Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@ Cristina: Jeetje, spannend zeg. Nou succes ermee!

@ Marion2! Oh wat, leuk zo’n pluizebolletje in huis. Jij en je zoontje J ook veel plezier ermee. Wat kun je als moeder dan genieten, als je kind er ook zo van geniet. Heerlijk!

Fijne avond nog verder;) Groetjes Roanna

@Cristina : Is héérlijk ! Geniet ervan, en mss zal het niet goed gaan, maar enkele lessen later is het net alsof je al jaren kan rijden ! :wink: Ik weet nog dat ik huilend naar huis kwam: ik zal NOOIT kunnen rijden ! :crybaby: najah, nu ben ik wel iederen zijn chauffeur :wink: Dus, succes !

@Christina,de eerste les zul je wel gespannen en met zweethanden ingaan maar al heel snel zal je er plezier aan beleven.
Succes!!!

@Marion,wat leuk een cavia,wel leuk dat je zoon er het ´lelijke`eendje uit heeft gehaald,is typisch he dat kinderen dat vaak doen,juist die ene wat minder mooie.
Maar dat is helemaal niet belangrijk,en je zal zien dat hij er veel plezier aan beleefd,en zeker omdat hij zelf heeft mogen kiezen.

Onze jongste wordt in oktober 17 en heeft volgende week zijn eerste rijles.
Voor zijn theorie is hij een maand geleden geslaagd.

Slaapwel iedereen en morgen gezond weer op!!!

Goeiemorgen allemaal !!!

Vandaag 1 september, dan gaan alle kindjes en ietsje ouderen weer naar school en het voelt héérlijk dat ik nog 18 dagen vakantie heb !

@Marion: ja dat lelijke eendje… Is typisch voor kinderen maar vind het toch goed, krijgen die ook een kans, wat lelijkheid van beestjes aangaat, ben ik er ook best gevoelig voor ! Ik kan niet eens zeggen dat ik een bepaald soort hond lelijk vind… Heb dan altijd medelijden ! Toen mn 3 katjes geboren waren hier in huis, hadden we een blauw-grijs katje, een belgique katje (zwart,rost,wit alles door elkaar) en een rost katje. Ik had tijdens die bevalling gesmeekt: please geen rostjes ! en ja hoor, die zat erbij, en is nu de lieveling van iedereen geworden en het zorgenkindje en eerlijk gezegd: volgende keer mag het weer een rostje zijn !

Ben ik de eerste wakker hier ? :king:

Ah ja, om 9 u moet ik gaan werken, dus nu me héél snel gaan klaarmaken

x

Goede morgen iedereen!

@marion
Leuk hoor een cavia, wat zal J. er blij mee zijn!

@cris
Succes met je 1e rijles!

Gisteren nog ff gewinkeld, ik wil nog een nw bikini en het liefst eentje in de uitverkoop :slight_smile: Helaas nog niet gevonden. Zag wel een hele leuke, maar daar hing een prijskaartje van € 99,95 aan en dat gaat me toch echt iets te ver voor een bikini. Zondag nog een keertje, hopelijk heb ik dan meer succes.
Volgens mij komt @cynthia vandaag weer thuis, ben nieuwsgierig naar haar verhalen.

Goedemorgen iedereen!

MK,ja dat is inderdaad veel geld voor een bikini maar als je die echt mooi vindt moet je je misschien toch zelf maar ens verwennen.

hallo allemaal…
ik ben weer thuis…:crybaby: :crybaby:

