Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

He hallo, ik heb ook gestemd op het turkije forum.
Maar deze is al in de pocket hoor.
Wij gaan winnen!!!

Zo, we schieten al weer lekker op naar de 1000!!
En het is eindelijk weekend. Ik heb het de laatste tijd echt druk op het werk, nog een weekje en dan eindelijk vakantie.
Vanavond weer lekker mosselen gegeten, SB of niet, die verleiding kan ik niet weerstaan!

@ Sev, wat is in Gnm een rostje???*
@ Marion, gefeliciteerd met je rooie auto! Wij hebben er twee. Rooie dan, hè.
En toen we de eerste kochten wilde ik hem niet hebben omdat ie rood was. Verder is het een prachtige auto,hoor(N*****n A**a), maar ik hou niet zo van vuurrooie auto’s. En toen we er een autootje bij moesten hebben werd het een vuurrooie S***i Ao. Nou ja, nu heb ik het maar opgegeven, er staan nu twee rooie monsters achter het huis!
@ Chris, veel plezier met rijden, hartstikke leuk. Ik vind het nog steeds geweldig, ook na 30 jaar rijbewijs, en de vrijheid die je hebt, onbetaalbaar!!

*Iedereen die op zoek is naar een spijkerbroek, succes, ik wacht nog ff, misschien kan ik nog een maatje kleiner, ff door SB-en. Verder weet ik niks meer, nou ja er is wel wat vervelends gebeurd van de week, maar dat vertel ik nog wel eens. Moet het eerst zelf een beetje verwerken. *
Kusjes allemaal, XXXxxx Mar

@marion…wat leuk een nieuwe auto!! haretelijk gefeliciteerd ermee hoor!!

@cris…wat goed dat de 1e rijles zo een succes was!!

@sev…ik duim voor je!! maar als je hard gewerkt hebt, zul je waarschijnlijk ook wel goed uitbetaald krijgen;)

@bloem…idd ego…maar ik ben blij voor je!!;):beef:

@mar…sterkte met verwerken meid(K)

@dia…thanx dat jullie me er door heen willen slepen, denk dat ik dat hard nodig heb:tear:

hmzz…ik wil zo graag terug!!
draai rafet helemaal blauw en jank wat af…mamz snapt dr niet veel van, maar is wel lief voor me.
mis mbn askim, mn vriendinnen, gewoon alles de hele turksesfeer…
nog 40 dagen…en dan mag ik weer.:smile:

slaap lkkr allemaal…xx

Goeiemorgeuuuuuuh !!!

@Miere: een rostje is euuh hmhm als we het bij de katten gaan bekijken, een oranjekleurige kat :lol:

@Filiz: dit was net het probleem :wink:

ik ga werken ! tot vanmiddag !

x

Goedemorguhhh!!

Sorry meiden dat ik jullie een dag heb overgeslagen, er is ook zoooo veel gebeurt hihihi!! Eerst maar mn verhaal, dan reageer ik op jullie ok!

Ben dus donderdag naar mn werk geweest voor een bakkie, en dat ging eigenlijk goed, en niet goed. Teveel info, veranderingen in het rooster, en ik ging al ff fout inwendig. Toen moest ik nog naar de verjaardag van mn jongste nichtje(eigenlijk teveel. Ze werd trouwens 11)…en ik zou hubbie bellen zodat hij haar kon feliciteren(hubbie zit op de grens brabant/belgië kwam niet thuis)…en die kreeg ik niet te pakken. 2.5 uur en hij had na 10 telefoontjes van mijn kant en 1 sms nog niet terug gebeld. Dat(en alles wat er al gebeurt was natuurlijk) maakte dat ik totaal ging flippen… ruzie stresss was echt niet gezellig…wel bijgelegt(hoop ik!) maar ik was kapot :retard:
Toen gister naar de internist alle uitslagen ophalen…alles lijkt goed, wel teveel eiwit in de urine(??) en daar volgen onderzoeken voor dus…NA mn vakantie:tongue:
Toen met hubbie nog ff tv’s kijken. We kijken al maanden, maar er komt niets uit, en gister…GEVONDEN!!! Het is een S**y geworden, top of de bill, iets van de beste in de test enzo…zal wel, wij vinden hem mooi! Een beeld!! Meiden…fantastisch!!! 's Avonds kwam puber met vriendin, hebben we er nog ff op geraced…ja dat doe je op een tv van een vermogen, spelletjes hahahahahahahaha!!!

EN…de tickets zijn er!!! Vliegtijden zoals geplant, 18.25 heen, terug(nog niet aan denken hihi) 23.45!! Dat moment, dat de tickets er zijn dan komt mn vakantie gevoel!!

