Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

En weer niet geslaagd voor een spijkerbroek :retard: Heb er dit keer ook maar één gepast die ik met geen mogelijkheid over m’n billen kreeg…

@Roanna: zou leuk zijn als je volgend jaar ook naar AD gaat. Zal straks als we terug zijn een uitgebreid verslag doen :smirk: Jaaa het dansende poppetje, die gebruikte ik ook het liefst.

@Sev: reken maar dat wij gaan winnen met het Turkije forum :lol: Is het dit keer wel goedgegaan met je salaris?

@Bloem: wil me ook wel opwerpen als bodyguard, net als Sev :slywink:

@Mar: oh wat zonde dat het is misgelopen tussen je zoon en z’n vriendin. Kan het me voorstellen dat het hard is aangekomen, ze waren al zo’n lange tijd samen dat zo iemand echt deel van de familie wordt. Hopenlijk voelt hij zich over een tijdje weer wat gelukkiger. Veel sterkte ermee hoor. En blijven aftellen he, dan gaan jullie Marmaris op stelten zetten!

@Filiz: gaat het een beetje meid?

@Beps: wat heerlijk dat je jullie de tickets hebben! Nu kan het vakantiegevoel helemaal beginnen! Mooi hoor zo’n televisie, zal vast niet lang meer duren of je maakt de puber in.

@Cyn: hé meis wat zul je balen dat je er weer bent…Rust maar ff lekker uit nu dan horen we later al je verhalen wel.

@Rien: leuk zo’n weekend met de meiden weg! En dan ook nog 's lekker naar de hamam, dat wordt genieten!! Wel jammer dat je het wakeboarden moet missen.

X

@Dia,jammer maar heb je wel weer een goed excuus om weer te gaan winkelen.Maar ik kan begrijpen dat je baalt.

@Miere wat erg en inderdaad het moeilijkste komt nog,alles regelen en verdelen,ik hoop dat het lukt zonder al teveel geruzie.STERKTE

@Beppie veel kijkplezier!

@Cynthia,welkom thuis pffff is balen he die vertraging ,hopelijk kun je wel nog een beetje nagenieten.

@Sev,heb je die 10 euro extra of is het die waar je nog recht op had?

@Kelebek,veel plezier maandag bij die bespreking spannend!!!

O jee hopelijk heb ik niemand vergeten,schiet me niet af he!!!:crybaby:

@Jill: extra, ze is zich niet bewust dat ze te weinig betaalde…

@Cyn
Welkom thuis! Wat is de tijd weer voorbij gevlogen he? Kom maar even lekker tot rust, we horen later je verhalen wel.

@Miere
Logisch dat je het er erg moeilijk mee hebt. Ook omdat je dacht dat het wel goed zat tussen die 2. Zo frustrerend om aan te moeten zien dat je kind verdriet heeft en dat je helemaal niets anders kan doen dan er zijn voor hem. Nogmaals heel veel sterkte

@Bloem
Heerlijk voor je dat je weer naar huis mag!!!

@Rieneke
Ook voor jou volgende week weer een beetje Turkije. En voor maandag natuurlijk heel veel succes. Hopen dat het Istanbul gaat worden.

@Sev
Gelukkig toch nog goed gekomen op het werk met het geld!!! En baby’s … ze blijven schattig.

ben weer terug, dagje bij mn neef was wel leuk

@sev…lkkr hoor zo 1n euro extra!!

@dia…balen dat je niet geslaagd bent!! volgende keer beter;)
en tja, hoe gaat het?:frown:

ik wil niet zeuren, echt niet. maar ik wil gewoon terug, kan het niet goed beschrijven.
het is gewoon k*t:tear:.
bij mn vriend zijn, kan ik nu toch niet, ivm het leger, maar ik mis m zo. vorige week sloot ik hem nu in mn armen. en nu zijn we 300 km bij elkaar vandaan, het is zo raar.
ik mis mn vriendin en het turkse gezin, samen op het dakterras zitten.
ik mis alles…maar goed, ik jullie niet met mn gezeur belasten. over een weekje gaat het vast weer beter:smile:
en ik belde met mn vriend gister, en hij had al geregeld dat een vriend me in oktober wel een dagje naar hem toe wil brengen…zou natuurlijk helemaal super zijn.

wat is het hier trouwens rustig vandaag…waar is iedereen?

naja, ik ga nog maar wat naar rafet luisteren en wat roken. 1 pakje op 1 dag is niks nu:(

liefs

ik bedoel natuurlijk 3000 km

jahoor, ik kan wel wat gezeldschap gebruiken.
ik ga de 1e 2 weken van okt…dus als er nog iemand mee wil, boeken maar en dan gaan we lekker saampjes!!

@filiz, heimwee, heimwee, we know, we know…!! is toch helemaal geen gezeik, want wij begrijpen het allemaal maar al te goed.
@ cyn, welkom back
@ miere, jeetje 7 jaar, is lang zeg, en een gedoe er achteraan…hoor je vaak, 7 jaar is echt zo´n tijdperk, gaan we verder of stoppen we 8blijkbaar kom je elke 7 jaar in een andere levensfase ofzo)
@ diamond, nog steeds geen spijkerbroek?? hoe kan dat toch??
@ beppie, je zit zeker voor je nieuwe buis! hahahaha

ben de rest alweer kwijt, hij gaat lekker!!
slaap!! slaap!!

Goedemorgen maar weer, op deze onchristelijke tijd(zelfs voor de zondag hihi)
Het is nu 5.50 en ikke is al weer beneden! Was gister dood, om 21.30 in bedje(nadat ik voor het nieuwe scherm heb gezeten en gekwijld!!! Ohhwww zoooo scherp die LCD!) Maar goed de slaap op, kopje koffie ruikt heerlijk. Zo de was maar eens, sla vandaag de kerk over. Hubbie is vandaag thuis(heeft gister gewerkt dus) moet morgen weer weg en komt niet thuis voor hij vakantie heeft. Ik wil dus bij hem zijn de hele dag. Ga er gewoon straks nog ff lekker in samen!:hihi:

@Filiz: Niets gezeur, als wij het niet snappen snapt niemand het meer. Kom maar hoor, mopper maar, klaag maar, en wij luisteren geduldig(we kunnen niet anders hihi, maar vinden het ook niet erg!!!)

@Rien: HAMAM!!! IK BEN JALOERS WIL MEEEEEEE!!! Volgend weekend zeg je…nee sorry dan zit ik in het echte Turkije :lol:

@Sev: Pas maar op met die kleine babietjes, ze zeggen dat het besmettelijk is!! Voor je het weet heb je het ook!!! Hihihi

@Dia: Ik ben dan niet van de merken, maar loop gister door het centrum, zie een spijkerbroek(met mijn maten is het ook moeilijk om een btje moderne broeken te kopen!) en hij paste. Nog een ander geprobeert, zelfde merk, andere uitvoering, zelfde maat…nee…maatje groter…ook niet!! Dan maar 1 ik ben gelukkig !!!

@Jill: Wij zijn niet gewelddadig, gaan niet meteen schieten als je iemand vergeet, ik vergeet er zat!! :redface:

@Bloemmmiieeeeeee!!! Was met heeeel andere dingen bezig schat, sorry!! Spreken elkaar gauw oke!

Nou geloof dat ik iedereen gehad heb. Ik moet om 15.30 op Schiphol zijn . Ga mn ouders wegbrengen, zij gaan vast kwartier maken in Kusa(Sev gemeen zijn ze he, zij gaan al!:mad: )
Fijne dag, en tot straks.

Vergeten, het lijstje, zoals beloofd, elke dag ff, ik wil genieten !!!

:turkey:**Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:

Linda1980…15 september…Turgutreis**
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Dat ziet er goed uit, Beppie gaat!!!

Goede morgen meiden. Afwisseling van de wacht. Beps ligt er al weer in dus zit nu ook in mijn uppie. Ga maar vlug aan het werk zo veel te eerder ben ik klaar.

@Beps
Geniet maar lekker van hubbie vandaag :wink:

@allemaal
EEN HELE FIJNE ZONDAG!!

En het is weer zondag. Wel een donkere zondag zo te zien :tear: Vanmiddag is het koopzondag in de stad, misschien nog even met m’n vriend naartoe. Zag dat ze bij de Kr**tvat zo’n nieuw make up merk hebben en heel goedkoop. Nog even een paar leuke dingetjes inslaan voor de vakantie.
Gisteravond lekker uit eten geweest in een ontzettend leuk restaurant. Ze hadden gerechten uit de hele wereld dus de keus was moeilijk. Daarna een heerlijke sorbet gegeten lekkerrrrrrr.

@Filiz: geen gezeur, we zijn er hier graag voor je om je weer wat op te vrolijken. Zou geweldig zijn als je je vriend in oktober nog even zou kunnen zien.

@Beps: wens je ouders maar heel veel plezier. En nog fftjes en je mag zelf ook!!!

Iedereen een fijne zondag!

X

Goeiemorgen !

Er was hier gisteren avond zo een buurtfeestje van de plaatselijke scouts en het duurde tot euhh zeker 1.00 als ik nog hun geschreeuw (muziek?) hoorde ! :disgust: Maar het is weekend en oooo wat zijn we blij :teeth:

Gisteren mn askim op internet gehad, was weer héééél lief en hij zag er zo goed uit ! Hij zei dat hij de rijkste man ter wereld was, hij heeft wel geen job maar hij heeft mij en daarom is hij de rijkste ! :redface: nou echt lief hoor ! En toen hij vroeg of het hemd van mn vader (cadeautje van mn askim) goed zat, zei ik, ja hoor, maar mn moeder wil hem houden voor de trouw… En hij keek met grote ogen in de webcam :retard: (hihi) hij dacht dat ik ging trouwen ! hahahaha maar het is mn nicht die trouwt en mn moeder vind het zo een mooi en chique hemd dat ze het nieuw wil houden tot aan de trouw :d

@Beps: ooo ja, en of besmettelijk ! hihihihi :wink:

@Dia: koopse !

Ik ga morgen naar Brugge wss, de nieuwe wintercollectie gaan bekijken (kopen?) en heb lange laarzen zoals jullie kaaskopjes :wink: het zeggen nodig want ik ga deze winter in rokken voorzien :smiley: Heb een hele mooie gezien (155€ :s) maar van mn moeder mag ik hem hebben !!!

Tot eventjes later op deze dag !

x

Goedemorgen dames.

Hier is het ook weer zo triest buiten. Ik denk ook Dia, dat ik net als jou maar lekker naar de stad ga vanmiddag.

Voor wie het leuk vind om te ff tehoren en te zien, vanavond is mijn zoon op TV te zien, met een ex collega en een collega in het spelletje op: èèn miljoen wat??? bij Talpa om 22.30 of 40 uur of zoiets. Met Winston Gerschtanowitz. Ze zitten er gelijk bij het begin in, omdat ze vorige week ook al waren, maar de tijd om was. Ze zijn ook niet zo lang in beeld omdat … nouja, het moet wel spannend blijven. Dat laat zich raden dus!:lol:

Fijne dag allemaal wat jullie ook gaan doen.

@ Dia: Misschien hebben ze in Apeldoorn wel de goede spijkerbroek. Ha, ha.

Groetjes Roanna :wink:

later vandaag zal ik meer reageren vanmiddag lekker shoppen in de stad.

@roanna: zal vanavond even kijken, hoe heet je zoon, dan weet ik wie van de drie het is. lijkt mijaltijd nog wel een keer leuk om aan zo’n programma mee te doen

Goeie morgen allemaal!

@ Filiz: Je zeurt niet hoor! Wij zij hier voor je en we steunen je! We helpen je de tijd tot 11 oktober wel door te komen :slight_smile: Heimwee is verschrikkelijk :frowning:

@ Bep: :disgust: Jaloers, jij kan volgende week van een echte Turkse hamam genieten… hihi! Geniet lekker van Hubbie vandaag!

@ Dia: ja klopt bij Kr**tvat hebben ze hele goedkope make-up, heb laatst ook even wat ingeslagen :slight_smile: Ik heb ook altijd verschrikkelijke moeite met het uitzoeken van een spijkerbroek… heb laatst een hele mooie gevonden van On*y. Alleen toen ik hem paste zat hij perfect en nu is hij een beetje te groot… nou ja…

@ Sev: Ohw ik vind Brugge echt zo’n mooie stad!! Veel plezier en succes met shoppen! En wat fijn om te zien dat je ouders zo blij waren met het kadootje van je askim!

@ Roanna: Oew spannend! En heeft hij nog wat gewonnen?

Liefs Rieneke

@ Linda: Nou, dat is niet zo moeilijk om hem te herkennen, want hij speelt het spel met 2 meiden. Hij werkt bij een touroperator en daar werken bijna alleen maar dames.:stuck_out_tongue: Eèn van zijn (ex) collega’s had zich ervoor opgegeven en moest er 2 kandidaten bijzoeken. Nou, en RANDY is daar altijd wel voor te vinden. Zodoende dus! :unibrow: Dus Linda, gewoon een keer opgeven!

@ Rieneke: Wat ze gewonnen hebben? Nada, niks dus, dan alleen een hele leuke ervaring rijker. Vraag me af of jullie de vraag geweten hadden, waar ze er vanavond mee uitvliegen. Ik had het ook verkeerd!:wink:

Groetjes Roanna

@Roanna,jammer dat wij die zenders hier niet krijgen,had ik zeker gekeken.
Jammer dat ze niets gewonnen hebben maar ja inderdaad een ervaring rijker .

@Sev,ja die scouts kunnen er wat van he,decibels produceren!!!

@Feliz,je bent toch niet aan het zeuren,ik heb geen liefde in Turkije maar baal ook altijd als ik terug ben heb altijd even een weekje nodig om me weer aan te passen.

@Linda,veel plezier in de stad!gezellig lekker shoppen!

@Dia,ik hoop dat je vandaag misschien die spijkerbroek vindt,veel plezier!!!

Eindelijk staat het vast,we gaan deze maand nog even een weekje naar Alanya,ik ben gisteren bij de tandarts geweest en het staat vast 14 oktober gaan mijn tanden eruit.
Dus helaas zit het er eind oktober niet in om te gaan.
Morgen even boeken het zal na de 19 e zijn (september)

@Dia
Wat had je gegeten gisteren, hadden ze turks??
Misschien kom je vanmiddag DE spijkerbroek nog wel tegen!!!

@Sev
Lijkt me een mooie stad Brugge. Ziet er zo leuk uit met al die oude huisjes langs de grachten.
Koop ze morgen! Lief van je moeder dat je de rok krijgt van haar.

@Roanna
Jammer … hebben geen Talpa, dus kan het niet zien.

@Jill
Heerlijk dat je weer bijna naar Alanya kan!!

@Jill: Lekker hoor, wat een heerlijk vooruitzicht, lekker ff een weekje eruit!!! Ik kan zelf al niet meer wachten…en dan ga jij ook al bijna hihihi!

@Dia: Succes met zoeken, het moet uiteindelijk een keer lukken, wie weet vandaag!

@Roanna: Ben benieuwd, zal eens kijken of ik het vind op de schotel(wij hebben dus schoteltv, en Talpa, maar nog niet ingesteld Talpa dan!)

Zo naar Schiphol, de volgende keer ga ik zelf!!! JOEPPIE!!! Nu mogen paps en mams lekker weg…staat het bier al koud als wij aankomen haha!!