nu weer een dode bij explosie in antalya.
Waarom waarom, oet dit weer gebeuren. bah
inmiddels al 2 doden in antalya.
Toos: ben benieuwd blijft dus nog ff spannend.
Marion: hahaha inderdaad zo ging dat zaterdag eraan toe. Heel erg gezellig en zo’n avonden vergeet je niet. Mijn schoonouders staan op de camping bij Helden en daar had je in zomerseizoen discoavonden in het dorp. Je moest dan wel het bos door om naar het dorp te komen. Het was daar altijd pikdonker en er waren ook velden met aardbeienstruiken. Hoe vaak dat we daar met onze zatte kop wel niet door gekropen hebben om mensen te zoeken die we kwijt raakten maar die niet reageerden op ons geroep. Heerlijk. Je praat er nog jaren over na en dat vind ik het leuke aan zulke speciale avonden. Je vergeet ze niet.
Wat hebben ze nou aan dit soort aanslagen. Onschuldige mensen komen om, toerisme gaat naar de knoppen omdat turkije krijgt een slechte naam krijgt.:mad:
Hai allemaal,
Sorry dat ik zo weinig meer kan komen, maar ik heb m’n handen vol aan het voorbereiden voor m’n nieuwe groep, 3/4. Het is veel meer werk dan ik met de middenbouw had.
Dan uit school nog naar een bijbaan enzo.
Maar daardoor kan ik dan wel weer naar Turkije blijven gaan.
Ben wel geschrokken van de bomaanslagen. Vreselijk voor de mensen die het overkomen is en mensen die iemand verloren zijn. Het toerisme is al zo achteruit gegaan. Dit zal ook wel weer een negatieve invloed hebben op mensen.
Over een paar weken hoop ik het meer in m’n vingers te hebben en meer tijd over te houden voor hier.
Het nadeel is dat ik altijd op school op de computer moet, omdat ik er thuis geen heb.
Lieve groetjes en kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Zo weer een werkdag achter de rug. Begint alweer een stuk drukker te worden, duidelijk te merken dat de vakanties weer zo’n beetje voorbij zijn.
Jeetje nu weer bomaanslagen in Turkije…Vreselijk.
@Beps: beetje meegevallen bij de tandarts?
@Linda: jullie hebben een leuke avond gehad zo te lezen. En zo kun je af en toe ook nog 's wat weggooien en nieuw kopen.
@Toos: wat frustrerend dat ze zo’n laag bod hebben gedaan. Hopenlijk komt er toch nog een redelijker bod van hun kant.
@Fransijn: super dat je ondanks al je drukke bezigheden toch nog even tijd hebt om hier soms langs te komen!
Zo ga koken nu, heb zin in pasta.
X
Triestig wat in ons geliefde Turkije gebeurd op dit moment.
Onschuldige mensen worden het slachtoffer en wat te denken wat een invloed dit heeft ook op langere termijn voor het toerisme.
@Toos,blijven hopen he,en alleen akkoord gaan met een prijs waar jij je goed bij voelt.STERKTE!
@Dia,en met je hoofd zit je zeker al bij volgend weekend?
@Fransijn,ik denk dat veel mensen ten onrechte denken dat een leerkracht maar altijd vakantie heeft toch?
Heeeey!
Ik ben weer thuis… Nogal druk druk druk laatste tijd. School begint bijna. Gisteren en eergisteren opgepast met mijn vriend bij hele lieve kinderen (o wat een drukte met die kinderen, honden, katten en konijntjes in dat huis!) en lekker in het bubbelbad gezeten nadat we ze naar bed hadden gebracht.
Vandaag boeken gehaald, met wat vrienden filmpje gekeken, zometeen opgeven voor rijles… Morgen schoolspullen inslaan en overmorgen school!!!
Ik ben bezig met bijlezen, zal binnenkort eens reageren.
Wat erg van die aanslagen (zal zometeen ook lezen, ben nog niethelemaal op de hoogte).
Hoop dat het weer een beetje lekker is bij iedereen, hier schijnt het zonnetje.
doeeei
Wat vreselijk van die bomaanslagen zeg.
Vandaag aan week 3 van SB begonnen. Vanmorgen weer gewogen. Afgelopen week 1.5 kg eraf, vorige week 1.3 kg eraf. Dus in totaal nu 2.8 kg afgevallen. Juppie!!! Hoe is het afgelopen week met de andere SB’ers gegaan zijn jullie nog afgevallen?
@Fransijn
Fijn dat je tussen de bedrijven door nog even kunt reageren. Hoop dat je snel wat meer tijd hebt en we weer vaker van je kunnen genieten.
@Cris
Nog heeeeeeeeel even vakantie. Geniet er nog maar van al werkt het weer niet echt mee.
@Linda
Na 2 weken SB is er 4.5 kilo af. Pas in ieder geval weer in mijn oude broeken.
@Cristina: welkom terug en véél plezier in school, want de vakantie zal nu niet zo lang meer duren ! Ik heb nog tot 18 september en dan is het ook weer van dat !
@marion: mijn broeken beginnen nu ook echt losser te zitten
bij mij beginnen de grammetjes héél moeizaam er ook af te gaan. Ik moet nu van mn dietiste verplicht een lepel olijfolie drinken per dag …
@Toos: Hopelijk komen ze snel met een eerlijk bod, dit is ook weer zoiets!! Ik zou echt gaan flippen denk ik!!
@Jill en de anderen: Niets aan het handje, hubbies controle duurde bijna nog langer hihi!! Dus nu blijft de kauwgom niet meer in het gaatje steken !!
Ik vind die aanslagen werkelijk verschrikkelijk, ik wacht het weer af, MAAR GA GEWOON!!!
Meld me morgen weer terusten allemaal!!
Jeetje Toos, wat onzeker dan weer. Laat je niet opnaaien hoor! Even alles goed relativeren, zodat je er niet in trapt, op hun bod. Zijn ze nou helemaal gek geworden?
Bep ook de tandartscontrole weer doorstaan. Wij moeten ook aankomende maand, maar vind het nooit erg om naar de tandarts te gaan. Doe het nodige vaak ook zonder verdoving. Ik heb nu ook een vulling eruit, dus dat wordt weer boren en vullen.:tssk:
Ja, het is wel weer wat met die aanslagen hoor! Toen wij 2 jaargeleden voor het eerst naar Turkije gingen was dat ook, maar wij hebben ons er ook niet van laten weerhouden om toch te gaan. Als het te erg wordt, mag je toch niet reizen naar die gebieden en zolang dat niet aan de orde is, zou ik ook gewoon gaan.
Fijne avond allen nog verder en voor straks alvast, slaap lekker. ![]()
Groetjes Roanna
Wat leuk om te horen dat het met de Sonja Bakkers zo goed gaat! Ik vind het echt heel erg knap!
@ Mar: weer werkt inderdaad niet mee, maar toch bedankt. Morgen ga ik lekker shoppen met een vriendin… Die heeft wat afleiding nodig ook, na 4 jaar ‘dumpt’ haar vriendje haar en heeft diezelfde week al een nieuwe vriendin…!!!
@ Sev: jij hebt nog lekker drie weekjes, heerlijk hoor. Ik zit te hopen op een mooie september, augustus was drie keer niks. Ik hoop dat het zonnetje zich vaak gaat laten zien en dat we alsnog een nazomer krijgen. Is altijd wel leuk, net voor de winter nog een beetje genieten. Zo kun jij toch nog een beetje vakantie hebben in je laatste weekjes.
Oja, waarom olijfolie… waar is dat goed voor?
@ Beps: ik geef je groot gelijk. Laat een stelletje debielen niet je vakantie verpesten. Je hebt gelijk, ik zou ook gewoon gaan hoor. Je vakakntie wordt toch wel toppie! Slaap lekker!
@ Roanna: zonder verdoving? Klinkt pijnlijk. Ik vond de tandarts altijd wel leuk, totdat ik gaatjes kreeg, nu vindik het echt een ramp. Vooral dat boren vindik echt niks.
Ik ga nu ook maar is slapen, volgens mij heeft iedereen zijn bedje al gevonden…
Ik moest in de zomervakantie ‘The Tempest’ voorbereiden, van William Shakespeare. Voor Engels. We gaan hem bespreken en het is het tweede boek van Shakespeare en ik vind het echt heel saai… Als ik nou wist waar het over ging, maar dat is niet zo want het is in heel moeilijk, ouderwets Engels geschreven. Dat moeten we dus ontcijferen en dan analyseren. Zo van: hij heeft wreekgevoelens, dat reflecteert onze maatschappij OMDAT… en bladieblah. Dat heb ik dus lopen doen de afgelopen drie uur en ik heb al vier blz volgeklad…
Weltrusten!
Slaap lekker iedereen,en voor iedereen in Turkije,sterkte en hopelijk blijft het rustig bij jullie.
Goedenmorgen allemaal!!
@Kris: Ik doe bijna alles bij de tandarts zonder verdoving, alleen trekken en als er een wortelontsteking zit, dan niet!! Ik vind de verdoving net zo erg als de pijn die het zonder geeft!! En ach, de tandarts is niet zo erg hoor, maar hij had een ander beroep moeten kiezen :hihi:
@Roanna: Ik laat me ook niet gek maken, pas als er in het hotel 1 ontploft, ja dan ga ik er eens over nadenken denk ik!
@Jill: Hoe ist nou? Ik word gek van de regen(daar krijg ik meer klachten door!) en ook omdat ik nu niet kan ontspannen!!
Gisteravond zijn mn ouders geweest, zij gaan zondag al op vakantie. OHHH Ik ben jaloers!!! Zij gaan er 3 weken heen, wij maar 2!! Maar goed, zij gaan vast kamp maken en als wij een weekje later komen dan hebben ze alles al voor elkaar!!
Tot straks weer allemaal
Goeiemorgen allemaal !
@Cristina: Olijfolie is goed om je darmen wat meer te regelen
als je snapt wat ik bedoel
Als het helpt dan past ze mijn dieet aan door wat vettere dingen, want op de manier dat ik het nu doe, lukt het ook niet.