@Miere
Denk dat dat jongens eigen is, eerst alles zelf een beetje voor zichzelf op een rijtje zetten. Bang zijn om emoties te tonen. Zie dat heel veel om me heen.
@Dia
Waren dus vrij vanavond, tijd genoeg dus om na het eten rustig met de kids over de kermis te lopen. Mijn broer kon niet komen en dat was wel jammer. Zie hem niet zo vaak omdat hij wat verder weg woont. Is ook niet vaak thuis want hij is internationaal vrachtwagenchauffeur. Nog even geduld hebben dan is het kermis bij mijn ouders in het dorp, hopelijk zijn ze er dan wel bij. Kan ik tenminste weer even lekker knuffelen met mijn kleine neefje.
@Fransijn
Geloof direct dat het onbegonnen werk is om alles terug te lezen. We kletsen wat af hier. In ieder geval sta je weer lekker in het rijtje, goed gevoel he ???
@Roanna
In ieder geval al geslaagd voor de shirts. De broeken zullen ook heus nog wel een komen. Ook lekker om nog een keer te mogen shoppen.
@Beppie
Het begint er al op te lijken! Je ouders zijn al onderweg. Nog een paar dagen en jij zit in het vliegtuig. Volgende week lekker veel op WW komen dan vliegt de tijd voorbij en voor je het weet zit je in Kusa.
Beppie…10 september…Kusadasi ![]()
Hier is ie nog een keer speciaal voor jou
!!