echt waar een week bij een turkse familie thuis is 10x beter dan in een 5 sterren hotel!
ik heb echt een super week gehad.
ik kwam om 11 uur aan, en heb de hele nacht bij gekletst met mn vriendin. de dag erna lkkr uitgeslapen.
ohh het was echt super, iedere morgen met zn alle voor het turkse ontbijt zorgen. (met zn alle is de jongere meiden in het huis, mn vriendin haar zus en nichtje(ondertussen ook vriendinnen) en ik)
de 1e dag hebben we wat gewinkeld, en 's avonds met ik met de zus nog naar de supermarkt geweest. die is daar gewoon tot 12 uur 's nachts open. heerlijk. echt alleen maar turken, en geen 1 toerist te bekennen in izmir!!
zaterdag met ik met zus en nicht gaan zwemmen. (vriendin was toen bij haar vriend) aquacity, echt zo groot en zo leuk!! lkkr gekleurd.
's avonds is mn vriend gekomen!! met hem 2 heerlijke dagen gehad!! lkkr gewandeld en uren op het balkon zitten te vertellen met ons 2e, we hadden een hotel en ik moest de hele tijd aan het verhaal van von denken!! maar het was super met hem:nod: 's avonds gaan uiteten in een restaurant aan het strand zo mooi!! en daarna nog een stuk langs het strand gewandeld. en nu moet ik hem weer 5 maanden missen:frown: :crybaby:
maandag in de namiddag is mn vriend weer naar huis gegaan en zijn we naar het vakantie huis van de tante gegaan. ergens in de bergen. zo geweldig, echt een super uitzicht. we hebben nachten op het dakterras gezeten, en naar rafet geluisterd. heerlijk
dinsdag naar het hotel geweest waar we gewerkt hebben. waren nog maar 6 mensen daar van vorig jaar, en het was super om hen weer te zien. helaas wel te laat thuis, dus woensdag niet terug mogen gaan. toen zijn we maar naar het strand gegaan. en 's nachts weer tot 4 uur naar rafet geluisterd, wat maakt die man toch een heerlijke muziek.
gister was de laatste dag en hebben we het lkkr rustig aan gedaan.
vannacht ben ik om 12 uur geland. en mis alles nu al zo verschrikkelijk. ik wil terug!!

rafet heeft een nieuw album.
bir dalma sevgi en gunul yarasi vind ik de 2 mooiste liedjes eruit.

ik jank er wat op weg, maar het slijt vast wel weer…weekje of 2.

meiden, ik lees vanaaf alles bij, moet straks werken en nu mn koffer nog uitpakken.

heel veel liefs

filiz

@Jill
Ik ga eerst nog even verder kijken :slight_smile:

@filiz
Heerlijk dat je zoveel plezier hebt gehad en balen dat het allemaal weer zo snel voorbij is gegaan.
Moet je nu alweer werken, dan verval je wel heel snel weer in je oude leventje.

Filiz: Wat een onwijs mooie vakantie moet je gehad hebben. De kater die je eraan overhoud om hier weer terug te zijn is altijd minder maar de herinneringen blijven en als je je weer moet storten op stage en school dan zijn die 5 maanden zo voorbij.

Kristina: Veel succes met je eerste rijles, die van mij herinner ik me als de dag van gisteren. :retard:

Roanna: Leuk zo’n cavia erbij. En raar maar waar. Als diertjes lelijk zijn zijn ze vaak wel favoriet. Ik heb dat ook.

:mad: had net mijn vriend aan de lijn. Hij zou vandaag vroeg klaar zijn met werken zodat we vanavond bij zijn oma konden gaan eten. Nu heeft hij van zijn baas nog een route in de handen gedrukt gekregen en is hij waarschijnlijk niet voor 8 uur terug vanavond. Ach ja is risico van het vak zullen we maar zeggen. Maar is toch niet leuk.

@Feliz@ welkom terug en fijn dat je zo’n goeie vakantie hebt gehad.
@Roanna: Cavia’s zijn leuke beestjes, hoop dat je er veel plezier van zult hebben.
@MK116: Is inderdaad duur zo’n bikini, zou ook nog ff verder shoppen.
@Jill:heb met verbazing gelezen wat er is gebeurd. Nou ben je al zo ziek en moet je nog strijden om je recht te halen. Erg hoor. Wens veel succes en houd de moed erin hoor!

Was eigenlijk al snel weer over de teleurstelling heen wat onze “kopers” betreft. Zag het al aankomen dat het niks zou worden. Maar nog wel een nieuwtje, er komen weer kijkers en ook voor de tweede keer. Zijn in onze vakantie geweest, hadden toen een hoop commentaar, maar komen dus toch terug. Gaan er maar weer vanuit dat het niks wordt dan valt het altijd mee.

Voor degene die moeten werken, werk ze en anders een fijn weekend

Het is echt leuk weer een beestje in huis. En hij is zo schattig zoals hij je aankijkt met dat eigenwijze koppie, moest er gewoon ff aan wennen dat hij zo weinig kleur had vergeleken bij de anderen.

@Cris
Spannend de 1e rijles. Weet het ook nog heel goed. Mijn moeder en zus mochten niet kijken hoe ik weg reed. Was bang dat het met veel horten en stoten zou gaan. Was zo druk bezig met kijken of ze niet stiekem stonden te gluren dat ik de auto helemaal de verkeerde weghelft op stuurde :redface: .

