Zo is ik weer!!! @Randy: Ook wel weer lekker, maar ja wat je al zegt, die trein he!!! Ik HAAT dat ding, kan er niets aan doen!!!
Ik moet straks naar de tandarts!! Ik neem ook al geen verdoving, zelfs niet altijd voor een wortelbehandeling!!! Dat ding is vaak zooo dood dat het niet nodig is hihi! Hubbie alleen voor controle, ik heb een gaatje!
Straks komen dan mn ouders, voor de laatste keer voor zij zondag alvast weg gaan naar KUSADASI(hihi Sev!) en zij eten mee. Ohhh zij gaan al bijna, krijgen straks de tickets, wij moeten nog wachten tot volgend weekens of maandag!!! BLEHHH!!!
Wat een toestand daar in Marmaris…ik snap het toch niet. Zou ik ook nooit doen, snappen. Wat bezielt mensen om andere(onbekende) mensen iets aan te doen, alleen omdat zij iets willen bereiken!! ONZINNIG!!! Ik zoek een mega lieveheers beestje!!
Tot straks maar weer!
Wat erg he van die aanslagen in Marmars,elke keer als Turkije er weer bovenop aan het krabbelen is gebeurd er zoiets.
Het zal zijn weerslag hebben op het toerisme vrees ik.
@Jill: Dank je, ik vind het het minst erge de tandarts, zn beroep daar in tegen…nee zonder dolle, ik heb er geen probleem mee, vind het echt niet erg.
Het hoost hier, geen zon, alleen echte mega-buien!!! Ik moest ff booschapjes halen(wilde lekker vroeg was ik lekker klaar voor vandaag) tot op de draad!!! Midden in zo’n bui ik naar buiten, slimpie!!!
Nou ik zie het wel wie er nog komt en wie er nog reageert
Tot straks
Oh ja, zal ff het lijstje neerzetten, kan niet genoeg zien dat ik de 1ste vertrekker ben(HEB ZOOOO’N ZIN!!)
@Beppie gelukkig maar dat je niet bang bent,ik daarentegen doe het in mijn broek alleen al aan de gedachte aan die stoel.
Binnenkort moeten al mijn tanden eruit omdat door de medicijnen mijn tanden afbreken.
Als ik er aan denk wordt ik misselijk.
Hier regent het ook zo hard,het komt er ook met bakken uit pfffffffffff is om depri van te worden.:crybaby:
@Beppie: Sterkte bij de tandarts vandaag. Heb er ook een enorme hekel aan. Er wordt bij mij niks gedaan zonder verdoving.
Je kan nu echt aftellen voor je naar kusidasi gaat, lekker gevoel om op de 1ste plaats te staan he.
Hier komt ook de regen met bakken uit de lucht, het lijkt wel herfst. Heb nog geen nieuws, sta stijf van de spanning en hoop dat de makelaar snel van zich laat horen. Was blij dat ik weekend moest werken, maar het heeft toch de hele tijd in mn hoofd gespeeld. Wat zullen ze gaan doen, wat komt er voor bod en komt er wel een bod. Wordt er gek van.
Wens jullie een fijne dag vandaag ondanks de regen!!!
@Marion: Nek is beter, heb mn kersenpitkussen die mn moeder enkele weken terug in mn bed had gelegd, eruitgesmeten. Nu alleen nog mn rug die pijn doet maar volgens mij is het door het vele wassen in het kapsalon. Daar sta je altijd met gebogen rug over die wastafels… Vooral als het wat kleinere mensen zijn.
Toos: wat ontzettend spannend, heb je inmiddels al iets gehoord??
Beps: succes bij de tandarts.
Zo rowenheze was 1 groot feest, zeker voor zo’n ras limburger als ik haha. Maar het gooien met bier was erg plakkerig, mijn t-shirtje is ook kapot dus ik ben blij dat ik een oud ding aangetrokken had. Vriendlief vond het leuk dat hij kapot ging, onder het motto zijn t-shirt kapot dan die van mij ook. Mijn broek moest ik ook weggooien van mijn moeder want die kwam van haar het wasmachine niet meer in. Was ook een oude dus maakt niet uit. Bah wat was ik nat van het bier, dat was erg vies. Maar ik had zoveel gedronken dat ik het minder erg vond :biggrin:
Daarna thuis was het ook nog erg gezellig haha een vriendin van vriendlief en mij bleef slapen, eerst alle drie in bad om dat vieze plakkerige bier eraf te wassen. Mijn haren waren gewoon stijf. Daarna waren we te moe om het bed voor de vriendin op te maken dus hebben we met zijn drieen maar in ons bed geslapen :redface:
Leuk zo’n avonden haha.
Gisteren zijn we met mijn schoonouders, en mijn schoonbroer en vriendin gaan uiteten bij de chinees. Oh wat was dat heerlijk zeg.
Vandaag rustig aan wat lezen denk ik.
Vanavond tv kijken, bigbrother lifeshow en daarna begint expeditie robinson weer. Heerlijk het nieuwe tv seizoen is begonnen.
@Lindalight
Zie het helemaal voor me hoe je thuis moet zijn gekomen :biggrin: . Was vroeger niet anders als we naar Normaal waren geweest. Ze speelden toen altijd bij ons in het dorp, lekker achteraf zodat niemand last had van de herrie en ook nog aan het water. Waren we moe van het bier gooien en ontwijken dan gingen we uitrusten op het strandje. Werd een mooie modderboel dus. Na afloop namen we de sluiproute naar huis door de mais, lekker binnendoor dachten wij. Maar de ene viel hier en de andere daar. Loopt niet echt gemakkelijk en al helemaal niet met een slok op :redface: . Waren echt te vies om aan te pakken als we thuis aan kwamen maar hadden altijd ontzettend veel plezier.
Telefoon gehad van de makelaar!! Bod is binnen, alleen ver onder de vraagprijs:frown: . Hebben een tegenbod gedaan dus weer afwachten. Volgens de makelaar wil deze man voor n dubbeltje op de eerste rang zitten en is het maar de vraag wat hij nu gaat doen. Denk dat het of heel moeilijk gaat worden. Wordt vervolgd!!!
@toos
Balen joh, dat nadeel heb je natuurlijk als het huis al heel lang te koop staat. Mensen denken dan weer dat ze het huis voor een prikkie kunnen lichten. Als ze het huis echt willen hebben, dan gaan ze nog wel omhoog. Ze proberen het gewoon. Blijf voor je duimen!!!