Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Miere
Denk dat dat jongens eigen is, eerst alles zelf een beetje voor zichzelf op een rijtje zetten. Bang zijn om emoties te tonen. Zie dat heel veel om me heen.

@Dia
Waren dus vrij vanavond, tijd genoeg dus om na het eten rustig met de kids over de kermis te lopen. Mijn broer kon niet komen en dat was wel jammer. Zie hem niet zo vaak omdat hij wat verder weg woont. Is ook niet vaak thuis want hij is internationaal vrachtwagenchauffeur. Nog even geduld hebben dan is het kermis bij mijn ouders in het dorp, hopelijk zijn ze er dan wel bij. Kan ik tenminste weer even lekker knuffelen met mijn kleine neefje.

@Fransijn
Geloof direct dat het onbegonnen werk is om alles terug te lezen. We kletsen wat af hier. In ieder geval sta je weer lekker in het rijtje, goed gevoel he ???

@Roanna
In ieder geval al geslaagd voor de shirts. De broeken zullen ook heus nog wel een komen. Ook lekker om nog een keer te mogen shoppen.

@Beppie
Het begint er al op te lijken! Je ouders zijn al onderweg. Nog een paar dagen en jij zit in het vliegtuig. Volgende week lekker veel op WW komen dan vliegt de tijd voorbij en voor je het weet zit je in Kusa.

:turkey: Beppie…10 september…Kusadasi :turkey:

Hier is ie nog een keer speciaal voor jou :smiley: !!

Damess!!

Heb weer alles bijgelezen, poehee!! Ik geloof dat iedereen momenteel bezig is met shoppen?? Nu alvast voor winterkleding?
Ik geloof dat we alsnog een nazomer gaan krijgen, dus Sev, nog ff genieten van je vakantie ;). Gelukkig toch nog met zon.
Ik ga zo slapen, hoorde net dat de ouders van mijn vriendje in Oktober naar Turkije willen… MAAR DAN KAN IK NIET!!! Meteen na mijn vakantie in oktober beginnen mijn examens en ik weet zeker dat ik in de vakantie niets zal doen. Boehoeeee! Mijn vriendje wou wel mee, maar hij zegt dat het waarschijnlijk ook niet zo verstandig is om te gaan.
Slaap lekker alvast allemaal!

Allemaal een hele goede nieuwe werkweek gewenst!
Maak vooral veel plezier op je werk of op school.

Hoop later terug te komen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Jij ook een fijne week Fransijn!!

Goedemorgen iedereen!!!

ps ik schrijf jullie later als ik meer tijd heb!

Het gewone leven begint vandaag weer!! Werken en morgen zelfs school!!:finger:

Nou ik zal mijn vakantie even kort samenvatten;

21-08; om 11 uur zit ik in de bus van het vliegveld naar mijn hotel, ik stuur yas nog een smsje dat ik hem over 11 uur zie :wink: Komen aan in het hotel, en kunnen gelijk gaan eten… Maar wat ik dus niet weet is dat Yas niet meer in de poolbar werkt, maar in het restaurant… Lekker dan… verrassing weg!! Hij staat met zijn mond open… hij lacht en heet me welkom haha…

S’avonds om 24.00 kan ik hem dan eindelijk in mijn armen sluiten…zucht weer opnieuw verliefd…

11 dagen lol gehad, maar ook de nodige problemen met ja Askim… Is allemaal wel goedgekomen gelukkig!!

Hij heeft woensdag en donderdag de hele nacht gehuild waar ik bij was, omdat ik bijna naar huis ging… Vrijdag stond hij bij de bus, laatste omhelsing, 1 kus, tranen, en ik moest toen echt gaan… Hij keek me nog 1 keer aan, barste in tranen uit, liep weg en keek niet meer om…

Pfff dat beeld blijft me bij!!!

En dan ben je nu weer gewoon thuis!! 2500 kilometer verderop… En dan verteld je moeder doodleuk dat ze 28 okt naar Turkije gaat… Leuk zeg!!!

Zat er gister helemaal doorheen, toen heeft me moeder me meegenomen naar de stad, en heeft ze voor €300.- kleding voor me gekocht!!!

Nou meiden even genoeg zo… Vragen kan altijd…

Kus een ongelukkig meisje…:frown:

@Cyn
Arme meid!!!
Had Yas dus ook een mooie verrassing voor jou toen je aan kwam en hij in het restaurant stond!
Dat je wat problemen hebt gehad is natuurlijk minder. Maar dat hoort er ook bij als je elkaar beter leert kennen, is in iedere relatie zo. Normaal al niet leuk en helemaal vervelend als je elkaar toch al zo weinig ziet. Je wilt het dan eigenlijk alleen maar leuk hebben. Gelukkig is alles goed gekomen.
Het afscheid … altijd moeilijk … kan me voorstellen dat je dat beeld niet kwijt raakt. Ook een teken dat hij veel om je geeft natuurlijk!!

knuffel voor het ongelukkige meisje.

Het zonnetje schijnt, heerlijk! Hihi heb al een lekker zomer topje aangetrokken.

@Besmile: wat houdt je volgende stage in? Ga je dan weer naar het buitenland of is dat gewoon in Nederland? Oh de Bandolera, daar ga ik dan zeker even kijken!

@Fransijn: ben je inmiddels een beetje gewend aan je nieuwe groep op school? Heerlijk dat je nog weer een week Side in het vooruitzicht hebt. Voor je het weet is het weer zover.

@Roanna: altijd leuk, kleding voor de halve prijs. Ja dat nieuwe winkelcentrum in Arnhem moet inderdaad erg mooi zijn geworden met leuke winkels.

@Filiz: succes op je “eerste” schooldag.

@Marion: leuk dat jullie toch lekker de hele dag voor jullie zelf hadden. Hopenlijk kan je broer er de volgende keer wel bij zijn.

@Cristina: oh wat jammer dat je dan niet meekunt ivm je school. Hopenlijk gaat het een volgende keer wel lukken.

@Cyn: och meis toch. Kan het me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt na zulke fijne dagen samen. Ontzettend lief van je moeder trouwens. Veel sterkte en hopenlijk gaan de scherpe kantjes er straks weer een beetje af. Dikke kus!

X

:turkey:Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn… 21 oktober…Side… NIEUW!!!
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Zo een beter begin van de week kan ik me niet wensen hihihi

@Cyn: Lieverd, wat een toestand…hoop je nog ff te spreken straks!! Wilde dat ik iets voor je doen kon!!!

@Marion: Lieverd, wat ben je ook een schat!! Me ff helpen door nog eens te laten zien dat ik echt bijna ga!!! ZALIG!!! Ouders zijn goed aangekomen, en snel ook, ik een sms sturen, zij al in de bus onderweg!!! Echt snel!!
Hoop dat de volgende kermis iedereen er is voor je, is altijd gezelliger!!

@Fransijn: Fijne week, hoop voor jou dat het goed gaat en snel weekend is(is het ook voor mij snel weekend haha)

@Linda: En…hoeveel eraf??? Wij willen na de vakantie gaan beginnen dus!! Ik hoor/lees het wel

@Dia: En nog iets gescoord gister?? Heb het niet gezien(wss ben ik blind haha:ninja: )

@Mar: Jongens zijn wat gevoelens betreft zulke gekken…wij gooien het eruit, delen het met een vriendin, en de helft is opgelost, zij kauwen er 6 maanden op en er is nog niets veranderd…sukkeltjes!!! Nee zonder dollen, hoop dat hij er een beetje goed doorheen komt…en jij ook!!!

Heb vergeten naar Talpa te kijken gister, zat lekker met hubbie te kletsen ineens was het laat! Nu is hubbie weer 2 daagjes weg, komt morgen nacht thuis slapen, vertrekt weer woensdag rond 12 uur, en als hij dan thuis komt…:unibrow: :unibrow: :unibrow: …VAKANTIE!!!:stuck_out_tongue:

Tot straks

Me nieuwe stage in gewoon in de Nederland.En die begint in november. Ik ga stage lopen op het hoofdkantoor van TUI.

@beppie: als je je aanmeld t op site van talpa kun je ook programma’s kijken die je gemist hebt

@Linda
Ben, net als Beps, ook benieuwd!! Hoeveel is er nu af???
Mijn stand is tot nu toe -5.3 kilo.

@marion/beppie: afgelopen week helaas maar 0.2 kg eraf. Totaal nu 3.0 kg

Goed hoor, Linda. Zeker omdat je al van te voren zoveel afgevallen was!! Ben je toch nog maar eens 3 kilo intotaal kwijt. Ik wilde dat ik al zover was toevallig!!!

Nou ik heb naar Talpa gekeken, en ik had het wel goed…maar jammer dat zij eruit lagen!!

Ben ff weg, boodschapjes, buurman helpen en dan alle tijd voor jullie!!
Doeidoei

@beppie: ben idd al meer afgevallen, woog vorig jaar rond deze tijd 87.0, nu 74.7

@Linda
Deze week is er dan misschien iets minder af dan de weken ervoor, je bent toch maar mooi in totaal 12-13 kilo afgevallen. Is toch geweldig!! Zijn altijd weken bij waarop het even stil lijkt te staan, en even later gaan de kilo’s er gewoon weer af.

ben ik ook weer…nou als ik iedere maandag zo naar school moet, blijf ik liever thuis in mn bedje liggen. heb ik meer aan. totaal niks gedaan!!

@linda…vind het super van je, dat je je zo goed aan afspraken kunt houden wat eten betreft. probeer ze ook wel eens met me zelf te maken, maar weet me er meestal niet aan te houden…:disgust:

@beppie…heerlijk vooruitzicht dus!! die vakantie:D

@besmile…lijkt me een leuke stageplaats!

@cyn…het zijn mooie beelden die je hebt meid!! jmmr dat er wat problemen waren, maar gelukkig zijn ze weer opgelost:nod:

ga nu ff naar oma…en straks komt askom nog ff online:D:D

tot later…(K)(K)

Jullie zijn echt te lief met ze allen!!!

x

nee hoor, wij zijn niet lief, maar begrijpen je gewoon (k). Neem je tijd, we horen het allemaal wel

Ik zit me hier giga te vervelen, hubbie die niet thuis komt, ikke die alleen ben, niemand die thuis is om mee te bellen, msn…alleen maar gekke meiden die op een reisbureau werken(maar wel gezelli) dus ach ja de dag(en week) komt wel om…
Tot straks

Goedenmiddag dames.
**
Ja Bep, nu ik het gezien heb, had ik zelfs die vraag nog wel geweten! Wel een beetje sukkelig van hun vond ik. :thumbsdown: Helemaal toen ze die 3 antwoorden kregen. Maar dat wist ik niet dat ze konden kiezen uit meerdere antwoorden. Ik kijk nooit naar Talpa, laat staan naar dat spel. Maarja, het was wel ff leuk om me eigen zoon op TV te zien en daar ging het mij om. Wel lache hoor!
**
*@Cyn: Ik heb je verhaal gelezen. Meid toch! Kon zo uit een film komen. Kom maar ff lekker bij en denk terug aan de mooie momenten. Sterkte hoor! :slight_smile: *
**
*Even een vraag: Wie zou er toch boven aan het lijstje staan?..:lol: :lol: *
**
@ Dia: Bandolero zit nu ook hier in de Orangerie. Dus!!!
**
@ Besmile: Bedoel je het hoofdkantoor in Rijswijk waar je stage gaat lopen?
**
*Groetjes Roanna en allen nog een fijne dag. :wink: *
**
**