Doe olie in de wok met véél look, doe er de scampi’s bij en wat kervel. Dit is het. Heb ik bij mn baas gegeten maar weet alleen wat erin zat, hoe ze het gemaakt heeft weet ik niet. ![]()
Sorry Sev,ik lust bijna alles maar kervel vind ik echt heel vies.
Ah oei, nochtans was het héél erg lekker maar heb nog altijd het hele juiste recept niet…
Ben bezig spelletje aan het spelen : www.spele.nl (goudzoeker) :dope:
Ik verveeeeeeel me!!! :delete: Help!!
x
:finger:
@ Cyn: Bedankt voor je antwoord en tip over die entreegelden.
**
*Nog 36 te gaan!:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: *
**
R.
Huh… opeens is vriendlief online. Maar ik geloof het dus niet!!!
x
Verveel je je eigen? Oke dan.
*
**
Cyn, kan jij al zien wat een week Bali kost met de kerst? Ik zag al wel een advertentie van OD in de krant, maar op het internet kan ik die niet vinden.
**
Ik hoor nog als jij het tenminste wel kan vinden.
**
R.
**
**
Ojee… dan heb ik niks gezegt. :wub: :wub: :wub: Nog 32
31 :retard: :unibrow:
Nu gaat het opeens heel hard,shit en ik wil aan mijn scampies beginnen maar wil ook opening deel 7 niet missen!![]()
Het ligt er een beetje aan wat voor accommodatie je zoekt… Hotel/app… lg/lo/ai etc Snap je… Als je een beetje verteld wat voor reis je precies wilt kan ik wel even kijken… Heb de O*D gister ook al binnen!!
:arrow: :arrow: :arrow: 29
x
Kom op dames,effe posten a.u.b,kunnen we beschuit met muisjes eten!!!
JIPPIE:lol:
Sev?Miere,Cynthia,help even die 30 hebben we we toch zo vol gepraat.
He kletskousen, ik geef het op, kan niet meer bijlezen.
Hier aan de kust prachtig weer, lijkt zowaar wel zomer!!
*Tuin is net af, nu nog afwerken met wat plantjes en zo, maar dat doen we zelf. *
Bep, jij vroeg naar Bootje, nou dat is al een hele Bo geworden, hoor, maar nog steeds erg lief. En ondeugend, hij is al een beetje aan het puberen, nu 4,5 maand. En het gaat onwijs goed met onze andere beesten.
*Ik ga nu ff wat plantjes halen *
Doei! XXXxxx Mar
Fijn Miere,hier is het weer heel slecht,regen,hagel,onweer,bahhhh wat een ellendig weer.
Hier is het inderdaad ook een soort van zomer… Lekker hoor!!! Zonnetje schijnt!
@kris, inderdaad ben aan de laatste twee dagen van sonja bakker bezig… ben 11 kilo kwijt, maar ga naar mijn vakantie nog een keer!!! :king: :smoke:
x
@ Cyn: Het liefst een hotel met logies ontbijt. In de krant stond een advertentie met vanaf € 629 excl. LH. Zoiets ben ik naar op zoek en anders mss Gran Canaria.
**
*Alvast bedankt voor de moeite.
*
**
Oeps vergeten te kijken hoeveel nog?
**
R.
Heey ik was even in slaap gevallen :redface:
Maar ben dr weer bij! Even koffie zetten, wie wil er nog meer koffie?
Nog 21…
Cynthia weet jou Askim dat je zoveelbent afgevallen of gaat hij je niet meer herkennen?