Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Feliz,welkom thuis!!!
Fijn dat je zo hebt genoten,geniet nog maar even na!!!:wink:

@Toos dat is de beste instelling,niets verwachten dan valt het misschien toch nog mee.
Dat ze zeuren en nu terugkomen dat is een teken dat ze interesse hebben en wat dat zeuren betreft ze denkenmisschien dat ze dan de prijs goed omlaag krijgen.
Ik hoop echt dat het lukt,we gaan gewoon weer duimen!!!

Hebben net een andere auto gekocht!!! En het is een M*A 626 geworden. Een hele mooie rode met spoilers. Bleef als laatste over met een Ai A4. Moeilijk, moeilijk dus … want willen eigenlijk allebei al zo lang een A4. Maar deze was 2 jaar jonger, had veel minder op de teller en een heel stuk goedkoper dus ‘zuinig’ als we zijn dus toch maar voor de M. gegaan.

GEFELICITEERD!!! met jullie nieuwe auto.
Gaaf hoor!!!

Groet jac

@Marion,gefeliciteerd,lekker kleurtje trouwens!!!
Wanneer krijgen jullie hem?

@marion
Gefeliciteerd met de auto, 2 jaar jonger is best veel toch en dan nog minder kilometers! Ik denk dat jullie een goede keus hebben gemaakt. Best snel al, ik had het idee dat jullie eerst een beetje gingen oriënteren. Maar het is al zover!!!

Mijn man is verschillende garages afgegaan maar stond niet echt iets naar onze zin, of schrikbarend duur. Koop eigenlijk ook het liefste bij de garage hier in het dorp omdat we daar ook altijd heen gaan voor onderhoud en daar had ik deze auto’s gezien. Dus maar meteen de knoop doorgehakt.
Woensdag is hij klaar en kan ik dus heerlijk gaan rondracen. Hij deed er ook nog een cd-speler bij voor mij, hadden we ook nog niet. Vanaf dan dus ook lekker in de auto genieten van mijn turkse muziek.

@Marion: Proficiat met de nieuwe auto !!! Kom je ons ophalen ? kunnen we met zn allen naar Turkije gaan racen :wink:

@ Jill: mag je al rijles op je 17e bij jou in Belgie???

@ MK116: stom he… vind je eindelijk iets leuks is het onbetaalbaar!

@ Filiz: Wat goed om te horen dat het zo leuk was! :D. Wel erg dat je alles nu zo mist :(… Sterkte ermee!

@ Toos: wat goed dat er weer kijkers komen! Ook al hadden ze de vorige keer veel te klagen, het is altijd een goed teken dat ze terug komen, ze overwegen het toch dus wel…

@ Marion: gefeliciteerd met je nieuwe auto! Je zult er wel blij mee zijn :smiley: En nu autorijden met een Turkse achtergrondmuziek, wat wil je nog meer;)

@ Sev: wel goed idee… Lekker met zijn alleen naar Turkije. Tijdje in de auto zitten, maar dan heb je ook wel wat :P.

Ik las dat jullie eerste rijles echt rampen waren… Bij mij ging het echt heel goed. We gingen eerst sturen, maar al snel volgden gas, rem, koppeling etc. We hebben voornamelijk op de snelweg gezeten (meisje dat voor mij zat teruggebracht, ik kende haar van scouting, wat een toeval!) en daarna door naar mijn huis gereden. Het ging echt super, ik vind het geweeeeldig! Volgens mijn rij-instructeur ging het heel goed, kijk uit naar de volgende les!

Lekker weekend, eerste schooldagen overleefd! Iemand nog plannen voor het weekend?

@Cristina: tot voor kort mocht je beginnen aan 17 en 9 maanden. Sinds vandaag 1 sept. is het zo dat je tegen je 18e al je rijbewijs kan hebben.

Goedenavond dames.
**
Ook namens mij Filiz, welkom thuis en wat een mooie story. Zo te lezen, heb jij dus een geweldige vakantie gehad. Mooi zeg!
**
@ Toos en Lindalight: Even een misverstand ophelderen. Ik heb GEEN cavia, maar Marion2 voor haar zoontje J, die er zo blij mee is.:wink: Ik heb alleen een kanariepietje en al zo’n 30 jaar een dwergpapegaai. :wink: *
**
@ Toos: Dat is ook een goed teken van die andere mensen, dat ze zich toch bedacht hebben. Hopenlijk gaat het nu wel door! Succes ermee.
**
@ Marion2: Gefeliciteerd met je nieuwe/andere auto. Dat is inderdaad ook een mooie carr zeg! Veel plezier ermee. Wij hebben laatst een Daitsu Sirion gekocht. Echt een knalrode. Sommigen noemen het Ferri rood! Wij hadden hiervoor een Nis
* Mic**. Echt zo’n ouwe llle-autootje, maar hij reed heerlijk en deze nieuwe trouwens ook.
**
*@ MK116:Nu, dat vind ik ook wel een hoop geld voor een bikini. Je kunt natuurlijk ook in Turkije zelf even kijken. Misschien heb je daar wel leuke binkini’s voor een schappelijke prijs. *
**
*Verder iedereen… een heel fijn en zonnig weekend gewenst en de groetjes van Roanna. :slight_smile: :slight_smile: *
**
**
**
**