Nou ga nu eerst koffie zetten, reageer zo wel op jullie, jullie nieuwe aanwinsten enzo!!
Kussss

**:turkey:Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY: **

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Mozescriminelen, moest helemaal terug naar pagina 50!!! Das te lang, vanaf vandaag maar elke dag ff, IK WIL ERVAN GENIETEN HAHAHAHAHA(sev sorry:crybaby: )

@Marion: Gefeliciteerd met jullie aanwinsten!! Die rode en die lelijke!! hihi!! Cavia’s jaja, niet mijn ding, mn nichtjes hebben er jaren 1 gehad, ieder 1 dan, mannetje en vrouwtje, en als zij op vakantie gingen waren ze hier en mochten in 1 kooi, en dan een aantal weken later, achgossie!! Schatjes!!! En de auto, klasse hoor, de auto en de kleur!! Hoop dat jullie er veel en veilige kilometers mee mogen hebben!

@Sev: hoop dat het je echt lukt, ik gun jullie een fijne tijd samen, mag je mij weer plagen(en dat moet je ook volop doen hoor!!)

@Toos: Hoop doet leven, zonder hoop geen leven meer. Dus…we blijven hoopvol, en zien wat deze kijkers jullie brengen,…ik blijf voor jullie duimen!!

@Mar: Wat het ook was, sterkte met verwerken, en ik denk aan je!! Kuss

@ Dia, Linda1980, MK116, Mierre, Marogege…het schiet voor jullie ook al op hoor, lekker he, voor mij nog 8/9 dagen!! Oh morgen mn ouders al naar Schiphol brengen!!! Ik wil ook!!!

@llemaal, ben het ff kwijt, moest ook meer dan 15 pagina’s bijlezen:wacko: !! Allemaal kanjers jullie!!

Nou geloof dat ik nu alles gemeld heb…nee…
@Weet niet meer wie: Ik kan de puber nu met een gerust hart achterlaten als we met vakantie zijn…zn vriendinnetje is er weer, en hij heeft werk. Zit dus niet de hele dag bij zn ouders, minder spanning moet je maar denken. Ze krijgen de sleutel van ons huis, en kunnen daar zich, met duidelijke afspraken, terug trekken indien nodig…

Zo alles klaar denk ik, vanaf nu, TOT volgende week zondagmiddag ben ik er vast elke dag hihi
Kussss

@Mar
Mijn man vond dat rood ook iets minder! Ik vond het wel passen bij deze auto, hebben al zo vaak zwart en donkerblauw gehad, nu een keer iets heel anders.

En natuurlijk ook van mij…sterkte met verwerken!!!

@Beppie
Jij ook gefeliciteerd met jullie nieuw tv, geloof direct dat hij er fantastisch uitziet!!! Als het nu nog niet gaat lukken met racen.
Vervelend dat je upday geen upday gebleven is. Was er al een beetje bang voor dat het bakkie op het werk je geen goed zou doen. En zit het eenmaal tegen dan lijkt er ook niets meer goed te gaan. Hubbie die niet te bereiken is, dat kan je dan net ff niet meer hebben. Erg vervelend de ruzie daarna maar gelukkig is het ook weer bijgelegd.

zucht

x

Hoi Cynthia.

Welkom terug. Ja zucht maar even. Tis weer zooooo veel.

Hoe heb je het gehad? Vertel!!!

**Gr… Roanna;) **

Ik kom heel snel mijn verhaal doen… Ben naar de klote… wil elk moment janken. Was vannacht om 4 uur pas thuis… Hadden 2 uur vertraging…

Kom echt snel langs! Dat beloof ik!!

x
:frowning:

Heel begrijpelijk Cynthia. Kom eerst maar ff lekker bij. Doe maar rustig aan. We horen het vanzelf wel.

Fijne rustige dag gewenst. Rust maar goed uit!

Groetjes Roanna;) :wink:

Hoi allemaal, lief van jullie dat jullie met me meeleven, terwijl je niet eens weet wat er aan de hand is. Nou, in 't kort: mijn oudste zoon(27) had al 7 jaar een “steady” relatie, dachten wij, met een hele lieve meid, en van de week kwam hij vertellen dat ze uit elkaar zijn. Ze zijn uit elkaar gegroeid en voelen niet meer dat, wat je moet voelen om nog jarenlang verder te gaan met elkaar. Misschien wel het beste, maar het kwam bij mij als een harde klap aan, heb de hele week het gevoel gehad met een steen op m’n maag te lopen, ken je dat?
Nu komt een vervelende tijd, huis verkopen, spullen verdelen, afspraken over het hondje enzo.
Ik hoop echt dat hij nog iemand vind met wie hij wel gelukkig kan zijn, maar hij was zo verdrietig toen hij het kwam vertellen, m’n hart brak…
Ik zit alweer te janken, sorry…

@ Cyn, welkom thuis, ben benieuwd naar je verhalen, maar kom eerst maar even bij
XXXxxx Mar

Ok,dames

ff stemmen op ons forum en dan zijn we de voorronde al zo goed als door…

Groetjes,

Hans.

Och jeetje Miere011 toch! Ik ken inderdaad ook dat gevoel wat jij nu hebt. Met onze zoon was dat een paar jaar geleden ook gebeurd. Na jaren, een van wat hij dacht, serieuze relatie was, kwam ook best onverwacht een eind. Gelukkig woonden ze toen nog niet samen, omdat mijn zoon toen nog en Frankrijk woonde en werkte. Maar ze hadden al wel een tijdje een relatie en hij was stapel op haar.

Maar wat een impact dat op het gezin kan hebben. Je zoon zo verdrietig te zien met een gebroken hart, dat je hart als moeder dan ook breekt. Als hij dat zelf ook wil, wil veel praten nog wel eens helpen.

Zoals je weet, is hij nu (gelukkig) getrouwd met dat meisje uit Noordwijk, maarja het is altijd weer afwachten of het goed gaat. Daar gaan we maar van uit!

Heel veel sterkte en wijsheid gewenst hoor Miere011. :wink:

@Miere: Wat vreselijk voor je en natuurlijk ook voor je zoon en ex-vriendin. Het is niet niks na 7 jaar. Wens je veel sterkte.
@Cynthia: Welkom terug, hoop dat je een fijne tijd hebt gehad. Dat zal best wel. Ben benieuwd hoe je het hebt gehad.
@Hans: Heb al gestemd, gaat gewoon lukken om door de voorronde te komen.

@Cyn: Begrijp je, zucht maar lekker, kom tot rust, spreek je gauw
@Hans, komt goed hoor, wij scoren het hoogst denk ik zo maar eens, als alle meiden ff stemmen hihi
@Mar: Wat een toestand, begrijp je zeker, zelfs je steen op je maag. Denk aan jou en aan jullie allemaal, is voor beiden ook niet echt prettig, tjonge jonge…

Ben maar ff op de scooter wezen boodschappen doen, daar issie best goed voor:unibrow: verder ook niet :evil: !!
Tot straks

@ Welkom terug Cyn, rust maar lekker uit!!

jac

Heey iedereen! Pfff ik ben weer bijgelezen, wat een leesberg! :slight_smile:

@ Filiz en Cyn: Welkom terug!! De tijd in Turkije gaat altijd zo snel voorbij! Geniet van de mooie herinneringen en rust nog maar even lekker uit.

@ Hans: Jaaa we gaan wel winnen :slight_smile: Ik heb ook gestemd!

@ Marjan: Jeetje wat vervelend! 7 jaar is erg lang, ik wens je zoon, jou en de familie veel sterkte toe! Knuffel!

@ Bloem: Heeey toch nog naar huis?! Wanneer ga je precies? En Sev en ik willen je bodyguard wel zijn hoor!

heb net mn nieuwe rooster gekregen, ben maandags vrij en we beginnen pas 12 september :smiley: heb dus nog mooi een weekje vakantie!
Volgend weekend gaan we met de meidengroep een weekendje weg! (zoals sinds vorig jaar elk jaar) we gaan zaterdag naar hou je vast de HAMAM!!! (ben even kwijt waar, maar zal wel ergens in de buurt van Amsterdam/Haarlem zijn…daar zitten we dan namelijk) Heerlijk!!! Heb er nu al zin in!
Moet er wel de kampioenschappen van wakeboarden voor missen, maar ja ik heb wel wat over voor de hamam :stuck_out_tongue: Toch stiekem een klein beetje Turkije in deze vakantie voor mij… :slight_smile:

Ohw en nog iets! Maandag heb ik een gesprek bij het internationaal stagebureau van mn school om over mn stage in Istanbul te praten :smiley: Oew ben benieuwd!

Liefs Rieneke

@beppie…wat leuk van de nieuwe tv!! veel kijkplezier!

@cyn…ook namens mij, welkom thuis(K)

@miere…wat ontzettend vervelend!! wens jullie veel sterkte…

@rien…klinkt ontzettend gezellig!! alvast veel plezier en geniet in de hamam…heerlijk!!

vorige week lag ik nu lkkr aan het zwembad te w88 tot het 7 uur zou worden en ik mn vriend weer zou zien.
zo raar…!!

maar nu ga ik naar eindhoven bij mn neefje op bezoek…we krijgen de tijd wel om;)

tot vanaaf meiden.

dikke kusz

Goeiemiddag meiden !

@Cyn: welkom thuis ! Rust maar eerst goed uit meid, dat je er ff bovenop komt, ken dat gevoel !

@Beps: wees maar zeker dat ik je zal plagen (pesten !):evil: moehaha

@Hans: ik had gisteren al een ‘duidelijk’ verzoek gedaan om de meiden te laten stemmen, ze hebben géén excuus meer dat ze het niet hebben gezien :wink: we gààn winnen !

@Miere: wat erg ! Kan geloven dat je maag overhoop ligt van dat nieuws ! sterkte voor je zoon en al zijn naasten !

Ben terug van het werk, heb mn geld gehad EN 10€ extra gekregen ! :beef:
Ik heb een schattig baby’tje van 5 weken jong vastgehad, zooooooooo klein, zooooooooo schattig en nog zooooooo onschuldig ! en we hebben allemaal doopsuiker gekregen, die is nu half op schaam ff mn dieet vergeten :wink: Maar echt hé, wacht totdat ik mn askim hoor :wink: Hij zou wensen dat hij in Irak zat weer :smiley: