Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

@jill
Als het bij jullie hetzelfde weer is als bij ons, dan gaat die zuurkool zeker smaken hoor!!!

@roanna
Heerlijk dat het dak weer dicht is, ben je iig niet meer van het weer afhankelijk. :slight_smile:
Buuf gaat volgend jaar weer met de sleurhut???
Heb net ff op schiphol.nl gekeken, de status is: Gate closing … dusse ik denk dat ze nu toch echt gaan vertrekken. Wat zullen ze kapot zijn als ze daar eindelijk aangekomen zijn.

@jill
Mijn berichten staan er zo op hoor.

Nou zeg dat wel Jill. Nu, als je van zuurkool houdt, zal het best lekker zijn, al is het nog een beetje zomer. Wat geeft het? Eet smakelijk hoor!

Wij gaan zo Mie-Hoen eten. Heb al telefonisch besteld, dus zo afhalen.

Dus Bep, je was toch nog even weggeweest? Is Hubbie ondertussen al thuis gekomen? Nu, geniet dan maar lekker van het weekend, nu jullie weer saampies zijn. :wub:

Groetjes Roanna en allen nog bedankt voor de support die ik van jullie kreeg.

Nee hoor Jill geen last van. Bedankt dat jullie zo meeleven met ons huisperikelen, ben er blij mee en doet me ook goed. Voel me niet fijn onder deze situatie, maar kan het wel begrijpen. Het is tenslotte ook geen halfje brood wat ze willen kopen. Ben blij dat ik dit weekend moet werken kan ik mn gedachten ergens anders opzetten.
@MK: Vorig jaar en ook dit jaar stonden de vluchttijden ook op schiphol.nl en bij ons klopte het. Hoop dat dat nu ook zo is want dan vertrekken we vroeg en vliegen laat terug.

@MK het zal wel aan de verbinding hier liggen,heb er de laatste tijd wel wat problemen mee.
Heeft je buurvrouw nog kinderen bij zich?Hopelijk niet want voor die kinderen is dat altijd zo zielig he,hou die maar eens bezig.

Inderdaad het weer is hier kl…,regen wind en koud brrrrrrrrrrrrr.

Hier schijnt de zon!! Lekker hoor zuurkool, alleen nu nog niet, krijg er zo’n wintergevoel van. Weet nog niet wat we eten vandaag, ga zo maar eens shoppen

@MK116. Ik had het ook gezien. Nou hopenlijk zijn ze op tijd voor het ontbijt morgenochtend. :lol: :lol: Die sleurhut hebben ze nu in de stalling staan, maar die komt er dit jaar niet meer uit, zei ze.

Weet je, ze gaan normaal dus altijd kamperen in Blanes en dit jaar voor het eerst in Zeeland, maar dat was niet bevallen. Vandaar dit weekje naar Kreta en nu voor het eerst naar een All.Incl. in Stallis, op Kreta. Dus ben zeer benieuwd naar hun bevindingen, volgende week.

R

@ Toos: hmmm jammer zeg.
Nou gaan we nog eventjes door met duimen.

Nou net eventjes bijgelezen de rest doet ik vannacht wel weer.
Stelletje kletskousen. hihihi.

Iedereen een fijn weekend!!!1

Groet jac

Nog 20 minuten!

MK: we hebben idd dezelfde vlucht als Linda. Vliegen met Transavia en zoals het er nu voorstaat gaan we rond een uur of 17:00. Op de laatste dag worden we al weer redelijk vroeg opgehaald (ergens na het ontbijt denk ik) dus we hebben maar zes dagen om te genieten.

Jill: zuurkool vind ik ook erg lekker. Wij doen vanavond lekker makkelijk, gaan een frietje halen. Heb de hele week gezond gekookt dus het mag.

Toos: ow daar krijg je toch ook een punthoofd van om steeds in spanning te zitten. Hopenlijk nemen ze nu maandag echt een beslissing! Toch een fijn weekend en niet teveel piekeren hoor.

X

MK116: Ik heb net gezien dat ze 17.04 de lucht in zijn gegaan en dat de volgende vlucht van Arkefly, 18.15 uur gecanseld is, dus zullen ze die twee wel samen hebben gevoegd. Nou ben je lekker mee dan, als je denkt dat je s’morgens vroeg vertrekt en het wordt bijna s,avonds. Maarja…Buuf en man zijn weg!

Nu ga ik een hapje eten. Eetse allen. Gr. Roanna :smile:

@Lindalight
Te ver weg vanaf hier naar Beek. Anders had je grote kans mijn man nog tegen het lijf te lopen

@Roanna
Wat vervelend zoveel vertraging, duurt de dag zo lang als je daar op Schiphol rond moet hangen.

@Toos
Wat zal het wachten lang duren, nog langer in spanning. Als ze dan volgende week op zijn minst maar met een goed bericht komen, heeft het wachten tenminste nog iets opgeleverd.

@MK116
Troost je, heb dit jaar ook nog niet echt vakantie gehad. Moet nog wachten tot oktober.

@Jill
Zuurkool lekker hoor!!! Maar wel in een ovenschotel. Mocht van Sonja vandaag kipfilet met sperciebonen. Morgen lekker ovenfrites met heeeeeeeeel veel sla…verheug me er al op!!!

@marion
Gedeelde smart is halve smart :smiley: :smiley: we slaan ons er wel doorheen!
Morgen ovenfrietjes, lekker!!!

@dia
Balen dat jullie die tijden hebben, hopelijk verandert het nog. Maar dan wel gunstiger natuurlijk! Grappig dat jij en Linda dezelfde vlucht hebben.

@ Diamond: Jij en Linda vertrekken toch beide vanaf vliegveld Twente? Of is dat veranderd? Leuk dan, als je bij elkaar in het vliegtuig zou komen.

@ Marion2: Ja dat wachten is nooit leuk. Gelukkig hadden ze geen kinderen bij zich. Maar ze zijn als het goed is, nu al halverwege denk ik.

R:wink:

@MK116
Tuurlijk slaan we ons er doorheen…een beter vooruitzicht kan je niet hebben toch?

Vanmiddag oudermiddag gehad op school. Is altijd erg leuk. Allerlei spelletjes voor de kinderen en ze konden ponyrijden. De ouders kunnen ondertussen lekker bij babbelen. Vanavond naar de verjaardag van de dochter van mijn vriendin.
Morgenvroeg heeft J. een voetbaltoernooi, en mama gaat natuurlijk mee als trouwe supporter. Laat in de middag heeft hij feest van de reddingsbrigade, gaan ze discozwemmen en als afsluiting frietjes eten. Morgenavond nog naar de verjaardag van mijn schoonzus en dan hebben we de dag weer vol.
Zondag gelukkig weer rustiger, als het werk erop zit ga ik lekker banken met een boek.

@marion
Een druk programma voor morgen!
Gaat het nu wat beter met J. nu hij weer in het ‘normale’ ritme van school enz. zit?

@roanna
Pfff, gelukkig maar voor de buurtjes dat het vliegtuig in de lucht hangt.

Zo zuurkool heeft gesmaakt!
Het weekend is begonnen,nu nog hopen op een beetje beter weer.
Voor iedereen een gezellig en zonnig weekend!

Ik hoop het ook Jill, maar volgens mij voorspellen ze niet veel goeds voor het weekend. Ik heb morgenavond een feestje en dat wordt in de tuin gevierd, ik vrees het ergste. :frowning:

Een tuinfeest ja dan moet je toch een beetje weer hebben,jeetje dan ziet het er niet goed uit.
Geef jij een feest of moet je naar een feest?

Het is maar stil hier vanavond!!!

Ha meiden, hier is ik ook weer.
Vandaag dagje vrij gehad, maar nog drukker dan op het werk. Je kent dat wel, ff naar de dokter voor een paar kleine dingetjes, eindelijk plantjes gekocht (ging vorige keer niet door omdat de aarde voor in de bakken er nog niet was, en nu nog niet. Maar morgen wordt het gebracht, er moet nl. 1,5 kub in, en dat haal je niet zomaar ff in zakken!), met kat naar dierenarts voor verdovingsprikje, hij moest kaalgeschoren worden! Het is een langharige, en zat onder de klitten! Het is, op z’n straart en manen na nu een lekkere kale poes, haha. En hij vindt het heerlijk!
Daarna naar Leiden, voor BevolkingsOnderzoekBorstkanker. Heb inmiddels 4 x een oproep gehad, maar ik kon steeds niet.
En nog naar de bloedbank om bloed te geven, had ik ook al een paar x uitgesteld. Dus druk zat, maar alles wat ik moest doen lekker gedaan.
@ Marion, jij hebt mazzel gehad, hoor, met je gat in het dak, op de terugweg van plantjes kopen zijn we zowat van de A4 gespoeld, zo hard storte het!
@ Toos, sterkte met de spanning, maar ze zullen heus wel een bod doen, anders waren ze niet al 3 x geweest!
@ Hé Jill, toppertje!
@ Jac, werkze

@llemaal, fijn weekend alvast, maar ik kom vast nog wel een keertje of wat langs. Ik hoef lekker niet te werken dit weekend, morgen lekker huis aan kant maken, en zondag zien we wel weer, er is een coverbandfestival hier, maar ik ga alleen als het niet zeikt van de regen!
Toedeloe meiden, XXXxxx Mar