Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Mn askim heeft toestemming gegeven! We gaan samen op reis in oktober !!! Althans, als ik iets redelijk goedkoops kan vinden :disgust: Ik vind geen vlucht op kusadasi met N***mnn, vervoer niet beschikbaar, met T***S CK ook niet, alleen op bodrum, is ook ok, maar o zoo duur ! Waarom zijn er momenteel geen vliegtuigen op kusa ? Kan toch niet ? Stress stress, ik moet dat laatste vliegtuig naar mn vriend ! Help me ! PLease ! IK MOET GAAN eind oktober, is mn laatste kans hem te zien voor de winter, anders moeten we antalya…

@ Dia: Ik weet niet precies hoe hij heet en waarop hij komt, maar mijn pa riep iets over Gandi (Ghandi?) en iets over een advocaat… Hij duurt in ieder geval tot 12 uur, weet niet of ik het wel volhoud ;).
Ik ga het proberen!

@ Dia: heb ff snel gekeken: ghandi, op rtl 7

@Sev,naar welk vliegveld moet je?Kusadasi? of Bodrum?

@Sev,naar welk vliegveld moet je?Kusadasi? of Bodrum?

liefst Kusadasi, denk dat de hotels goedkoper zijn, bodrum mag ook, om het even ! Bodrum nog nooit gedaan, zou ook wel leuk zijn ! Nou, kies maar ! Als ik er maar geraak ! Ahhhh, ik jaag me nu al op en het is nog zo vroeg, nou ja vroeg :paranoid:

vanaf Amsterdam kun je wel naar Bodrum eind oktober;

@Sev ik heb je een privebericht gestuurd,hoop dat je het krijgt heb je van de week ook al een gestuurd maar is volgens mij niet aangekomen.:tear:

@diamond: het was de eerste training weer na de zomerstop. Echt weer heerlijk gelopen, net weer gedoucht. Je hebt erna weer zo’n heerlijk voldaan gevoel. Ga denk ik maandag een extra training doen.

IEMAND die een SUNJETShostess of Jetair kent in Kusadasi ? Mn nichtje zit er momenteel en heeft diabetes en haar meettoestel is kapot en de sunjetshostess van het hotel is niet bereikbaar !En ze is behoorlijk in paniek, want als ze dat machinetje niet heeft, kan ze in coma geraken en dan loopt het wat slechter af …

Nee helaas Sev maar misschien kan Hans iets voor je doen al is het met vertalen.

Jeetje wat erg,is er geen andere manier?
Hebben ze dat daar niet in de apotheek?

Sev,bel het nummer van World assistance tenminst als je nichtje bij de CM is.

003222720900 24/24 u bereikbaar;

@Sev
Jammer van je slaapje. Je hebt in ieder geval de hond weer blij gemaakt :wink: .

@Dia
Je bent dus niet de enige waarbij alles direct stopt als er ook maar iemand staat te wachten. Een van de redenen waarom ik een hekel heb aan de camping :delete: .

@Beppie
Arme puber, vindt het zo erg voor hem! Gelukkig heeft hij jullie nog om bij te komen tanken en zijn hart te luchten.
En die grapjes, blijf ze maken, betrap me er ook regelmatig op dat ik in mijn uppie zit te lachen om de opmerkingen en plagerijen. Mijn man kijkt soms aan en zie hem denken…die is ook rijp voor opname :paranoid: .

@Toos
Mooie buit met shoppen!!! Ga volgende week met mijn vriendin shoppen, zij moet kleren voor een bruiloft. Heb er zin in!!! Ik moet ook nog een keer maar wacht lekker tot net voor mijn vakantie, kan ie misschien weer een maatje kleiner :thumbsup:

@Roanna
Leuk zeg, op huwelijksreis naar GC! Komen natuurlijk met z’n allen op ons tapijtje naar GC om jullie te feliciteren :stuck_out_tongue: .

@Cris
Ja ik sta er goed voor!! Nog anderhalve maand en ik mag weer naar Turkije. Kan al zo genieten bij de gedachte alleen al. Hoop dat mijn vriendin snel te horen krijgt wanneer ze vrij kan krijgen. Zal je net zien dat ze nu niet durft met al die aanslagen :drugged: .
Veel plezier met de film vanavond.

@Linda
Heerlijk he, even flink sporten. Heb je het wel droog gehouden, hier is het de hele dag al verschrikkelijk. Vanavond naar het voetballen geweest, een oefenwedstrijd deze keer. Gelukkig tijdens de wedstrijd alleen wat motregen maar daarvoor en daarna kwam het er met bakken uit :angry: .

@Jill
O meissie toch, wat krijg je nu weer op je bordje. Heb zo met je te doen :frown: .

@Sev
Fijn zeg, dat je in oktober nog naar je vriendje kan :nod: .

@Marion,toen ik door had dat ik de zaak toch niet kon winnen heb ik de heren advocaten en dokters een goed gezegd wat ik er van vindt,hahaha ik had er wel plezier in dat ik die dokter even de mond had gesnoerd!!!

Maarje begrijpt ik laat het er niet bij zitten en stap naar de rechter,wie denken ze wel dat ze zijn om mij zo te behandelen.

Bedankt Jill ! Heb het doorgegeven ! Hopelijk nemen ze daar op. Het probleem is dus dat ze zeker tot morgen moeten wachten vooraleer ze zo een toestelletje gevonden hebben (de dokter dan, maar die sprak gebrekkig engels)

@marion: aan het eind vd midsag heeft hier hier wel geregend, maar toen ik ging trainen was het gelukkig droog

@Marion: ik kan ja, heb dan een weekje vakantie, alleen probleem of er nog een plaatsje op een vlucht zal zijn ! DUIMEN ALLEMAAL !

Hoe kan ik onder mijn nickname ook Turkije fan zetten?

@Jill: je moet naar WW account gaan en daar zie je: groep lidmaatschap en daar zie je de titel van turkije fan, dit aanklikken en het is gebeurd !