Turkisch Tea Time deel 7..!! joehoe!!

Ik moet er niet aan denken dat ik een zure zeur zou zijn omdat ik ziek ben.
Nee hoor ik ben nogal positief ingesteld,maar ook daar krijg ik kommentaar op en het meeste van sommige dokters.
Zo van,is niet normaal hoor dat je zo optimistisch bent in jouw situatie en van dat soort opmerkingen.
Ik vind dat mijn omgeving(die ik zo hard nodig heb)niet mag lijden onder mijn humeur.
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens een dipje heb hoor,maar daar zal niemand last van hebben,ik ben dan wat zwijzamer dan anders.
Bep ik zal je zelfs zeggen dat als ik bv een uur of 8 slaap ik helemaal geen mens meer ben dan is de pijn nog veel erger.
Ik heb geleerd om te gaan met mijn beperkingen maar heb er over gewaakt mijn zelfstandigheid niet te verliezen.

Zo heb ik een eigen auto die aangepast is en waar ik mijn scootmobiel vanachter kan inrijden,en dus ga ik regelamtig effe de stad in alleen of met vriendinnen,dat heb ik echt nodig.
Het ergste wat ik mis is mijn werk ik had een eigen zaak samen met mijn man,en die hebben we door mijn ziekte moeten verkopen.
Maar ik heb nu ook veelmeer tijd voor de kids,dus je ziet ik heb er ook wel andere positieve dingen voor terug.

En last but not least,ik heb jullie,en zou jullie niet meer willen missen!!!

Goedemorgen dames.

Nou, jullie zouden nu even in mijn tuin moeten kijken. Wat een puinhoop door die afval van die oude dakkapel en daar moet ik het hele weekend nog tegen aan kijken, want ze kunnen maandag pas een afvalcontainer bezorgen.:mad: :mad:

Maargoed, verder mag ik niet klagen. Het is droog en voor zover te zien, blijft het dat hier ook nog zo, hopenlijk. Zit die nieuwe er vanmiddag op!:hihi:

Een fijne dag verder, wat jullie ook gaan doen.

Groetjes Roanna

@ Jill: Ik vind het toch heel, heel knap van je. Je maakt er tenminste nog wat van. Heerlijk om zo’n instelling te hebben. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Groetjes R

@Roanna,gelukkig dat het droog is en van die rotzooi moet je je maar effe niks aantrekken.

Nog even dit,als je ziek bent en zoals ik 2 keer door het oog van de naald bent gekropen dan(het klinkt cliché)dan ga je heel anders denken.
Dingen die mij vroeger ergerde en wat toen heel belangrijk waren blijken nu veel minder belangrijk od zelfs onzinnig.
Zo genoeg gezaagd!!!

Wat gaan jullie dit weekend doen?

@Jill: Ik begrijp wat je bedoelt. Ik weet dat de arts toen tegen mij zei: Tegen familie enzo zeg je maar dat het goed gaat, tegen mij vertel je de waarheid. Ik wil ook niet dat de omgeving last heeft van mijn beperkingen. Nu met de motor is dat ook zoiets! Ik wilde dat zooo graag, maar ik heb er wel last door. Maar dat weegt niet op tegen wat het oplevert, dus pijnstiller extra erna(een grotere rit bedoel ik dan) maar ze nemen het me niet af!!! Maar ik vind je toch een KEI!!!

@Roanna: Oh ja, rotzooi door verbouwen, vreselijk!! Hubbie is al weken aan het schilderen, maar het weer werkt niet mee. Dus mn ramen zien er niet uit, en overal ligt wel wat in de tuin. Zoals Jill al zegt, kijk er langs en het komt vanzelf weer goed

:slight_smile: Een hele grote pluim voor Jill :slight_smile:

@roanna
Een weekend troep in de tuin is te overzien toch, heb je al op www.buienradar.nl gekeken. Daar kan je precies zien of er regen in aantocht is.

Roanna: Gelukkig is het droog voor jullie en ik hoop dat het ook droog blijft. Hier ziet het er een beetje grijs uit. Wat vervelend dat je moet wachten op die afvalcontainer. Maar het weekend is zo om.

Jill: Vind geweldig dat jij zo’n instelling hebt, vervelend dat sommige dokters daar menen een opmerking over te moeten maken. Soms wou ik dat ik wat positiever in het leven kon staan. Of in ieder geval, want zo negatief ben ik niet, wat meer kan genieten van simpelle dingen. Ik ben iemand die te veel over dingen nadenkt en niet gewoon van dingen kan genieten. Ik heb respect voor mensen als jou…

@MK: TOPPIE!!! Ik heb gekeken en er komt niets aan hier!!! Ik ga me omkleden en toch maar ff weg dacht ik zo!! GENIETEN!!!

Tot straks allemaal, is hubbie ook weer thuis :hihi:

@ Jill: Helemaal mee eens. Ook ik ben 7 jaar gelden door het oog van die naald gekropen na een hartstilstand met daarna 2 hartinfarcten. Ik ben er doorgekomen en denk nu nog steeds dat ik toen een engeltje op mijn schouder had.

Wat denk je? Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk te genieten van alles en mijn familie en vrienden. En als het kan, graag op vakantie en dergelijke. Ha, ha. :wink:

Jongens hebben nu ff koffiepauze, waar ik dus steeds voor zorg. :dope:

@ Bep: Inderdaad, moet er maar gewoon ff langs heen kijken. Maar wat een zooi zeg! Zal blij zijn als het gedaan is!

R

Bep, gelijk heb je Het is nu nog droog en redelijk weer, dus genieten zoalng het nog kan!

Nou, scheurze he! :arrow: :arrow: :arrow: :unibrow:

R

@bep
Veel plezier op je racemonster en straks… komt hubbie weer :wub:

@roanna
Denk alvast maar een weken verder, wat zal het dan weer mooi bij je zijn :smile:

@roanna
Zorg maar goed voor de werklui, dan zullen ze vast heel mooi werk leveren :slight_smile:

@ MK116: Oh bedankt voor die site. Ziet er nog steeds gunstig uit voor hier, dus ik blijf glimlachen en ja ach, over die rommel komen we ook wel weer heen. Zijn ergere dingen toch? Ik praat mezelf nu moed in.:thumbsup: :nod:

R

Nou meiden ben weer thuis:(

Ik eerst tanken…er zit een FANTASTISCHE startblokkering/alarm op mn motor…die regelmatig vergeet dat als er iemand op het oke knopje drukt diegene de motor mag gebruiken…en daar stond ik bij het tankstation…en dat %&)#$)# DING deed het niet…ook niet na 20 minuten…en die mannen denken allemaal dat ze onweerstaanbaar, ideaal en perfect zijn, en de een na de ander weet het allemaal beter…en toen deed het ~(&^*$%(($%ding het tenminste.
Nu is de lol eraf, ga ik niet weg, giet het dat het hoost(hoost het dat het giet) en is hubbie over 20 minuten thuis

Tot straks:mad:

@bep
Lekker weer en ben je uiteindelijk wel weer weggekomen of moest je lopend :frowning:

Nee ik heb geklooid en gedaan en ineens gingen alle lampjes die ik nodig heb om te starten weer branden(echt ik heb daar wel 30 min gestaan he, ik baal zo echt!!) dus starten, helm op, en wegwezen. Was hier nog geen minuut vandaag. Terug naar huis, motor onder de carpoort, koffie en een bolletje met dik roomboter en pindakaas(SAS!) en jullie volbrullen!! OHHHH IK BAALDE ZOOOOOO!!!

Oh Bep, wat sund dan! Maarja, je hebt tenminste nog op eigen kracht thuis kunnen komen.:so:

Hoost het bij jullie in de polder? Oh, als het dan maar niet hier op aan komt. :finger: Hier is het nog droog met een schamel zonnetje.

Het houtwerk rondom is reeds klaar. Pffffffffffffff. Nou de rest nog.

R

@bep
En alle mansen natuurlijk denken, vrouwen…

Viel wss mee, de meeste die me aanspraken begrepen dat ik wel wist wat ik deed. Dat zullen alleen diegene geweest zijn die me meewaardig aankeken(DE STAKKERS!!!)
nou mss straks nog ff als het droog is, ik heb toch wel zin in een rondje hihi