@Jac: wens je ouders maar veel plezier in AD. Maar dat zal wel geen probleem worden :so:

@Marion: oeh mooie auto! Veel plezier en veilige kilometers. Straks lekker rondrijden met Turkse muziek uit de speakers.

@Cristina: super dat je rijles zo goed ging en dat je niet kunt wachten tot je volgende les. Da’s een goed teken.

@Roanna: oh dat vind ik ook van die leuke autootjes. En dan zo’n mooi felrode kleur.

Morgen weer verder met je spijkerbroeken-jacht :retard:

@Dia: Voor jou schiet het nu ook op he? Lekker hoor! ( Ik mis hier de dansende smilie poppetjes) Ik had ook al even op de site van OD gekeken of je al kan voorboeken ofzoiets voor AD, maar als je de maand Mei invoerd, geeft die nog 0 resultaten aan. Dus ik moet nog even geduld hebben. Is ook eigenlijk nu nog te vroeg!*
**
Prettige avond nog.

Goeieavond iedereen !

Weer iets nieuws bij op WW : je kan nu zien wie je profiel heeft bekeken :smiley: hehehehe

@Roanna: ik mis het zwaai mannetje …

waar is beps trouwens ?

Ik ga zo meteen slapen, morgen vroeg op en in de namiddag –> WEEKEND !
p.s: duimen dat ik goed uitbetaald krijg ! :wink:

Ja Sev die ook. Vond ik ook altijd wel grappig om mee af te sluiten. :wink:

Nou duimen maar dat je NU wel goed betaald wordt. Zijn ze nu helemaal gek geworden?:mad: :mad:

Weltrusten alvast voor jou en werkse morgen.

Groetjes Roanna

Ben nog even blijven plakken bij de stemronde onder de verschillende reisforums(fora?)

BELANGRIJK:

en wij willen winnen toch ??? Heb gezien dat Diamond al gestemd heeft, ik ook, nu jullie ook nog en we winnen dat op 1 been !

Op de mededelingen die Jeroen of XanderR altijd plaatsen boven de andere topics kan je erop gaan klikken en dan eventjes op Turkije reisforum stemmen en ff verduidelijken en we winnen ! We zijn wss een van de actiefste forum(s) hier op WW, dus volgens mij moet het lukken, en ahh gewoon voor de eer hé ? :smiley:

@Sev
Goed idee, kom je halen. Hebben nu ook airco dus houden binnen in de auto het hoofd in ieder geval koel!!

@Cris
Dan heb jij het rijden beter in de vingers dan ik had!!!

hallo allemaal

ben er nog wel hoor, krijg het alleen allemaal niet meer bijgelezen en dan voel ik me schuldig dat ik alleen maar ego post…
maar kan het nu niet laten.
heb een leuke dag gehad, schandalig veel mooie foto´s gemaakt (ik hoor een roeping…) kijk op http://www.bloemdiscoverslife.web-log.nl

ennnnnnnnn…ik werd vandaag gebeld door een vakantie organisatie, dat mijn reis op aanvraag doorgaat…(had iets geboekt, maar was op aanvraag, en dus nu definitief accoord)
dus…Ik ga, ik ga, ik ga!!!

ok nie verder vertellen, maar ik ga weer…
3x raden waarheen!!!
eerst 3 dagen venetie, dan 6 dagen rome, dan een halve dag NL en dan, en dan en dan…!!!

NAAR HUIS, OOOOOOOEEEEEEEHHHHHOOOOEEEE, IK GA NAAR HUIS!!!

@Marion: ik sta al klaar !

@Bloem: fantastisch ! heb jij een geluk zeg dat je zoveel weg kan ! En zeker dat je naar ‘huis’ kan gaan ! Bodyguard nodig ? ;):beef:

haha super die stemmen, we winnen ! we winnen ! :smiley:

Maar ik hou het nu ff voor bekeken of ik geraak er niet uit morgen :wink:

slaapzacht

:rolleyes: