Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Dia: ik heb ook altijd last met spijkerbroeken zoeken en meestal zitten alleen de duurderen. maar ik heb van de week een hele leuke gevonden bij een winkel die afkomstig is uit duitsland waar je goedkoop kleren kunt kopen en deze zat perfect en was maar 30 euro. :king: Normaal koop ik er nooit broeken maar soms kom je iets tegen.

Jac: hmm overboeken is nooit leuk, hopelijk kunnen ze iets regelen

Heeft iemand trouwens de laatste dagen nog iets van Bloem gehoord volgens mij is ze al paar daagjes niet geweest.

@lindalight
Volgens mij heeft Bloem het te druk met het werk en een heleboel leuke dingen en daarnaast nog weer bijkomen van dat alles :slight_smile: Op haar eigen site staat een heel verhaal van alles dat ze weer meegemaakt heeft.

@bloem
Alvast voor als je weer een keertje komt theedrinken. Geniet van alle leuke dingen. Pas maar op, straks wil je helemaal niet naar huis :smiley: :smiley:

@dia
Dat is wel heel veel geld voor een broek, ik zou niet eens willen weten of hij misschien leuk zou staan :slight_smile:

@jac
Misschien dat het nog goed komt voor je broer, je wilt toch het liefst in het hotel dat je zelf hebt uitgekozen.

Hey meiden, Ben dus niet de enige die geen passende spijkerbroek kan vinden! Wat een drama zeg. Heb er 2 weken geleden 1 kunnen kopen voor mijn werk. Die past dan wel aardig, maar tis gewoon een simpele spijkerbroek. Nou wil ik ook nog een leuke en daar kan ik dus niet mee slagen. Maar de aanhouder wint, ik geef t niet op!
Jill: laat je niet gek maken/praten hoor meid…hoe durven ze zo met mensen om te gaan die het toch al zo zwaar te verduren hebben. En als je het in je eentje niet meer redt, dan komen wij van WW wel even in actie!! Geen idee hoe, maar we verzinnen wel wat.
Tis niet te geloven, maar het zonnetje gaat hier net een beetje schijnen. Tot een uur geleden heeft t alleen maar geregend hier. Van die vieze miezerregen. Bah. Dit ziet er een stuk leuker uit zo.
Straks nog ff een uurtje of 5 werken. Dan lekker 3 dagen vrij. Heb er zin in zeg!
Iedereen alvast een fijn weekend toegewenst met hopenlijk een beetje mooi weer.

doei, gr. Marjan

Ha blij dat ik niet de enige ben die problemen heeft met het vinden van een spijkerbroek. M’n moeder werd er flauw van hihi. Maar wil er nog heel graag één hebben voor we op vakantie gaan dus ik geef het ook nog niet op. En anders toch maar even in Turkije kijken. Vindt die neppers van Victoria Beckham wel grappig alleen weet niet of ik mezelf daar ingewurmd krijg.

@Jac: hopenlijk dat je broer en schoonzus toch gewoon in AD komen. Ben ook wel benieuwd naar La Blanche, vorig jaar was het echt nog zo’n bouwput.

@Linda: dat is nog 's een leuke prijs voor zo’n mooi zittende broek. Maakt het meteen extra leuk.

@Mk: heb 'm wel aangepast hihi maar toch een beetje te laag. Heb geen zin om in m’n string te staan als ik buig.

@Marjan: ow heerlijk de zon. Hier is het zo troosteloos donker. Heb het gewoon koud!

X

@Dia: ook ik heb problemen met een broek vinden of het moet een dure zijn, die passen altijd wel raar maar waar… Mijn spijkerbroeken vind ik wel altijd in een winkeltje in Turkije waar de namaak beter is dan sommige andere winkeltjes. Na 9 jaar kennen we het koppel al die in dat winkeltje staat en zij kennen mn maat en als we gaan, liggen de modelletjes altijd al op ons te wachten en breng ik er een stuk of 2 mee. Vorig jaar in de solden heb ik een geklede broek gevonden in de W* hebben jullie vast ook zo een winkel, en die broek kosste me … 9 € !!! hahahahaha omdat het een laatste stuk was en het was juist mijn maat en ze sloot vanboven goed aan ! eerste keer dat ik iets vond spotgoedkoop !

wat is het stil hier …

Ja ja het probleem van de spijkerbroek ook ik heb daar problemen meemaar nu ben ik al een paar keer goed geslaagd bij Vo…LE heb je in nederland geloof ik ook .

