Gaat lekker he ,kom op effe doorduwen!
Ja Kelebek,voor mij ook een lekker bakkie!![]()
Heb even globaal in de O*D gids gekeken maar het goedkoopste rond de kerst heb ik vanaf €890.- p.p. Zou niet weten waar ze die 629 vandaan halen… Is vast niet rond de kerst… Ik haat dat soort lokkertjes! :mad:
x
:finger:
Misschien gaan wij dit jaar met de kerst naar Florida,tenminste als de kids nog mee willen.
De oudste is 20 dat ligt al wat moeilijker,de jongste is 17 maar gaat af en toe wel nog mee naar Turkije maar neemt dan een vriend mee.
@ Cyn: Hier staat: Bali met Cathay Pacific.
Vertrek:1 nov tot en met 31 mrt.2007.
Onder bezetting van lo en inderdaad vanaf prijs € 629. Zal dan inderdaad niet met de kerst gelden.
Bedankt anyway. ![]()
R.
Komt daar niet ook nog luchthavenbelasting overheen? en dat soort grapjes?
heyyyyyy jullie zijn bijnaweer bij de 1000 stelletje kletskousen!!!
groet jac
@Jill, nee Askim weet van niks… ben benieuwd…
@roanna, your welcome!! :lol: Ja in die periode zal het vast wel lukken maar begin november zijn… Is altijd heel oneerlijk!!!
Ik ga zo lekker naar huis… en dan weekend+vakantie!!! :lol: :lol: :lol:
x
Klopt, maar ze gaan als het goed is dat aanpassen… zodat je voortaan hele bedragen krijgt!! En geen extra’s meer achteraf!![]()
x
@ Jill : Nog 12 te gaan?
Ja Florida lijkt me ook leuk. Ik wil in ieder geval ergens heen waar het warm is met de kerst.
En anders mss ook maar weer naar Disneyland Parijs. ![]()
R.
O wat spannend Cyn,die gaat je niet meer herkennen,ben zo benieuwd hoe hij reageert.
haleluja…is niet meer bij te houden hier meiden!!!
Deel 6 is 15 dagen oud,niet slecht he ,jeetje klopt toch wel wat ze zeggen van vrouwen…![]()
nog 8 te gaan…
idd jill…mannen was dit niet gelukt…
we mogen trots zijn op onszelf!!!
7 (toch???)
Is opeens heel snel gegaan Filz,en ik moet dringend de scampies schoon maken,dus help even de 1000 vol te maken,en open jij dan deel 7
ohh aan mij de eer…?> zou het op prijs stellen…
je hebt gelijk dia…waren er nog 7 …had verkeerd geteld
Ja hij komt eraan,de eer aan een van jullie!!!
jajaja…ik ga m openen;)