En weer niet geslaagd voor een spijkerbroek :retard: Heb er dit keer ook maar één gepast die ik met geen mogelijkheid over m’n billen kreeg…
@Roanna: zou leuk zijn als je volgend jaar ook naar AD gaat. Zal straks als we terug zijn een uitgebreid verslag doen
Jaaa het dansende poppetje, die gebruikte ik ook het liefst.
@Sev: reken maar dat wij gaan winnen met het Turkije forum :lol: Is het dit keer wel goedgegaan met je salaris?
@Bloem: wil me ook wel opwerpen als bodyguard, net als Sev :slywink:
@Mar: oh wat zonde dat het is misgelopen tussen je zoon en z’n vriendin. Kan het me voorstellen dat het hard is aangekomen, ze waren al zo’n lange tijd samen dat zo iemand echt deel van de familie wordt. Hopenlijk voelt hij zich over een tijdje weer wat gelukkiger. Veel sterkte ermee hoor. En blijven aftellen he, dan gaan jullie Marmaris op stelten zetten!
@Filiz: gaat het een beetje meid?
@Beps: wat heerlijk dat je jullie de tickets hebben! Nu kan het vakantiegevoel helemaal beginnen! Mooi hoor zo’n televisie, zal vast niet lang meer duren of je maakt de puber in.
@Cyn: hé meis wat zul je balen dat je er weer bent…Rust maar ff lekker uit nu dan horen we later al je verhalen wel.
@Rien: leuk zo’n weekend met de meiden weg! En dan ook nog 's lekker naar de hamam, dat wordt genieten!! Wel jammer dat je het wakeboarden moet missen.
X