Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@toos
Jammer dat de verkoop niet doorgegaan is. Eén geluk, jullie niets, maar zij ook niet! Je hoeft je huis natuurlijk niet ‘bijna gratis’ weg te doen.
Ik denk idd dat ik AD zelf maar even mail, maar ik dacht misschien weet iemand van jullie het.

@Toos
Ontzettend jammer dat de koop niet door is gegaan!! Weer de aanloop van makelaar en kijkers. En het opruimen en dweilen. Maar je hoeft je huis ook niet cadeau te geven :frown: !

@Sev
Geen zorgen, Beps zal je echt niet vergeten hoor! Denkt ook aan jou vooral nu je zo moe bent :slywink: !
Wat het werk betreft, waarom vraag je niet gewoon naar de reden. Jammer toch om een ander baantje te gaan zoeken als je het eigenlijk goed naar je zin hebt. Er is overal wel iets hoor!
Het toiletritueel! Broek tot aan de enkels, voeten op de plaats en dan op de hurken. Is wel ontzettend wennen. Grote boodschap…maken dat je opschiet want anders krijg je kramp. En bij het doorspoelen maken dat je snel aan de kant komt want er komt ongeveer net zoveel water over het gat heen als erin verdwijnt! Eigenlijk topsport dus :tssk: .

@Dia
Zal ook nooit veranderen vrouwen en kleren. Iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen :unibrow:

@Rieneke
Had zijn gezicht wel willen zien toen je met die krat bier weg liep. Is zo leuk die reacties op dingen die voor ons zo normaal zijn. Mijn neefje en nichtjes uit Syrië vonden altijd zo bijzonder dat iedereen bij ons in het dorp een voortuintje had :teeth: . Keken hun ogen uit naar alle bloemetjes en plantjes.

@Jill
Je maakt ons nieuwsgierig :retard: !!

@Marion: hahahaha moest echt lachen om die toiletsport ! Nou, mocht ik het doen, is mn broek volzet vrees ik, nog NOOIT gedaan en ben het ook niet van plan ! Daarom dat ik veelal een blaasontsteking heb of opgestopt ben :wink: Gewoon soms te veel inhouden :smiley: is ook al een sport op zn eigen :unibrow: . Maar volgens mij heb ik in de luchthaven van Izmir nog nooit een kraantje gezien of iets wat op water lijkt in dat douchetoilet, en dat gaatje is volgens mij niet bedoeld voor de grote boodschap… :beef:

@marion
Wat een hele mooie toiletomschrijving :slight_smile:

@Sev: ik heb zelfs nog nooit zo’n Turks toilet gezien. Maar weet zeker dat het bij mij ook geen succes zou worden. Heb echt zo’n toiletfobie haha. Als ik weet dat er bijvoorbeeld een rij staat of iemand me kan horen dan kan ik gewoon niet. Echt heel irritant!

@Toos: oh wat jammer! Hopenlijk komen er snel andere geinteresseerden die wel een serieus bod doen. Ben je nog wezen shoppen? Hopenlijk is het weer daar wat beter, hier kwam het net met bakken uit de lucht.

@Marion: ach en je een paar keer per dag kunnen verkleden is ook wel erg lekker natuurlijk :hihi:

X

@Dia: heb ik net hetzelfde !

Pfff was ik net even in slaap geraakt, belt B******m me op of mn vader thuis is. NEEN ! Leg ik neer, kan ik uiteindelijk weer indommelen, word er aan de voordeur gebeld: mn oma ! Het brood is er ! Dank je wel, kom binnen… Neen, mn handtas zit in de auto, ik ga meteen weer door… Hallo ! Daar gaat mn slaapje :retard: . Ik ga zo meteen met de hond dan maar gaan wandelen !

@dia
Iedereen heeft altijd teveel mee, maar het is wel een heerlijk idee dat genoeg mee hebt en dat je ook alle gewenste combinaties kan maken.

@sev
Je slaapje is je duidelijk niet gegund :frowning:

@MK: Neen, het is me nooit gegunt !

@Dia: ik kies ook graag wat ik aandoe, maar als ik alleen naar mn vriend ga, wil hij niet dat ik nog een koffer meepak waarin je bagage voor 3 weken kan stoppen ! Hij heeft me zijn koffer gegeven maar gelukkig kan er ook erg veel in :wink: en handig formaat want ik ben niet groot !

Sev en Dia: Zo’n toillet heb ik ook nog niet gezien. Mijn zusje heeft ook een toilletfobie. Bij ons staat op toillet meestal raampje open voor frisse lucht. Maar als mijn zusje een grote boodschap moet doen, kan ze dat alleen als dat raampje dicht is, als de keukendeur grenzend aan de gang dicht is en als er niemand in de gang loopt dicht bij het toillet. Ik weet altijd al hoelaat het is als ik het raampje dicht hoor gaan.

Toos: jammer dat de verkoop niet doorgaat maar niets gebeurd zonder reden. Vertrouw ermaar op dat het gewoon niet de juiste kopers waren.

Zo allemaal, ben er weer ff. De puber is weer eens aan het ontstressen hier!! Belde over zn toertjes op, teveel spanning en ruzie daar, mag ik ff bij jullie zitten?? Tuurlijk, kom maar op, daar zijn we voor!!!..MAAR…verder ook niet. Hij zou wel terug willen, gaat niet lukken, geen jojo gedrag hier!!

@Sev: ik ben ook niet van de turkse kwaliteiten en het betere mik-werk!!! Dan maar niet, plas ik wel in het bos ofzo…en wat de grote boodschap, OPHOUDEN TOT IN HET APP!!! Ergens anders kan ik niet, of het moet er zo uitspuiten dat het niet uitmaakt waar je het doet, als je het maar kwijt bent!!! Ik houd het meeste allemaal op tot ik ergens een McDons of B*r K**g tegen kom!! Die hebben gewone toilletten!! En Sev: IK DENK OOK AAN JOU!!! Vooral als ik straks in het vliegtuig stap :hihi: :hihi:

@Rien: Lachuu die turken hier!! Ze snappen nergens iets van, een hele krat, daar voed je een gezin van!! En wat het stappen betreft, ik hoorde van die steekparty, moest aan je denken!!

@Toos: Jammer, had gehoopt dat het nu goed ging komen met jullie huis! Maar idd je hebt er alles aan gedaan, en er komt vast iemand die jullie huis wel op de juiste waarde weet te waarderen!!

@Lindalight: Bijna 5 jaar, klasse!! Zeker vieren!!! Wij zijn dit jaar 23 jaar getrouwd, en 26 jaar samen…HELP IK WORD OUD!!! oh nee BEN OUD!!! hihi

Zo direkt ff lekker racen, moet hem toch van de baan vegen dacht ik zo!!!

Ik ga me omkleden en naar de atletiekverening voor de hardlooptraining spreek jullie vanavond weer

@Beps: kan jij niet een dag eens niet gemeen zijn tegen me ? :crybaby:
WRAAK !!! :evil: moehahahahahaha

@Dia: Yep ben nog wezen shoppen, heb spijkerrokje, vestje en streepjestrui gekocht.
@Linda:hardloop ze!
@Beps: valt niet mee hoor zo’n puber. Vind het knap zoals jullie daarmee omgaan. Petje af

Goedenavond dames.

Ach Bep en Sev. Wat is oud? Ik heb er eind dit jaar 40 jaar :king: opzitten en gaan dat vieren, ja ja hou je vast…op Gran Canaria. Heb van middag geboekt. :dope: Gaan lekker een weekje met z’n beide naar een hotel, half pension in Playa des Ingles. Van 17 t/m 24 december vieren wij daar samen ons 40 jarig huwelijksfeest. Jullie zijn natuurlijk van harte uitgenodigd.:slywink: :stuck_out_tongue:

@Toos: Wat jammer nu, dat het niet door is gegaan, maar wat anderen ook al zeiden, je hoeft ze het ook niet bijna gratis te geven. Dan nog maar even wachten op een beter/ander bod. Succes ermee hoor!

Ik had wel weer veel te lezen.
Linda en vriend ook al zoveel jaar samen. Goed zeg!
Toiletperikelen op vreemde plaatsen.
Iedereen die aan het SBen zijn, of eraan gaan beginnen. :thumbsup:
Bep die ondanks de regen haar rondjes blijft rijden om tevens even te ontstressen. Ga zo door Bep!
Miere011 die ook al veel is afgevallen. :thumbsup: Ben trots op je!
Alle anderen die hier waren geweest. Allemaal de groeten van Roanna

@Sev: kom maar hoor, mag je op mn schouder uithuilen!! Ik mag je ook niet zo plagen, maar ohhh ik doe het zoooo graag. En dan kan ik zooo lachen hier, al zit ik meestal alleen, heb de grootste schik om mn plagerijen!!

@Roanna: Heerlijk, genieten jullie samen maar lekker!! Ik heb er niets voor gedaan dat jullie al zo lang samen zijn, dus ik ga me er ook niet in mengen en blijf dus gewoon thuis!! Maar ohhh, over 2 jaar!!! Dan ga ik ook genieten!!!

@Toos: is niets knaps aan, je doet gewoon wat je hart je ingeeft, en meestal is dat het juiste!!! En iedereen die zegt dat pubers moeilijk zijn…die hebben GELIJK!!! HAHAHA nee, wel een beetje gelijk, ze zijn niet makkelijk, maar waren wij dat wel??

Ik ga lekker eten met het puber gebeuren!! Gewoon lekker, vlees champions(met een beetje saus) en verder niets!!! Een soort vreetfestijn haha!!
Tot morgen denk ik!!!

Maar ohhh, over 2 jaar!!! Dan ga ik ook genieten!!!

Zo is dat Bep.

Groetjes Roanna :wink:

@ Sev: niets aantrekken van die jongens! Zij kennen jouw vriendje niet, dus ze moeten gewoon hun mond houden!

@ Marion: leuk heh, die dagelijkse sleur van niet-vakantie ;)? Aan de ene kant vind ik regelmaat toch ook wel fijn, tot een zeker punt. Het moet niet saai worden. Af en toe leuke dingen doen (zoals jij, binnekort naar Turkije he!:D)

@ Kelebek: haha, klinkt gezellig allemaal met A. Hij gaat hier toch studeren… Of niet?? Heeft hij het een beetje naar zijn zin?

@ Toos: jammer dat je huis niet is verkocht, maar je kan het ook moeilijk gratis weggeven he… Doordat we allemaal weer mee gaan duimen komen er heeel snel nieuwe geinteresseerden!

@ Marion: ahhaha, leuke omschrijving van naar de WC gaan. Ik heb ook erg moeten lachen.

@ Sev: die toiletten hadje dus ook overal in Spanje… Vervelend. En vaak ook langs de snelweg alsje moet plassen moet je in zoiets. Je voeten worden idd nat bij het spoelen. Waarom installeren ze niet gewoon overal zit WC’s, is veel makkelijker.

@ Beppie: puber nog ingemaakt met racen? Heeft het avondeten gesmaakt?

Toiletteren in het openbaar vindik zoiezo vervelend. Vooral op campings waar je met je WCrolletje de halve camping over moet voordat je op de WC kan gaan zitten.

Vandaag eerste schooldag, was leuk! Morgen langs de pizza hut, kijken wat we daar kunnen regelen.
Vanavond een film van 3,5 uur kijken.

Ik heb snel bijgelezen, voor diegenen waarop ik nietheb gereageerd: jullie zijn ook lief!
Fijne avond allemaal!

Lekker gedoucht en een trainingsbroek aangetrokken en zo dadelijk op de bank, heerlijk!!!

@Sev: heb je nog een beetje kunnen slapen na al het bezoek?

@MK: precies, niets vervelender dan niet genoeg kleding bij je hebben. Dan maar liever een beetje teveel meeproppen.

@Linda: hihi verhaal van je zusje komt me bekend voor. Wc in vliegtuig zijn ook een drama. Heb er al ooit bijna 's vast ingezeten, de deur wilde niet meer los. En als er dan een rij staat de wachten ow dan kan ik echt niet!!

@Beps: zijn jullie ook lieverds he. Maar idd wel duidelijk zijn tegen puber. Is het racen gelukt, heb je gewonnen?

@Linda: weer lekker gelopen?

@Toos: klinkt leuk! Zijn jullie weer een beetje over de teleurstelling heen?

@Roanna: oh wat leuk dat jullie met z’n tweetjes naar GC gaan om het te vieren!

@Cristina: weilke film ga je kijken?

X

pfffffffffff ik ben doodop,vandaag de uitspraak van de verzekering i.v.m mijn uitkering door mijn ziekte.
Na bijna 4 jaar proberen het in de hoek van de psygiatrie te duen,dan moeten ze niet betalen.
Ik ben doodmoe,vernederd en voel me leeg!!!