Puber naar huis, ik zo naar bed. Ben kapot!! Veel gekletst, geraced(nee alweer niet grrrr) en er voor elkaar geweest. Heb met hem kunnen praten over de tijd hier en hoe we elkaar gekwetst hebben(toch een heel deel van mn ff op zijn) dat heeft nu ook een beetje een plekje gekregen! Al met al een heel goede dag!
@Jill: Wat een gezeur die artsen, als ze maar niet hoeven te betalen…en daar betalen wij dan al jaren voor…op naar de rechter en laat ze maar een poeppie ruiken hihi!
@Sev: ik zoek vanaf vrijdag met je mee, kan nu ff niet. Morgen is mn jongste nichtje jarig, moet ik natuurlijk heen(lekker ff knuffelen, nu willen ze nog!) en dan zien we wel
@Mar
En eindelijk is dan het tuintje bijna klaar. Duurt altijd te lang, als je iets graag klaar wilt hebben. Maar voor het beste resultaat moet je meestal geduld hebben.
Wordt geen nieuwe auto hoor! Hebben altijd een gebruikte van een paar jaar oud. Had pas een mooie knalrode Nn Prra gezien, maar die was natuurlijk weg. Weten het gewoon niet wat voor merk. Ai is nog steeds heel mooi, St heeft er leuke bij, We zien het wel, lopen er vanzelf wel tegenaan. Verrassing dus!!
Hoi allemaal, ik wil jullie even een fijne dag wensen.
En denk er aan ook al heb je pijn en zorgen of verdriet, probeer altijd weer een “zonnestraaltje” op te vangen om jezelf op te laden.
Er is altijd wel een moment op de dag dat er iets positiefs gebeurd. Heb dat zelf de afgelopen tijd ook steeds proberen te zien en te zoeken. En echt het helpt wel.
Goedenmorgen allemaal!!
Zo naar lens-controle…het lijkt nu goed te gaan!! Dus ik ga om een paar reserve lenzen vragen voor de vakantie, dan kan ik ze in anders niet!
@Fransijn: Dat lichtpuntje elke dag helpt je ook door die duisternis, anders raak je helemaal de weg kwijt. En langzamerhand ontdek je dat het steeds meer licht is en gewoon het nachtelijke donker! Maar het werkt idd!!
@llemaal: Mn nichtje is dus vandaag jarig. Is voor mij altijd heel dubbel want toen zij geboren is, heb ik mn auto ongeluk gehad en daar heb ik nog de klachten van. Dus aan de ene kant is het een feestdag, en als ik dan ook nog een offday heb dan kan ik eigenlijk dat feest minder hebben. Vandaag lijkt een upday dus ik ga ervoor! Eerst de puber naar zn vriendin brengen(by the way hij heeft die baan gekregen!!!) en dan door naar mn werk. Daar een bakkie doen(moet ik ook eindelijk maar eens doen!) en dan op naar het feestvarken van 11!!!
@Marion: Ik lag er gister zo belachelijk laat in voor mijn doen, dat ik vandaag idd heeel laat eruit was, en dan nog omdat de wekker afliep anders weet ik het niet!!
Die auto, die N****N is een heel leuke bak!! Mn zus heeft er jaren 1 gehad, rijd als een tierelier!! Trouwens, paps en mams hadden de A**I ook een fijn toettoetje hoor!!
Tot morgen ga nu weg
En daar is onze Beps dan, kan ik rustig aan het werk.
Fijn dat de puber de baan heeft gekregen, in ieder geval geen geldzorgen meer voor hem.
Hoop dat het een upday gaat worden vandaag, al zal die dag altijd een ‘bijsmaak’ houden. In ieder geval genoeg te doen om je gedachten te verzetten. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, je kopje koffie op het werk, zal wel vreemd zijn. En natuurlijk heeeeel veel plezier op de verjaardag van je kleine nichtje.
@Beppie wat fijn voor de puber dat het gelukt is met die baan,wanneer moet hij beginnen?
Ja ik kan me voorstellen dat de verjaardag van die kleine meid je met een dubbel gevoel laat zitten.
Is dat al lang geleden?
@Fransijn,inderdaad proberen altijd het positieve eruit halen anders zit je zo in die neerwaartse spiraal en eens als je daar in zit is het nog moeilijk om eruit te geraken.
@Marion hopelijlk krijgen we nog wat goed weer dan kan je nog lekker van je tuin genieten.
Beps en Roanna: jullie ook gefeliciteerd met jullie jaren :biggrin: Hahaha tegenover jullie moet ik nog wel de nodige jaren, maar ach ik ben pas 20 dus heb nog wel ff te gaan… Als ik 26 ben zijn we 10 jaar samen. Sommige mensen vragen zich af of ik niet zou willen weten hoe het met anderen mannen is omdat ik nog zo jong ben. Ik denk er natuurlijk af en toe over na maar het gevoel bij hem is goed en dat is heerlijk. Vriendinnen snapten me soms niet als ik bij hem wilde zijn, samen met hem en mijn vriendinnen wilden stappen enz. Nu komen deze vriendinnen mannen tegen waar zij die klik bij voelen en eindelijk zeggen: Linda nu snap ik je… Zij hadden nooit een vriend gehad waar ze het idee bij hadden dat ze met hem oud wilden worden en nu wel. Eindelijk wordt ik begrepen.
Jill: je vraagt je af waarom ze je zoiets af willen nemen, goed dat je eens je woordje gedaan hebt. Je kon er niets meer aan doen maar mij lijkt dat het je wel behoorlijk oplucht.
Vandaag ga ik met mijn oudtante naar het ziekenhuis. Ze moet naar de huidarts. Ze kan heel moeilijk lopen maar daarentegen is ze ook best eigenwijs dus ik ga mijn best doen om haar in zo’n rolstoel te krijgen. Ben benieuwd.
Goeiemorgen allemaal, of is het bijna middag ? :smoke:
@Marion: Ik heb me verslapen !!! het was 10u als ik wakker was ! Help ! Maar gisterenavond toen ik ging slapen had ik zo een pijn aan mn borstkas en zowat mn hart en mn schouderblaren dat ik er echt niet mee op mijn gemak was ! Mn mams nog wat bij me gebeleven en ben dan in slaap gevallen… Tot 10 u !!!
@Beps: Dank je wel, maar ik ga dinsdag maar even naar het reisbureau om te zien of er al promoties zijn voor eind oktober, vorig jaar had ik ook begin oktober geboekt via het reisbureau en voor 370€ had ik een week hotel HP voor 2 ! Wel zonder vliegtuig voor mn vriend… Dus, dat valt nog mee vind ik !
@Beps: Leuk van die baan voor de puber ! Eeneuh, feestse als je er zin in hebt, en kop op meid ! Dat ongeluk mag de bovenhand niet krijgen van je leven, je bent er ! En gelukkig ! Want zonder gemene beps kunnen we niet ! O ja, laat de taart smaken ! :king:
@de rest: jullie zijn allemaal even belangrijk, maar moet nog ff beter gaan bijlezen, ben juist wakker
@Lindalight
Leuk die eigenwijze oudjes!! Veel succes, want ze zal wel niet rondgereden willen worden.
@Sev
Heerlijk toch dat je eens lekker lang hebt kunnen slapen. Had je vast en zeker nodig na gisteravond. Maak je je niet te druk over alles meissie? Kan goed allemaal stress zijn dus neem maar eens een beetje gas terug.
@Marion: mss wel, mn mams zit er ook een beetje door, gewoon, iedereen heeft ons nodig, snap je ? En we hebben maar 10 dagen vakantie gehad, hebben ervoor superhard gewerkt, en erna ook, hebben zo het gevoel dat we geen vakantie gehad hebben … Maar we zijn nu al zeker dat we volgend jaar voor meer dan 14 dagen naar Kus zullen gaan !
@Sev
Snap het heel goed omdat het hier ook meestal zo gaat. Heel mooi dat je altijd voor anderen klaar staat maar dat mag nooit ten koste gaan van jezelf. Valt niet mee, ik weet het, maar op een gegeven moment weet je waar je grenzen liggen.
@dia
Zolang de koffer dicht kan en het gewicht netjes beneden de 20 kg blijft is het toch goed
@jill
Balen, balen, balen, wat een tegenvaller. Ziek zijn is toch al erg genoeg.
Ze weten alles zo te draaien dat ze overal weer onderuit komen. Je was er niet beter door geworden, maar een stukje erkenning wil je toch wel.
Luchtte zeker wel op dat je je zegje daar hebt gedaan!
@bep
Puber houdt je mooi bezig zo. Wat moet dat straks als jullie 2 weken weg zijn??
@sev
Leuk dat jullie in oktober nog een weekje samen vakantie hebben. Doe je het wel een beetje rustig aan jij! Denk om je gezondheid hoor.
@miere
Zal wel weer mooi geworden zijn jullie tuintje. Nog maar 7 dagen werken? Dat is niet veel meer.
@marion
Succes met het vinden van een auto. Wij hebben ook altijd een 2e hands, niks mis mee toch.
@fransijn
Wijze woorden, we zullen de zonnestraaltje opvangen hoor en er ook weer een paar richting jou sturen
@lindalight
Ik was ook het jong toen in ‘verkering’ kreeg. Ik heb er nooit spijt van gehad hoor. Veel geluk samen en dat het nog heeeeeel lang mag duren.
Sev: soms moet je even aan jezelf denken, anderen zijn belangrijk maar jezelf bent het belangrijkste.
zo terug van het ziekenhuis. Het viel ontzettend mee. Ze zei al in de auto dat we maar zo’n karretje moesten pakken omdat ze dat ook gedaan had met mijn moeder en dat was haar goed bevallen. Ik had haar afgezet bij de poli ingang zodat ze niet dat hele stuk van de parkeerplaats hoefde te lopen. Toen ik de auto geparkeerd had zat ze al klaar in het wagentje. Daar stond ik wel van te kijken. Heeft ze dat tenminste ook overwonnen. Verder waren we zo klaar bij de huidarts. Het zag er goed uit maar ze moest nog een keertje terugkomen om er zeker van te zijn dat het niets ernstigs was.
Heb maar een afspraak gemaakt als mijn moeder of ik meekan zodat ze niet met de taxi hoeft te gaan.
In deze vakantie ben ik vaak alleen thuis geweest omdat mijn zusje weer naar school is, mijn ouders weer werken en mijn broer ook. Mijn broer is helemaal gek van hardcore en wil hier als dj ook in doorbreken. Hij heeft vaak vinyls besteld en bijna elke dag gaat hier de deurbel en staat er een onwijs heerlijk stuk aan de deur om deze vinyls te bezorgen :biggrin: Vind ik helemaal niet erg hoor :unibrow: . Net ging de deurbel weer en toen zei hij: Daar zijn we weer…
Net terug uit de stad, op zoek geweest naar een spijkerbroek. Maar heb er geen één kunnen vinden die super zat. Heb nog een hele tijd lopen twijfelen over een R*play broek maar die kostte even 115 Euro :retard:
@Marion: mij zul je ook niet zo snel tegenkomen op een camping :so:
@Jill: jeetje wat erg zeg. Maar super dat je die dokter de mond hebt gesnoerd!! Hopenlijk volgt er via de rechter wel gerechtigheid.
@Roanna: ow gaaf, maken we er een groot feest van op GC met alle dames van hier!!
@Beps: fijn dat de puber is aangenomen! Toch een fijne dag gewenst ondanks de nare herinneringen. Vandaag nog toeren?
@Linda: geweldig toch dat je zo gelukkig bent met je vriend! Ik hoop dat jullie nog heeeeeeeeeel lang samen zijn! Hihi misschien wordt je vriend wel een bekende dj!! Kunnen we dan kaartjes krijgen via jou :biggrin:
Heej hallo allemaal ik dacht ik kom ook weer eventjes langs.
En eventjes ademhalen was erg druk met mijn werk allemaal zieke collega’s.
Maar goed het wordt weer rustiger en ik heb weer tijd om langs te komen.
Er is in die paar dagen weinig gebeurd.
Enkel het reisbureau heeft gebeld mijn broer en schoonzusje zijn overgeboekt naar la blanche ipv aegean dream.
Niet enkel hun maar al die mensen. Ze gaan namelijk zaterdag op vakantie.
Maar mijn ouders die ook gaan blijven wel in Aeagen dream.
Dus ik gauw de manager gemaild en die legde uit dat het maar voor 1 nacht is en dat hij probeerde mijn broer wel in aegean dream te houden.
Ik ben benieuwd. Het is wel een goed teken dathet hotel nog steeds loopt, maar overgeboekt worden is nooit leuk.
En wij kunnen enkel maar afwachten.
Ach ja en een kijkje nemen in la blanche is ook leuk.
Heb ik ook gedaan, vertelde dat ik in aegean dream zat en misschien volgend jaar wel naar la blanche wou gaan kreeg gelijk een rondleiding in het hotel.
En ik moet zeggen het ziet er mooi uit, maar geef mij aegean dream maar, voor mij toont het wat gezelliger dan la blanche.
La blanche ziet er mooi uit maar het is ook nog maar net open natuurlijk.
Na een jaar is dat ook alweer veranderd.
Nu maar hopen dat het idd voor 1 nachtje is dat mijn broer overnacht in la blanche en dat ze zondag maar gauw weer naar AD gaan.
September 85% nederlanders in het hotel.
@ Dia: ja dat is niet zomaar iets he.
Anders heb je turkije nog. Maar weet niet of je een namaak wil.
Ja sommige willen dat niet.
Succes nog met spijkerbroeken jacht.
Het jachtseizoen is geopend voor je.