Goedemorgen!!!
Het aftellen gaat nu snel he Beppie,Ja inderdaad dat weer is voor ons ellendig he.
Maar je moet maar eens zien hoe snel je bent opgeknapt als je in Turkije bent.
Goedemorgen!!!
Het aftellen gaat nu snel he Beppie,Ja inderdaad dat weer is voor ons ellendig he.
Maar je moet maar eens zien hoe snel je bent opgeknapt als je in Turkije bent.
Goedenmorgen!
Ik ga nu lekker winkelen :D. Tijdje niet meer gedaan. Misschien dat ik een leuke winterjas zie, en anders schoolspullen en lekker rondslenterne.
Ik ga met een meisje van mijn werk en zei vertelde dat ze me heeeel erg graag terugwouden bij de Pizza Hut. Nu heb ik eigenlijk wel een baantje nodig, maar ik weet niet of ik terug zal gaan. Betaalt wel erg goed alleen sommige dingen bevielen me niet (werken in het weekend) en zei zegt dat ik nu natuurlijk eisen kan gaan stellen, aangezien zij mij terug willen en ik niet zelf terug ga…
Iemand advies? Nadelen zijn lang reizen en 's avonds werken, maarja, kan wel na school gelijk door naar werk want tis dichtbij…
Fijne dag iedereen!
Goeiemorgen!!
@Cristina: winkel ze vandaag!
@ alle SBérs: succes met afvallen, vind het knap.
@Jill: hoe is het met je? Goed van je dat je de moed er zo inhoud, snap wel dat je geen keuze hebt, maar toch
@Beppie: hoe bevalt het leven als motormuis?
Weet even niet meer wie( sorry) Hoe staat het met de dakkapel?
Gelukkig schijnt hier de zon nu, ben die regen zo zat. Kreeg gisteren een mailtje uit AD, daar is het prachtig weer. Heb er extra veel zin in om te gaan, zeker na al dat huizengedoe. Ben het zo verschrikkelijk spuugzat. Maar ja hebben geen keus, zullen door moeten gaan. Ben benieuwd waar onze “kopers” vandaag mee komen. Het is te hopen dat we toch bij elkaar komen maar heb er een hard hoofd in, alhoewel, ze wonen nu in de randstad en willen heel graag hier naar toe. De huizen die ze hadden willen hebben zijn inmiddels weg, alleen wij nog. Dat gegeven geeft een klein beetje hoop.
Fijne dag nog vandaag!!
@Linda
Lekker he, dat je resultaat begint te zien :king: !
@Cris
Jeetje wat een taaie kost die Shakespeare :eek: . Hoog tijd om te gaan relaxen.
Advies voor de Pizzahut? Moeilijk…dat ze goed uitbetalen is heel mooi maar het is ook belangrijk dat je plezier in je werk hebt. Maar een keer gaan praten kan nooit geen kwaad he!!
@Beppie
Telt al lekker af voor je :lol: !!
De aanslagen, overal het gesprek van de dag, logisch want het is gewoon verschrikkelijk wat mensen elkaar aan kunnen doen. Waar is de tijd gebleven dat er nog iets met praten opgelost kon worden :tear: ?
Hier schijnt het zonnetje nu ook, lekker! Geloof dat het tegen het einde van de week ook weer wat warmer zou gaan worden. Laten we het hopen.
Vandaag vrij. Vanmiddag m’n ouders weer van het station afhalen. Heb zonet het huis nog maar 's even opgeruimd en netjes gemaakt. Zaterdag gaan we lekker met z’n viertjes uit eten, gezellig.
En vrijdag over twee weken gaan we al! Zonet al 's even gekeken wat ik allemaal mee neem, had de vorige keer zoveel te veel mee dus deze keer niet meer (hoewel :hihi:)
X
@dia
Ik ben ook al begonnen met een lijstje te maken. Zondag zijn we bij elkaar geweest om alvast wat dingetjes te overleggen enzo. Krijg steeds meer zin!
@toos
Het gat tussen jullie en hun prijs was dus heel groot begrijp ik. Als ze echt weg willen en zin hebben in jullie huis, zullen ze toch wel met een beter bod komen.
@Toos: Het leven als motormuis bevalt me TE goed!!! :hihi: Zelfs nu, het regent hier, kom ik er net vanaf. FF 30 km verderop naar een vriendin geweest, bakkie doen, weer heeeeeerlijk getoerd!! Nat, koud, maar zoooo voldaan!
@Dia: Lekker he, nog maar ff!! Voor mij nog 12 dagen, ik kan niet wachten!!! Ben zoo eraan toe! En daarna ga ik weer eens rustig aan een dagje proberen. Lijkt me zalig!! Heb er zelfs een beetje zin in, echt!
@Jill: Ja lekker hoor, nog ruim een week. En als ik het weer zie, dan krijg ik nog meer zin!!
@Kris: Ga eens praten met de Pizza-mut. Als je niet praat weet je ook niets. En dan kan je altijd nog ja/nee zeggen, maar weet je iig waar je het tegen zegt
Sev: Hoi!
ik weet het niet meer, heb dus lekker getoerd. ga nu ff niets doen!! Straks met hubbie ff shoppen en dan slapie slapie doen. Dus mss tot straks en anders tot morgen kuss allemaal
@MK: leuk he al die voorbereidingen!
@Beps: ja schiet echt op nu voor jou! Je kunt de dagen bijna op twee handen tellen
En super dat je weer een beetje zin krijgt om te beginnen, dat is een goed teken. Heerlijk dat je zo geniet van alle uitjes met de motor!
X
Hoi, ff gedag zeggen, 'k heb het erg druk met werken, veel voor te bereiden voor als ik straks 3 weken vakantie heb,
Groetjes, tot laterrrrrr
XXXxxx Mar
Hallo iedereen !
Sorry dat het wat stil is langs mijn kant, maar ik heb het ontzettend druk. En de laatste tijd is alles me een beetje te veel. ik kan huilen om niets, ik ben constant moe en o jéééé de winter komt eraan… Ben vanmorgen vitamientjes gaan halen naar de apotheek en hopelijk is het na die kuur al wat beter… Heb vanmiddag een uurtje kunnen slapen en het heeft we werkelijk goed gedaan.
@Bep: Hoi ! Zal vanaf nu erg snel gaan hoor om naar Kus te gaan !:tear:
Ik ga nu ff gaan douchen, tot zo meteen !
x
Probeer even bij te lezen en te reageren.
Was vandaag op tijd klaar, maar om half acht al weer vergadering op school.
@Dia, onwijs lief dat je het huis even hebt opgeruimd. Dat doet het altijd goed. En alweer aftellen hè.
@MK, is ook al in de weer met de voorbereidingen. Wat heerlijk zeg.
@Bep helemaal leuk, zoals jullie dat doen met je ouders. Heerlijk vooruitzicht, die 2 weken Kusadasi.
@Marion, ik snap ook niet waarom mensen het niet meer kunnen oplossen met praten.
@Miere, ook jij kijkt al uit naar je vakantie.
@Sev, wat een raar idee van die olijfolie drinken. Helpt het niet gewoon als je het verwerkt in een salade ofzo? Wel knap wat je doet.
@Linda, ook jij bent goed bezig, nu je broeken al ruimer gaan zitten. Top.
@Toos, het is echt stressie, die huizenbusiness van je. Ik hoop dat het snel lukt. Je bent dan wel toe aan iets leuks.
@Lindalight, Jij moet het echt supercool gehad hebben in het weekend.
Cristina, ook jij moet er weer aan geloven, met school enzo. Moeilijke boeken hoor en ik kan me voorstellen, Saai!
Sorry voor wie ik nu even niet genoemd heb, maar dat komt wel weer goed.
Ik wil nog even zeggen dat het met mij weer wat beter gaat. Hoewel ik Ercan:crybaby: op bepaalde tijden nog wel mis, raak ik een beetje aan het idee gewend.
Spreek nog regelmatig met z’n broer Akif en z’n neef Serkan.
Ga lekker op 21 oktober naar Side en ik zie wel hoe een en ander uitpakt.
Heb er toch wel weer zin in.
Nog maar 53 dagen te gaan.
Liefs en kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn: ik mocht het mengen in salade, maar ik heb niet graag dat mijn bord ‘zwemt’ en zuiver schijnt beter te zijn om het meeste effect te krijgen ![]()
HELP ME ! IK HEB JULLIE RAAD NODIG !
Sommige Turken op mn msn, die ik niet zo goed ken (enkel van op msn) vertellen me dat mn vriend een rare is, dat hij een leugenaar is en zo voort, zijn ze dan allemaal jaloers ?
Als ik zeg dat hij 18 jaar in Toerisme heeft gewerkt en nu op zoek is naar een andere job omdat het niet zo goed gaat in het toerisme, zegt nu een turk tegen me dat mn vriend me verhaaltjes verteld??? Hallo !? Hij moet toch ergens aan geld zien te komen ? Ben ik nu blind voor mn vriend ? Of zijn die turken gewoon allemaal jaloers op me ?
@Dia
Zeg ook iedere keer dat ik minder mee ga nemen. Maar ben ik aan het pakken gaat er toch stiekem weer wat meer in het koffer dan de bedoeling is. Kan dan niet kiezen uit de shirts, hemdjes en bloesjes :disgust: .
@Beps
Zo hoort het ook. Een echte motormuis gaat door weer en wind :slywink:
@Fransijn
Fijn dat het al een beetje beter met je gaat. Is ook niet niks wat je te verwerken krijgt. Wel leuk dat je nog contact hebt met de familie van Ercan.
Gaan we elkaar lekker afwisselen. Als ik naar huis ga, mag jij naar Turkije :biggrin: .
@Sev
Kennen die jongens je vriend persoonlijk dan?
**Laat je niet gek maken meisje :finger: !!! **
@Marion: NEEN, ze kennen hem NIET ! Ze komen uit een totaal andere streek, en vanaf dat ze horen dat ik een turkse vriend heb, is alles slecht !
@Sev
Dan kunnen ze ook niet over hem oordelen. Laat ze lekker links liggen als ze niets zinnigs te vertellen hebben. Gewoon op je vriend blijven vertrouwen!!!
@Marion: de blokkeerfunctie op msn verricht goed werk ! Ahh, weet je, ik weet dat hij eerlijk is, gewoon om dingen die hij al heeft gezegd die zeker niet in mn voordeel spelen, daarààn weet ik het ! maar het doet toch pijn zo een verhalen te horen van vreemde en zo een relatie is al niet een van de gemakkelijkste ! Maar we komen erdoor !
@Sev laat je niet gek maken,ze kennen je vriend niet eens dus laat ze maar lekker kletsen.
@Fransijn fijn dat je je al wat beter voelt en het lijkt te aanvaarden,jouw leven gaat ook door he vergeet dat niet.
Het gaat al wat beter, heb juist mn vriend gebeld en zn stem horen deed me goed. Hij was opgewekt, maakte grapjes en zo en het geeft me weer vertrouwen. En ja, dit is het nadeel van langeafstandsrelatie, zodra 1 iemand iets zegt en je begint te twijfelen, ben je eraan ! Maar ik blijf voor mn vriend gaan ! Slechts als het tegendeel is bewezen zwart op wit dan breek ik ermee, voor de rest trek ik me niets meer aan ! Ik ben gelukkig met hem, en zolang ik gelukkig ben, geniet ik van ieder moment met hem samen ! En ik blokkeer alle turken die ik niet ken, ik snap alleen niet van waar ze allemaal mn e-mailadres hebben, die van vandaag schijnt het vanop Hyves te hebben en dat ken ik niet ! Iemand een verklaring ?
Lieve Sev, het is goed dat je in je vriend blijft geloven. Luister niet te veel naar wat anderen te zeggen hebben. Heel veel mensen zijn gewoon jaloers op elkaar, dat heb ik zelf ook wel ondervonden in Side.
Je bent zelf oud en wijs genoeg om te bepalen wat goed voor je is.
Sterkte met alles.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN