Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Goedenmorgen allemaal
Meteen maar

NOG MAAR 11 DAGEN!!! YEAHH

Zo, dat hebben we weer gehad, zo sta ik elke morgen op, en ik wil zooo graag weg. Heb nu de tuindeur open, maar het regent weer.
Hubbie moet weer 2 daagjes weg voor het werk, vertrekt net rond de middag en komt van donderdag op vrijdag weer thuis. Niet zo´n probleem, morgen is mn nichtje jarig, en dan is het al weer vrijdag :nod: :wub:

@Alle SBers, knap hoor, wij denken erover om na de vakantie eraan te beginnen, alleen dat 3 kopjes koffie gaat bij ons niet lukken:biggrin:

@Sev: Laat je niet gek maken, ze denken niet na. Stoken is hun 2de natuur weet je wel. Als je rustig nadenkt weet je dat ook, maar dan gaat je hartje praten en dan komt het niet goed. Probeer op die momenten ff je hartje uit te zetten(Zet het ff op de wc ofzo:hihi: ) en luister ff met je hoofd!

@Marion: Zie je op het moment alleen reageren, niet echt veel vertellen, gaat het wel bij jullie… Heb al een poosje dat ik overdag ook aan je denken moet, vooral als ik ff stil zit:slywink: Ik blijf dat wel doen voor jullie hoor!

@Mierre, bijna he, heerlijk, nog ff volhouden en dan is het meidentijd!! HIHIHI

@Fransijn: Goed hoor, dat je er zo mee omgaat. Het komt ook wel goed, maar het doet allemaal zo’n pijn! Gelukkig is de school weer begonnen zodat je daar iig afleiding hebt.

En voor wie ik vergeten ben: Hallo lieverds spreek jullie gauw :biggrin:

Tot straks

@Beppie
Lief dat je aan me denkt!! Maar maak je geen zorgen hoor, is niet nodig, heb het hier weer een heel eind in de hand. School doet wonderen, en al probeer je ook tijdens de vakanties zoveel mogelijk regelmaat te houden, gaat hem gewoon beter af als alles normaal verloopt. Ben wel veel met J. bezig als hij thuis is want hij vraagt nog steeds meer aandacht dan normaal, en dat was al veel :smiley: . Komt ook doordat de buurjongen, zijn vriendje, naar de middelbare school school gaat. Hij heeft nu veel minder tijd om met J. te spelen en dan moet je er vaker op uit. Want hier zitten verder geen kinderen meer in de buurt.
Maak verder ook niet echt iets mee dat de moeite van het vermelden waard is. De dagelijkse sleur weer zullen we maar zeggen. 's Morgens de stal in, hebben nu 2 stagiaires die soms mijn uitleg nodig hebben. Dan 2 x in de week naar de sportschool en een dagje naar kantoor. En ook druk bezig het achterstallig onderhoud weg te werken want er blijft een hoop liggen in de vakantie :redface: . En het huisje moet er natuurlijk op en top bij liggen als ik in oktober op vakantie ga.

Leuk trouwens dat jullie ook met SB willen beginnen. Valt echt reuze mee, had niet verwacht dat het zo ‘gemakkelijk’ zou gaan. De kilo’s vliegen er gewoon af :dope: .

Goeiemorgen allemaal ! Héérlijk toch om goed te slapen ? Maar wou toch dat ik weer mn bed in kon, maar ik verplicht me eruit te komen! Een stralende dag zal het worden zo te zien… Alleen die typische septemberavonden zijn me iets té koud…

@Beps: Mn aanbod is nog steeds geldig hoor om hubbie zijn plaats in te nemen als hij niet op tijd thuis is, om mee te gaan naar Kus :wink:
Bestaat SB ook in België ? Lijkt zo goed te gaan als je leest bij iedereen die het volgt ! Ikke straks op de weegschaal gaan staan :smiley:

@Marion: Wees blij dat Beps aan jou denkt, mij is ze allang vergeten :lol: hihi.
Jammer dat J. zijn vriendje niet zoveel tijd meer heeft. Had ik net zo toen we verhuist zijn, was hier niemand van mijn leeftijd, ofwel waren ze stukken ouder, ofwel stukken jonger…

Straks mss gaan werken, ze zouden me weer opbellen… Ga nu eerst douchen en me klaarmaken, dat als ze bellen, ik niet alles meer moet doen straks.

X

@sev
Ik heb de ingescande versie op mijn pc staan. Dus als je hem wilt hebben moet je maar een e-mail sturen, dan kan ik het wel naar je doormailen.

@sev
Was het nog opgelost, dat je tekort geld had gekregen?

@bep
Leuk dat jullie na de vakantie waarschijnlijk ook gaan beginnen met SB.

@marion
Goed dat school zo’n goede uitwerking heeft op J. Wel jammer dat het buurjongetje niet meer met hem kan spelen.

@fransijn
Goed om te lezen dat het weer iets beter met je gaat.
Door de drukte op school, heb je geen tijd om veel aan Ercan te denken.

Sorry, de rest ben ik alweer vergeten :frowning:

@MK: Neen, niet opgelost, maar als het nu nog eens gebeurd, zie ik wel uit naar een andere weekendjob. Maar langs de andere kant wil ik niet weg, het is dicht bij mn deur en zo. En ook, nu zit ik er zeker niet meer mee in als ik eind oktober naar turkije wil, om gewoon te zeggen dat ik niet zal gaan die week !

Hee allemaal,

Sonja bakkertjes: super ga zo door!!! Mensen in mijn omgeving zijn ook helemaal blij met Sonja…

Sev: laat je niet gek maken door mensen die jou en je vriend niet kennen.

Fransijn: Fijn dat het weer beter met je gaat.

Voor sommigen komt de vakantie er snel aan. Heerlijk. En het voornemen om elk jaar minder mee te nemen omdat je meer dan de helft toch niet nodig hebt gaat bij mij ook nooit op. Als ik niet aan de kilo’s kom meen ik dat ik toch nog dat truitje, die broek, die schoenen en die bikini nog mee kan nemen. En ik doe ze dan uiteindelijk toch de hele vakantie niet aan.

Mijn vakantie is maandag afgelopen, mijn laatste jaartje SPH ben benieuwd. Maar de eerste week heb ik maar 2 uurtjes les dus dat is niet echt de moeite waard. Veel zelfstudie dus waarschijnlijk kan ik veel thuis doen.
Gisteren met een vriendin gaan winkelen, heb 2 broeken gekocht. :biggrin:
Ook ben ik gisteren naar mijn vriend geweest en ik heb nu zo’n vlinders in mijn buik hahaha leuk om je soms te voelen zoals in begin van de relatie. We waren gisteren 4 jaar en 8 maanden samen. :redface: En dat hebben we met zijn twee romantisch gevierd.

@Linda: gefeliciteerd met het al zo lang samen zijn ! Moest zeker gevierd worden, nou en of !

Wat is het stil hier op het forum ! Andere dagen hebben we allang 5 pg’s volgekletst ! Waar is iedereen ?

Cynthia is er niet zou het daarom zo rustig zijn :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

@lindalight
Ben je alweer met je wintergardarobe bezig, met het weer van de afgelopen weken krijg je daar weer zin in.

Alleen jammer dat de winter zo lang duurt, ben je het meestal al weer snel beu (ik althans !)

Goedemorgen!!!

@Bep ben je al aan het inpakken?

@Linda,gefeliciteerd met jullie samenzijn,maak er maar en romantische dag van!!! mmmmmmm

Binnenkort ook met SB beginnen maar moet van de dokter eerst een beetje aangesterkt zijn,pffffff
Vanmiddag een belangrijke afspraak ik laat jullie staks wel meer weten.

@Jill: succes met de afspraak !

Ik ben doodmoe alweer ! Hoop dat de vitaminen snel zullen beginnen werken !

Heey iedereen!!!
Ik ben ook even weer wezen bijlezen, dikke pil :stuck_out_tongue:

@ bep en dia : oew jullie vakantie komt al steeds dichter bij! Lekker hoor!

@ sev: Als die msn-mensen je vriendje niet persoonlijk kennen, kunnen ze ook niets over hem zeggen! Welja stelletje roddeltantes! (hihi)
En ik hoop dat je snel weer meer energie krijgt!

@ Linda: Gefeliciteerd! alweer 4 jaar en 8 maanden! op naar de 5 jaar!

@ Fransijn: Ik ben blij dat het weer ietsje beter met je gaat! Weet je al wanneer je weer naar Turkije gaat? (sorry misschien heb ik ergens overheen gelezen…)

Ik hoop deze week een nieuwe telefoon te krijgen :smiley: Nokia 7370 Met een 1 jarig abonement bij Or***e, die hebben handige abonementen die je tijdens vakantie of verblijf in het buitenland om kunt zetten naar een ‘goedkoop in het buitenland bellen’ abonnement! En aangezien ik in februari stage ga lopen in Istanbul is dat wel handig voor mij :slight_smile:

We zijn A nog steeds aan het rondleiden hier in Groningen :slight_smile: Echt leuk, waren we zaterdag in de AH om bier te kopen (ik zou een klein feestje geven) gaat hij voor de apart verpakte bier staan en ik pak een krat en loop ermee weg. Hij kijkt me met grote ogen aan en naar het krat: :eek: “ALLEMAAL???”. Hahaha ik hem me doodgelachen! We zijn die avond ook uitgeweest, maar helaas kwam iemand op het idee om een ander neer te steken, dus (bijna) alles ging toen sluiten.
Ik had hem laatst ook aan de telefoon: “Rien! Rien! Ik heb een fiets gekocht!”
hihi echt leuk!

Liefs Rieneke

@Rien: hihihi volgens mij trekt A zijn ogen wijd open als hij onze levensstijl zo ziet bij die in Turkije ! Moet echt leuk zijn om mee te maken !

Hihi bedankt voor de felicitaties allemaal… En inderdaad op naar de 5 jaar. We hebben een relatie gekregen tussen kerst en nieuwjaar dus dat zijn al romantische tijden. Daar past dit heerlijk tussen.
Ik verveel me beetje :mad:

MK: erg is dat, ben met de winterkleren bezig terwijl het eigenlijk nog zomer is, maar aangezien ik een koukleun ben loop ik al een paar weken rond met truien. Ik had geen plaats meer in mijn klerenkast en moest dus wat zomerkleren wegbergen voor volgend jaar. Mijn hoop is een beetje weg qua mooi weer. Vorig jaar was het in september wel nog lekker dus ik hoop dat dat dit jaar ook weer zo mag zijn. Ben benieuwd. Geef mij maar een lekker zonnetje.

Sev: inderdaad is erg rustig hier de laatste dagen. Normaal moet ik hele pagina’s bijlezen maar vandaag maar 2 terwijl ik gisteren de hele middag en avond niet hier geweest ben.

Jill: succes met je afspraak

Rieneke: Lijkt me leuk dat je iemand uit turkije eindelijk kan laten zien hoe het leven hier in Nederland is. Geniet ervan.

Groetjes Linda

Pauze! Dus even hier koekeloeren :hihi:

Fransijn: blij te lezen dat het weer wat beter met je gaat meid! Heerlijk dat je nog weer een vakantie in Turkije in het vooruitzicht hebt. En tuurlijk het is heel logisch dat je Ercan nog mist op sommige momenten. Maar na verloop van tijd zullen de scherpe randjes eraf gaan lieverd.

Sev: wat een stelletje eikels zeg op je msn. Gewoon puur jaloezie om over iemand te oordelen die ze helemaal niet kennen. Lekker blijven genieten en je niet gek laten maken door dat onnozele stel! Raar trouwens want je e-mailadres staat alleen op Hyves als je er lid van bent. Ik heb hem zelfs afgeschermd voor vreemden, geen zin in vage mailtjes.

Marion: ben benieuwd of ik me deze keer een beetje kan inhouden met het inpakken van de koffer. Waarschijnlijk niet, want dit is toch wel leuk om mee te nemen en dat past daar weer zo leuk bij…:lol: Bekend vrouwenfenomeen.

Beps: da’s inderdaad lekker opstaan met de vakantie zo voor de deur. Nog ff doorzetten en je gaat!!!

Linda: gefeliciteerd meid! Op naar de vijf jaar samen! Ga morgen ook even shoppen op zoek naar alvast wat winterkleding. Het weer is ernaar helaas.

Rien: heb je weer een Hyve teruggestuurd :smiley:

Dikke kus allemaal en tot vanavond!

@Dia: ja, mn emailadres hebben ze altijd wel ergens van … Ik snap het ook niet, want dat emailadres geef ik aan niemand en zet ik nooit op internet… Ik gebruik het alleen om serieuze mails te sturen en heb geen zin dat de hele wereld mn naam op internet ziet…

even een vraagje: ik las daarnet op seni dat mensen echt niet kunnen op een Turks toilet gaan of zo. Nou, ik ook niet want ik zou alleens niet weten HOE je erop zou moeten, jullie weten wel, die douche-achtige toiletten met alleen een gaatje in de grond ! Moet je dan volledig je broek afdoen als meisje ? en wat als het de grote boodschap is ? of doen ze dat daar niet ? Nou ja, ben ik nu zo stom ? Ik weet het écht niet ! Mss een idee voor een nieuw topic ? :smiley:

@Franslijn: Ben blij dat het wat beter gaat.
@MK116: Je vroeg op n ander topic of n babyfoon per mobiel (heb ik dat goed begrepen?) in AD werkt. Ik heb er zelf geen idee van maar waarom mail je die vraag niet naar AD, kunnen ze vast antwoord opgeven.
@Jill: succes met je afspraak. Enne sterk eerst maar eens aan voor je gaat SB’ en
@Beps, Dia en MK116: Het schiet al lekker op voor jullie. Voor ons nog 6 weken min een dag!!

Ben van plan om ook vanmiddag even te gaan shoppen, even wat anders. Wat ons huis betreft, het is niet verkocht, onderhandelingen zijn afgebroken omdat deze mensen voor een dubbeltje op de eerste rang wilden blijven zitten. Het verschil was heel groot en ze wilde geen water bij de wijn doen. Wij hebben zelfs nog wat meer toegegeven dan we zelf wilden, dus aan ons heeft het in dit geval niet gelegen. Het is jammer maar het is niet anders. Dus op naar de volgende zullen we maar denken. Jullie wel bedankt voor al het duimen, was er blij mee!!!

@Toos: wat jammer dat het huis niet is verkocht, maar als je moet onder je prijs verkopen, is het ook niet leuk, moeten ze maar een ander gaan zoeken ! Er zullen vast nog wel kapers op de kust komen die je huis willen kopen, ik duim alvast voort !