jij nou ook niet dat die masseur niet aan zn baan denkt?? Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar het geheel geeft me zo’n rare bijgedachte… En wat jij ook al zegt, bij het eerste signaal is het bij mij klaar, niet na de ‘diepte’, daar komen we niet eens!!!
Nee, ik snap het niet, en ga er ook geen moeite meer voor doen!!
Bijna Kusa, en ik wil ook naar de Hamam!!! Weet jij er 1 waar ze gescheiden behandelen(denk hierbij ook aan mn moeder, ze is 72 en wil niet graag een man aan haar lichaam, anders dan mn vader!)
P.S.: ff off topic: ja het was de wintercollectie, beiden gevonden in de ZR (en neen, de * niet opvullen met een O
) Het gaat om een gekleede lange broek in visgraatmotief in bruine tinten en dan een bruin truitje erop met boothals in fijne brei u know !
Morgen ga ik mn ‘laarzen’ gaan kopen !!! Duimen dat ze maatje 38 nog hebben :finger:
@Sev: ik duim voor je!!!
Wordt nu wel 's tijd dat ik ga aftellen! Dusss…nog **11 **dagen!! Kan trouwens heel goed wezen dat we er volgend jaar niet komen dus aankomende twee keer maar extra genieten!!
@Linda: goed gedaan hoor! Ben trots op je (en mag jij zeker op jezelf zijn!!)
@Beps: nee nog niet geslaagd. Maar deze week: revenge!!!
@Filiz: balen dat je eerste schooldag meteen zo’n duffe dag was :redface: Nog lekker ff gemsnd met askim?
@Roanna: misschien kom ik deze week nog wel ff richting Apeldoorn. Al een hele tijd niet meer geweest!
@Cristina: succes met lezen!
Oh my god wat een verhaal van die massage :retard: Je blijft toch werkelijk niet liggen als zo’n man aan je oor begint te likken? Waah daar was ik heel snel klaar mee geweest. Zodat 'ie niet eens meer zou weten wat een oor was!!!
X
@Beps: mn vriend zei ook al, ALS hij massage gaf (en was enkel in noodgeval als er personeel tekort was, hij verkocht ze enkel) maar dan voelde hij mooi aan de mensen of hij al te ver ging aan hun knie zelfs al of niet, en dan ga je gewoon niet verder als de mensen te gespannen zijn als je ergens gaat waar ze het minder fijn vinden, dan stop je gewoon vroeger zei hij zodat ze zich kunnen relaxen want dat is de bedoeling uiteindelijk van massage…
Ik had ook al es aan mn vriend gevraagd of er een hamam is waar vrouwen en mannen apart worden behandeld maar volgens hem heb je er in de toeristische plaatsen geen meer… of je moet al in de bergen gaan of zo. Maar als er niet veel volk is en je dat wenst, kunnen ze dat wel regelen als je wil.
Als je nog ergens een vraag over hebt ivm kusa en winkeltjes dan kan je altijd vragen hoor beps ! I am all yours to(night) moehhahahahahaha me nu ook niet aanklagen hé ? ![]()
Neen, als je leuke winkeltjes zoekt en zo…
@Dia: of juist wel dat hij het zou geweten hebben wat een oor was ![]()
@Beps: de meest ‘turkse’ hamam bevind zich als je de haven achter jou hebt en je voor de ‘poort’ staat in de hoofdstraat, dan ga je naar rechts een klein beetje de heuvel op aan je rechterkant, daar is een hele goeie hamam, ga ik elk jaar naartoe en is echt turks ! Je betaald een mooie niet dure prijs en je moet gaan als er niets van volk is volgens mn vriend (geld voor alle hamams) dan maken ze echt de tijd voor je en maken ze alles properder dan dat je er zit met een man of 10, dan moet alles véél te snel gaan en maken ze er rap komaf mee…
@Sev: Tegenover A1 zeker! Oke, daar ben ik geweest, maar idd daar kunnen ze nogal ‘rap’ werken als het ze beter uitkomt!! Heb jij al eens iets gehoord over die als je Kusa inkomt, aan de linker kant, dat mooie gebouw?? Pal bij de stadsgrens, en fantasia enzo…
@Beps: euhh ben eventjes niet mee, waar ergens sta je ? Kervanseray ?
@Sev, aan de hoofdweg, achter me Fantasia aquapark, en dan kom je Kusa binnen rijden, en als je dan de 1ste weg inslaat dan kom je bij de haven…echt helemaal buiten de bebouwde kom enzo dus!!!