Goedenmorgen allemaal
Meteen maar
NOG MAAR 11 DAGEN!!! YEAHH
Zo, dat hebben we weer gehad, zo sta ik elke morgen op, en ik wil zooo graag weg. Heb nu de tuindeur open, maar het regent weer.
Hubbie moet weer 2 daagjes weg voor het werk, vertrekt net rond de middag en komt van donderdag op vrijdag weer thuis. Niet zo´n probleem, morgen is mn nichtje jarig, en dan is het al weer vrijdag :nod: :wub:
@Alle SBers, knap hoor, wij denken erover om na de vakantie eraan te beginnen, alleen dat 3 kopjes koffie gaat bij ons niet lukken:biggrin:
@Sev: Laat je niet gek maken, ze denken niet na. Stoken is hun 2de natuur weet je wel. Als je rustig nadenkt weet je dat ook, maar dan gaat je hartje praten en dan komt het niet goed. Probeer op die momenten ff je hartje uit te zetten(Zet het ff op de wc ofzo:hihi: ) en luister ff met je hoofd!
@Marion: Zie je op het moment alleen reageren, niet echt veel vertellen, gaat het wel bij jullie… Heb al een poosje dat ik overdag ook aan je denken moet, vooral als ik ff stil zit:slywink: Ik blijf dat wel doen voor jullie hoor!
@Mierre, bijna he, heerlijk, nog ff volhouden en dan is het meidentijd!! HIHIHI
@Fransijn: Goed hoor, dat je er zo mee omgaat. Het komt ook wel goed, maar het doet allemaal zo’n pijn! Gelukkig is de school weer begonnen zodat je daar iig afleiding hebt.
En voor wie ik vergeten ben: Hallo lieverds spreek jullie gauw :biggrin:
Tot straks