@Lindalight
Altijd leuk nieuwe kleren. Je kan er niet genoeg van hebben
Wordt vast heel gezellig zaterdag bij Rowwen Heze :lol: , grote favoriet van mijn man, waar spelen ze zaterdag?
@Jill
EN NOG EEN PLUIM VOOR JOU!!!
Weet intussen wel dat het voor jou heel gewoon is zoals je met je ziekte om gaat. Je bent heel positief ingesteld. En zoals je al zegt, je hebt geen keus. Helemaal mee eens maar je moet het toch maar kunnen!! Ik weet dat je er een hekel aan hebt als het gezegd wordt maar je kan gewoon niet anders dan enorm veel bewondering voor je hebben!!!
Heb in de thuiszorg gewerkt en daar kom je heel veel mensen tegen die alleen maar blijven klagen over wat ze niet meer kunnen en niet meer willen kijken naar wat ze nog wel kunnen. En hoe triest ook, hierdoor alle vrienden kwijt raken die ze nog hadden en helemaal alleen komen te staan.
@Roanna
Vervelend die rotzooi, kan er ook slecht tegen. Helaas is het zo dat er eerst rotzooi moet komen voor het weer mooier wordt!
Hoop dat de regen bij jullie over waait!!
@Beps
Jammer dat het ritje zo tegen viel!!! Hoe meer toeters en bellen er aan dat ding zitten, des te meer kan er mis gaan. Nog even en dan is hubbie er weer dan gaat het zonnetje weer schijnen :wub:
Pauze! Nog een halve dag te gaan en het is weer weekend! Lekker geen plannen, we zien wel waar we zin in hebben. En vandaag over drie weken is het zover. Gaat nu best snel.
Nu ff een broodje eten en spreek jullie vast vanavond nog wel weer.
Ik kreeg net een smsje van mijn buuf, die na jaren met de sleurhut op vakantie naar Spanje te zijn geweest, een keer met vliegtuig naar Kreta zou gaan, dat ze enorme vertraging hebben vandaag. Zouden eigenlijk 8.40 uur vliegen, werd 11 uur en nu wordt het 16.30 uur. Met Arkefly. Nou, da’s ook wat dan. Ik heb ook haar maar even moed ingesproken via sms.
Alhoewel, ik zou best met haar willen ruilen momenteel. Ik met vertraging op Schiphol, wetende dat ik op vakantie ga en zij in de rotzooi hier! :lol: :lol:
Makelaar heeft vanmorgen gebeld, die mensen tillen het over het weekend. Dus nog geen bod. Verwachten het op zn vroegst maandag. Dus nog een weekend spanning!!!
@roanna
Ik hoop dat buuf nog niet vanaf vanmorgen vroeg op Schiphol staat. Vertraging is al een ramp, maar de hele dag voor nop op Schiphol hangen is helemaal vreselijk.
@toos
Balen joh dat je nog steeds niets weet!
Alleen de zekerheid van je vandaag, morgen en zondag geen telefoon hoeft te verwachten. Hoop dat je het weekend zonder al te veel stress doorkomt.
@dia
Nog even doorbijten en dan is het weer weekend. En dan nog maar 3 weekjes … Ga je toevallig met dezelfde maatschappij als Linda???
Ik kreeg vorige week een e-mail van subweb waar we geboekt hebben. Ik al blij, maar er stond alleen in dat het geen zin had om alvast te bellen voor de vluchttijden. Een week voor vertrek horen we meer. Nog even geduld dus.
Ik ben zo aan vakantie toe, ik heb het hele jaar nog maar een paar daagjes vrij gehad en nu duurt het toch wel heel lang tot september. Nog een paar uur en dan is het iig weer weekend
Heb net even op de site van Schiphol gekeken, hoeveel vluchten er naar Bodrum gaan op zaterdag. Morgen gaan er 2 om 5.30 uur en om 18.15 uur. Als er over 3 weken nog steeds 2 vluchten zijn, zou ik toch het liefst de vroege vlucht hebben. Afwachten maar.
@Bep wat jammervan je motorrit,maar misschien kun je het morgen nog eens proberen.
Goed van jou dat je hem toch aan de praat hebt gekregen,handige Beppie!!!
@Toos jeetje wat een ellende nu zit je nog eens het hele weekend in spanning,sterkte meid!
@Roanna,ja niet verkeerd he ruilen met de buurvrouw,ik zou dat ook wel zien zitten zelfs met vertraging!
@jill
Ik kreeg vorige week een e-mail dat het geen zin had om te bellen over de vluchttijden en dat we een week van de voren de tickets zouden krijgen.
Ik denk dat ze gek werden van iedereen die alvast zijn tijden wilden weten, ik bel dus maar niet en wacht het geduldig af.
Nou net terug, toch nog ff getoerd. Ff naar Almere, naar Ra****n. Leuke dingen gezien, ook nog wel iets gekocht(kan in mn rugtas he, dus lekker makkelijk!) En toen weer lekker naar huis!
@MK: Wij vliegen met Transavia, en het geluk is dat die voor een flink aantal bestemmingen al de vliegtijden voor het hele seizoen op de site hebben staan! Voor ons niet echt geluk, wij vliegen dus om 18.25! Maar ook wel een beetje geluk terug om 23.45!!
@Toos: Vervelend hoor, het hele weekend in spanning, blijf toch aan je denken.
Nou zo ff douchen en dan boodschappen doen. Tot straks
me is back !!! en ik ben kapot ! Ik zou vanavond naar de cinema gaan, maar denk toch maar dat ik het uitstel, aangezien ik morgenochtend alweer om 5.45 op moet …
Sorry dat ik niet reageer op iedereen maar ik moet eerst nog grondig bijlezen maar dat doe ik straks even, ben nu ff te moe …
@ MK116: Nou, mijn buuf is vannacht om 3 uur weg gegaan, dus kun je wel nagaan. Gaat ze een keertje vliegen, overkomt haar dit. Maarja, wij die vaak vliegen vinden dat vrij normaal, al is het niet leuk. :mad: Ik ga zo ff op teletekst kijken of ze nu dan op schema liggen.
Enneh, om half twee zat die erop hoor! Tot nu toe droog gebleven, dus alle zegen kwam vandaag van boven, zeg ik dan maar.
Zijn samen ( man en ik) druk aan het stoffen, zuigen en dweilen geweest. De binnenkant moeten we wel zelf afwerken, maar daar hebben we geen haast mee. Kamperen nu toch tijdelijk op een van de logeerkamers. Best gezellig ook. TV erbij dus, hoe luxe?
Heb nu wel de tuin vol met afval liggen, maar dat gaat maandag weg.
Eerst zo lekker eten en dan even lekker uitrusten van alles. Ben zo blij, dat ik het voor zover dan, gehad heb.
Eet smakelijk zo en een fijne avond nog voor iedereen.
@Sev,ocharme meid rust maar even misschien zijn de batterijen straks weer opgeladen en kun je toch nog naar de film.
Maar ja als je al zo vroeg op moet pfffffffff dan is misschien een avondje op de bank ook geen slecht idee.:idea: