GEFELICITEERD!!!
Roanna ik weet het niet waar ze allemaal zitten,zijn wij te vroeg of juist te laat?
@Roanna,hebben jullie nog aan de dakkapel gewerkt vandaag?
Nee nog niet. We zijn alleen even naar bouwmarkten geweest om te kijken. We moeten zelf het plafond van de dakkapel afmaken en zijn even wezen kijken hier en daar wat we ervoor kunnen/willen gebruiken.Ook hebben we wat folders meegenomen over met voorbeelden en tips.
Nee, dat moet allemaal in de komende tijd gebeuren, maar hebben er niet zo’n haast mee. Maar zal toch wel blij zijn, als het echt allemaal af is!
Het is nu wel errug stil, dus ga ik er ook maar weer van tussen.
Weltrusten dames .:slywink: Groetjes Roanna
En het is nog steeds heeeeeeeeeeeeeeeeeel stil!!!
En nog steeds niemand te bekennen, slaap lekker allemaal!!!
Hé Jill, ben je er nog?
Goedenmorgen allemaal
Ik heb eigenlijk niets bijzonders te melden. Heb de andere puber ff de baan afgeveegd gister met racen, dus dat was wel lachen. “Onze” puber kwam gisteravond ook nog gezellig langs. Hubbie heeft gewerkt vanacht en moet de komende nacht ook nog werken dus ook goed.
Ik meld me morgen, vandaag denk ik een 2de weekend dag hihi
GOEDEMORGEN IEDEREEN!!!
Een fijne zondag en hopelijk met veel zon:)
Goedemorgen allemaal,
Volgens mij is iedereen leuke dingen aan het doen, het is zo stil.
Geniet van de zondag! Hier nu droog, en volgens de buienradar blijft dat voorlopig ook zo. Lekker, want vanmiddag is er een groot muziekfestival(coverbands) hier. Dus gezellig!!!
XXXxxx Mar
Goede morgen!!!
Het werk is weer gedaan voor vandaag…de hele verdere dag dus om lekker rustig aan te doen. Ben net een nieuw boek begonnen dus kijken hoe ver we er mee gaan komen vandaag.
Een fijne zondag allemaal!!!
Ook goede morgen allemaal.
**
Wij blijven vandaag maar eens lekker thuis en ff helemaal niks doen.
**
Leuk Miere011, zo’n feest in het dorp. Veel plezier erbij. Ga je zelf ook nog zingen?
**
Jill: Het is droog hier dus hopenlijk blijft dat ook zo.
**
- Oja, kan ik me nieuwe fiets eens uit proberen vandaag. Ik ben er alleen nog maar mee naar het winkelcentrum in de buurt geweest.*
**
Fijne zondag allemaal en Bep zet 'm op met racen he! :biggrin: Druk ze allemaal van de weg!
**
*Groetjes Roanna
*
Hallo allemaal,
Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ikzelf loop een beetje te rommelen in huis. Vanmiddag hebben we een feest van mijn man z’n baas. Zijn vrouw en hij zijn 25 jaar getrouwd geweest en geven nu een feestje. Om 3 uur kunnen we gaan varen, in open bootjes. Maar we twijfelen of we zullen gaan, het weer is wel erg wisselvallig! Dan vanaf half 5 een borrel en een buffet. Das wel erg lekker dus…!
Wel jammer dat we het coverbandfestival hier in het dorp missen. Ook dat is altijd erg leuk. Het hele dorp loopt dan zo’n beetje uit en je ziet dan weer een hoopp bekenden. Maar ja, je kan nou eenmaal niet op 2 plekken tegelijk zitten. Dus Mar: veel plezier en hou t nejes hé!!
Komende week 4 dagen achter elkaar werken en dan weer lekker t weekend vrij, nou ja vrij?! Zoonlief viert zijn verjaardag hier zaterdag en zondag hebben we weer een 25-jarige bruiloft! We blijven feesten haha.
Jill, ik wilde toch nog even zeggen dat ik heel veel bewondering voor je heb! Weet niet wat er allemaal aan de hand is met je, maar het zal best moeilijk zijn voor je. Knap hoor dat je altijd maar zo de mooie kanten van het leven blijft zien. Echt petje af!
Verder wens ik iedereen nog een gezellige zondag toe met ook nog een beetje zon als t kan.
doei, gr. Marjan
Zon is hier inmiddels niet meer. Had de was nog hoopvol buiten gehangen maar ondertussen toch maar verplaatst want het ziet eruit alsof het elk moment kan gaan regenen :storm:
Vandaag een lekker rustige dag. Laat opgestaan, lekker uitgebreid ontbeten en verder lekker wat lezen en prutsen. Morgen weer een hele dag werken en dinsdag komen m’n ouders alweer thuis. Vakanties gaan altijd zó snel weer voorbij. Gelukkig hebben ze het erg naar hun zin. Nog ff en we mogen zelf ook eindelijk!
Iedereen een fijne zondag!
X
@Marjan
Lekker toch die feestjes :biggrin:
@Dia
Zonnetje begint hier inmiddels weer een beetje te schijnen. De bui hebben we al gehad. Kwam me toch een plons water naar beneden… :disgust:
Hier de same Dia. Had net de was buiten hangen omdat het droog was en zo nu en dan zonnig, gaat het motregenen. Dus kan ik het ook zo weer naar binnen halen. Moet eerst nog een plekje creeren, want we zijn momenteel in ons huis aan het kamperen vanwege die dakkapel.
Leuk dat je ouders het naar het zin hebben in Ierland. Is toch wel heel wat anders dan die landen aan de Middellandse zee. Maarja, als je er van houd, kan je het daar in Ierland ook best naar je zin hebben.
Fijne dag verder en groetjes Roanna. O jee het onweert nu ook lekker :storm:
R
@ Roanna, Hihi, als ik ga zingen blijft er geen mens meer staan op dat veld, dus dat doen we maar niet!
@ Iedereen die de was buiten heeft hangen, kijk van te voren ff op buienradar.nl, zeer betrouwbaar! Weet je of je het buiten kan hangen, of toch liever meteen maar binnen!
@ Marjan, je bent al weg, maar veel plezier vandaag!
@ SB nieuws: nu ruim 7 kilo eraf in 4 weken!!!![]()
Doei allemaal,
*XXXxxx Mar *
Zo, alle pubers weer naar huis! De logeerpuber was al om 12 uur weg, “onze” puber was er voor de verandering weer eens(geloof niet dat hij door heeft dat hij 2 maanden geleden weer naar zn ouders terugverhuist is!!) Maar nu is ook hij weer naar zn ouders!! RUST!!! HEERLIJK!!!)Das ook het voordeel he, zo`n lease-puber…ze zijn zo weer weg
Vanavond doe ik niet veel, alleen ff eten halen, morgen naar de tandarts en dan komen mn ouders…jongens nog 15 dagen dan zit ik al op schiphol, minimaal in de trein erheen YEAH!!!
Ik ga vanaf morgen iedereen weer aanspreken, was echt te afwezig om mee te doen
Sorry
Goeiemiddag/avond allemaal !
Vandaag een heerlijke ZONdag, heb gaan wandelen samen met mams, zus en de hond, terrasje gedaan onderweg en ooooo zo héérlijk !
Heb vandaag verschrikkelijke pijn in mn rug en nek en schouders dus jullie zullen me hier niet zoveel aantreffen vandaag…
groetjes xxx
Hier even een berichtje van mij. De laatste dagen weinig hier geweest. Vrijg moest ik overdag werken en 's avonds kwam mijn zusje langs om mijn pc eens helemaal na te kijken. Dus kon ik niet op WW. Gisteravond kwam mijn vader onverwachts op visite dus kon ik ook niets posten. Vanmorgen op tijd op gestaan, de witte was gedraaid, lekker gedoucht en afgewassen, verder rustig aangedaan en vanmiddag dan weer de eerste thuiswedstrijd van onze fct, ze hebben gelukkig voor de twente fans dan, gewonnen van psv. Net effe snel bijgelezen. Zal vanavond verder niet posten, aangezien ik zo naar bed ga omdat ik morgen al om 06.00 uu op moet staan me dan snel klaar maken, twee collega’s ophalen en dan naar het werk toe. we moeten morgen werken van 07.00-18.00. Tot 13 uur balans en daarna de winkel open tot 18 uur. Dus ga zo slapen. Spreek jullie morgenavond weer.