@Jac,zou top zijn als je het voor mekaar krijgt voor je broer.

Mijn zoon draagt enkel broeken uit Turkije,voor 20 euro is ook geen geld he

Heyyy Jill, fijn dat je er bent !

ik verveel me !!!

@ Jill: wat een stom gedoe! Je verdient dit niet hoor, gewoon naar de rechter gaan en je geld opeisen. Ik wens je heel veel geluk.

heb ik iets gemist ?
:paranoid:

jeej Jill ik lees het nu pas ! Laat je niet doen hoor meid !

Weet je ik ben het zo moe om steeds weer te moeten bewijzen en dat terwijl ik toen ik zo ziek werd op mijn nek kreeg in het ziekenhuis omdat ik veel te lang had gewacht.

Ze hebben altijd wel wat te zeuren hoor, vooral mensen bij de overheid! Ik hoop voor je dat je alsnog krijgt waar je recht op hebt!

@ Sev: ik heb een hotelletje gevondein in Kusa, 2 personen, logies en ontbijt. Helaas kun je nog niet voor 28 okt boeken maar alsje op 24 okt weg zou gaan kost het 262 euro, vanaf amsterdam, zowel eindhoven. Bedenk wel dathet dan vakantie is in NL, en dat die 28e voorbij is, dus dat het dan goedkoper zelfs is… Dat vond ik op zich niet zo duur, dacht ik zeg het ff :slight_smile:

O, maar tis wel 262 euro perpersoon natuurlijk *-)

Wat wil je ongeveer kwijt zijn per persoon?

@Jac
Vervelend dat je broer naar een ander hotel moet, vooral als je met meerdere mensen reist.

@Lindalight
Nooit verkeerd een mooie man aan de deur. Je ogen zitten er niet voor niets he, moet je goed mee kijken :smile: .

@Dia
Vind het zo’n vreselijk gezicht als de string onderhand een halve meter boven de spijkerbroek uit komt :disgust: . Ben ik nu de enigste die geen moeite heeft met het kopen van een spijkerbroek?

We hebben gezinsuitbreiding gekregen vandaag :king: !!!
Hij heet LOU, en het is een cavia. J. heeft hem zelf uitgekozen, de lelijkste uit het nest. Helemaal wit met om het ene oog een lichtbruine ronde vlek en om het andere een donkerbruine. Lijkt Zorro wel. Maar hij is er helemaal mee in de wolken en dat is het belangrijkste. Is tenslotte zijn beestje. Hij is al uren het blad van paardebloemen aan het verzamelen want daar is Lou zo gek op. Echt lachen want er ligt intussen al een voorraad voor ongeveer een week in een bak met water, dan blijft het vers :teeth: .

Wat leuk voor J, altijd gezellig een huisdiertje :). Ik weet nog hoe dol ik erop was… In Rusland heb ik heel veel katten gehad (meeste nam ik mee van straat) en een hond en een hamstertje. Vooral kleine kinderen vinden het helemaal geweldig. En het geeft ook weer wat verantwoorderlijkheidsgevoel, beestje eten geven, op tijd verschonen.

@Cristina: bedankt voor het helpen zoeken ! Maar ik vertrek liefst uit Brussel, is al een uur rijden voor me en vind ik lang genoeg, Nederland lijkt me iets té ver weg ! Per persoon, hmhm, vorig jaar in oktober zijn we met zn tweetjes voor 370€ kunnen gaan, maar dat hotelletje is nu een ziekenhuis aan het worden. Ik wacht nog even af, mss dat ik ten laatste begin oktober ga boeken…

@Marion: Leuk dat Lou er is ! Vind ik altijd leuk een nieuw huisdiertje, en dan het gevoel die je hebt als je sochtends opstaat… hoe het beestje zijne eerste nacht is vergaan, héérlijk gevoel ! Vorig jaar rond sinterklaas heb ik me mn puppy gekocht en de eerste dagen sliep hij bij me in een kartonnen doos naast mn bed, maar na de 2e dag wist hij al hoe hij eruit moest en kwam ik wakker met een puppy in mn schoot ! De hond uitgeteld en het baasje dubbel ! Hebben we hem dan uiteindelijk in de keuken te slapen gelegd, want mn beest kan nog steeds niet stil liggen !!!

Morgen mijn eerste rijlessssss!!!