@Feliz
Als ik het zo lees heb je echt een geweldige vakantie gehad. Des te moeilijker is het dan om weer naar huis te moeten. Gelukkig is het je vriend nog gelukt om even naar je toe te komen en hebben jullie het erg fijn gehad samen.

@Lindalight
De minder leuke kant van het beroep die extra ritjes. Vooral vervelend als je dingen gepland hebt, zoals vanavond gaan eten bij zijn oma.

@MK116
Pfffffffffff echt duur een bikini van 100 euro!!! Meestal ook nog de allermooiste en degene het beste past zodat hij in je kop blijft rondspoken.

@Sev
Werk ze vandaag. Zal stil zijn zonder jou hier!!!

@ Linda: Vervelend dat je vriend later thuiskomt dan je hoopte.
@Cristina: heel veel succes met je eerste rijles!!!

@marion
Ik heb hem niet gepast, stel je voor het hij heel mooi stond :slight_smile: Nu ga ik er vanuit dat hij vast niet goed pastte :slight_smile:

@toos
Hij blijft een spel de verkoop, als asp. koper moet je natuurlijk niet te enthousiast zijn, commentaar leveren en dan lager bieden.
Als verkopende partij, begin je weer hoger omdat je uiteindelijk toch moet zakken.

MK: Als ik iets heel moois zie kijk ik ook altijd eerst naar de prijs. Als die te hoog is dan pas ik het ook niet want inderdaad stel je voor… Ik weet dat ik dan verkocht ben. Veel succes met zoeken. Op bepaalde internetsites zoals wekap is uitverkoop in badmode. Heb je daar al gekeken???

Toos: ben benieuwd zeg of deze kopers dan uiteindelijk toch overstag gaan.

Roanna: geniet van het leuke diertje…

Nog een halve dag en het is weer weekend!! Morgen lekker uit eten bij een restaurant met gerechten uit de hele wereld op de kaart. Ben benieuwd, misschien hebben ze ook wel iets Turks :so:

Marion: dat vind ik ook zo’ n vreselijk gezicht, een string op je rug :teeth: Heel veel geluk met Lou, vindt het schattige beestjes.

Kristina: heb je je rijles al gehad? Hihi kan die eerste van mij ook nog levendig voor de geest halen. Het was een drama hahahaha. Gelukkig is het toch allemaal nog goed gekomen.

MK: jammer dat die bikini zo duur was…Zul je zien, ga je kijken en vindt je er geen een zo mooi als die ene…Heb ik tenminste altijd.

Filiz: ow klinkt weer super wat je allemaal hebt meegemaakt. Fijn dat je zulke geweldige dagen met je vriend hebt gehad. Nu heel veel sterkte want je zult hem wel vreselijk missen. Maar wij vrolijken je hier wel op hoor!!

Linda: jammer dat je vriend nu toch ineens langer moet werken en jullie plan in het water valt. Hopenlijk de volgende keer beter.

Toos: nieuwe ronde nieuwe kansen. Als ze niet geinteresseerd waren kwamen ze niet voor een tweede keer.

Kus voor jullie allemaal!!

Toos: idd wat diamond zegt nieuwe rondes nieuwe kansen.

Mk: jij ook succes met bikini jacht. Ja 100 euro is duur, maar soms moet je er gewoon aan.
hihihihi.
Ik kan bijvoorbeeld niet die goedkope van de He** aan of weh****.
Maar goed 100 euro is dan nog wel veel.
Kijk eventjes gewoon op internet. Heb ik ook gedaan.

Nou vannacht mijn ouders naar schiphol brengen. Die gaan heerlijk naar aegean dream. Ben erg jaloers op ze, maar ik gun ze het ook wel.

Groetjes jac

Hallo allemaal, ben ik hier ook weer en all yours de rest van de avond :wink: Nou ja, tenzij mn askim komt natuurlijk :wink:

Heb eventjes vlug enkel filiz haar verhaal gelezen, de rest doe ik straks na mn bad want mn baas heeft mn haar geknipt en er zitten nu allemaal kleine stekkende haartjes op mn rug ! Maar ik ben weer kortgewiekt en voel me weer super !

@Filiz: fijn je verhaal te lezen ! Supertijd moet je gehad hebben ! Geniet nog maar van de roes :wink: