Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@Bedankt Sev!!!:wink:

Proficiat met je nieuwe titel Jill ! (k)

@Jill
Goed gedaan :thumbsup: ! Sommige artsen kunnen ook zo arrogant overkomen. Vragen er gewoon om dat ze eens op hun nummer gezet worden.

Haha,thx Sev ik ben er apetrots op.:teeth:

@Jill: nog es bedankt voor die website die je me doorstuurde, helaas zijn de supergoedkoopste allemaal volzet maar de rest is ook nog altijd niet duur en we hoeven geen luxe ! Alleen een dak boven ons hoofd savonds :wink:

Graag gedaan Sev,maar ik zou toch nog eens vragen naar die goedkopere,kan toch zijn dat er iets vrij is.
Wanneer ga je boeken?

@Jill: boeken doe ik als ik van alles zeker ben: geld, dat mn vriend zeker kan komen en dat ik de goedkoopste en betrouwbaarste aanbieding heb :wink:

Ja natuurlijk,misschien moet je hier op het forum eens navragen of iemand met deze firma ervaring heeft.

kan jij meteen de eerste reactie geven :wink:

@Linda
Hey…je hebt een vrolijke avatar!!! Valt echt direct op.

@Sev
Is heus nog ergens een plekje vrij in een vliegtuig. Gaat allemaal goed komen!

Trouwens, zijn vandaag op zoek geweest naar een andere auto.

ik ga slapen ben echt bekaf, spreek jullie morgen weer

Goeienavond allemaal,
Was ik ook weer.

@ Sev, Kusa heeft toch geen vliegveld?? Ik dacht dat je voor Kusa altijd naar Izmir moest vliegen. (N*****n.com: 24-10 305,50 euro all in)

*@ Toos, balen zeg van het huis, maar ja, ze verdienen het ook niet, moet je maar denken. Moed houden, er komt vast wel een goeie koper! :paranoid: *

*@ Jill, wat een ellende, zeg, ben je al zo ziek, gaan ze moeilijk doen over je geld, Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.:unibrow: *

@ Bep, motormuis, fijn dat je je de laatste tijd wat beter voelt, en straks lekker weg, heerlijk vooruitzicht!!

• @ Roanna, kijk maar uit met die uitnodiging, hoor, want we komen zo met z’n allen naar GC!:beef: *
    @ Rienus, ik moest ook meteen aan jou denken toen ik hoorde van die steekpartij, gelukkig is er niks met je. Wel lachen met zo’n turk op pad, die van mij kan er ook wat van. Draagt altijd alles voor me, wel lief.

Voor ons is het nu nog 20 dagen, schiet ook al lekker op.
Gisteren was “mijn” Turk weer even op visite, was weer leuk. We zien hem de laatste tijd veel te weinig.
Verder heb ik het druk met werk, nog “maar” 7 dagen werken, maar nog wel veel te doen, voordat ik de tent 3 weken aan een ander kan overlaten.
*Maar ja, komt vanzelf een eind aan.:dope: *
Voortuin is nu zo goed als klaar, heeft wel een tijdje geduurd, maar ziet er nu leuk en netjes uit.
Ik hoop niet dat ik iets of iemand belangrijks vergeten ben, anders, sorry, moet iedere keer zoveel bijlezen.
O ja, ik wou nog wat zeggen over die toiletten, het zijn rotdingen, maar ik vind ze soort van wel hygienisch, want als je het goed doet hoef je nergens met je handen aan te zitten, en dat vind ik dan wel weer prettig,soms is het zo sm…:frowning:
Nou tot later, XXXxxx Mar

TRUSTE LINDA!!!
Ga er ook zo in, begin ook slaperig te worden en heb het koud.

@Marion: tof een nieuwe auto ! Welk ene ben je op zoek ?

Ben zo meteen gaan slapen, doodmoe en moet voorlopig niet gaan werken morgen…

@Miere: ik heb pas vakantie op 28 oktober, belgie is een week later dan Nederland. En ja, we zeggen wel Kusa maar eigenlijk bedoelen we Izmir :wink: sorry !

@Marion,al een nieuwe auto gevonden?

@Sev ik heb toch graag dat je ook bij andere informeert ik wil het niet op mijn geweten hebben als er iets mis zou zijn.

@Sev,die andre site heb je die ook nog doorgekregen,ik bedoel die met vertrek vanuit Brussel?

@LINDA slaap lekker!!!

@ Jill: Goed van je hoor Jill dat je je eigen niet op de kop heb laten zitten. Ik hoop voor je dat er een goede oplossing zal komen. Dit verdien jij niet om zo behandeld te worden.

@Miere011: Ja het schiet op voor jullie he? Heerlijk hoor! De golden girls die Marmaris onveilig komen maken.:unibrow: Dat lijkt mij ook wel een keer wat om alleen met een paar vrouwen de hort op te gaan en dan de boel op stelten zetten. :stuck_out_tongue:

@Marion. Leuk zeg een nieuwe auto in het vooruitzicht. Hebben wij ook een maand of 3 geleden gedaan. Alleen het uitzoeken welke, is al leuk. Succes ermee!

@ Sev: Ik hoop dat je nog op tijd wat kunt vinden en als het kan, niet al te duur, hoop ik voor je. Jij ook succes gewenst.

@ Dia: Je weet het, ook op GC ben je welkom! Gaan we er een feest van maken. Huur ik een knappe Turkse zanger :stuck_out_tongue: en buikdanseres in en dan maar feesten. Zit ook al stiekum hier en daar te kijken, voor volgend voorjaar om toch een keer naar AD te kunnen gaan. Wie weet!

Alle anderen groetjes en voor zo dadelijk… allen weltrusten. Roanna.