Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Goedemorgen iedereen!!!

Ook een hele goede morgen Jill en aan diegene die ook al wakker zijn.

Hier schijnt heerlijk het zonnetje en we gaan straks ff de bouwmarkten af, om materiaal te kopen, om de binnenkant van dat dakkapel af te werken.

Het was zo te zien weer een korte slaap vor jou he Jill? Wel fijn dat er dan toch nog mensen on-line zijn, om even mee te babbelen. Dat is het voordeel van nachtdienst zoals van Jac. Als je dan een pc tot je beschikking hebt en je werk het toelaat, dan kom je je tijd ook een beetje door. Anders lijkt mij de nacht ook zo lang duren.

Nu, prettig weekend allen en maak er weer iets leuks van.

**Groetjes Roanna;) :wink: **

Heyyyy Roanna,o wat fijn dat de zon schijnt bij jullie,hier is het weer huilen met de pet op.
Maar misschien dat het vanmiddag nog opklaart.
Inderdaad alweer een kort nachtje van 04.00 uur tot 08.15 is niet echt veel he en dan lig ik ook nog veel wakker.
Ja ik wasook blij Jac nog effe te zien,want het gebeurt niet vaak dat er hier iemand is op dat uur.

Goede morgen! Ook hier schijnt het zonnetje!

@Jill
Het feestje is bij anderen, zij hebben maar een klein huisje dus dan vieren ze de verjaardagen samen en in de tuin dus. Ik ga zo een mooie bos bloemen kopen (zonnebloemen).

@Roanna
Veel plezier in de bouwmarkten, nu begint het werk voor jullie pas natuurlijk.

Morgen houden we een vakantiebespreking, gewoon even gezellig bij elkaar komen :slight_smile: en alvast een beetje in de sfeer komen.
Iedereen een prettig weekend en hopelijk blijft het weer een beetje goed.

Goedemorgen allemaaal!

Ik ben weer terug, sinds gisteren. Na het werk heeft mijn pa me gelijk maar doorgebracht naar mijn vriend, vanaf daar zijn we naar een feestje geweest. Nu is hij voetballen en lig ik te niksen.
Bij ons regent het, (zoals altijd). Vrachtwagen was leuk, lekker genikst. Oja, ’ A time to kill ’ van John Grisham gelezen, zoooooooooo spannend!

@bep
Ik heb nog ff op schiphol.nl gekeken welke vluchten er morgen naar Izmir gaan, er zijn wel 2 vluchten maar beiden pas laat (18.05 en 18.25). :frowning:

@cris
John Grisham is leuk hè, ik heb tegenwoordig bijna geen tijd meer om te lezen helaas. Was het wel weer leuk om met je vader op stap te gaan.

Oh wat jammer Jill, dat het weer zo slecht is daar bij jullie. Word je ook niet vrolijk van dan. :finger:

Over dat slapen. Heb ik ook problemen mee, maar gebruik daar al een hele tijd een slaapmiddel via de huisarts voor en dat gaat goed. En ja, ik heb geen pijn, waardoor je niet kunt slapen, dus dat is ook het verschil. Bij mij zit het zoals ze dan zeggen “tussen de oren”. Maar kan er goed mee omgaan en overdag funtioneer ik prima, dus maak ik er ook maar geen probleem van.

Ga jij nog wat bijzonders of iets leuks doen vandaag? Ik zal even wat zon jou kant opsturen.

Fijne dag nog .

R :o

Ook goede morgen alle anderen.

@MK116: Buuf en haar gezelschap, was moe en vrij laat, maar goed aangekomen.:stuck_out_tongue: He, he.

R;)

@Roanna,ja ja dat ken ik die uitspraakvan tussen de oren.
Dat zeiden ze tegen mij ook eerst tot bleek dat ik een gesprongen longemboly had en ik er nog maar net op tijd bij was.
Maar die dokter die dat toen niet gezien had schreef wel in mijn dossier dat het tussen de oren zat,iets wat me nu jaren later nog achtervolgt.
Roanna jij weet wat je voelt en twijfel nooit aan je eigen.

Wij wilde vandaag naar een opendeurdag van een vliegveld gaan maar met dit weer pfffffffff zie ik dat niet zitten.:thumbsdown:

@roanna
Gelukkig maar dat ze goed aangekomen zijn, kunnen ze nu eindelijk van het mooie weer genieten :slight_smile: en hopelijk gaat de terugreis voorspoediger.

@jill
Je hebt dat weer van jullie toch niet deze kant opgestuurd hè, want het begint hier nu ook te betrekken en ik voelde al een paar spatjes.
Als het giet van de lucht is het niet leuk om iets te ondernemen, zeker als er dingen ook buiten zijn. Misschien klaart het vanmiddag nog iets op.

Zag net nog een aardig truitje hangen, meteen maar even gekocht. :slight_smile:

goeiemiddag dames !

Juist terug van mn werk, en eigenlijk vraag ik me af waarom ik het blijf doen. Het is nu al de tweede week op rij dat ze me 10 € te weinig betaald… Ok, nu zeg je mss, waar jij problemen over maakt ?? Maar 10 € betekend heel veel voor me en ik moet er hard voor werken… En alle kleine beetjes helpen me naar mn vriend toe te gaan. Najah, heb ik ook minder verplichtingen, kan ik ook een dag eens niet gaan als ze me zou nodig hebben…
Dusja, ben echt niet welgezind en ik ga nu slapen of ik verpest het voor iedereen !

tot vanavond mss …

x

@sev
Maar waarom betaalt ze je tekort, hebben jullie onenigheid over het aantal uren dan? Het lijkt me toch niet zo moeilijk, aantal uren x uurloon = …
Kan je moeder er niets aan doen, zijn werkt toch ook daar. Het gaat er niet om hoeveel tekort, je moet toch gewoon betaald krijgen voor het werk dat je gedaan hebt.

@Sev
Vervelend dat ze je minder uitbetalen dan afgesproken is. Je kan toch rustig vragen wat de reden daarvan is! Ze verwachten ook van jou dat je je aan de afspraken houdt dus omgekeerd moet dat ook het geval zijn.

@Sev,daar moet je niet akkoord mee gaan,je hebt recht op loon voor elk gewerkt uur.Als ze door hebben dat je daar toch gemakkelijk in bent dan betalen ze je volgende keer mss nog minder.
Niet aanvaarden hoor,en 10 euro is veel geld toch?

Goh toch nog onverwachts mooi weer vandaag. Vanochtend ons hondje gewassen zodat ze lekker kon drogen in het zonnetje. Later nog even naar de stad geweest en zonnebrandcreme in de uitverkoop gekocht. Ha had meteen het vakantiegevoel weer. Vanavond lekker niks, met vriendje op de bank.

@Roanna: dat we bij elkaar in het vliegtuig zitten is al zeker. Er vertrekt altijd maar één vlucht naar Bodrum op vrijdag.

@Marion: druk dagje voor jou dus vandaag. Maar wel allemaal leuke dingen, vooral voor je zoontje.

@MK: hopenlijk houden we het droog zodat het tuinfeest niet in het water gaat vallen. Altijd leuk om alvast samen in de vakantiestemming te komen natuurlijk.

@Sev: mooie film is dat he! Wij hebben hem laatst ook gezien, erg indrukwekkend. Belachelijk zeg dat je niet het geld krijgt waar je recht op hebt. Wat is dat voor een onzin?

X

:turkey:Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY: **
**
Linda1980…15 september…Turgutreis

Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer**
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis**
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Ja meiden ik moest ff het lijstje maken zodat ik helemaal bovenaan staat!!!:unibrow:
Ik zit al de hele dag met de andere puber hier in huis, heb hem ff alleen aan de gamecube gezet zodat ik ff bij kon lezen bij jullie
Geen tijd om op iedereen te reageren, denk aan jullie enzo enzo enzo
@NUR: veels te laat, maar toch. FIJNE VAKANTIE:dope:

@Sev: Wij hebben die laatste vlucht(18.25) geeft niet, wel jammer, maar vliegen ook giga laat terug(23.45)

Tot morgen allemaal dikke kus knuf enz

@Beppie
GOED GEVOEL HE…OP DE 1e PLAATS :biggrin: :biggrin: :biggrin: !!!

@Dia
Is niet alleen leuk voor J. hoor. Van het voetballen geniet moeder ook heel erg, en niet alleen langs de lijn. De ouders hebben het in de kantine ook heel gezellig met ons bakkie koffie.

Wat is het rustig hier,volgens mij hebben jullie allemaal een romantisch avondje!!!
We zitten al weer bijna op de helft van deel 7.

Ikke 500.

**Ook goedenavond Jill!:o **

:paranoid: **Ja, waar is iedereen? :paranoid: **