Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Jeej mensen betere weersvooruitzichten!!!
Woensdag 27 graden!!! :eek: en donderdag 25 graden! Wat ben ik nog blij met mn extra weekje vakantie :smiley:

Goedemorgen allemaal, o nee, het is al middag. Nou ja voor mij niet, ben net m’n bed uit.
Je kan er trouwens beter in blijven, wat een B**weer, zeg. Wel goed voor m’n plantjes, hadden wel wat water nodig.
Geen plannen voor vandaag, maar een beetje in huis rommelen denk ik, is gisteren niet zoveel van gekomen, want ik moest weer werken, zakgeld verdienen voor Turkije!
Gisteravond na het werk nog even bij Marjan geweest, die vierde de verjaardag van haar zoon, was wel even gezellig nog.
En een beetje darten kijken vandaag, vind ik ook wel leuk.

Van mijn zoon heb ik nog niet zoveel gehoord, ik denk dat hij het eerst alleen wil verwerken. Ik heb hem wel sms gestuurd dat hij hier altijd welkom is, maar dat wist hij natuurlijk al wel, maar hij is erg op zichzelf, altijd al geweest. Misschien is dat ook juist wel het probleem. En hij zit op een muziekvereniging, en die hebben altijd veel optredens in deze tijd van het jaar, probeerde hem gisteren te bellen, maar telefoon stond uit. Waarschijnlijk een taptoe ergens. Probeer het straks nog wel even.

Kreeg ook nog een sms van m’n moeder, dat ze lekker op het strand zaten en in zee gezwommen hadden, en waar zitten ze?? Op Kreta!! Ook lekker toch?

@ Dia (en Linda), succes met de spijkerbroeken jacht, ik wacht nog ff, misschien een maatje(of 2) kleiner! (begin morgen aan de 6e week SB, nu ong. 8 kilo kwijt, mij hoor je niet klagen!)
@ Jill, wat heerlijk voor je, nog even weekje naar Alanya, kan je er weer even tegen!
@ Rienus, ik hoop dat je gelijk hebt, komende week is het hier kermis, zou wel leuk zijn.
@ Roanna, zal ff kijken!
@ Beps, ben jaloers, 'k wil ook zo graag zo 'n mooie grote!! Maar centjes zijn een beetje op ff, zitten allemaal in de tuin! Maar het komt vast nog wel eens.
@ Sev, ben je al uitgerust? Fijn is dat, zo’n herrie als je lekker wilt slapen.

• Nou meiden fijne zondag verder, spreek jullie later,*
    XXXxxx Mar

Nou toch maar niet naar de stad gegaan, te slecht weer. Zonet naar de videotheek gegaan en maar een dvd’tje gehuurd. Zo een pot thee zetten en dan lekker warm op de bank.

@Sev: aaah wat een schatje is het toch ook he! Ben benieuwd of je gaat slagen voor laarzen, heb ook al even gekeken maar nog niet echt een heel mooi paar kunnen vinden. Heb natuurlijk iets in gedachten en dat is er dan net niet precies. Maar heb nog even de tijd.

@Roanna: jij nog wel naar de stad gegaan? Als ik er aan denk kijk ik vanavond ook ff naar je zoon op tv. Ga misschien donderdag naar Arnhem dus wie weet slaag ik daar voor een spijkerbroek.

@Rien: ja die Only broeken zijn inderdaad fijn. Heb er ook eentje van. En die make up is verslavend, lekker goedkoop maar wel lekker hip.

@Jill: leuk dat Alanya toch nog doorgaat!!! En ook al snel waarschijnlijk! Het is je meer dan gegund meid!!

@Marion: heb gister lekker Zuid-Amerikaans gegeten. Ze hadden geen Turks :lol:

@Beps: heb je paps en mams op het vliegtuig gezet? Waren zeker blij dat ze het vieze weer hier achter konden laten.

@Mar: lekker toch zo’n zondag een beetje aanrommelen in huis. Wat anders kun je nu toch niet doen met dit weer :angry:

Ow ik hoop dat die weersverwachtigingen kloppen. Als het echt goed wordt gaan we lekker nog een dagje naar Friesland. Lekker aan het water zitten en er een leuk dagje van maken. Hebben daar een vast plaatsje waar we elk jaar een keer komen. Dus kom maar op met die zon!

X

Het is weer tijd geworden om van de bank af te komen. Even snel de douche in en dan naar mijn zus. Het is kermis daar en dan komen we altijd met de hele familie bij elkaar. Weet niet of we deze keer kunnen blijven eten. Krijgen nog een telefoontje of ons knechtje kan melken vanavond. Zo ja, dan heeft mijn man geluk en is hij verder vrij vandaag. Zo niet dan ga ik vanavond gewoon SB-en en anders moet ik SAS-en. Wel een beetje jammer, mocht nu net gebakken aardappeltjes. Maar een keertje niet te hoeven koken is natuurlijk ook wel lekker.

ik hooooooooooooop het ooooook zo dat men het nu een keer goed voorspellen .Mis de 4 maanden zon wat ik heb gehad tijdens me stage welllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll. MAg eigenlijk niet klagen.

Diamond misshien slaag je wel Arnhem.Weet niet of je de nieuwe stadgedeelte al heb gezien. Daar ztiiten nu Tommy Hilfger,De grote The Sting met veel ass vanOnly ook spijkerbroeken En in de Oude The STing zit nu de Lady sting die hebben nu ook meer ass. BEn vandaag wel weer naar Arnhem geweest en ben weer geslaagd qua kleren.Nu nog Winterschoenen. Maar dat heeft geen haast.

Moet nu nog 5 weken wachten en dan ga ik weer eens naar de Turkse zon. En naar AD toe. yeah.

IEdereen nog een fijne zondag toe.
Groetjes Besmile

hey meiden…

ten 1e harstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes, jullie zijn allemaal schatten:beef:

ik heb al gevoetbald, en moet dadelijk weer gaan werken.
met voetbal helaas verloren, maar ach, volgende week beter;)

@dia…klinkt lkkr van het eten gister. met wie was je geweest?
veel plezier met de dvd’s vandaag

@sev…wat ontzettend lief van je vriend!!:wub: weet je nu al wanneer je hem weer ziet…heeft ie intussen alweer werk?

@roanna…als ik vanaaf thuis zou zijn zou ik kijken. wel super leuk dat je zoon op tv komt!!

@jill…jaa SUPER, je gaat lkkr toch nog een week!! sta je al in het lijstje?

@rien…ik hoop dat ze gelijk hebben over het weer!! vind dit maar niks

@mar…hoop dat je zoon zich snel wat beter voelt!! moet ontzettend rot zijn voor hem…voor jullie allemaal natuurlijk (K)

@marion…veel plezier op de kermis

@besmile…altijd leuk nieuwe kleren!! winterschoenen moet ik ook nog!! ga van de week maar eens kijken

hoop dat ik iedereen gehad heb. sorry als ik iemand vergeten ben. vind jullie niet minder belangrijk hoor!!

tot later…kusz kusz

@Filiz
Je kan niet altijd winnen toch!! Zelfs Oranje krijgt dat niet voor elkaar. Gaat erom dat je plezier hebt gehad zegt de kleine van ons altijd.
WERK ZE NOG :unibrow: !!!

@Besmile
Fijn dat je geslaagd bent met winkelen. De winterschoenen heb je hopelijk nog niet zo snel nodig :wink: .

Hopen maar dat Piet gelijk heeft met het weer. Zo niet dan moeten we maar eens een hartig woordje met hem gaan praten. Maakt ons telkens blij met een dooie mus :finger: .

Hoi allemaal,
Omdat ik het geen doen vindt om iedereen persoonlijk een woordje te geven doe ik het maar gewoon even in het algemeen hoor! Vergeef me…
De spijkerbroekenjacht is geopend, mijn eigen ervaring is dat je er niet echt voor moet gaan zoeken, maar gewoon er tegenaan lopen zeg maar. En als die dan past: kopen! Niet eerst naar de prijs kijken want dan haak je waarschijnlijk meteen al af haha.
Wij hebben gisterenavond de verjaardag van onze zoon thuis gevierd. Hij is vandaag 19 geworden, maar zijn schoonouders zijn vandaag 25 jaar getrouwd, dus is het nu daar feest. In Brabant. Wij gaan er straks ook heen, dus lekker feessie vanavond.
Deze zoon woont sinds een maand of 5 in Arnhem. Leuk stad hoor. Veel winkels en veel keuze. En koopzondag vandaag!
Onze andere zoon is met zijn vriendin naar dat zweedse woonwarenhuis. Ze willen een bankje gaan kopen. Nou, dat zal toch wel lukken denk ik, keuze zat daar.
Vanmorgen de woonkamer een goeie beurt gegeven. Na de verjaardag van gisterenavond was dat wel ff nodig. Ik moet stoppen want we gaan zo weg!
Iedereen een fijne zondag nog gewenst. Voor degene die bijna weggaan naar Turkije: veel voorpret toegewenst! Ik heb natuurlijk makkelijk praten, want ga ook bijna…jippie!

doei, gr. Marjan

@Marion: veel plezier op de kermis. Hopenlijk is het weer wat beter daar dan hier. Al gehoord of jullie lekker de verdere dag vrij zijn?

@Besmile: Arnhem heeft idd erg leuke winkels. Komt vast goed. In ieder geval bij de Mango kijken, da’s echt m’n favoriet. Wat heb jij allemaal voor kleding gekocht?

@Filiz: jammer dat jullie verloren hebben, maar ach vast nog genoeg kansen om de tegenpartij in te maken. Ben gister met m’n ouders en vriend wezen eten, was erg gezellig!

@Marjan: veel plezier vanavond! Maak er maar een mooi feest van!

X

3/4 broek en een shirt daarop. Vast voor me stage .
Nog een spijkerbroek
en nog een leuke shirt voor de vakantie

Nou mensen het is haast geen doen om bij te lezen als je even een paar dagen niet geweest bent. Toch waag ik steeds weer een poging.

@Dia, wat vervelend dat je steeds niet kunt slagen voor een leuke broek. Ik heb dat probleem ook, maar dan omdat ik maat 34 heb. En ik kan me geen hele dure broeken veroorloven. Ik hoop dat je jezelf even lekker verwend hebt met make up.
@Mar wat verdrietig voor je zoon dat de relatie over is. Het is zeker voor de ouders ook erg moeilijk. Je hecht je op den duur toch aan je schoonkids. Heb het van m’n beide kids ook al meegemaakt. Veel sterkte voor jullie allemaal.
@Bep, ik hoop dat je ouders een goed reis zullen hebben. En jij over over weekje al.
Wat gaaf zo’n nieuwe LCD tv. Het kijkt heel anders hĆØ.
@Cyn Welcome Back. We horen wel van je.
@Rien naar een hamam gaan is echt relaxed. Wij moeten helemaal naar Den Haag als we willen.
Maar ik kom meer in Side dan in Den Haag, dus ga daar maar.
@Filiz, we begrijpen maar al te goed hoe jij je voelt, zo zonder je askim.
Praat er maar lekker over. Het zou keigaaf zijn als je in oktober even naar hem toe kunt.
@Bloem, helemaal top dat je gaat boeken. Gaat er al iemand met je mee?
@Sev ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt als je je geliefde gesproken hebt. Ik was dan ook altijd in de wolken hoor.
@Roanna, wat leuk dat je zoon op tv komt. Ik hoop dat ik er aan denk [EMAIL=ā€œvanavond.@Lindaā€]vanavond.
@Linda, heb je lekker geshopt?
@Jill, wat heerlijk dat je nog even op de valreep naar Alanya kunt gaan. Hoop dat je geniet.
Heb er vrienden wonen in de wijk Mahmutlar.
@Marion, wat leuk om bij elkaar te komen voor de kermis. Gezellig hoor. Hoopt dat de knecht kan melken.
@Besmile, wij missen de zon ook zo erg. Maar hopen dat het weer wat beter wordt. Ik heb in Arnhem op de opleiding gezeten en bij AH gewerkt. Ben nl. opgegroeid in Elst. Ging altijd uit op de Korenmarkt. Is het daar nog zo gezellig?
@Marjan, Van Harte met je jarige zoon. Veel plezier op het feestje.

Sorry als ik iemand vergeten ben hoor!

Heb even lekker gewerkt op school. nu al weer een tijdje op ons forum.
Het was zo’n saaie sombere dag en niemand was thuis. M’n kids moesten allebei werken, ƩƩn in de horeca en de ander in de zorg.
Op zo’n dag heb ik echt last van heimwee naar Side en degenen die daar wonen.
Eerder belde ik dan even, maar dat kan nu niet meer. Bel af en toe wel met familie en vrienden daar.
Ik wil ook weer graag in het rijtje van vertrek, maar het lukt me gewoon niet om mezelf daar tussen te krijgen.
Ik vertrek op 21 oktober naar Side.:nod: :nod: Wie wil me helpen, please?

Liefs en kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Goedenavond dames.

Nou, ik ben net terug uit de stad. Waren inderdaad nog even gegaan en gelukkig klaarde het weer hier op. Het was zelfs warm! We zijn maar met de bus ( 1€ retourtje) gegaan, want er is een of ander bierfestijn in de stad en kun je nergens fatsoenlijk, je auto parkeren.

Ik ben geslaagd voor 2 shirtjes met driekwart mouwen bij H & *, beide voor de halve prijs. Dus…:smile: :smile: ik weer blij! Moet ook nog wel nieuwe broeken hebben, maar daar was de tijd net tekort voor!

In Arnhem moet ik ook nog even een keer kijken. Daar schijnt een heel nieuw winkelgebied in het centrum, bij het Muziskwartier te zijn gekomen. Ik denk dat jij die ook bedoelt Besmile. Moet heel mooi zijn, heb ik gehoord.

@Jill: Oh Jill, wat goed en wat fijn voor jullie dat jullie naar Alanya gaan. En zo gauw al. Lekker hoor! :thumbsup: Het is je gegunt. :wink:

Alle anderen een fijne avond nog, wat jullie ook gaan doen. Naar de kermis of naar een feest of gezellig een dvdje gaan kijken, veel plezier allemaal en de groetjes van Roanna :wink:

:turkey:Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn… 21 oktober…Side… NIEUW!!!
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Alsjeblieft Fransijn, je staat ertussen!

Xxx Mar

Mar, bedankt. Erg lief van je.

Al het echt terrassen weer wel.Dan aan de Rijnkade zitten of bij de Korenmarkt. Het is altijd wel druk met het uitgaan en het is nu oook langer open. Koninginnendag ook wel gezellig.Maar altijd zo poepie druk NEt als vorige week met het Wk Staande beelden. Ik woon zelf 5 km van Arnhem. Qua winkelen ga in niet zo vaak na Arnhem toe.Meestal na andere steden of ff de grens over. Musiskwartier jajaj dat ken ik al van top tot teen. 2 a 3 winkels zijn daaar nog dicht. O.a De SPaanse. merk Bandolera. Het is wel druk daar. JA het heeft wel een leuke sfeer.EN sommige winkels die verhuisd zijn naar het nieuwe gedeelte.In hun oude winkelpanden word nu ook aangewerkt om daar nieuwe winkelen in te zetten.Weet dat in de Oude Lady Sting nu een nieuwe kledingwinkel komt. En de Zara heeft ook een verbouwing ondergaan.

@ MArjan gefeliciteerd met je zoon.
@ Jill leuk dat je toch naar Turkije ga

[:turkey:Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…7 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn… 21 oktober…Side… NIEUW!!!
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

**
Heb me datum ff aangepast.Had steeds 6 okt in me hoofd maar ik ga 7okt naar Aegean Dream Resort toe.
**
Groetjes Besmile

Nou dames, ga vooral zo door, dan blijf ik regelmatig zien dat ik bijna ga!!! Heerlijk hoor dat lijstje steeds met mijn naam bovenaan!!! JOEPPIE!!!

Ouders op het vliegveld afgezet, en ze zijn op tijd vertrokken, zij zijn onderweg naar mijn geliefde Kusa!!! Nog ff en wij gaan dus ook, eindelijk!!!

Iedereen een fijne avond, heb ff geen tijd om op alles te reageren, maar gefeliciteerd shop ze geniet ze, enz enz enz
Kusssss

@marjan…proficiat nog met je zoon!! was het gezellig gister?

@roanna…je nieuwe kleren klinken leuk!! veel plezier ermee

@fransijn…wat lkkr dat je weer gaat!! ik kom die dag volgens mij terug.
miss n beetje ā€˜bruate’ vraag, maar hoe oud ben je? ik dacht namelijk dat je ergens vooraan in de 20 was…?

ook namens mij iedereen nog een fijne zondag avond…al is ie wel al bijna om haha.
morgen weer naar school, klinkt miss raar, maa heb dr zin in

liefs

sorry foutje

Vandaag weinig gekocht tijdens het shoppen: kleertjes voor kraamschudden, paar kaartjes en 2 flesjes sportdrank. Heb wel kleren gepast. Ik heb dan wel geen kleren gekocht, maar heb een spijkerbroek gepast van het model wat ik altijd draag, maar dan een maatje kleiner en ik kreeg hem dicht. Juppie. Morgenvroeg weer weegmoment, denk dat er deze week niet zo heel veel af is. Heb vanmorgen nl gespiekt, De uitslag horen jullie morgen wel. Gisteravond hadden we een feestje van een collega die afgelopen week 25 jaar getrouwd was, heb daar dus mijn avondeten genuttigd, ik moet zeggen heb me heel goed kunnen beheersen, niet meer gegeten dan ik mezelf had afgesproken.