Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Beps, ik voel me aangesproken ;):finger:

@ roanna Ik bedoel inderdaad het hoofdkantoor in RIjswijk. Die is van TUI Nederland.
@ filiz, het lijkt mij ook een leuke stage, heb er ook wel zin in.

groetjes besmile

@Besmile: Oke, dan is het dezelfde wat ik bedoel. Mijn schoondochter heeft daar ook haar half jaar stage gelopen van school en later nog blijven werken als overbrugging naar een baan in Franrijk.

R :slight_smile:

Ik ben ook weer terug van een nutteloze schooldag (vanaf 8 ‘lesuren’ en in totaal 3 tussenuren, dus zit van 8.15 tot 15.45 op school voor 5 keer 50 minuten les). Ach, gezellig is het altijd.

@ Cyn: Jij komt ook weer helemaal gebroken terug :(. Gelukkig heb je er een mooie vakantie opzitten (ook al zijn er soms probleempjes, dat is in elke relatie!). Mooie dagen met je vriendje als herinnering. Hij is echt heel lief, gewoon huilen in jouw bijzijn… Het beeld van hem die huilt als hij weggaat is wel heel erg zielig voor hem, maar het laat wel zien hoeveel hij van jou houdt. Als je je verdrietig voelt moet je het maar zeggen, we komen je gelijk opvrolijken!

@ Beppie: nou nou, je gaat al bijna ;). Leef je al vanuit je koffer… Je klinkt namelijk erg ongeduldig. Weetje wat?? Je gaat bijna op vakantie!!:D:D
Ik gun het je van harte!!

@ Linda en Marion: gaat goed hoor, dat dieeten! Hoelang moeten jullie nog? Ik wou 's avonds weer gaan hardlopen (joggen, voor conditie, maar ook tegen puppyvet) maar ik heb de laatste tijd erg veel last van mijn rug (ik zat een keertje achterop bij mijn vriendje op de fiets toen hij na een heuvel af te zijn gegaan over een erge drempel ging en , voor mijn gevoel, iets in mijn rug versprong…) dus ik ga denk eerst even langs de huisarts.

@ Filiz: askim al gesproken? En hoe was het bij je oma?

Ik ga nu even lezen… heb vorig jaar valsgespeeld met boekverslagen maken, maar moet de boeken nu kennen voor mn examen, dus moet nu ongeveer 10 boeken lezen. IK heb zaterdag de Passievrucht in 1 keer uitgelezen (echt een leuk boek!!) en ga nu beginnen aan ‘IK ook van jou’…

Groetjes!

@Cyn: Je mag je aangesproken voelen hoor, maar ik vind het altijd gezelli…toch!!!

@Kris: Nog geen koffer op de slaapkamer(staat gewoon nog op zolder!) maar wel ongeduldig ja!! Maar goed nog 6 dagen en dan zit ik al in het vliegtuig, dus daar kom ik ook wel door

Net ff lekker een tukkie gedaan, ben net een oud wijf, een middag dutje!! Maar wel lekker hihi
Tot vanavond

Hallo Iedereen!!!

Iemand al het nieuws in Belgie gezien?

nee wat is er dan??

In Bodrum een vrouw aangerand in een hotel terwijl ze een massage kreeg.

Of het verhaal is verkeerd door de nieuwsdienst of het verhaal klopt niet het kwam bij mij een beetje vreemd over.

wat is er precies gebeurt dan, weet je ik vind die dingen nl altijd heeel moeilijk…wat is aanranding…als hij(de masseur) je borsten masseert, omdat ze dat doen…toch…als hij dichter bij je kruis zit dan jij zou willen?? Ik vind het zoooo moeilijk, het is zoo stil daar, en dan gaan ze een vrouw aanranden?? Ik kan het me niet voorstellen.
Maar dat is mijn idee, ik heb dat, vandaar dat ik vraag wat er precies gebeurt is. Is er echt iets ergs(niet dat aanranding niet erg is!!!) gebeurt dan reageer ik niet zo, maar anders vind ik het moeilijk!
(hoop dat jullie me begrijpen maar ik kan niet anders dan zo reageren, omdat ik vaak vind dat heel veel vrouwen dingen overdrijven!! Sorry als ik nu mensen op hun tenen trap!)

Beppie heb je een berichtje gestuurd,ik weet niet hoe ik dat hier moet schrijven.

Jill, berichtje terug!!

Hoe ist verder met je?? Al wat gevonden voor oktober?? Is voor jou/jullie altijd moeilijker denk ik ivm je rolstoel!! Moeders is in Izmir weer perfect geholpen. 2 Mannen hebben hen geholpen tot in de bus!!! Was fantastisch smste ze me!!

@Beppie
Snap wat je bedoelt hoor! De ene persoon vindt sneller iets intiem dan de andere. Mijn vriendin bijvoorbeeld krijgt het al benauwd als ze halverwege haar bovenbenen aan het masseren zijn.

Ik ga zoeken of ik een persbericht vinden.Misschien heeft Sev het ook wel gezien.

Goeie avond !

eventjes het laatste nieuws van Turkije zojuist op tv gezien:

Een belgische vrouw ging voor een massage, was alleen met haar masseur en toen begon die haar aan te raken op ‘intieme’ plaatsen en ja, ook onder de bikinibroek en heeft hij met zijn vinger euhhhh een beetje te ‘diep’ gemasseerd als jullie begrepen wat ik bedoel… Ze hebben die masseur aangeklaagd en hopen op een straf voor hem, hij is ontslaan als masseur maar werkt in hetzelfde hotel om andere klusjes op te knappen… O ja, en hij is begonnen tijdens de massage met aan haar oor te likken en zo verder dat het echt niet proper meer was…

Brugge was de max ! Heb een broek en een truitje gevonden alles samen 52€ valt mee toch ?

Sev heeft het gezien, begrijp ik, keurig omschreven Sev hihi!! Ik snap het niet! Hoe kan iemand dat toelaten, en…die mannen doen dat alles voor hun eigen genot, en vooral om dat te vervullen(met een ‘explosief’ einde zeg maar) dan is dat dieptemassage niet echt wat hij zou doen toch?? Ach en hoe dom ben je als je hem zo diep toelaat! Als ze mij onder het broekje zouden komen, dan hebben ze een gebroken kaak!!!(geloof me dat hebben ze echt!!)

Wacht af of jullie een bericht kunnen vinden!!

@Fijn dat je ouders het zo naar de zin hebben,ik moet zeggen dat ik ook altijd op hulp kan rekenen indien nodig.
We weten welk hotel,ik heb een mail naar het reisbureau gestuurd ik wacht nog op een bericht.
Ik had namelijk een ideale vertrekdatum gevonden en ook nog eens logies ontbijt wat wij het liefste hebben maar bij de organisatie waar wij normaal boeken in nederland kan ik enkel hp boeken .
En ook nog duurder in verhouding ik heb hen gevraagd of ik het bij hen ook kan boeken anders ga ik naar de andere G. B…st

Sev: gaaf!!! Is wintercollectie toch?? Niet duur hoor!! Lekker he, lekker winkelen!!

@Marion: ik vind dat zooo moeilijk…ik ben niet preuts ofzo, maar als ik het idee heb dat het niet klopt dan zeg ik dat gewoon. En hierbij heb ik een vreemd gevoel op de rug zeg maar…weet niet…net als bij ons in het app, verleden jaar, er een stel ineens een inbraak in hun app kwam melden, 4 dagen voor vertrek…ineens de portomonee gestolen…en maar klagen dat de schoonmaakster het gedaan had…en zeggen dat het app hun drankrekening moest betalen…tot we ze in het dorp tegen kwamen met ijs in de hand, bleek ze gewoon nog de knip te hebben, wilde alleen extra vakantiegeld van de app eigenaar!!! BAHH maken de naam van Turkije en ons als nederlanders te schande!!

Gaan we vandaag deel 8 openen??

Haha die Sev,ik had het niet beter kunnen omschrijven,heb jij het ook op VTM gezien of op VRT,?
Ik vond het nogal een beetje raar gebracht “ze dacht dat het in Turkije misschien de gewoonte was”
Sorry he als er iemand mij masseerd dan voel ik het echt wel als het een andere kant uit gaat,dat voel je aan de manier van maseren die zou nogal een klap krijgen als die aan mijn oor begon te knabbelen.

Jeetje Bep wat een verhaal zeg,vreselijk dat er mensen zoiets gemeens kunnen doen,en dan te bedenken wat het een gevolg heeft voor dat personeel dat beticht werd.
Bah wordt je misselijk van :thumbsdown: